Viime kesänä Suomi oli mukana Naton Allied Shield –harjoituksessa (Baltops 15), johon osallistui 15 000 sotilasta 22 maasta. Suomalaiset harjoittelivat Puolassa. Pääosa joukoista harjoitteli Välimerellä.
Kun kirjailija Pentti Sainio kysyi Natoon perehtyneeltä sotahistorian dosentilta Markku Salomaalta ”Mitä pääharjoituksessa Välimerellä harjoitellaan tämä vastasi: ”Baltian puolustusta. Välimeren harjoitus on demonstraatio Baltian puolustamisesta. Harjoituksen peitepiirros heitetään tarpeen vaatiessa Baltian kartan päälle ja menoksi. Harjoitusta ei viety suoraan Baltiaan, koska Venäjä provosoituisi. Nämä harjoitukset ovat kasvaneet mittasuhteiltaan kilpaa koko ajan, mikä muistuttaa kylmän sodan ajasta. Nämä maskeerataan rauhankumppanuusohjelmaan, että veli venäläinen ei häiriinny, ja kuitenkin niin käy. Eihän Suomi voi liittoutumattomana olla Naton sotaharjoituksissa. Mutta siitä kuitenkin on kyse.”
Dosentti Salomaan mukaan kyseessä oli ”Halloween-naamiaiset”. Salomaan mielestä me suorastaan tyrkytämme itseämme voimannäytön kohteeksi Venäjälle. ”Juha Sipilän, Alexander Stubbin ja Timo Soinin hallituksella on totiset paikat. Tosiasioiden tunnustamisen aika on koittamassa. On vain suuren O:n kokoinen aukko puolustuksessa”, sanoo Salomaa.
Joulukuussa 2015 ilmestyneessä kirjassaan Kylmän sodan toinen erä Salomaa toteaa, että Suomen itsenäinen puolustus on tiensä päässä. Ja siksi: ”Nyt on hyvä hetki rohkeasti tunnustaa tosiasia, että Suomen varmin mahdollisuus sotilaallisen avun saamiseen häätätilanteessa voi perustua kahdenkeskiseen sopimukseen suoraan Yhdysvaltojen kanssa.”
Tämä selittää ahkeran vierailu-buumin maiden välillä ja myös aamiaisrukoukset Valkoisessa talossa. Alaskan ilmastokokouksessa 1.9.2015 USA:n presidentti Barack Obama kätteli ohimennen myös ulkoministeri Soinin, joka totesi ”Timo Suomesta. Voimme olla avuksi.”
Nyt ollaan niin pitkällä, että Venäjän provosoituminen ei enää pelota. Parhaillaan on menossa harjoitus Baltops 16, joka on Naton suurin sotaharjoitus Itämerellä.
Tänä vuonna Suomesta on sotaharjoituksissa mukana rannikkojääkäreitä ja panssaritiedustelijoita. Alkuvaiheessa on mukana 600 sotilaan vahvuinen maihinnousuosasto, joka harjoittelee Suomen ja Ruotsin rannikoilla. Maihinnousuja tehdään Hankoniemen alueella olevalle Syndalenin harjoitusalueelle.
Baltops-harjoitukseen osallistuu 160 sotilaan vahvuinen rannikkojääkärikomppania Uudenmaan prikaatista ja ainakin saman verran ruotsalaisia rannikkojääkäreitä toimii hollantilaiselta maihinnousutukialus Johan de Wittiltä.
Suomalaisten ja ruotsalaisten lisäksi maihinnousuosastoon kuuluu 200 Yhdysvaltain merijalkaväen sotilasta sekä 30 sotilaan vahvuinen italialainen tiedustelujoukkue. Amerikkalaisilla on mukana 12 maihinnousupanssarivaunua, muut liikkuvat rantauduttuaan jalkaisin.
Johan de Wittin lisäksi Hankoniemen edustalle saapuu kaksi muuta isoa maihinnousutukialusta: amerikkalainen USS Carter Hall ja Britannian laivaston suurin alus HMS Ocean.
Suomessa harjoitellaan kolme päivää 6.–8. kesäkuuta ja sen jälkeen neljä päivää Ruotsissa.
Koulutuspurjehdukselta palaava miinalaiva Uusimaa osallistuu Baltopsin loppuvaiheisiin Itämerellä.
Tänä vuonna harjoituksiin osallistuminen maksaa Suomelle noin 400 000 euroa. Viime vuonna yli miljoonan.
Kaikkiaan Baltopsiin osallistuu yli 4000 sotilasta 17 maasta. Sota-aluksia on viitisenkymmentä. Ruotsi lähettää harjoituksiin rannikkojääkäreiden ohella muun muassa sukellusveneen ja Gripen-hävittäjän, kertoo Yle 18.5.2016.
Heinäkuussa 2015 puolustusministeri Jussi Niinistö vastasi Markus Mustajärven kysymykseen, että Suomi ei harjoittele ”Baltian tai muiden Nato-maiden sotilaallista puolustamista”.
Lähteet
Yle (18.5.2016): Nato tekee ensi kerran maihinnousun Suomen rannoille – Itämerellä alkamassa kolme suurta sotaharjoitusta http://yle.fi/uutiset/nato_tekee_ensi_kerran_maihinnousun_suomen_rannoille__itamerella_alkamassa_kolme_suurta_sotaharjoitusta/8885217
Sainio, Pentti (2016): Armeijan hukatut miljardit, Into, Viro.
Salomaa Markku | Docendo (11/2015): Kylmän sodan toinen erä.
Kaija Olin-Arvola on runoilija ja eläkkeellä oleva toimittaja.
Näin se NWO-juoni etenee… maailmanlaajuista kaaosta ajetaan kuin käärmettä pyssyyn yhteiskunnan jokaisella tasolla ja tyhmälistö-suvakit taputtavat iloisesti käsiään. He taputtavat käsiään omille hautajaisilleen, sillä kansallisvaltioita murskataan parhaillaan sekä sisältä muslimi invaasiolla, että ulkoa suursodalla ja siihen kun lisätään tuleva pankkijärjestelmän romahdus niin pankkimafian ”rauha, rauha – ei mitään hätää” setti on valmis. Kansallismielisestä Venäjästä on maalattu ihmiskunnan paholainen täsmälleen samoin kuin Hitleristä tehtiin toisen maailmansodan aikana ja samat sionisti-globalisti-pankkimafia-psykopaatit ovat jälleen kerran vetelemässä naruja.
Historian kirjat syöttävät ihmisille pelkkää puppua – great deception. Meidän pitäisi vähitellen tajuta se tosiasia, että Natsit ja Sionistit tekivät toisen maailmansodan aikoihin saumatonta yhteistyötä, Hitler jopa auttoi Israelin perustamisessa, koska halusi juutalaiset pois Saksasta. Heille painettiin jopa yhteinen rahayksikkö, jossa toisella puolella oli Natzi tunnus ja toisella Zionistien tunnus = NAtionalist + ZIonist. Heillä oli yhteinen tavoite niin kauan kunnes Hitler/Saksa törkeällä tavalla petettiin Rothschildien (Lontoo) ja Rockefellerin (New York) fuusiolla, ja sotaa rakastava USA astui mukaan kuvioon. Kennedyjen murha on vain pienen pieni ripaus siitä petoksen ja verenvuodatuksen jäävuoresta, jota pankkimafia ja sitä kautta myös NATO edustaa.
Rikollisorganisaatiot CIA ja YK, sekä maailman suurin valhe NASA, ovat kaikki pankkimafian, eli psykopaattien työkaluja….elämme mielisairaassa maailmassa. Suomen poliittinen ja sotilaallinen eliitti on asettunut rukousaamiaisineen näiden RIKOLLISTEN puolelle, joten ei muuta kuin lisää höyryä pyttyyn, sillä kas kummaa… salaiset ufo-kansiot ovat yllättäen avautumassa. Salli mun nauraa. Kyseisten kansioiden avaaminen tarkoittaa luonnollisesti sitä, että valemedia ryhtyy pian syöttämään ihmisten peloksi Hollywoodin tuottamia avaruus-satuja ihmiskunnan ulkopuolisesta vihollisesta, eli saas nähdä milloin näemme taivaalla hologrammeja, jotka ”jopa kykenevät puhumaan”.
”Hitler törkeällä tavalla petettiin”
Siis yksi maailmanhistorian pahimmista – myös petollisimmista (lukuisat rauhapuheet ennen 2. MS:aa) – tahoista joutui petetyksi (ei esim. kidutetuksi) ja siitä pitää nostaa moraalista pöyristyneisyyttä?
Mm. Vastavalkeassa on hyvin tuotu esiin, miten Suomessa saa rahaa disinformoimisesta (sata infosotilasta). – Eli jos et jo rahaa saa noista kirjoituksistasi, niin ota vaikka ulkoministeriöön yhteyttä. Kirjoitat niin hyvin: saat Vastavalkean nerokkaasti näyttämään maailman tyhmimmältä paikalta ja keskustelijat natsisymppareita lukuun ottamatta kaikkoamaan.
(Tiedän kyllä esim. https://vimeo.com/12676278 ja Hautamäen kirjat. Mutta ei se, että esim. Churchill halusi murskata Saksan totaalisesti jo kauan ennen Toista maailmansotaa, muuta sitä, että Hitler itse halusi totalitaarisen maailmanvaltion päämieheksi jne.)
Jos taas haluat osoittaa, että natseilla ja siionisteilla oli jotain oleellista yhteistyötä, kukaan tuskin täällä siihen uskoo ainakaan ilman perusteltua kirjoitusta vähintään kymmenine lähdeviitteineen.
Eli käytännössä vähintään bloggausta.
Minusta Tulenkantaja ottaa esiin mielenkiintoisen asian jota ei ole ennakkoluuloisesti syytä heti tyrmätä vaan perehtyä siihen tarkemmin mikäli on kiinnostunut etsimään totuutta.
Tässä pari kahden juutalaisen (Henry Makow ja Gilad Atzmon) kirjoittamaa näkemystä asiasta. Ne tietysti vaikuttavat hämmentäviltä kun olemme tottuneet valtamedian välittämään aivan toisenlaiseen käsitykseen WW2:sta.
Kuitenkin tiedämme että WW2 virallinen historia on vääristelty voittajien ehdoilla
.
Hitler WAS a Zionist
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=132505
http://henrymakow.com/hitler_was_a_godsend_for_israe.html
Hitler the Ultra Zionist
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=132673
http://www.gilad.co.uk/writings/2016/5/4/hitler-the-zionist
P.s.
Tämä linkki unohtui. Sekin kertoo ettei WW2 asia suinkaan ole yksioikoinen eikä aivan sitä, mitä meille virallinen taho opettaa.
‘Jewish’ Senior Officers In Hitler’s Army: Erhard Milch, Wilhelm Keitel, Walther von Brauchitsch, Erich Raeder, and Maximilian von Weichs
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=132470
https://rafzen.wordpress.com/2013/02/16/jewish-senior-officers-in-hitlers-army-erhard-milch-wilhelm-keitel-walther-von-brauchitsch-erich-raeder-and-maximilian-von-weichs/
Kyllä, Hitler halusi ratkaista ”juutalaisongelmaa” kannattamalla juutalaisten muuttoa Saksasta omaan kotivaltioonsa Palestiinassa. Juutalaisten kotivaltiota on kannatettu muuallakin Euroopassa, samasta syystä. Mitä tekemistä sillä on WW2-historian väärentämisen kanssa? Paas nyt selittäen!
Kaikkihan sen tietävät, että natsit halusivat päästä eroon ”ali-ihmisistä.” Kannattamalla juutalaisten muuttoa Palestiinaan Saksa vielä hyötyi siitä taloudellisesti ja poliitisestikin. Sionisti kuitenkin yleensä tarkoittaa ihmistä joka on poliittisesti liittoutunut juutalaisen Israelin kanssa. Kun natsit halusivat päästä juutalaisista eroon, se nyt ei lainkaan tarkoita että he olisivat juutalaisen Israelin patriootteja.
Ei ainakaan Atzmonin kirjoituksessa väitetty että tuo mitenkään muuttaisi toisen maailmansodan historiankirjoitusta.
Kun sota oli päässyt vauhtiin, Hitlerin ainoana tavoitteena oli kaikkien juutalaisten tappaminen, ei enää karkoittaminen Palestiinaan, Madagaskarille tai minnekään. Siinä hän varsin hyvin onnistui natsi-Saksan valloittamilla alueilla. Joillain alueilla onnistuttiin tappamaan yli 90 %, joillakin toisilla saatiin tyytyä pienempään osuuteen.
Joo ja 6-10 000 000 juutalaista tapettiin by Natsit!
Blah, Blah!!
http://www.thetruthseeker.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/2013/03/Official-records-prove-Holocaust-was-a-fraud.jpg
Neuvostoliiton 2. maailmansodan aikaisten salaisten dokumenttien(tulivat julkisiksi rautaesiripun romahtamisen jälkeen) mukaan Auschwitzissa kuolleiden määrä oli n. 78-81000(sisältäen kaikki kansallisuudet)
Juutalaiset taas väittävät että jopa 4 miljoonaa tapettiin siellä!??
Joku taitaa hieman valehdella!!
Voit olla varma siitä että jos Saksan tarkoitus olisi ollut tappaa kaikki juutalaiset ei uhriluku olisi ollut noin pieni suhteessa väitettyyn!
6 milj. tapettua juutalaista voi aivan hyvin olla lähellä totuutta. Tietenkään heitä kaikkia ei tapettu kaasukammioissa. Eivätkä kaikkia saksalaiset natsit tietenkään itse tappaneet. Natsit saivat runsaasti aulista apua niiden alueiden, jotka he valtasivat sodan kuluessa, väestöltä. Tämä koski Puolaa, Baltian maita, Varsinaisen Venäjän läntisiä alueita, Ukrainaa, Unkaria, Romaniaa ja Bulgariaa. Valloitetuilla Neuvostoliiton alueilla myös kommunistiset paikallisviranomaiset osallistuivat joukkosurmiin. Kommunisteille voitiin antaa määräys tappaa ainakin yksi juutalainen, jotta hän pelastaisi oman nahkansa ja tavallaan sidottiin natsien koneistoon.
Joo mutta missä ne todisteet???
https://www.youtube.com/watch?v=Yor7rlFd-yI
BLAH, BLAH, BLAH!!!
Se niistä sinun kaasufantasioistasi!
Niin, ja jos ei nämä pari natsisympatisoijaa onnistu antamaan jollekkin syytä sulkea VastaValkeaa vihakirjoittelun nimissä, ainakin VastaValkea saa foliohattujen julkaisun maineen. Vaikka julkaistut jutut olisi asiallisia, kommenttiosasto on hirveätä tuubaa.
Sepporaittila, jatka rauhassa koulukirjojen lukemista, se ei ole keneltäkään pois. Sinähän jo aikoinaan toit esille sen, että Vastavalkean pitäisi bannata salaliittoja esiin tuovat kommentoijat, koska se pilaa mielestäsi lehden uskottavuutta. Clap, clap, clap… todellista sananvapautta, se kommentti kertoikin sinusta jo varsin paljon. Mikäli haluat yhden totuuden, niin suosittelen Uuden Suomen sivuille siirtymistä.
Minä en symppaa yhtäkään ihmisryhmää; en uskontoa, kansaa, kulttuuria tai aatetta homogeenisesti, symppaan rehellistä uutisointia, jota on vaikea tällä täydellisen petoksen aikakaudella löytää. Symppaan myös rehellisiä ihmisiä, heitä, jotka erehtymisistään huolimatta tuovat rohkeasti esille otaksumansa totuuden. Kaikki totuus jota me jälkipolvet eli – sinä ja minä – edustamamme, on otaksuttua totuutta, eikö totta. Dokumentteihin perustuen, Hitlerin mustamaalauksen todellinen syy oli se, että taloudellisesti huippuvauhtia vahvistuva Saksa oli oman rahan painamisella todellinen uhka Rothschild-pankkiiri-sionisteille. Hitler ei halunnut sotaa, hän yritti estää sodan syttymisen kaikin keinoin, mutta Lontoossa lymyilevä zionistinen pankkimafia toimi törkeällä provosaatiollaan MOLEMPIEN maailmansotien generaattorina. Yhä suurempi ihmisryhmä on heräämässä totuuteen Ja totuuteen myös siitä, että kuuden miljoonan juutalaisen kokema holohoax on pelkkää puppua. Sota oli kauhistuttava koettelemus kaikille, kaikki kansat kokivat järkyttäviä tuhoja, nälänhätää ja törkeitä ihmisoikeuksien loukkauksia.
Kuten kommentissani totesin, natsit ja sionistit tekivät yhteistyötä ja mitä heikommaksi Saksa tuli, sitä enemmän natzeja siirtyi pankkimafian korruption avulla zionistien puolelle. Hitler toisin sanoen petettiin, omat pettivät ja niinhän se yleensä kansallisvaltioiden välisissä konflikteissa tapahtuu. Itse näen paljon yhteneväisyyttä Hitlerin ja Venäjän taistelussa Rothchild/Rockefeller-pankkimafiaa vastaan, mutta saa olla vapaasti eri mieltä. Kaikkihan sen tietää, että Jeltsin oli täydellisesti sionistisen USAn talutusnuorassa, mutta homma muuttui kun kansallismielinen Putin istui puikkoihin. Toistaako historia itseään, sillä näen myös paljon yhteneväisyyttä juutalaisten pakko-kotiouttamisessa Saksaan ja nykyisessä muslimien pakko-kotiuttamisessa Eurooppaan, mutta siitäkin saa toki olla eri mieltä.
Peace out!
”Hitlerin mustamaalauksen todellinen syy oli se, että taloudellisesti huippuvauhtia vahvistuva Saksa oli oman rahan painamisella todellinen uhka Rothschild-pankkiiri-sionisteille. Hitler ei halunnut sotaa, hän yritti estää sodan syttymisen kaikin keinoin, mutta Lontoossa lymyilevä zionistinen pankkimafia toimi törkeällä provosaatiollaan MOLEMPIEN maailmansotien generaattorina. ”
Sori, mutta tuo on potaskaa. Tuota samaa uus-natsihistoriaa saa lukea sieltä sun täältä. Ja Truth_hunter selitää samaa potaskaa, mikä ei liene ihme kun luette samoja sivuja.
Uhkasiko Norja Saksaa, niin että Hitlerin oli sinne hyökättävä? Tai Tanska? Tai Belgia? Tai Kreikka? Tai Libya? Hitler kuitenkin hyökkäsi näihin maihin. Hitler aivan taatusti suunnitteli sotaa, sen osoittaa valtava aseistautumisohjelma jonka Hitlerin hallinto toteutti, kansallismielisyyden ja elintilan laajentamisen politiikka jota Hitler itse kannatti, Itävallan ja Tshekin miehitys, sopimus Stalinin kanssa Euroopan jaosta ja sen toteuttaminen myös. Hitler myös tiesi että Puolalla oli puolustussopimus Iso-Britannian ja Ranskan kanssa ja mitä Puolaan hyökkäämisestä todennäköisesti seuraa. Joten älä nyt hemmetissä mene väittämään, että Hitler halusi rauhaa! Se on tasan yhtä vähän uskottavaa, kuin että Yhdysvallat haluaa rauhaa! Puheet on yhtä, teot osoittaa toista. Väitteet Hitleristä rauhanmiehenä on täydellistä todellisuuden kieltämistä.
Olen samaa mieltä, että kansainväliset pankkiirit pitävät valtion luomaa velatonta rahaa tietysti uhkana itselleen. Mutta Saksa aloitti valtion rahan, Rentenmarkin, luomisen 1923 Weimarin tasavallan aikaan kun Hitler oli vielä ”ei kukaan” aivan mitättömän kokoisessa NSDAP:ssä. Sillä rahalla voitettiin Saksan hyperinflaatio. Joten tämä velaton valtion raha, oli olemassa jo kymmenen vuotta ennen Hitlerin valtaanpääsyä.
Englanti ja Ranska olivat liittoutuneet Saksaa vastaan I Maailmansodan ajoista asti, ja rakentaneet eurooppalaisten valtioiden kanssa polustusliittoja Saksaa vastaan. Joten Saksan kanssa ei oltu kavereita, Saksaa ei petetty, vaan Saksa nähtiin koko ajan potentionaalisena vihollisena, ja Hitlerin asevarustelu ja Saksan laajentaminen uhkana.
Sinulla näyttää olevan suurempi tarve syytellä ja leimata muita kuin ottaa muiden maailmansotia tutkineiden näkemykset huomioon.
Mitään kunnon dialogia ei silloin voi saada aikaan jos itse kaikkitietävänä aina tietää omasta mielestä kaiken paremmin kuin muut. Menee pelkäksi oman agendan julistamiseksi.
Et suinkaan ole ainoa joka näistä maailman asioista tietää.
Kommentissasi 15.5.2016 at 16:16 http://vastavalkea.fi/2016/04/26/sota-vai-rauha-suomelle-snellman-vastaa-pavelille-ja-lindbergille/ sanoit (tekstisi alla) mm. että Paul C Roberts on salaliittoteoreetikko.
Aika uskomaton ja hurja väite kun tietää että mies on ollut Reaganin hallinnon talousministerinä ja varmaankin on sinua paremmin perillä maailman asioista:
”Esimerkiksi: Paul Craig Roberts ei voi esittää mitään järkevää, hänhän on salaliittoteoreetikko ja toisinajattelija. Tämä meillä on ongelma, ja sen takia minä olen koittanut kommentoida vastauksia kaikkein selkeimpien vääristyksien, fantasiatarinoiden ja urbaanien legendojen levittämiseen.”
https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Craig_Roberts
Että sinä hävytön jaksat vääristellä! Ei mitään rehellisyyttä! Olet vuosia lukenut kommenttejani, ja tiedät erittäin hyvin että pidän Paul Craig Robertsia hyvin arvossa, ja lainaan häntä usein.
Siksi juuri hänen nimensä tuossa olikin. Olisit lainannut kommenttiani hieman kauempaa. Se nimittäin meni näin:
”järkevät ja tapahtumia paremmin selittävätkin teoriat tyrmätään sillä perusteella, missä asia nousee esille (syyllistäminen assosiaatiolla) tai kuka sen nostaa esiin. Esimerkiksi: Paul Craig Roberts ei voi esittää mitään järkevää, hänhän on salaliittoteoreetikko ja toisinajattelija. Tämä meillä on ongelma”
http://vastavalkea.fi/2016/04/26/sota-vai-rauha-suomelle-snellman-vastaa-pavelille-ja-lindbergille/#li-comment-5680
Tuossa kommentissa nimenomaan on poittina se, että vaihtoehtomediassa tietyt fantastisia hölyn-pölytarinoita suoltavat saavat niille foliohattumaineen, ja järkevät kommentoijat kuten esimerkiksi PCR joutuu leimatuksi sillä perusteella, että häntä lainataan näillä samoilla sivustoilla.
Ja kun sinä juuri olet tätä aivotonta höpöhöpöä suoltava (pankkirit on kommunisteja, Hitler oli rauhan mies, kapitalismi on kommunismia, globalismi on sionismia) niin älä ihmettelet että mainitsen nimimerkkisi tällaiseen asiaan vastavassa kommentissani. Kommenttini on silloin vastaus sinunkin kommenteillesi.
’Ja kun sinä juuri olet tätä aivotonta höpöhöpöä suoltava (pankkirit on kommunisteja, Hitler oli rauhan mies, kapitalismi on kommunismia, globalismi on sionismia) niin älä ihmettelet että mainitsen nimimerkkisi tällaiseen asiaan vastavassa kommentissani.’
Ok, mutta pientähän tuo oma väärinkäsitykseni PCG:n kommentin suhteen on sen rinnalla mitä itse täällä jatkuvasti harrastat.
Jos sanon että pankkiirit ajavat globaalia kommunismia niin se ei tarkoita että he olisivat itse kommunisteja. Onko liian vaikea ymmärtää?
Missään en liioin ole sanonut että Hitler oli rauhan mies vaan että hänet ajettiin sotiin joita hän ei luultavasti olisi muuten aloittanut. Sekin on aivan eri asia mitä väität.
Kapitalismi on kommunismia ajatus ei ole omani vaan pääosin olen sitä siteerannut Henry Makowin kirjoituksista. Olet siis väärässä tässäkin. Mutta looginen ajatus se on koska jo kauan sitten on kirjoitettu että EU on huomisen Neuvostoliitto.
Globalismi on sionismia ei liioin ole oma väitteeni koska sen takana on laajempi ryhmä joka koostuu sionisteista ja vapaamuurareista. Mutta sionisteilla on keskeinen asema koska heidän hallussaan ovat hankkeen kannalta keskeiset virat ja pankkimafian raha.
Sekään ei suinkaan ole vain oma käsitykseni vaan sen jakaa suuri joukko asiaa varsin tarkkaan tutkineita oppineita.
Joten jos joku tässä on hävytön ja törkeästi vääristelee ja vielä leimaa höpö-höpöksi toisten juttuja niin kyllä se olet sinä. Voisit katsoa peiliin.
En käyttänyt lainausmerkkejä, koska ne eivät olleet suoria lainauksia. Mutta olen useita kertoja väitellyt täällä(kin) eri kommenteissa juuri niistä aiheista kanssasi mitä listasin. Älä väitä, ettemmekö ole!
Eli esimerkiksi kuvailet kommunismia järjestelmäksi missä pieni eliitti omistaa kaiken, vaikka se on kapitalismia eikä kommunismia, ja sitten toteat että kapitalismi ja kommunismi on sinulle periaatteessa sama. Tai kuvailet maailmanhallintaa sionistiseksi politiikaksi, vaikka se on globalistista. Sinulla on kaikki käsitteet iloisesti sekaisin, ja käytät sionismia ja kommunismia mustamaalataksesi, vaikka kyse olisi kapitalismista ja globalismista. Tai puolustelet Natsi-saksaa ja Hitleriä, ja selität hänen heidän olleen uhri.
Sitähän minä olen paasannut kohta puolet kommenteistani täällä, että kun puhuu noin läpiä päähänsä, ei ole kumma että saa foliohatun maineen.
Ja ainakin tuossa viimeisessä kommunismi-kapitalismi keskustelussamme et mitään Makowia lainannut, vaan omia mielipiteitäsi siinä esitit. Täsäpä lainattuna tuo keskustelu:
Pertti kirjoitti: ”Eihän se ole kommunismia, missä pieni eliitti omistaa kaiken! Olen aiemminkin sinulle huomauttanut, että katso nyt mitä se kommunismi on, äläkä sekoita aatteita. Jos pieni eliitti omistaa kaiken, niin kyseessä on silloin ihkavarmasti kapitalistinen talousjärjestelmä eikä kommunistinen. Kommunismissa voi olla puolue-eliitti joilla voi olla mahtavat palkkiot ja nautinto-oikeudet, mutta he EIVÄT siltikään omista valtion omistuksia.”
Truth_hunter kirjoitti: ”Minulle se on käytännön tasolla aivan sama asia. Pankkiiri-mafia on molemmissa kaiken takana (hidden hand) koska se omistaa rahan ja hallitsee sillä. Niin oli NL:ssa. Mitään kommunismia ei siellä olisi ilman tuota mafiaa luotu.”
http://vastavalkea.fi/2016/04/15/missa-sipilan-hallitus-siella-pulma/#li-comment-5041
Sitäpaitsi, Makowiahan lainailet usein, tukemaan omia ajatuksiasi. Minä kun en Makowia lue, joten en tiedä sekoittaako hänkin poliittiset liikeet (jos olet häneltä oppisi omaksunut), vai luetko häntä kuin piru raamattua. Hieman epäilen, että hänellä paljon seuraajia olisi, jos olisi yhtä pihalla.
Jäikö nyt herne nenään? Jatkat jankutustasi. Sorry mutta ei tuo enää oikein aikamiehen puuhalta vaikuta.
Voit rauhassa olla Makowista(kin) mitä mieltä hyvänsä mutta itse pidän häntä sinua viisaampana.
”Jos taas haluat osoittaa, että natseilla ja siionisteilla oli jotain oleellista yhteistyötä, kukaan tuskin täällä siihen uskoo ainakaan ilman perusteltua kirjoitusta vähintään kymmenine lähdeviitteineen.
Eli käytännössä vähintään bloggausta.”
Tämän historiallisen tosiasian eli faktan todistamiseen, että tsionisteilla ja natseilla oli mitä aktiivisinta yhteistyötä keskenään ei vaadi todellakaan kymmeniä lähdeviitteitä tahi blokia.
On ollut hämmästyttävää havaita tämä nykyisen nuoremman sukupolven totaalinen tyhmistyminen, tietämättömyys, (ps kommentoijan ei tarvitse ottaa tätä henkilökohtaisesti) olipa kyseessä sitten historia tahi politiikka. Näitä molempia on uudelleen kirjoitettu eikä aina kovin onnistuneesti digitekniikasta 🙂 huolimatta.
Tietämättömyys on vielä anteeksiannettavaa, mutta typeryys ei.
Selkein ja vastaansanomattomin fakta natsien ja tsionistien yhteistyöstä on ns. Haarava sopimus (Haarava Agreement) jonka Saksan tsionistit ja natsit allekirjoittivat 25. elokuuta 1933. Tästä juhlavasta sopimuksesta painettiin oikein muistoraha, kuva siitä löytyy tuon linkin takaa:
http://www.whale.to/c/haavara_agreement.html
Wikipedian linkki Haarava sopimukseen löytyy tuolta:
https://en.wikipedia.org/wiki/Haavara_Agreement
Tässä nykyisessä WW2 uudelleen kirjoitetussa historiassa toisaalta pyritään vähättelemään ja minimoimaan natsi-Saksan sotarikoksia, koskeepa se sitten keskitysleirejä tahi tuhoamisleirejä.
Tätä vähättelyä ei harjoita ainoastaan nykyiset uusnatsit, vaan yllätys yllätys, taas kerran myös nykyiset tsionistit. Heillä on todennäköisesti eri tarkoitusperät, mutta tuo uudelleen kirjoitus touhu johtaa samaan lopputulokseen. Erityisesti nykytsionistit ovat nostaneet uudeksi vihollisekseen ex-Neuvostoliiton ja ennen muuta nyky-Venäjän. Tähän tavoitteeseen päästään vähättelemällä ja vääristelemällä neuvostoarmeijan ja neuvostokansan urotekoa natsi-Saksan lyömisessä.
Huutelevatko nykytsionistit kovinkaan äänekkäästi niistä 150 000 natsien rotuoppien mukaisista juutalaisista sotilaista, jotka taistelivat Werchmachtin riveissä, tuosta laumasta osa on varmasti ollut myös SS pataljoonissa. Tässä linkki muutamaan korkeimpaan Hitlerin juutalaiseen upseeriin:
https://rafzen.wordpress.com/2013/02/16/jewish-senior-officers-in-hitlers-army-erhard-milch-wilhelm-keitel-walther-von-brauchitsch-erich-raeder-and-maximilian-von-weichs/
Lopuksi videoleike vanhaan 80-luvun uutiseen, jossa kerrotaan Edwin Blackin kirjoittamasta kirjasta ”Transfer Agreement” (Haavara sopimus):
https://www.youtube.com/watch?v=j-1ts3VTeeI
Muuten 80-luvullahan lanseerattiin tämä uusiosana holocaust yleiseen kielenkäyttöön maailmanlaajuisesti Hollywoodin voimalla, ensin he tekivät sarjan ”Uhrilampaat” se muistaakseni se oli suomalaiselta nimeltään (Holocaust) ja paljon myöhemmin tuli vielä Schindlerin lista, ettei Uhrilammas sarjaa, vaan olisi unohdettu.
Tätä holocaust termiä ol käytetty jo aiemmin muistakin kansanmurhista ja etnisistä puhdistuksista, mutta tämä Hollywood lanseerauksen ansiosta tästä termistä on kehittynyt liki uusio uskonto.
Laitan vielä yhden linkin, missä Edwin Black mainostaa ja kertoo kirjastaan ”IBM and the holocaust”:
https://www.youtube.com/watch?v=kQPiub5Qyqw
Jep … hyvää täydennystä noille yllä esiin tuomieni Makowin ja Atzmonin kirjoitusten linkeille.
Kummallista on kuinka kapealla pohjalla täälläkin moni omasta mielestään kaiken tietävä kommentoija liikkuu … ei edes tätä asiaa tiedä (tai ehkä ei halua tietää).
WW2:n historia kuten niin moni muukin asia maailmassa on aika sujuvaa valhetta suurelta osin ja kirjoitettu voittajien ehdoilla.
Tässä sitten vähän hurjempi WW2 teoria joka vetää hiljaiseksi. Voisiko olla näin? Täytyy vielä sulatella kun ei mahdu pääkoppaan…
Was Hitler an Illuminati Agent?
http://henrymakow.com/001399.html
Höpö-höpö suvakit mitään kansallisvaltioiden murskaamista kannata! Meikäläinenkin on ehta suvakki ja kommenttiosaston luultavasti kiihkein patriotti, siis itsenäisen Suomen kannattaja ja EU-liittovaltion vastustaja. Suvakki vain ei halua olla sovinisti ja sortaa ihmisiä eri kulttuurin tai etnisyyden vuoksi: sitä se tarkoittaa. Suvakki kannattaa kaikkien ihmisten asiallista ja inhimillistä kohtelua. Se ei todellakaan tarkoita, että suvakki kannattaa valtioiden alas-ajoa, tai että suvakki hyväksyisi laittomuudet tai että suvakki kannattaisi massamaahanmuuttoa!
Voisitte vähitellen luopua tuosta väitteestänne. Tiedän kyllä että se ajaa agendaanne, nationalismin lietsontaa rasismin vastaisuudella, mutta se on vääristys, propagandaa. Mikäli rehellisyydellä on vielä jotain arvoa teille.
Suvakki kuten minäkin voi aivan hyvin olla samaa mieltä, että pakolaisaalloilla tehdään politiikkaa. Suvakin mielestä se ei tarkoita että meidän pitäisi kostaa se pakolaisille. Minusta meidän pitäisi kostaa se poliitikoille. Ja ennen kaikkea olla tukematta imperialistisia sotia kannattavia natottavia poliitikkojamme, joiden toimista pakolaiset ovat seurausta. Ja myös olla tukematta kolmannen maailman ryöstöä, josta elintasopakolaisuus on seurausta.
Olen samaa mieltä Tulenkantajan kanssa – hänen tekstiinsä voisi tehdä pienen, lähinnä kosmeettisluontoisen korjauksen mainintaan ”kunnes Hitler/Saksa törkeällä tavalla petettiin Rothschildien (Lontoo) ja Rockefellerin (New York) fuusiolla” jättämällä sanat ’törkeällä tavalla’ pois ja esim. LISÄÄMÄLLÄ sanat ’RIKOSKUMPPANIENSA’ eli:
”kunnes Hitler/Saksa petettiin RIKOSKUMPPANIENSA Rothschildien (Lontoo) ja Rockefellerin (New York) fuusiolla”
Tulenkantajan kommentin lyttääjät osoittavat olevansa täysin voittajavaltojen ja talmudistien disinformaatio-historiankirjoituksen ja läntisen valemedian aivopesemiä – tässä asiassa ulkona TOTUUDESTA kuin lumiukot!
Tämän vääristetyn historiankirjoituksen ja taukoamattoman aivopesu-rummutuksen yksi maaginen, varmaan miljoonat kerrat toistettu luku on 6000000, josta totuuden on kertonut suomeksikin blogisti Moranen tutkimiensa dokumenttien pohjalta: ”Auschwitzista nykyhulluuteen: Sivilisaation rapautumiseen”, http://moranen.blogspot.fi/
Voittajavaltojen vääristämä historiankirjoitus sensijaan vaikenee esim. TODELLISESTA holokaustista, mm. Eisenhoverin kuolemanleirit, joissa 2.maailmansodan jälkeen tapettiin eri arvioiden mukaan 1-2 miljoonaa saksalaista sota- ja siviilivankia avotaivaan alla nälkään, janoon ja sairauksiin; varastoissa oli suuret määrät meren takaa tuotua viljaa, mutta siihen ei koskettu!
Truth_hunterin antamista linkeistä kommenteissaan 19.5.2016 at 12:15 ja 19.5.2016 at 12:25 löytyy huomattavaa vahvistusta edellämainitulle.
Suosittelen erityisesti näille kahdelle Tulenkantajan lyttääjälle myös perehtymistä sivustoon RevisionistHistory.org
Totta – kiitos korjauksesta. Komppaan!
Yksi tärkeimmistä selittävistä tekijöistä holokausti-matrixin raudanlujaksi muuttumiseen on varmasti tämä:
”Seven Jewish Americans Control Most US Media”, http://www.rense.com/general44/sevenjewishamericans.htm
Samoin kuin kasaarijuutalaisen johtava sionisti Rotschildin velkaponzi-rahajärjestelmän olemassa ololle!
Varmaan lähes kaikki tiedämme että se joka kontrolloi rahaa ja mediaa kontrolloi maailmaa ja voi toteuttaa kaikki hankkeensa.
Kummallista on vain se että ihmiset antavat sen tapahtua kun se olisi estettävissä.
Moni täälläkin on valtamedian syöttämää propagandaa vastaan monissa asioissa mutta kun mennään esim. WW2:een kuten yllä tai nykyiseen ’pakolais’virtaan joka nyt suuntautuu Eurooppaan tuhoten kansallisvaltioita niin paljastuukin haluttomuus tutkia näitä asioita ilman ennakkoasennetta.
…että kyseessä ei ensisijaisesti lainkaan ole pakolaisilmiö, vaan harkittu massamaahanmuutto, jossa on kyse suoranaisesta invaasiosta
http://uberuutiset.fi/2016/05/18/euroopan-pakolaiskriisi-ja-islamin-ivaasio-mita-nyt-tapahtuu-video/
Kovin suurta valmiutta ei silloin ole totuuden etsintään ja kykyyn ottaa vastaan uutta ja erilaista tietoa jonka luulisi pikemminkin kiinnostavan.
Sekö on totuuden etsintää että vain minulle sopiva ja mieluinen selitys kelpaa ja loukkaannun tai otan herneen nenään ja alan leimaamaan propagandistiksi tai salaliittoteorian kannattajiksi niitä jotka esittävät hyvin perusteltuja ja valtavirrasta eriäviä näkemyksiä asioista.
Kyse on puolustusasenteesta. Kovin heikolla jäällä silloin ollaan.
Se on varmin tapa pysyä sokeana ja omassa pimeässä häkissään. 9-11 mm. oli pitkään salaliittoteoreetikkojen harhaa mutta nyt jo enemmistö tajuaa huijauksen. Ja se pätee lähes kaikkeen nykyisin kun valheesta on tullut yhä enemmän vallan väline.
Toivottavasti VastaValkea ei sulje itseään tuollaiseen häkkiin muka maineensa takia vaikka sitäkin yllä ehdotettiin ja leimattiin kommenttiosasto ylimielisesti ’hirveäksi tuubaksi’ kun se ei oikein omiin käsityksiin ja maailmankuvaan aina istu.
Juuri näin. Isäni totesi aikoinaan, että kyllä melua maailmaan mahtuu, eli annetaan kaikkien kukkien kukkia. Toinen näkee maailman vihreänä ja toinen punaisena, sellainen se elämän juoksuhauta on.
Jokainen joka näitä maailman järjettömiä konflikteja puolueettomista lähteistä tutkii, huomaa kyllä sangen nopeasti sen suuren valheen missä elämme. George W. Bush möläytti aikoinaan, että jos ihmiset tietäisivät totuuden, heidät (poliittinen eliitti) otettaisiin kaduilla kiinni ja heidät lynkattaisiin. Niinpä niin, emme tiedä totuutta – vielä – mutta yhä useamman silmät ovat onneksi avautumassa.
Suomen kallioperä on aika mukavaa tonttimaata ohjuspuolustus (ehkä myös hyökkäys?) -järjestelmän pesäpaikaksi. Samalla anglo-amerikkalaiset kaivosfirmat voivat louhia Suomen maaperän tyhjäksi litiumista ja muista strategisista malmivaroista. Valmis ydinjäteonkalokin löytyy, jonne vuotavien jenkkivoimaloiden jätteet voi dumpata. TTIP:tä tai virallista Nato-jäsenyyttä ei tarvitse odottaa, koska Suomella on suora sotilasliitto USA:n kanssa ja maailman löyhin kaivoslaki. ”Kaiken voi ostaa”, toteavat Rothschildit, Sorokset ja Rockefellerit ym. Sitten vain kaatamaan Venäjää, tuota inhottavaa kansallisaatteen mädättämää piikkiä globalistien lihassa.
Sitä saa kyllä kokeilla.Venäjä ei ole helppo vastus ja se on ilmoittanut suoraan käyttävänsä ydinasetta tarvittaessa.Monella suomalaisellakin tuntuu olevan se harha päällä että Venäjälle kävellään kuin avoimista porteista.Heh.Voi pojat!Siksi he ovat laittaneet asevoimat kuntoon.Heillä on myös Kiina kumppanina.
Bush ja Hitler mainittu. Guardian artikkeli vuodelta 2004. Koskee vähän molempia.
http://www.theguardian.com/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar
Jep. Onhan tämä tuttua asiaa mutta vahva ja perusteellinen selvitys tämä on WW2 edeltäneestä ajasta.
Sanot, että koskee ’vähän molempia’, siis Aatua ja Bushia mutta voisi myös sanoa että koskee aika paljonkin koska näin Aatun sotakoneistoa luotiin kovalla vauhdilla. Ja orjatyövoimalla mikä puhuu sen puolesta että keskitysleirit olivat pääosin työleirejä joista Bush on epäilemättä ollut hyvin tietoinen.
Kummastutti tämä kohta kirjoituksessa
The Anti-Defamation League in the US is supportive of Prescott Bush and the Bush family. In a statement last year they said that ”rumours about the alleged Nazi ’ties’ of the late Prescott Bush … have circulated widely through the internet in recent years. These charges are untenable and politically motivated … Prescott Bush was neither a Nazi nor a Nazi sympathiser.”
eli siis ADL on pyhittänyt Bushin perheen tai vapauttanut natsisympatioista ja epäilyistä että mitään pahaa olisi juutalaisille aiheutunut tästä yhteistyöstä natsien ja Bushin välillä.
Kuitenkin juutalaisia on ilmoitettu tuhoutuneen suuri määrä työ- tai keskitysleireillä.
Mutta ehkä tärkeämpi pointti on ? että natsien puuhat kuitenkin edistivät sionistien tärkeää hanketta saada Saksan juutalaiset muuttamaan Palestiinaan, asiaa josta Makow kirjoittaa http://henrymakow.com/hitler_was_a_godsend_for_israe.html
Wall Street and the Rise of Hitler by Antony C. Sutton
http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
Oletko jo nähnyt tämän:
https://www.youtube.com/watch?v=41_fTkTAOtQ
Tämä on jo toinen doku tästä aiheesta jonka olen katsonut!
Edellisessä haastateltiin Israelilaisia tutkijoita ja näytettiin 2. maailmansodan jälkeisiä salaisia dokumentteja jotka paljastivat Jenkkihallituksen tienneen Hitlerin karanneen Etelä-amerikkaan.
Jos Hitler oli Illuminaatin agentti kuten mm. Makow epäilee (kommentti ylempänä) niin ainakin silloin tuo sopii olemaan totuus.
Itse en juurikaan usko enää ns. virallisiin teorioihin mitä WW2 tulee ja muissakin asioissa ne näyttävät olevan silkkaa pajunköyttä ja suurta teatteria jonka käsikirjoitus paljastuu meille vasta jälkikäteen.
P.s.
Mitä enemmän olet irti ns. virallisesta totuudesta jota valtamedia toitottaa niin sitä lähempänä olet totuutta. Niin se menee.
Juuri Näin!!
Ja sitä tuskallisemmaksi se käy tuon totuuden kanssa eläminen.
”…Hitlerin karanneen Etelä-amerikkaan.”
Niinpä niin. Eikä John F. Kennedy kuollut salamurhassa, vaan hänet on jossakin laitoksessa. Ja Elvis elää!
Tee itsellesi palvelus Hopalong ja katso doku kokonaan.
Sen jälkeen katso huolellisesti tämä uutinen:
http://www.express.co.uk/news/weird/470586/Are-these-classified-FBI-files-proof-ADOLF-HITLER-escaped-by-SUBMARINE-to-Argentina
http://myth.greyfalcon.us/pictures3/eichhorn.png
Siis FBI tiesi Hitlerin karanneen Etelä-Amerikkaan!
Huutele vasta sen jälkeen jos on vielä aihetta.
Kennydyn salamurhalla nyt ei ole mitään tekemistä Hitlerin kohtalon kanssa ja Elvis kyllä elää!
Veikkaan että tulee elämään vielä aika helvetin kauan, nimittäin ainakin jokaisen Elvis fanin sydämmessä!
Paljon vahvempia todisteita on sen puolesta, että Hitler ja Eva Braun tekivät itsemurhan bunkkerissaan.
Väitetyt Hitlerin jäänteethän on tutkittu moneen kertaan ja todettu kuuluvan nuorelle naiselle, ei aikuiselle miehelle!
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1216455/Hitlers-skull-really-womans-Fresh-doubts-death-tests-bullet-hole.html
http://abcnews.go.com/WN/hitler-skull-russian-secret-service-custody/story?id=9288287
http://www.redflagnews.com/headlines/fbi-opens-files-proving-hitler-went-to-argentina
Jopa Stalin itse tiesi Hitlerin karanneen ja kertoi tästä ensimmäisen kerran Länsi-liittoutuneille heinäkuussa 1945!
Alla muutama lainaus merkittäviltä henkilöiltä liittyen Htlerin väitettyyn kuolemaan:
”President Harry Truman asked Soviet leader Josef Stalin at the Potsdam Conference in 1945 if Hitler was dead. Stalin simply said; ”No!”
12 October 1945, General Bedell Smith, Eisenhower’s Chief of Staff, said;
”No human being can say conclusively that Hitler is dead.”
Thomas J. Dodd, the U.S. Chief Trial Counsel at Nürnberg, said;
”No one can say Hitler is dead.”
Colonel W. J. Heimlich, Chief of U.S. Intelligence in Berlin, was in charge of determining what happened to Hitler and after a thorough investigation, he stated;
”There is no evidence beyond that of hearsay to support the theory of Hitler’s suicide. On the basis of present evidence, no insurance company in America would pay a claim on Adolf Hitler.”
Nürnberg Judge Michael Mussmanno wrote in his book ’Ten Days to Die’ that;
”Russia must accept much of the blame that Hitler did not die in May 1945.”
In his book ’Frankly Speaking’, Secretary of State Jimmy Byrnes wrote;
”While in Potsdam at the conference of the Big Four, Stalin left his chair, came over and clicked his liquor glass with mine in a very friendly manner. I asked what was his theory about the death of Adolf Hitler and he replied – Hitler is not dead. He escaped either to Spain or Argentina.”
After a long and thorough investigation, Field Marshall Gregori Zhukov told Josef Stalin;
”We have found no corpse that could be Hitler’s.”
Mitään kuva/video materiaalia ei ole koskaan julkaistu mikä todistaisi Hitlerin kuolleen Berliinissä.
Sopii kysyä miksi??
Ps. Taas kommentin kirjoittaminen menee vituiksi!
Kommentoi kohta katosi taas ja joudun kopiomaan osan ja lähettämään eri selaimella tänne.
Mikä vialla?
En osaa ottaa kantaa siihen missä, miten ja milloin Hitler kuoli, mutta uunituore markkinoille tuotu painos ”Mein Kampf” on kuulemma vahvasti alteroitu. Merkillepantavaa tässä teoksessa on se, että sen myynti on ollut kielletty Saksassa 70 vuotta ja vasta nyt se tuodaan markkinoille. Miksi juuri nyt…. sangen hämäräperäinen ajoitus kun ottaa huomioon euroopan sekavan tilanteen. Uunituore Mein Kampf on tumpattu täyteen ns. ”asiantuntijoiden” selvennyksiä ja kommentteja, joiden myötä Hitlerin alkuperäinen kirjoitus on manipuloitu taitavasti uuteen muotoon.
Tuo on hyvin todennäköistä.
Tuskin koskaan saamme tietää totuutta WW2:sta kuten emme mistään muustakaan valtapoliittisesti merkittävästä asiasta historiassa.
Aina vallassa oleva taho syöttää meille omia tarinoitaan.
”Mitään kuva/video materiaalia ei ole koskaan julkaistu mikä todistaisi Hitlerin kuolleen Berliinissä.
Sopii kysyä miksi??”
No siksi, koska erilaisten tapahtumien kuvaaminen siihen aikaan oli tavattoman harvinaista nykytilanteeseen verrattuna. Kamerat olivat kalliita ja paljon suurempia ja painavampia kuin nykyajan kännykät. Ei kameroita voinut koko aikaa kuljettaa mukana. Liikkuvaa kuvaa tuottavat kamerat olivat raskaita ja aivan mahdottomia koko ajan mukana pidettäviksi.
Sitäpaitsi minä en luota kovin paljon kuvan todistusvoimaan. Kuvia on helppo väärentää ja muokata. Valokuvia on aina väärennetty poliittisista syistä, mutta nykyään se on paljon helpompaa kuin ennen.
”No siksi, koska erilaisten tapahtumien kuvaaminen siihen aikaan oli tavattoman harvinaista nykytilanteeseen verrattuna. Kamerat olivat kalliita ja paljon suurempia ja painavampia kuin nykyajan kännykät. Ei kameroita voinut koko aikaa kuljettaa mukana. Liikkuvaa kuvaa tuottavat kamerat olivat raskaita ja aivan mahdottomia koko ajan mukana pidettäviksi”
Todellako??
Toisessa maailmansodassa oli mukana taisteluissa ja niiden ulkopuolella tuhansia sotilaskuvaajia jotka ottivat miljoonia kuvia 2. maailmansodasta!
Sotilaiden käytössä olleet kamerat eivät juurikaan eronneet koon puolesta nykyisistä.
Alla muutama esimerkki:
Venäläinen rintamakuvaaja Kapteeni Alexander Vorontsov
http://www.combatcamera.be/wp-content/uploads/2010/10/Alexander-Vorontsov_01.jpg
http://www.combatcamera.be/wp-content/uploads/2010/10/Alexander-Vorontsov_02.jpg
Jenkkiarmeijan käyttämä kamera vuodelta 1942
https://c2.staticflickr.com/4/3698/10747085615_f061c1640c_b.jpg
Saksalainen SS-sotilas kameran kanssa operaatio Barbarossan ajoilta
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0f/bb/b2/0fbbb2ed0693b536256ed1c5ae717c22.jpg
Brittisotilas kenttäkameran kanssa
http://media.iwm.org.uk/iwm/mediaLib/34/media-34642/large.jpg?action=d&cat=photographs
Koko sodan ajan kuvia otettiin paljon turhista ja mitättömistäkin asoista ja voit olla varma siitä että Hitlerin kuolema oli ollut täysin ohittamaton/välttämätön kuvauskohde!
Kuvien puuttuminen kertoo siitä että Hitlerin pako piti salata suurilta massoilta.
Luit huonosti kirjoittamani. En sanonut, että kamera oli tuntematon käsite toisen maailmansodan sotilaille. Sanoin, että kameroita oli ihmisillä siihen aikaan murto-osa siitä, mitä nykyisin. Niinpä niitä ei tietenkään voinut olla joka paikassa.
Olosuhteet Hitlerin kuoleman tapahtuessa olivat sellaiset, että on aivan luonnollista, että kellään tapahtumassa mukana olleista ei ollut kameraa mukana.
Höpö, Höpö.
Tuota mahdollista Hitlerin kuoleman todistavaa kuvaa olisi odotettu tarvittaessa vaikka viikkotolkulla jotta se olisi saatu otettua!
Sitä paitsi Berliinin valtaukseen osallistuneissa Neukkulan joukoissa oli kuvaajia pilvin pimein!
Niinpä!