Yhdysvaltalaisviranomaiset kertovat pommitusten Irakissa ja Syyriassa terroristijärjestö Isisiä vastaan tuottavan vihdoin tulosta. Turkin kautta Isisin joukkoihin pyrkivien ulkomaalaistaistelijoiden määrän todetaan hieman vähenneen. Yhdysvaltain tiedustelupalvelut ovat kuitenkin kertoneet NBC-uutisille, että ulkomaalaisten taistelijoiden määrä on kasvanut viime syksystä 6000:lla, mikä nostaa Isisin riveissä taistelevien määrän 36 500 taistelijaan. Vuosi sitten Isis-taistelijoita kerrotaan olleen 20 000.
Merkille on pantu myös Libyaan, ”laittomaan, kaoottiseen maahan, josta nopeasti on tulossa terroristien turvasatama”, suuntaavien värvättyjen määrä. Libya demokratisoitiin liittoutuneiden toimesta vuonna 2011. Liittoutuneiden pommituskampanja aloitettiin Syyriassa ja Irakissa 2014. Venäjä aloitti oman pommituskampanjansa vuoden 2015 syksyllä.
Yhdysvaltain ulkosuhteiden neuvostolle (Council on Foreign Relations) työskentelevä konfliktinehkäisyn asiantuntija Micah Zenko laskeskeli puolestaan bloggauksessaan Yhdysvaltain pudottaneen 23 144 pommia kuuteen eri maahan vuonna 2015. Valtaosa eli 77 % pudotettiin Irakiin ja Syyriaan, loput Afganistaniin, Pakistaniin, Jemeniin ja Somaliaan.
Pommitukset ovat osa ns. terrorismin vastaista sotaa, jota Yhdysvallat käy maailmanlaajuisesti.
Zenkon mukaan useat eri amerikkalaisviranomaiset ja armeijan edustajat ovat toistuvasti painottaneet tarvetta yksinkertaisesti tappaa kaikki terroristit; tappaminen on pääasiallinen menetelmä terrorismin torjunnassa.
Zenkon mukaan menetelmä ei toimi. Pentagon, Zenko kirjoittaa, ilmoittaa ainakin 25 000 Isis-terroristin kuolleen ”täsmäiskuissa” viime vuoden marraskuussa, mutta samaan aikaan viranomaiset myöntävät Isis-terroristien määrän pysyneen ennallaan. Zenko tiivistää yhtälön: kun kolmestakymmenestätuhannesta Isis-terroristista tapetaan 25 000, jäljelle jää 30 000 Isis-terroristia.
Siviilien kuolemista viimevuotisten ”täsmäiskujen” oheisvahinkoina ei toivota laajaa julkista keskustelua. Tämä on ymmärrettävää. Esimerkiksi The Intercept -verkkojulkaisun haltuunsa saamien dokumenttien perusteella lähes 90 prosenttia Yhdysvaltain lennokki-iskuissa Afganistanissa viiden kuukauden seurantajakson aikana kuolleista oli muita kuin tarkoitettuja kohteita.
Lähteet
- Dilanian, Ken | NBC News (16.1.2016): U.S. Says It’s Slowing Flow, But Foreign Fighters Still Flock to ISIS
http://www.nbcnews.com/news/world/u-s-says-it-s-slowing-flow-foreign-fighters-still-n494281 - Zenko, Micah | Council on Foreign Relations (7.1.2016): How Many Bombs Did the United States Drop in 2015?
http://blogs.cfr.org/zenko/2016/01/07/how-many-bombs-did-the-united-states-drop-in-2015/
Asiasta jo niin paljon täällä kirjoitettu ja kommenttiosastossa keskusteltu joten kaikille lienee selvää että kyse on jälkimmäisestä, sotaisesta errorismista.
Kyllä, näin on… kiitos Riikka Söyring.
Länsiliittoutuman palkkasotilaat – eli isis-terroristit – käyvät sotaa itse luomansa kuvitteellisen vihollisen, eli isis-terroristien kanssa. He ovat toimissaan YKSI ja heidän vihollisensa on tavallinen rauhaa rakastava, työtä tekevä kansa. Toistan: maailmanlaajuista huume- ja asekauppaa ylläpitävä terroristiryhmä on todellisuudessa kansallisvaltioiden poliittinen eliitti, joka taistelee kansaa vastaan 100%:sti kansan rahoittamana. Kyseinen ’itseään ruokkiva sodan ja rauhan’ yhtälö on syy Lähi-idän loputtomiin sotiin ja veren vuodatukseen. Nämä valkokaulus-psykopaatit tappavat ihmisiä YKn ja lukuisten hyväntekeväisyys organisaatioiden myötävaikutuksella demokratian ja vapauden nimissä. Yksi sionistien verenvuodatusta ylläpitävä pupetti on YK:n entinen rauhanlähettiläs ja suomen entinen presidentti, Martti Ahtisaari.
Suomi rahoittaa EUn kautta tätä mielisairasta touhua, jossa miljoonat lapset kylmäverisesti tapetaan. Eikä ainoastaan rahoita, vaan on tärkeä osa humanitääristä vale-operaatiota lähi-idässä toimivine rauhanturvaajineen. Suomi on myös mukana tässä mielisairaassa pakolaistulvassa, jonka päämääränä on kansallisvaltioiden murha.
Näin se on mennyt jokaisessa sionistien provosoinassa sodassa, kuten WW1 ja WW2, ja näin se etenee maailmanlaajuisesti parhaillaan.
Kyse todella on mielisairaasta puuhasta, jossa mukanaolevat eivät tiedosta sairauttaan tai ovat psykopaatteja ja satanisteja vailla inhimillisyyttä. Sota ISIStä vastaan, siis ’sotaisa terrorismi’, palvelee monta asiaa…
Yliopistotutkimus kertoo, että Maidan oli vallankaappaajien suunnittelema.
University Study Shows that the Maidan Massacre was Planned by the Putschists
Ivan Katchanovski, professor of political science at the University of Ottawa, conducted a study on the massacre perpetrated by snipers on the Maidan square of Kiev in February, 2014.
This document, from a presentation to the American Association of Political Sciences in San Francisco in September 2015, is the first academic study on this event.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=127748
http://www.voltairenet.org/article189953.html
Who is hunting Angela Merkel? Kuka jahtaa Merkeliä?
Tutkimus osoittaa, että Köln ym. raiskaukset oli ’rapakon takaa’ tehty twitter-varoitus…pitää pysyä rivissä tai… — Soros ja jotkut muut pyrkivät kaatamaan Merkelin toiveet itsenäisestä Euroopasta ja pakottamaan Eurooppaa hyväksymään TTIP:n.
The premeditated operation of New Year’s rapes, in Cologne and elsewhere, continues with a denunciation of the responsibility of the Federal Chancellor, Angela Merkel. A study of computer traffic certify that the Twitter accounts organizing this protest are based on the West Coast of the United States.
The presented evidence clearly demonstrates that the whole Refugee Combination was arranged by the US-based agents to frame up Chancellor Merkel and warn her against the defiance and independent stand for the European sovereignty. Quite noteworthy is that the seemingly polar opposite platforms (ultra liberal of George Soros and far right of vague US-located twitter bots) are eventually pursuing the same political goal – to oust German leader from her office and impose the TTIP on Europe.
http://www.voltairenet.org/article189972.html
Hah, hah! Libya demokratisoitiin. Tuo on kyllä raakaa sarkasmia.
Paskiaiset tuhosivat Afrikan parhaimman maan. Libya oli muuten etummaisena luomassa Afrikan yhteistä rahaa, Afrikan kehityspankkia ja tiivistämässä Afrikan Unionia (AU). Afrikan Unioni antaa jo nyt turvatakuut jäsenilleen ja sillä on omat valmiusjoukot: jos afrikkalainen maa joutuu ulkopuolisen tahon hyökkäyksen kohteeksi, se on hyökkäys koko Unionia vastaan. Samoin kuin Euroopan Unionikin.
Afrikan kehityspankkia ja Afrikan yhteistä rahaa ei katsottu lainkaan hyvällä globalistien leiristä. IMF on ryöstänyt Afrikkaa jo vuosikymmeniä: afrikklaisille maille annetaan lainoja, joilla ostetaan palveluita ja tuotteita globalistien omistamilta yrityksiltä. Suuri valtaosa rahasta joka lainataan Afrikkaan, päätyy välittömästi Afrikan ulkopuolelle. Mutta laina jää afrikkalaisten maksettavaksi. Afrikan kehityspankki on perustettu muuttamaan tämä, lopettamaan kolonalistinen ryöstö. Afrikan kehityspankin päämaja on Tripolissa, Libyassa.
Kulta-dinaarista suunniteltin Libyan johdolla yhteistä valuuttaa. Libyassa pidettiin kaksi kansainvälistä konfrenssia asiasta. Dinaarin piti olla sidottu kullan arvoon. Afrikan öljymaat suunnittelivat myyvänsä öljyä vain kultaa vastaan. Usea Pohjois-Afrikklaiset maat olivat projektissa mukana: se kuoli Arabikevään ja Libyan ”demokratisoinnin” myötä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Modern_gold_dinar#Libya
Se on juuri näin. Libya ja koko Lähi-itä on tuhottu NATO-länsiliiton demokratialla, eli se on täsmälleen sitä mitä totesit; raakaa sarkasmia.
Ei korppi korpin silmää noki ja juuri sen vuoksi on olemassa nämä mysteeriset valmiusjoukot. Ihmiset ovat niin sinisilmäisiä, että otaksuvat näiden joukkojen seisovan ihmisoikeuksien ja OIKEAN demokratian puolella, vaikka ne palvelevat vain ja ainoastaan globalisteja.
Näin se Suomessakin tulee menemään, eli kansa alistetaan rahahanojen sulkeutuessa polvirukoukseen ja siinä vaiheessa eurooppa on sullottu täyteen muslimi-sotilaita. Ja mitä tapahtuisikaan, jos suomalaiset nostaisivat nyrkit pystyyn ja haastaisivat rikolliset vallanpitäjänsä, eli nykyisen nukkehallituksen, oman käden kautta oikeuteen? He saisivat niskaansa EUn valmiusjoukot ja NATOn, koska näin ne sisällissodat ovat aina toimineet ja näin ne edelleenkin toimivat. Aseet paukkuisivat, koska aseteollisuutta ja huumakauppaa ylläpitävät valkokaulus-rikolliset ottavat kansallisvaltioilta juuri sen mitä he milloinkin haluavat.
Pelastus ja uusi tie avautunee vain rankan romahduksen kautta. Pitää kokea jotain vastaavaa kuin Libya ja kun EU hajoaa niin esim. Saksa herää ja sulkee rajansa näyttäen mallia muille, meillekin. Ehkä Ranskakin vaikka maa onkin vahvasti sionistien miehittämä ja KM (Khazarian Mafia) hallitsema joten siitä ei tiedä.
Ranskassa talouden hätätila — silti sanktiot Venäjää vastaan saavat presidentin tuen mikä vain pahentaa asiaa. Meillä sama typeryyden ohjaama tilanne.
Frankrike befinner sig nu i en ekonomisk nödsituation till följd av den höga arbetslöshetsnivån. Detta slog fast president Francois Hollande på ett möte med företagschefer i Paris, uppger Associated Press.
Läs mera på: http://se.sputniknews.com/naringsliv/20160118/1025328/frankrike-ekonomi-kris.html#ixzz3xd5cMZiK
http://se.sputniknews.com/naringsliv/20150907/594713.html
Sionistinen länsiliittoutuma on mustamaalannut ja mustamaalaa edelleenkin Venäjää täsmälleen samoin kuin Hitleriä mustamaalattiin WW2:n aikana. Valtava propagandakoneisto oli tuolloin käynnissä ja Hitlerin lukuisista rauhananomuksista huolimatta Saksa pakotettiin sotaan. Sen nämä psykopaatit osaavat.
Saksalaiset ovat tulossa tietoisiksi siitä, että molemmat maailmansodat olivat länsimaiden yksipuolisia sotaretkiä Saksan valtakunnan tuhoamiseksi. He huomaavat, että nämä sodat eivät tosiasiassa ole koskaan päättyneet, vaan jatkuvat yhä Yhdysvaltain itärannikon sotana Saksan kansaa vastaan. Vihollisvaltojen päämääränä on tehdä Euroopasta maailmanherruutensa sillanpääasema.
http://www.tapiolinna.com/nakopiiri/haastattelussa-horst-mahler-yhteiskunnan-vihollinen/
Jos edeltäviä kommentoijia kommentoisin:
Siitä ei todellakaan ollut alusta alkaenkaan mitään epäselvyyttä, kuka Ukrainan kriisin takana oli. Se oli Yhdysvaltain suunnittelema, rahoittama ja toteuttama projekti. Eikä näytä aivan täysin ’onnistuneen’.
Katso esimerkiksi täältä:
http://oursalon.ning.com/profiles/blogs/ukraine-an-america-aranged-coup-again-sic
Hieman omituisina pidän niitä hahmotelmia, että pakolaiskriisi olisi suunniteltu ’ase’ ja hyökkäys Eurooppaa vastaan. Tuskin Yhdysvallat halusi hyökkäyksillään Syyriaan ja Irakiin huonontaa välejään EUn nato liittolaistensa ja Turkin kanssa. Yhdysvaltain sodissa vain usein käy niin etteivät ne mene aivan suunnitelmien mukaan.
Yhdysvaltain suunnittelema ja toteuttama hyökkäys Syyriaan on varsin suuresti, vielä enemmän kuin hyökkäys Ukrainaan, epäonnistunut. Ja jatkuva sota on aiheuttanut pakolaiskriisin siihen suuntaan, mihin pakolaisten on ollut mahdollista paeta sotaa. Ja se suunta on ollut Eurooppa.
Tämä oli kai tarkoitettukin sarkasmiksi:
”Libya demokratisoitiin liittoutuneiden toimesta vuonna 2011.”
Tämmöistähän se Yhdysvaltain harjoittama ’demokratian vientiteollisuus’ on. Muutama miljoona ihmistä tapetaan ja saadaan iso määrä aseita käytettyä, että lisää voidaan tilata uusia demokratiaprojekteja varten.
Jokainen, joka etsii tietoa riippumattomasta mediasta hoksaa sangen nopeasti, että pakolaiskriisi on 100% suunniteltu/organisoitu. Politiikan suurissa suuntaviivoissa ei ole sattumia ja niissä ei epäonnistuta. Jos yksi poliittinen pelaaja epäonnistuu, eli niskuroi suurta suunnitelmaa vastaan, se syrjäytetään tavalla tai toisella ja homma etenee kohti päämäärää, joka on ONE WORLD GOVERNMENT. Poliittinen peli on likaista; tekaistut skandaalit, terroristi iskut ja poliittiset ajojahdit ovat vallan huipulla arkipäivää.
Yhdysvallat sionistisen vallan keskittymänä on loistava vale-opposition käytössä ja juuri sen vuoksi ihmiset uskovat heidän kertomiin satuihin vapaudesta ja demokratiasta.
”Politiikan suurissa suuntaviivoissa ei ole sattumia ja niissä ei epäonnistuta.”
No, eihän se nyt noin mene. Kun sota alkaa, kaikki osapuolet suunnittelevat voittavansa sodan, mutta varsin usein joku osapuoli sen häviää.
Olet oikeassa silloin kun kysymyksessä on aidot vastapuolet. Minä puhuin NWO-länsiliittoutuman taistelusta vale-oppositiota vastaan, jota mm. ISIS ja muut terroristiryhmät parhaillaan edustavat. Sama osapuoli, eli sionistinen länsiliittoutuma arabien myötävaikutuksella – sekä rahoittaa, että vastustaa sotaa, jota käydään parhaillaan Syyriassa. Arabiliitto/Turkki on siten juonessa ja seisovat siten myös euroopan pakolaisaallon takana. Venäjä kuin myös luultavasti Kiina irtaantui tai on parhaillaan irtaantumassa Uuden maailmanjärjestyksen koalitiosta, jonka tähtäimessä on Iranin ja euroopan romahduttaminen. Kysymys on tietysti pohjimmiltaan on vallasta, eli kuka tai mikä hallitsee ja tulee hallitsemaan maailman rahajärjestelmää.
Pointtini on se, että NWO-liittoutuma nokittelee perhaillaan Venäjän kanssa, mutta varsinaista taistelua he käyvät tässä vaiheessa vale-oppositiota, eli itse luomaansa ISIStä vastaan. Tilanne muuttuu vasta siinä vaiheessa mikäli Kiina, Venäjä ja Iran asettautuu samaan rintamaan NWO-länsiliittoutuman vastustajiksi luomalla uuden maailmanlaajuisen rahajärjestelmän, joka kykenisi syrjäyttämään nykyisen. Päivänselvää on se, että länsiliittoutuman tähtäimessä on Syyria/Iran juuri sen vuoksi, että heillä on vielä toistaiseksi oma rahajärjestelmä ja sitä kautta myös itsenäisyys.
”Venäjä kuin myös luultavasti Kiina irtaantui tai on parhaillaan irtaantumassa Uuden maailmanjärjestyksen koalitiosta… ”
Aika erikoisia on käsitykset ’uudesta maailmanjärjestyksestä’.
Selvästihän Yhdysvallat, jonka julkilausuttu doktriini kylmän sodan jälkeen oli pyrkiä hegemoniseen asemaan koko maailmassa (ja siten luoda ’uusi maailmanjärjestys) on koko ajan tehnyt sotavalmisteluja, kylmiä ja kuumia, Venäjää vastaan, pyrkimällä saartamaan Venäjän.
Yhdysvallat on myös selvästi alkanut valmistautua kohtaamaan myös Kiinan.
Molemmissa aikeissaan Yhdysvallat vaikuttaa vetävän vesiperän.
Ukrainan liittäminen natoon vaikuttaa jo selvästi epäonnistuneen.
Syyriaakaan Yhdysvallat ei näytä saavan polvilleen, niinettä saisi Venäjän tukikohdan pois maasta. Vaikuttaa jo selvästi siltä, että Yhdysvallat ja sen liittolaiset ovat nyt häviämässä sodan Syyriasta ja siksi ovat suostumassa neuvotteluihin voidakseen pitää jonkinlaisen jalansijan maassa.
Obaman ’pivot Asia’ ei vaikuta tuloksiltaan yhtään sen paremmalta. Kiina, Venäjä ja kumppaninsa voittivat Yhdysvaltoja vastaan taiston uudesta Aasian kehityspankista. Ja lähes kaikki tärkeimmät Aasian maat, jopa Yhdysvaltain liittolainen, Pakistan ovat liittymässä myös ’Shanghai Cooperation’ nimellä tunnettuun yhteistyöohjelmaan joka on niinikään suunnattu Yhdysvaltojen vastapainoksi.
Uskotko tosiaankin, että Yhdysvallat toimii NWO-valtiona yksin? Se on järjenvastainen oletus perustuen Rothschildien pankkivaltaan, sillä heidän rahajärjestelmänsä ulkopuolella on vain muutama hassu valtio. Yhdysvallat on pelkkä velkahirressä roikkuva pupet koko maailman laajuiselle globalisti-mafialle, sillä todellinen valta on pankkijärjestelmän kautta maailmantaloutta hallitsevilla juutalaisilla. Aina kun mainitaan Yhdysvallat, pitäisi mainita myös Israel kuin myös EU ja lukuisat muut valtiot. Länsiliittoutuma on pitänyt lähi-idän sotia yllä tarkoituksellisesti iät ja ajat ja taistelu ISIStä vastaan on pelkkää teatteria. Terroristiryhmä ISIS on yhtä kuin arabien kanssa yteistyötä tekevä länsiliittoutuma, eikä mitään muuta.
Venäjäkin oli ennen Putinia täysin NWOssa mukana kuten myös Kiina. Tämä siksi, että Rothschildit ovat järjestelmällisesti laajentaneet rikollista valtaansa WW2en jälkeen valtio valtiolta. Itselläni on sellainen näkemys, että Edward Snowden paljasti Kiinalle ja Venäjälle jotain sellaista, joka sai kyseiset valtiot vetäytymään. Tämä on pelkkä arvaus, joka perustuu ajoitukseen.
”Tämä on pelkkä arvaus, joka perustuu ajoitukseen.”
Koko ’nwo’ on pelkkä arvaus (ja itse asiassa näköjään tietoisesti luotua propagandaa). Ja ajoituskin on väärä.
Elät harhojen vallassa. Niinkuin Jehovan todistaja, joka uskoo näkevänsä jumalan käden kaikessa, koska kuvittelee jumalansa luoneen maailman. Sinä kuvittelet ’nwo’n ja ’siionistisen pankkimafian’ olevan kaiken takana.
Venäjä tarjosi Yhdysvalloille sovintoa kun Yhdysvallat hyökkäsi Afganistaniin ja jopa luovutti sotakalustoa ja tukikohtia.
Jo Gorbatshov teki Yhdysvaltain kanssa sopimuksen, ettei nato laajentaisi aluettaan kylmän sodan purkautuessa. Yhdysvallat on kuitenkin osoittautunut petolliseksi ja kylmä sota on alkanut uudelleen.
Kumman sitkeässä sinussa elää tuo sionistimafian kieltäminen. Sitä ei voi kuin ihmetellä.
Syyt lienevät ehkä psykologisia koska reaalisia syitä tuollaiseen asenteeseen ei ole kun historiaa ja myös sionisteja itseään kuuntelee. Heistä monet suorastaan kerskuvat sillä kuinka goimit pannaan ahtaalle ja maailma otetaan haltuun.
Psykologista, melkein maanista näkyy sinulla, ’Truth_hunter’ olevan kaikenlainen kuvittelu ’siionistimafioista’. Uskotko kaiken takana vielä kaikenkukkuraksi olevan humanoidienkin? Niinkuin jotkut amerikkalaiset ’vaihtoehtojulkaisujen’ toimittajat, Alex Jones, esimerkiksi.
Jo kirjoitinkin, ”niinkuin Jehovan todistaja, joka uskoo näkevänsä jumalan käden kaikessa, koska kuvittelee jumalansa luoneen maailman, sinä kuvittelet ’nwo’n ja ’siionistisen pankkimafian’ olevan ’kaiken’ takana.”
Ota huomioon, ettet pysty vastustamaan mitään pahantekijöitä, jos sinut on harhautettu suuntaamaan aktiviteettisi olemattomia ’kummituksia’ vastaan.
Meillä on erilainen näkemys kummituksista ja näyttää siltä, ettet kykene myöntämään realiteetteja itse. Se on surullista.
Jos pystyt esittämään faktaa joka kumoaa ei vain minun vaan erittäin monen tutkijan ja korkeasti koulutetun oppineen – myös sionistien – näkemykset mitä nwo-pankkiirimafian sionistiluonteeseen tulee, niin siitä vaan. Pistä faktaa pöytään äläkä sorru muiden leimaamiseen ymmrtämättömiksi. Se kertoo että oma henkinen liikkumatilasi on ahdas.
Ja samalla voisit yrittää todistaa senkin ettei tuo mafia – kuten olet esittänyt – ohjaa ja päätä miten Usa-koaliitio toimii. Siitä vaan rohkeasti faktaa pöytään ja olen myyty mies.
Juuri näin, mutta minkäs sille voi, annetaan kaikkien kukkien kukkia!
Ytrwq edustaa juuri sitä aivopesukansaa, jota on jymäytetty vuosituhansia. Suurin osa ihmisistä – kiitos sionistisen valhemedian – edustaa eliitin manipuloimaa ajatusmaailmaa, mutta luojan kiitos osa meistä on heräämässä. Kyseenalaistajat, joita ”foliohatuiksi” usein kutsutaan, ovat rikollisen valtajärjestelmän haastajia ja juuri heitä eliitti-mafia pelkää.
Toistelet samaa mantraa, ’Truth_hunter’, kuin kolmekymmentäluvun natsit ja lapualaiset. Juutalaisten pankkiirien, vapaamuurarien ja venäläisten kommunistien salaliittohan tätä maailmaa sinun mielestäsi johtaa… Ja Hitlerkin oli tämän saman salaliiton uhri… ;=)
Etkös sinä jossain kommentissasi pitänyt ’siionin viisaiden pöytäkirjaakin’ täytenä totena?
Salli minun nauraa. Vakavasti en halua noita juttuja sentään ottaa, ehkä ne oli tarkoitettukin vitsiksi(?)
Truth_hunter ja ytrewq, olette molemmat osittain oikeilla jäljillä. Ehdotan alla synteesiä, annan pyyhkeitä ja tunnustusta molempien agendoille.
ytrewq, Mailmanvalta ei ole enää kansallisvaltioiden käsissä. Globalismi on maailman johtava poliittinen liike ja varsinkin suurpääoman suosiossa. Luulitko että David Rockerfeller, George Bush vanhempi, Mihail Gorbatsov ja Sauli Niinistö puhuivat olemattomasta, kun puhuivat NWO:sta? NWO on sama asia kuin globalismi, ja varsinkin global governance, eli maailmanhallinta. Se on juuri sitä työtä mitä tekevät YK, G20, Bilderberg, eri mantereiden Council of Foreign Realtions -ryhmät ja niin monet muut. Se on kansainvälistä politiikan hallintaa. Ja nimenomaan se on länsimaiden johtamaa sellaista, Ja sillä on juuret pitkällä, ainakin jo Cecil Rhodesin Anglosaksista maailmanvaltaa tavoittelevassa Round Table -liikkeessä. Pistä global governance hakukoneeseen ja näe kuinka julkista se on, ja joka paikassa. Sitä edistää kaikki, WTO:n ja EU:n johtajista yliopistojen rehtoreihin. Pankkiireilla on vaikutusvaltaa ja rahaa, ja sionismikin on varsin suosittua ainakin amerikkalaisten päättäjien joukossa: sen on pakko olla, koska sionistien eturyhmät ovat niin mahtavia ja Israel Lähi-Idän hallinnalle tärkeä.
Truth_hunter, sionistit tai juutalaiset eivät pyöritä koko maailmaa eikä natsit olleet maailmaapelastavia viattomia uhreja. Uskot teorioihin jotka ovat vakavasti ristiriidassa todellisuuden kanssa. Hitlerillä oli suurvaltahankkeensa, ja hän paljasti aikeensa suursaksan luomiseksi ennen sotia, neuvotteli ja toteutti Neuvostoliiton kanssa Euroopan valtaamisen ja kannatti rotuhygieniaa. Neuvostoliitto ei ollut juutalaisbolsevikkien johtama, eikä globalistien nukke, vaan länsimaisten globalistien peikko ja vihollinen jonka resursseihin globalisteilla ei ollut pääsyä. Globalistit eivät ole kommunisteja vaan suurkapitalisteja jotka yksityistävät valtion omaisuuksia ja luovuttavat rahan luonnin yksityisille tahoille, pois valtiolta. Globalistit eivät halua Yhdysvalloista ja länsimaista ei kommunistisia vaan päinvastoin valtioiden omistusta tuotannosta ja omaisuudesta halutaan jatkuen vähentää. Internet ja maailma on täynnään äärioikeistolaisia ja fasisteja jotka kannattavat historian kanssa täysin ristiriitaisia teorioita ja viis veisaavat siitä että heidän teoriansa ovat ristiriidassa todellisuuden kanssa.
ytrewq olet oikeassa että Truth_hunter kannattaa fantasioita, mutta Truth_hunter on silti oikeassa siinä että globalisteilla on ylikansallista yhteistyötä ja salaisia herrakerhoja joissa maailman politiikkaa todella tehdään, ja tämän väheksyminen on sekin fantasiamaailmaan uskomista.
(Pertti, älä nyt sotke asioita ja ’Truth_Huntereiden’ päitä enää lisää.)
’Globalismi’ ei ole ollenkaan sama asia kuin ’truth-hunter’in toitottama ’nwo’. ’Globalismi’ tarkoittaa maailman yhdentymistä varsinkin kaupallisessa mielessä, mikä on osittainen tosiasia.
’Truth_hunter’in ’nwo’ on kokoelma erilaisia uskomusgenrejä ’siionistisista pankkiirimafioista’, ja uusnatsismista erilaisten ’illuminaattien’ ja jopa humanoidien johtamaan maailmanvaltioon.
Nwo uskomukset on saaneet vahvoja vaikutteita kolmekymmentäluvun natsismista, sen ajan antisemitismistä, lähi-idän uskomusperinteistä, kuten raamatusta, myöhemmistä kristillisistä lahkoista kuten helluntalaisuudesta, ja myös teosofiasta, amerikkalaisista roskaelokuvista jne.
On osin jopa vaarallista, että yritetään niputtaa yhteen natsismin perinteitä nykyisen ja vanhemmankin populaarikulttuurin kanssa. On ennenkin nähty, että asioita kovinkaan paljon tuntematon nuoriso on viekoiteltavissa jopa aseisiin mitä ihmeellisimpien maailmanloppu-uskomusten ja pelkojen riivaamina.
Ja Saksassa ja Suomessakin nähtiin, että myös kokonainen kansakunta voidaan saada sotaraivoonkin viholliskuvia lietsomalla.
Voit nauraa ihan vapaasti ja sanotaanhan, että nauru pidentää ikää… Mutta sanotaan myös että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa ja siksi en vielä naura.
Joskus jaksoin lukea juttujasi mutta nyt alkaa maku mennä. Et ole pystynyt vastaamaan mihinkään pyytämääni asiaan, et esittämään faktaa joka kumoaisi sen mitä kirjoitan esim. KM:n (Khazarian Mafia, The Hidden Hand) vallasta, siis pankkiirimafista vaikka olen sanonut, että olen myyty mies jos faktaa esität. Lisäksi oletat liikaa.
Nytkin esim. väität perättömästi, että olen pitänyt Siionin viisaiden pöytäkirjoja aitoina. Mutta en ole, olen vain todennut, että Henry Makow pitää. Et pysty erottamaan minua Makowista. Etkä monesta muustakaan. Se vie uskottavuutesi. Kaivat maata omien jalkojesi alta.
’Pertti’ taas yrittää väittää, että ne tutkijat ja arvostetut kirjoittajat maailmalla, mukaan lukien sionisti-juutalaiset, jotka samaistavat kommunismin ja juutalaisuuden ja näkevät kommunismin sionistien hankkeena Venäjällä, olisivat ’aivopestyjä uhreja’, jopa propagandisteja.
Jos kertoo mitä muut asioista ajattelevat niin ei sen perusteella voi samaistaa kertojaa niihin joita hän siteeraa. Kritiikki tulee kohdistaa tutkijoihin, joita siteerataan ja jos on kanttia leimata heidät propagandisteiksi niin ok. Itse en leimaa tutkijaa propagandistiksi koska hän tutkii. Ylipäätään propagandistiksi leimaaminen on hankala asia sillä oma aito näkemys asioista ei ole propagandaa vaikka voikin olla kyseenalaista tietoa.
Myös anti-semitismin leiman voi saada vaikkei ole sitä. Ja sen ovat saaneet myös kaikki ne sionisti-juutalaiset, jotka eivät ole antaneet siunausta sionistien likaisille puuhille (mm. Atzmon, Shahak, Shamir, Sand, Koestler, Pappe, Chomsky, Freedman, Klein, Liljenthal ja lukuisat monet muut, joita olen lukenut..)
Pieni korjaus tuohon yllä olevan loppuosaan. Siihen lipsahti sana sionisti-juutalainen vaikka piti olla vain juutalainen koskien noita suluissa olevia nimiä.
Samalla pari muutakin asiaa koskien kommentteja yllä:
’….ytrewq olet oikeassa että Truth_hunter kannattaa fantasioita, mutta Truth_hunter on silti oikeassa siinä että globalisteilla on ylikansallista yhteistyötä ja salaisia herrakerhoja joissa maailman politiikkaa todella tehdään, ja tämän väheksyminen on sekin fantasiamaailmaan uskomista.’ — mikä on fantasiaa, jota kannatan? Heti kun asioista syvemmin perillä olevat, joita koko ajan luen, tuovat uutta näkemystä (sinusta ’fantasiaa’?) asioihin, niin olen pelkkänä korvana ja tarkistan omia käsityksiäni koska haluan olla vahvasti kiinni todellisuudessa
’…..Ja Saksassa ja Suomessakin nähtiin, että myös kokonainen kansakunta voidaan saada sotaraivoonkin viholliskuvia lietsomalla.’ —- tämähän nyt näkyy Usassa, joka riehuu maailmalla kuin mielipuoli juuri sionisti-median luoman sotapsykoosin takia ja jota FED velkarahalla rahoittaa.
Ei tarvitse mennä WW2 :een asti.
ytrewq, sinä puhut vain markkina-globalismista. Globalismi kuitenkin laajemmassa mittasuhteessa tarkoittaa kaikenlaista kansainvällistä verkottautumista. Globalistit ovat kansainvälistä verkottautumista harrastavia (kannattavia).
”globalismi vittaa mihin hyvänsä kuvaukseen tai selitykseen maailmasta jota luonnehtii verkot jotka ylittävät useiden mantereiden etäisyyksiä”
https://en.wikipedia.org/wiki/Globalism
”Karkeasti määritellen se tarkoittaa yhteiskunnallista muutosta, joka ilmenee lisääntyvinä mannertenvälisinä yhteyksinä ihmisten välillä. Globalisaatio on siis maailmanlaajuista verkottumista.”
https://fi.wikipedia.org/wiki/Globalisaatio (Suomenkielisessä Wikipediassa ”globalismi” ohjaa ”globalisaatio-sivulle)
Mene katsomaan Wikipediasta New World Order (politics). Globalismi on paljon muutakin kuin rajojen häivyttämistä kaupankäyntiä varten. Poliittisena liikkeenä se on nimenomaan maailmanhallintaa.
”Huolimatta erilaisista tulkinnoista mitä tämä termi (New World Order) tarkoittaa, se pääasiallisesti liitetään ideologiseen ajatukseen maailmanhallinnasta (global governance) yhteisön yrityksenä tunnistaa, ymmärtää ja vastata maailmanlaajuisiin ongelmiin jotka ylittävät kansallisvaltioiden kyvyn ratkaista asioita”
https://en.wikipedia.org/wiki/New_world_order_%28politics%29
”Maailmanhallinta (global governance) on ylikansallisten toimijoiden liikettä kohti poliittista yhdentymistä tarkoituksena vastata ongelmiin jotka vaikuttavat useampia kuin yhtä valtiota tai aluetta. Se tyypillisesti sisältää järjestöytymistä… YK, kansainvälinen rikostuomioistuin, maailmanpankki jne… termiä voidaan käyttää myös kutsumaan toimintaa jolla luodaan lakeja ja sääntöjä jotka on tarkoitettu maailmanlaajuiseen mittasuhteeseen.”
https://en.wikipedia.org/wiki/Global_governance
Tiivistettynä ja yhteenvedettynä: New World Order tarkoittaa nimenomaan poliittista maailmanhallintaa.
”Vaikka markkinoiden sääntelyllä on tässäkin tärkeä rooli, voi Suomen tapauksessa julkinen tuotanto olla ainoa tehokas este sille, että sama ulkomainen pääoma pyörittäisi lopulta koko toimialaa.”
Tämähän siinä on se perusongelma, koko uudistuksessa.
Ja lienee ollut kokoomuksen nimenomainen tavoite sote hankkeessa, että ulkomainen ja/tai kotimainen pääoma pääsisi hallitsemaan terveydenhoitoa. Varsinkin sillä tavoin, että samat kokoomuslaiset olisivat sen pääoman omistajia ja hyödynsaajia.
Keskustapuolueen tavoite puolestaan lienee ollut säilyttää puolueen ylivalta kunnallishallinnossa. Ja siinä, että keskustapuolue vaikuttaa nyt pääosin onnistuneen tavoitteessaan, piilee toivo, ettei (kokoomuslainen) pääoma onnistu kahmimaan terveydenhuoltoa ainakaan kokonaan omakseen. Nythän paikallisilla toimijoilla maakunnissa tai kunnissa on kuitenkin valta päättää, mistä palvelut ostetaan.
”Yksityinen, julkisesti kustannettu tuotanto on kasvanut viime aikoina erityisesti hoivassa ja lastensuojelussa. Yksi syy yksityisen puolen kustannustehokkuuteen on kyky investoida tiloihin ja tekniikkaan. Sijoittajilla ja säätiöillä on rahaa, valtiolla tai varsinkaan kunnilla ei.”
Eiköhän tässä ole käynyt niin, että yksityiset palveluntarjoajat ovat saaneet melkein ilmaiseksi käyttöönsä julkisvallan aikoinaan rakentamia organisaatioita, tiloja ja laitteita.
Ja kokoomuslaiset ovat kunnallishallinnossa tehokkaasti estäneet kuntia investoimasta terveydenhuoltoon suuntaamalla kuntien varat terveydenhoidon sijasta esimerkiksi jääkiekkohalleihin ja muihin sellaisiin.
Se edellinen kommentti pomppasi jostain syystä tänne, vaikka se oli tarkoitettu aivan toisen artikkelin kommentiksi. Meni kyllä sinnekin. Joku outo vika.
”The Hidden History of the Incredibly Evil Khazarian Mafia” on aikamoista … miten sen nyt sanoisi … ’sekasotkua’. Henkilöiden nimet on pääosin oikeita, jotta näyttäisi siltä, että tarina on asiaa. Melko vaikea kuitenkaan ottaa yhtään tarinan osaa vakavasti.
En osaa sanoa mihin kirjoituksella pyritään. Aluksi ajattelin, että ehkä se on tarkoitettu viihteeksi. Mutta ’mustat magiat’, ’lapsiuhrit’, ’salamurhat’ jne viittaavat samaan genreen, millä tavoin erilaiset uskonlahkot parjaavat toisia uskonlahkoja. Tuttuja juttuja Suomestakin, millaisia huhuja erilaiset fundamentalisti kristityt ovat levittäneet mormoneista, Jehovan todistajista, teosofeista, jne. Saattaa olla amerikkalaisen fundamentalisti kristillisen lahkon tuotos, minkä tarkoitus on parjata juutalaisia? En osaa sanoa, lukeeko Amerikassakaan kukaan kuitenkaan näitä tosissaan.
Ytrewq…kirjoitit: ’Toistelet samaa mantraa, ’Truth_hunter’, kuin kolmekymmentäluvun natsit ja lapualaiset. Juutalaisten pankkiirien, vapaamuurarien ja venäläisten kommunistien salaliittohan tätä maailmaa sinun mielestäsi johtaa… Ja Hitlerkin oli tämän saman salaliiton uhri… ;=)
Salli minun nauraa. Vakavasti en halua noita juttuja sentään ottaa, ehkä ne oli tarkoitettukin vitsiksi(?)’
tässä lisää mille voit nauraa:
Wall Street Funded the Bolshevik Revolution – Professor Antony Sutton
https://www.youtube.com/watch?v=PaFklTLNy8c
Bankers Love Socialism — Professor Antony Sutton
https://www.youtube.com/watch?v=vftNpSXUOU8
Ytrewq, olisi mielenkiintoista kuulla kantasi tähän: The Hidden History of the Incredibly Evil Khazarian Mafia (Updated)
Onko se sinusta vain fantasiaa? tai ’sitä samaa salaliittomantraa’ jota väität minun toistavan. Paikoin olin itse yllättynyt siinä esiin tuodusta. Miten suhtautua?
http://www.veteranstoday.com/2015/03/08/the-hidden-history-of-the-incredibly-evil-khazarian-mafia/
Vastauksesi on mennyt yläpuolelle.
Onko sinulla niin hyvät tiedot asioista että voit sanoa noin? Tuskin. Eiköhän kyse ole enemmän mutu-reagoinnista. Et halua myöntää, että (pakana)uskonnot näyttelevät suurta roolia maailman menossa.
Toiseksi: ei artikkeli ole juutalaisvastainen jos ajatellaan että kasaarit, kuten annetaan ymmärtää, eivät ole alkupräinen hebrealainen heimo vaan talmudismiin myöhemmin kääntynyt turkkilais-mongolinen kansa, josta askenaasit luultavasti pääosin polveutuvat nykyisen geenitutkimuksen mukaan. Et ole ymmärtänyt asiaa.
Truth_Hunter: tässä hiukan lainauksia netistä koskien kasaareja:
— —
https://fi.wikipedia.org/wiki/A%C5%A1kenasijuutalaiset
Nimen historia
Aškenaz oli Ensimmäisen Mooseksen kirjan mukaan Gomerin poika ja Jafetin ja Nooan jälkeläinen. Juutalaiset alkoivat käyttää Aškenaz-nimeä Saksasta ja saksan kielestä viimeistään 1000-luvulla.[4] Nimellä alettiin sen jälkeen viitata Pohjois-Ranskan ja läntisen Saksan alueen juutalaisiin, ja myöhemmin Keski-Euroopasta Itä-Euroopaan muuttaneiden juutalaisten muodostamaan suureen juutalaisyhteisöön.[3]
Historia
Aškenasit asuttivat 1000-vuosituhannen alussa pääasiassa Saksaa ja Ranskaa. Vähitellen moni heistä kuitenkin muutti vainoja pakoon itään, ja Puolan juutalaisyhteisöstä tuli aškenasijuutalaisuuden keskus 1500-luvun alkuun mennessä.
—
Genetiikka
M. F. Hammerin et al. (2000) mukaan aškenasijuutalaisten Y-haploryhmät ovat peräisin etupäässä Lähi-idästä samoin kuin maailman useimpien muiden juutalaisryhmienkin, ja eurooppalainen vaikutus isälinjoihin on ollut pientä juutalaisten diasporan aikana.[10] Geneetikko Doron Behar (2006) esittää, että lähes puolella aškenaseista äitilinjoja on vain neljä, jotka ovat saaneet alkunsa Levantin alueella Lähi-Idässä 1900–2000 vuotta sitten.[11] Nature Communicationsissa 2013 julkaistun tutkimuksen mukaan suurin osa aškenasien äitilinjoista on lähtöisin esihistoriallisesta Euroopasta ja peräisin käännynnäisiltä 2000 vuoden takaa. Loput äitilinjoista havaittiin olevan peräisin joko Lähi-idästä tai tuntemattomasta lähteestä.[12]
Toisen teorian mukaan aškenasit ovat lähtöisin hajonneesta kasaarivaltakunnasta.[13] Teoriaa kannattavan geneetikko Eran Elhaikin mukaan aškenasien geeniperimä on yhdistelmä kaukasuslaista, eurooppalaista ja seemiläistä perimää.[14]
Geneetikko David Goldsteinin (2013) mukaan aškenasien kasaarialkuperän olemassaoloa tai eurooppalaisen geeniperimän osuutta ei voi määritellä tarkasti nykyisen geneettisen ja maantieteellisen tiedon pohjalta. Alueiden väestöt ovat aikojen kuluessa voineet siirtyä, tai heidän geenistönsä on muuttunut geneettisen ajautumisen myötä.[12]
Aškenasijuutalaiset polveutuvat tutkimusten mukaan vain pienestä perustajaryhmästä, ja heidän suuri määränsä selittyy voimakkaalla väestönkasvulla 1000-luvulta alkaen[15]. Pieni perustajaryhmän koko ja sitä seurannut vähäinen geenien vaihtuminen muiden kansojen kanssa on tuottanut aškenaseilla omanlaisensa kansantautiperinnön.[16]
— —
http://runeberg.org/tieto/4/0238.html
Kasaarit 1. kazarit (väärin katsaarit),
turk. alkuperää oleva kansa, mainitaan
historiassa ensikerran 198. jolloin he silloisilta
asuinpaikoiltaan Mustan- ja Kaspian-merten välimailta
tekivät sotaretken Armeenian puolelle.
Sittemmin he, oltuaan lyhyen aikaa Attilan alamaisina,
ulottivat valtaansa Persian puolelle; sieltä heidät
torjuttiin takaisin noin v. 507, jolloin he
asettuivat Volgan suistomaahan ja vähitellen
etenivät pohjoista kohden pannen valtaansa Volgan
bolgaarit (ks. t.) ja pakottaen Okan ja Dneprin
varsilla asuvat slaavilaiset tunnustamaan
yliherruuttaan. Krimin ja Kiovan he myös
valloittivat. 8:nnella ja 9:nnellä vuosis. k:ien valta
kohosi suurimpaan kukoistukseensa, vaikkakin
heidän samoihin aikoihin täytyi maksaa veroa
Kaspianmeren eteläpuolisille muhamettilaisille.
Heidän alueensa kautta kulki vilkas kauppaliike
aina Bagdadiin ja Asterabadiin asti. Heidän
pää-kaupunkinsa Itil (nyk. Astrakaani) oli Volgan
suistomaassa. Kansan ylin mies oli kakaani
(khakan-khazar), joka valittiin
juutalaisuskoisten ylimysten keskuudessa. Hänen valtansa oli
vain nimellinen, sillä maan asioita hoiti kakaa-
nin valitsema bek niminen hallitsija, jonka
tuli olla Mooseksen uskoa. Järjestetty sotavoima
käsitti 12.000 miestä. Kaupan kukoistukseen
vaikutti tuntuvasti myöskin se, että k.
kahdeksannella vuosisadalla ottivat keskuuteensa
Konstantinopolista karkoitetut juutalaiset; näiden
ai-kutus oli niin suuri, että k:ien hallitsijasuku ja
ylimmät yhteiskuntaluokat kääntyivät Mooseksen
uskoon. Muu osa kansaa oli muhamettilaisia,
kristittyjä ja pakanoita. Kun 800-luvun lopulla
Venäjän valtakunta perustettiin, alkoi k:ien valta
horjua. Jo 883 Kiovan suuriruhtinas Oleg
vapautti drevljaanien slaavilaisen heimon k :ien
vallasta ja Svjatoslav valloitti suurimman osan
heidän valtakuntaansa, voitettuaan heidät verisessä
taistelussa 966. Vain Krimillä säilyi jonkun
aikaa pieni jäännös tuota laajaa valtakuntaa,
mutta siitäkin tekivät lopun 1016 bysanttilaiset
ja venäläiset Vladimirin pojan Mstislavin
johdolla. [Frähn, »Veteres memoriæ Chazarorum”
(1822); Chvvolson, »Izvestija o hozarah, burtasah,
bolgarah, madjarah, slavjanah i russah” (1S69).]
— —
Suomessa monet tarinat kasaareista ja juutalaisista (ja yhteisestä alkuperästä) ovat nwo uskomusten yhteydessä selvästi antisemitistisiä:
http://kivinevalainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/130291-vastavaitteita-israelin-ystaville
Vastaväitteitä Israelin ystäville
18.1.2013 17:00 Kalevi Nevalainen 4 kommenttia
Israelin valtion Pyhänä maana pitäminen on sama kuin pitäisi sian virtsaa hyvänä viininä, sillä E. Swedenborgin vastaavaisuuden tieteen mukaan virtsan henkinen vastaavaisuus on vääryys, jota myös Israel edustaa. Kysymys on siis teologisesta totuudesta, ei panettelusta.
Alla oleva kirjoitus on antiteesi kaikille niille, jotka pitävät nykyistä Israelia ”Pyhänä maana” sekä juutalaisia Jumalan ”valittuina” ja kuten myös heille, jotka erheellisesti kuvittelevat fasistisen Israelin olemassa olon oikeuteen, vaikka juutalaisvaltion perustaminen vuonna 1948 karkotti lähes miljoona Palestiinan arabia pois kodeistaan:
(Alla oleva kirjoituksen ymmärtäminen vaatii selitysosuuden: Selityksessä huomioidaan Herran Jeesuksen Kristuksen ilmoittaman Taivaallisen Opin tiettyjä asioita. Tämä ilmoitus saapui planeetallemme Emanuel Swedenborgin kautta. Swedenborg (1688-1772) oli 1700-luvun yleisnero, jonka tieteellinen tuotanto on valtava useiden tieteiden aloilla.
Tässä yhteydessä määrittelemme ensin lyhyesti mikä on Uusi Jerusalem eli uusi Kirkko. Tähän liittyen tulee paljastaa seuraavaa: Taivaallinen Oppi tarkoittaa lyhyesti sitä, että Swedenborgin kynän välityksellä Jumala paljasti Raamatun eli Jumalan Sanan tiettyjen lukujen sisäiset merkitykset …)
–
Lopuksi johtopäätöksenä voidaan mainita nykyisen Israelin edustavan perkeleen maanpäällistä valtiota. Mefistoleen kirkkoa symbolisoi myös sionistisen eliitin kansainvälinen toiminta, joka ilmenee esimerkiksi globaalina pankkitoimintana, massamedian hallintana, politikointina USA:n ja Naton isännöintinä ja kontrollointina jne. Israelista ja sionistisesta eliitistä, joka muodostaa kärjen Uudelle maailmanjärjestykselle, on vapauduttava.
— —
http://magneettimedia.com/israelin-tarkoitus-onko-silla-oikeutta-olla-olemassa/
Allekirjoittaneelle toimii Emanuel Swedenborgin kautta ilmestynyt Taivaallinen Oppi Raamatun sisäisen merkityksen valaisijana. Vastaavasti mainittu Oppi on saanut vihollisekseen kasaarieliitin mafian Rothschildien kansainvälisen pankkitoiminnan muodossa. Mafian vaikutus on myös kärjistynyt hegemoniaan kansainvälisessä politiikassa, tiedonvälitystoiminnassa ja viihdemaailmassa. Luonnollisesti ydinaseilla varustettu Israelin valtio on jatkumo kasaarieliitin tuhotoiminnalle.
—
Kiihkeä ja lakkaamaton mediarummutus kansallissosialistien tuhoamista ”kuudesta miljoonasta juutalaisesta” on jatkunut jo 70 vuotta. Holokaustin paikkansa pitävyydestä ei ole pystytty esittämään ainuttakaan todistusta, mutta sitä vastaan lukuisia. Tämä kaupallistettu holokausti-inferno on ollut yksi syy Israelin valtion perustamiselle.
Mikäli kasaarieliitillä oli oman valtion saattelemana pyrkimys suojautua vainoilta ja taata kansalaisilleen turvalliset ja yltäkylläiset olosuhteet, he olisivat sen saaneet tyytymällä juutalaisille ennen Israelia tarjottuun valtioon, jonka virallinen nimi on Juutalaisten autonominen alue, jota kutsutaan myös pääkaupungin mukaan Birobidžaniksi.
Pääkaupunki Birobidžan sijaitsee Venäjän kaukoidässä, Amurjoen vasemmanpuolisen (pohjoisesta laskevan) sivuhaaran Biran varrella.
— —
http://urbaanisanakirja.com/word/falloskultti/
Juutalaisen historiantutkijan Arthur Koestlerin mukaan kasaarit olivat raakoja ja likaisia, eivätkä esim. puhdistautuneet ulostamisen ja virtsaamisen jälkeen, eivätkä koskaan vaihtaneet alusvaatteita, vaan antoivat niiden mädäntyä riekaleiksi. Kasaarien uskontona oli fallos-kultti eli siittimen palvonta. Noin vuonna 740 jkr. kasaarikuningas Bulan kyllästyi kansansa barbaareihin tapoihin ja kutsui maahan edustajia kolmesta sen ajan pääuskonnosta. Vallanhimoinen kuningas Bulan mieltyi talmudismiin, jonka harjoittajat saisivat Messiaan tullessa haltuunsa kaikkien kansojen rikkaudet ja kaikki kansat orjikseen. (nettikeskustelusta)
— —
— —
Se siteerattu artikkeli ’Veterans Today’sta sisältää paljon aivan samanlaista puppua kasaareista ja heidän kulttimenoistaan, kuin mitä erilaiset fundamentalistikristityt ovat kertoneet muista uskoista ja uskonlahkoista.
Ja tosiasiassa kukaan ei tiedä, onko nykyisillä aškenasi juutalaisilla mitään tekemistä muinaisten kasaarien kanssa.
Ja vielä vähemmän kukaan tietää mitään onko mitään ’kasaari mafiaa’ olemassa.
Ei kannata uskoa kaikkea puppua, mitä netistä löytää.
re: ytrewq:
Lopetat pitkän tarinasi: ’Ei kannata uskoa kaikkea puppua, mitä netistä löytää.’
Tuo on päivänselvä asia ja outoa että sen sanot mutta yhtä hyvin voi sanoa, että kannattaa lukea ja ottaa selvää eikä etukäteen asennoitua siten, että tämä on taas puppua. Paljastaa vain oman pienuutensa. Aika usein on myös niin, ettei se ole.Puppua itse olen löytänyt hyvin paljon myös ns. virallisessa julkaisussa ja vieläkin esim. Solzenitskyn eräs kirja odottaa julkaisua kun sen sanoma uhkaa sionistien totuutta. Ja holokastiahan ei saa tutkia lainkaan…
Tuo mitä toit esiin oli minulle tuttua valtaosin. Mutta kasaarivaltio on tosiasia ja suuri määrä israelilaisia muutti sinne jo ajanlaskun alussa jolloin maasta oli poistunut arvostetun sakslaisen historioitsijan Werner Sombartin mukaan puolet väestostä, pääosin pohjoiseen, siis myös Kasaariaan, jonka eliitti omaksui talmudismin.
Arthur Köestler, joka kirjoitti best-seller kirjan The Thirtheeth Tribe lienee aika luotettava lähde tässä asiassa koska hän oli kasaari-juutalainen itse. Myös Tel Avivin ex-historian professori Shlomo Sand, jonka kirja The Invention of Jewish People tukee selvästi Köestleriä. Myös Israel Shamir ja Gilad Atzmon ovat tällä kannalla ja moni muukin ns. juutalainen.
Eivät tällaiset kaverit kirjoittele puppua kuten oletat. Mieluummin sitä teet sinä sillä et voi olla mitenkään heidän tasollaan tietomäärässä.
Laitan vielä linkin jossa asiaa myös selvitetään.
http://www.hagalil.com/galluth/russia.htm
Niinkuin jo kerran sanottu, ei ole mitään todisteita siitä, että nykyisillä aškenasi juutalaisilla olisi mitään tekemistä kasaarien kanssa.
Toiseksi, niinkuin jo kaksi kertaa olen todennut, tarinat lapsiuhreista, jne on jo niin moneen kertaan kerrottuja uskontoryhmien välisissä parjaamisissa, muissakin yhteyksissä kuin juutalaisten panettelutarinoissa, ettei niitä enää kukaan asioihin perehtynyt voi ottaa vakavasti.
Minä olen lukenut niitä tarinoita jo kymmeniä vuosia. (En ole aivan nuori).
Tarinoita erilaisista mafioista jne. voidaan keksiä loputtomiin (ja keksitäänkin). Vaatii aika lujaa uskoa, että ottaa ’Veterans Today’n jutun vakavasti. Olen lukenut tuota puppua ’juutalaisista mafioista’ ja ’siionisteista’ satoja sivuja. Jos tuommoiseen uskoo kai sitten ties mihin.
(Koestlerin teokset olen muuten pääosin lukenut.)
Sinulle nuo jutut saattaa olla osittain uusia, minulle eivät. Olen kuullut noita juutalaisjuttuja jo kymmeniä vuosia.
Perehdy esimerkiksi kolmekymmentäluvun natsi kirjallisuuteen, niin saat vähän perspektiiviä.
Olet täysin oikeassa truth_hunter, NWO on sama kuin globalismi ja se on NIMENOMAAN sionistien, eli useiden kulttien ja organisaatioiden muodostama salaliitto päämääränään New World Government. Se alkaa paljastua yhä suuremmalle ihmisjoukolle myös täällä yhdysvalloissa näiden CIAn järjestämien feikki terroristi-iskujen ja aseiden kantolupien kiristyksen myötä. Huomiota on myös herättänyt pankkiirien, lääkäreiden, tiedemiesten ja NASAn työntekijöiden ’oudot kuolemat’. Sisäpiiriläiset yrittävät päästä ulos valheisiin perustuvasta systeemistä, joten viikatemies on kiihdyttänyt tahtia kahden viime vuoden aikana.
9/11 on nousemassa myös tapetille yhä enenevässä määrin, koska useat iskua todistaneet ihmiset ovat astuneet esiin ja kertoneet, että he eivät havainneet lentokoneiden iskeytymistä torneihin. He kuulivat kyllä räjähdyksen ja juuri ennen luhistumista nopean sarjan räjähdyksiä, mutta ei lentokoneita. Erään teorian mukaan koneet saattoivat olla hologrammeja ja toisen teorian mukaan ne on voitu lisätä MUKA ’suoraan tv-lähetykseen’ jälkikäteen. Sanoin tarkoituksella ’muka’ koska koneen iskeytymiset tulivat tv:stä ulos viiveellä, vaikka toisin ihmisille uskoteltiin. Oli niin tai näin, niin selvää on se, että 9/11 oli tarkoin suunniteltu NWO-operaatio, joka käynnisti lähi-idän valtioiden järjestelmällisen romahduttamisen.
’Tulenkantaja’ kirjoitti:
”9/11 on nousemassa myös tapetille yhä enenevässä määrin, koska useat iskua todistaneet ihmiset ovat astuneet esiin ja kertoneet, että he eivät havainneet lentokoneiden iskeytymistä torneihin. He kuulivat kyllä räjähdyksen ja juuri ennen luhistumista nopean sarjan räjähdyksiä, mutta ei lentokoneita. Erään teorian mukaan koneet saattoivat olla hologrammeja ja toisen teorian mukaan ne on voitu lisätä MUKA ’suoraan tv-lähetykseen’ jälkikäteen.”
— —
9/11 on ollut koko ajan esillä.
En uskonut ’virallista tarinaa’ missään vaiheessa. Lentokoneissa ja niitä mukamas ohjanneissa arabilentäjissä on selvästikin jotain mätää. Näin TV lähetyksen silloin kun se tuli alunperin Suomen TV ssä.
Tornit ei romahtaneet lentokoneiden törmäysten seurauksena noin totaalisesti, jotain räjähteitä käytettiin. Lentokoneilla on varsin vaikea lentäjien tehdä sellaisia liikkeitä, kuin televisiosta näkyi, ja yhden ’lentäjän’ passin löytyminen vahingoittumattomana rauniokasasta ’todisteena’ lentäjien henkilöllisyydestä menee jo Andersenin satujen asteelle.
Saattaa olla mahdollista, ettei koneita edes ollut … mutta turman järjestäjillä oli varsin hyvin varaa muutama lentokone romuttaa tuollaisessa näytöksessä. Ja tappaa muutama sata koneiden matkustajaakin. Torneissahan kuoli tuhansia. Helpompi taisi sentään olla käyttää aivan oikeita koneita.
Odotin ennen 9/11 jo jonkin aikaa jotain melko isoa tapahtuvaksi. Siksi, että tiesin joidenkin tehneen päätöksen osallistumisesta johonkin isoon tekoon.
On luonnollista että Yhdysvaltojen tapaisessa valtiossa sikiää monenlaisia tarinoita ’siionisteista’ ja ’juutalaisista pankkiirimafioista’ ja nwo sta, varsinkin kun niitä selvästikin tietoisesti tehtaillaan; osa tuottaa tarinoita ihan puhtaasti siksi, että ne myyvät hyvin, osa jopa poliittisten tarkoitusperien vuoksi.
Yhdysvaltojen asukkaista yli puolet uskoo humanoidienkin vierailevan maassaan jatkuvasti. Verevää uskonpohjaa löytyy maasta vaikka minkälaisille saduille kun niitä riittävästi ja riittävän usein kerrotaan.
— —
Presidentinvaalit ovat nyt tulossa ja republikaaneista osa levittää huhuja, että aselakeja yritetään kiristää, että saataisiin ’kansa’ aseettomaksi ja voimattomaksi. NRA, paikallinen aseita puolustavien joukko on suuri ja vaikutusvaltainen, republikaanit varmistavat itselleen nra n ja sitä tukevien äänet.
re:ytrewq
’…ei ole mitään todisteita’…jne.
Jos nämä eivät riitä niin sitten ei mikään:
Another point is that the Khazar kingdom became well known amongst jewish communities during that time as being the only jewish kingdom in the world. It became a safe haven for jews. Jews flooded into Khazaria from asia minor and the surrounding areas where they were fleeing from persecution. While the Khazar kingdom began as non-semetic it ended up with a large semetic population who then intermarried with the locals. This is why their descendents (majority of ashkenazi) are genetically related to other semetic groups. So it is totally false that descendents of Khazarian jews are not semetic, or not jewish by blood relation.
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=110942&start=15&tstart=0
An Israeli geneticist challenges the “Zionist” hypothesis that all Jews belong to one race and are intimately related, thus giving them a common ancestor in the Holy Land and a Biblical claim to Palestine.
In “The Missing Link of Jewish European Ancestry: Contrasting the Rhineland and the Khazarian Hypotheses,” published in December in the online journal Genome Biology and Evolution, Elhaik says he has proved that Ashkenazi Jews’ roots lie in the Caucasus — a region at the border of Europe and Asia that lies between the Black and Caspian seas — not in the Middle East. They are descendants, he argues, of the Khazars, a Turkic people who lived in one of the largest medieval states in Eurasia and then migrated to Eastern Europe in the 12th and 13th centuries. Ashkenazi genes, Elhaik added, are far more heterogeneous than Ostrer and other proponents of the Rhineland Hypothesis believe. Elhaik did find a Middle Eastern genetic marker in DNA from Jews, but, he says, it could be from Iran, not ancient Judea.
https://www.darkmoon.me/2013/top-israeli-scientist-says-ashkenazi-jews-came-from-khazaria-not-palestine/
The Universal Jewish Encyclopedia:
”Khazars, a medieval people, probably related to the Volga Bulgars, whose ruling class adopted Judaism during the 8th cent. The Khazars seem to have emerged during the 6th cent., from the vast nomadic Hun (Turki) empire which stretched from the steppes of Eastern Europe and the Volga basin to the Chinese frontier. Although it is often claimed that allusions to the Khazars are found as early as 200 C.E., actually they are not mentioned until 627…Most Jewish Historians date the conversion of the Khazar King to Judaism during the first half of this century {A.D.}…”
The Jewish author Alfred M. Lilienthal relates the following concerning Jewish history:
The home to which Weismann, Silver, Ben-Gurion and so many other Ashkenazim Zionists have long yearned to return has most likely never been theirs… [it is an] anthropological fact, many Christians may have much more Hebrew-Israelite blood in their veins than most of their Jewish neighbors!
When the word ’Judaism’ was born, there was no longer a Hebrew-Israelite State. The people who embraced the creed of Judaism were already a mixture of many nations, races, and strains, and this diversification was rapidly growing…”
http://www.iamthewitness.com/doc/Ashkenazis.are.not.the.descendants.of.the.Ancient.Israelites.htm
http://magneettimedia.com/pakko-puhua-israelilainen-muusikko-ylpea-itseaan-vihaava-juutalainen/
Enempää en tätä asiaa kanssasi jauha. Luotan enemmän mm. yllä oleviin lähteisiin.
Jokainen lukija voi vetää omat johtopäätöksensä.
Poliittinen maailmanhallnta, kutsuipa sitä nimellä NWO tai global governance, ei kuitenkaan ole mikään uskomus. Se on vuosikymmeniä harjoitettua politiikkaa, jonka tavoite on maailman hallitseminen yli kansallisvaltioiden rajojen.
Jos tyrmää maailmanhallinnan poliittisen olemassaolon, elää varmasti fantasiamaailmassa. Jos haluaa tyrmätä maailmanhallinnan salaliittoteoriapuolen, eli sen kuinka maailmanhallintaa ajetaan julkisuudesta piilossa, tiettyjen ryhmien edustamana: siitä vaan. Senkin kategorinen kieltäminen olisi typerää: tiedämmehän kuitenkin että politiikkaa tehdään suljettujen ovien takana.
Minäkin olen sitä mieltä, että Truth_hunter ampuu ohi sälyttämällä kaiken juutalaisten tai sionistien niskaan. Maailmanhallinta on paljon suurempi liike, ja sen selkeä esi-isä oli anglo-saksisen maailmanhallinnan liike, NWO-globalismi on vain astunut harppauksen pidemmälle siinä, ketä katsotaan liittolaisiksi: siksi ei olekkaan mikään ihme, että globalismin tyyssija on yhä anglo-saksisissa maissa. Rasismilla ja fantasia-historialla ei kuitenkaan edistetä taistelua globalisteja vastaan. Päinvastoin, tehdään suuri karhunpalvelus asialle.
’Minäkin olen sitä mieltä, että Truth_hunter ampuu ohi sälyttämällä kaiken juutalaisten tai sionistien niskaan. ’
Missä olen sellaista ohiammuntaa harrastanut?
En heitä nyt sentään ihan niin mahtavina pidä vaikka ytimen muodostavatkin, siis pankkiiri-tai ’rotshild-mafian’.
Rahalla on helppo panna väkeä töihin toteuttamaan omia projekteja. Tuo mafia on sitä paitsi itse avoimesti sanonut että kuka hallitsee rahaa se hallitsee kaikkea muutakin…
Ja väkeä löytyy ’rappari-kerhosta’ aivan riittävästi.
Kaikilla organisoiduilla hankkeilla on johto ja työmuurahaiset. Ne ovat pyramideja. Ihan kuin armeijassa: kenut huipulla ja soltut, jotka tekevät likaisen työn.
Re: Pertti.
Ymmärrät varmaan, että juutalaiset eivät ole sionisteja, sionisteja ovat NWO-globalistit. Rothschild sionistit ovat juutalaisia ja he hallitsevat muutaman pankkiiri- ja mediasuvun kanssa suvereenisti maailman taloutta (maailman varjohallitus), mutta sionisteja ovat myös ne ihmiset, jotka Raamatun mukaan ”antavat valtansa pedolle”. Heitä, eli pedolle työskenteleviä sionisteja löytyy jokaisesta valtiosta yhteiskunnan huipulta aina ruohonjuuritasolle asti uskontoon tai etniseen taustaan katsomatta. Tämä on se Truth_hunterin mainitsema pyramidi, jonka yhtenä kerroksena on lukuisat salaseurat ja organisaatiot.
Kansallisvaltioiden nukkehallitukset ja korkeimmilla valtapaikoilla olevat virkamiehet ovat ’maailman varjohallituksen’ asettamia pupetteja, eli sionisteja. Heidän toimintansa, kuten loputtomien sotien ylläpito, perustuu puhtaasti monikerroksiseen korruptioon, jolla pidetään yllä rahan painamista, eli valtioiden järjetöntä velkaantumista ja sitä kautta myös aseteollisuutta. Tämä on juuri se asia, joka ei ole ihmisille avautunut.
Suomi on vahvan vapaamuurariyhdistyksen toiminnan kautta sionistien luvattu maa; oikeusministeriö lakitupineen on sionistien käsissä ja niin on myös muut ministeröt. Maanpetoksella solmittu isäntämaasopimus on myös kirkuva esimerkki siitä, että sionistinen NATO on myös Suomen sotilaallinen isäntä.
Höpsis, Tulenkantaja. Kyllä sionismilla tarkoitetaan juutalaisen Israelin kannattajia.
Truth_hunter, kommenteissasi NWO tai maailman eliitti tai pankkiirit yhdistetään nimenomaan juutalaisiin tai sionisteihin. Jos et yhdistäisi niitä suoraan toisiinsa, niin voisin jättää sanan ”kaikki” pois.
Väitit myös aiemmin että saa ”antisemitistin” leiman jos vain puhuu näistä asioista. Ja kattia kanssa! Sinulla on kirjoittelussasi jatkuen esillä juutalaiset, joista kirjoitat panetellen, ja sen johdosta ansaitusti saa antisemitistin leiman. Israelia ja siionismia voi aivan hyvin kritisoida (niin minäkin olen tehnyt vuosikausia kuten hyvin tiedät) kyseistä leimaa saamatta. NWO-globalisteista on typerää tehdä sionisteja sillä perusteella että jotkut globalistit ovat sionisteja, mutta siitä minä sanon vain typeräksi enkä rasistiseksi.
’……..Truth_hunter, kommenteissasi NWO tai maailman eliitti tai pankkiirit yhdistetään nimenomaan juutalaisiin tai sionisteihin. Jos et yhdistäisi niitä suoraan toisiinsa, niin voisin jättää sanan ”kaikki” pois.’
— Nimenomaan ja perustellusti yhdistetään koska käsitykseni on, että vapaamuurarieliitin/nwo-mafian tärkeän ja vahvan ytimen (The Hidden Hand) muodostavat sionistit, jotka ’rotshild-mafian’ rahanvallan ja talmudismin lainvoimin rakentavat rasistista Suur-Israelia (ns. Yinon Plan)
http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815
josta on tarkoitus tulla ’valitun kansan’ ja tulevan maailmanhallituksen pääpaikka. Ja hanketta tukevat maailmalla olevat sionistit, joista enemmistö on ns. juutalaisia (talmudisteja tai ateisteja).
Kyse on pyramidista jonka huipun muodostavat sionisti-juutalaiset, ovat he sitten atoja, sekoittuneita tai pääosin? kasaareita. Nykyään lähes kaikialla tuodaan esiin Rotshildin ja kumpp. keskeinen rooli maailmantapahtumissa viimeisten vuosisatojen aikana.
’Väitit myös aiemmin että saa ”antisemitistin” leiman …jne…’
— En väitä mitään vaan totean ja noin asia on.
Mitä panetteluun tulee niin se on oma tulkintasi. Yritän välttää kenenkään panettelua mitä itse pikemminkin harrastat. Jos kertoo omia näkemyksiään ja siteeraa niiden tueksi arvostettuja tutkijoita ja päätyy sionistien kannalta ikäviin johtopäätöksiin niin sillä ei ole mitään tekemistä panettelun kanssa.
Tuo on juuri sitä, mitä sionistit itse harrastavat: kun heidän puuhiaan ei hyväksy on panettelija. Jokainen holokastin kyseenalaistava tutkija on esim. aina panettelija.
Sionisti-juutalaisista joutuu kirjoittamaan paljon koska he ovat niin keskeisillä paikoilla maailmanpolitiikkaa ohjaamassa. Sen pitäisi riittää päteväksi syyksi miksi heistä on kirjoitettava paljon. Ja niin tekee moni muukin. Ja koska sota ja alistaminen on heidän lempilajinsa niin joutuu kirjoittamaan kriittisesti.
Mutta miksi sitten ’panettelijana’ arvostaisin monia sionismia vastaan kääntyneitä juutalaisia kuten, vain muutaman mainitakseni: Chossudovsky, Atzmon, Shamir, Shahak, Pappe, Liljenthal, Freedman, Sand, Makow, jotka sionisti juutalaiset ovat leimanneet ’itseään vihaaviksi’ ja anti-semitisteiksi? — Hyvin outo ja epäterve asenne heiltä !!!
Nykyinen NWO-globalismi on minusta pääosin sionistien hanke (heille moninapainen maailma, jota esim. Putin tarjoaa, ei kelpaa), joka on oikeutettu juutalaisrabbien ihmis- ja kristinuskovihan ja epähumaanin Jumala-tulkinnan avulla (’Valitut’- goimit) ja johon vapaamuurarit ovat sulautuneet apuvoimaksi. Mutta kuten Makow toteaa, heitä käytetään vain välineenä. — Jos tämä näkemys on typeryyttä niin silloin typeriä löytyy paljon ja hyvin ylhäältä. Ja olen silloin ihan mielelläni heidän joukossaan puolustamassa rauhaa ja pistämässä kapulaa pienen eliitin maailmanherruus-hankkeen rattaisiin.
re: ytrewq:
”Kannattaa muistaa, että kaikissa historian suurissa joukkotuhoamisissa teon ovat suorittaneet pääasiassa byrokraatit ja hallntovirkamiehet poliitikkojen päätösten perusteella, ”annettuja määräyksiä” noudattaen. Näin tehtiin Pohjois-Amerikassa 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa alkuperäisten amerikkalaisten, eli intiaanien kanssa.”
Ja ”annettujen määräysten” takana on aina se jolla on eniten valtaa, siis pankkiiri-mafia, joka nostaa haluamansa poliitikot valtaan.
http://rayhablogi.blogspot.fi/2016/01/suomalaisten-joukkotuhonta-on-jo.html
”Edward Snowden paljasti Kiinalle ja Venäjälle jotain sellaista, joka sai kyseiset valtiot vetäytymään. Tämä on pelkkä arvaus, joka perustuu ajoitukseen”.
Paljastiko Snowden nimenomaan USA:n proxi-sodan Lähi-Idässä vai oliko se jo Venäjän ja Kiinan tiedossa?
USA:lla ja erityisesti sen suurilla öljy-yhtiöillä taitaa kuitenkin nytkin olla langat vahvasti käsissä liuskekaasun tai Kanadan tervahiekkakaasubisneksen romahtamisestakin huolimatta.
http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/geostrategie/f-william-engdahl/was-ist-eigentlich-mit-dem-oel-los-.html
Venäjä on nyt jo valmistautumassa Syyrian sodan sotilaalliseen eskaloitumiseen Turkin taholta, kirjoittaa DWN tänään.
http://deutsche-wirtschafts-nachrichten.de/2016/01/20/russland-bereitet-sich-auf-militaerische-eskalation-durch-tuerkei-vor/
William Engdahl näkee äskeisen USA:n YK:n Lähi-Idän rauhansuunnitelman suurena petosmanööverinä ja sanoo Washingtonin pikemminkin onnistuneen sillä tekemään näyttämön vapaaksi edessä olevalle sunnien öljysodalle. Saudi-Arabian öljyn kannalta tärkeää itä-osaa asuttavat shiitit.
http://info.kopp-verlag.de/hintergruende/geostrategie/f-william-engdahl/erdo-an-salman-und-der-kommende-sunnitische-oelkrieg.html
Kaikki mitä YK tekee on suurta petosmanööveriä, myös käynnissä oleva öljysota. Ihmisille valehdellaan päin naamaa sodan todellisesta syystä, joka on rahajärjestelmän tietoinen romahduttaminen. Rikollispankkiirit ovat valmistautumassa romahduttamaan maailmantalouden tähtäimenään kansallisvaltioiden täydellinen alasajo, jonka jälkeen astuu voimaan Uusi maailmanjärjestys.
– Pörssejä ja öljyn hintaa tietoisesti manipuloidaan.
– Kansat, heimot, uskonnot ja kulttuurit tietoisesti sekoitetaan.
– Kansallisomaisuus on siirretty/siirretään tietoisesti eliitti-mafian hallintaan.
– Valtiot on ajettu/ajetaan tietoisesti velkavankeuteen, jonka jälkeen raha-hanat sulkeutuvat.
– Kansallisvaltiot ajetaan tietoisesti täydelliseen kaaokseen – internet suljetaan, ulkonaliikkumis- ja kokoontumiskielto – poikkeustila.
Venäjä asettui ”yllättäen” vastarintaan, maksoi valtiovelkansa pois ja ryhtyi sijoittamaan kultaan. Ajoitus oli se, jonka vuoksi arvelen irtioton liittyvän Snowdenin paljastuksiin. Turkki on länsiliittoutuman pupet, joka on organisoimassa muslimi-invaasiota eurooppaan ja provosoimassa sotaa. Surullista tässä kaikessa on se, että tuleva euroopan kaaos ei tule olemaan perinteinen sota valtio valtiota vastaan, vaan rahamaailman geopoliittinen taistelu, jota käydään yhteiskunnan kaikilla tasoilla. Muslimisotilaiden integroiminen kansan keskuuteen tietää rahahanojen sulkeutuessa varmuudella sisällissotaa ja kuten tiedätte, suomessa ollaan irtisanomassa järjenvastaisesti poliiseja. Niin, eikös olekin omituista? Jihadisteja sisään ja järjestystä ylläpitäviä poliiseja ulos, eli jokainen voi itse mielessään miettiä, onko se sattuma vai pirullinen osuma. Rahahanojen sulkeuduttua euroopan kansallisvaltiot tulevat hajoamaan sekä sisältä (jihadistit), että ulkoisesti (Rothschild-pankkiirit) kuin korttitalot.
Näen maailmantilanteen todella lohduttomana. Iran on itsenäisen valuuttajärjestelmänsä kautta ”nukkuva karhu”, jota ei pitäisi missään nimessä pitäisi herättää.
Hyvää elokuvailtaa….!
Incontrovertible – New 9/11 Documentary by Tony Rooke
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=127922
Freemasonry Has Doomed Western Society
The orientation and many of the rituals, emblems and graphic images of these secret societies of the West came directly from the Kabbala of the Babylonian Talmud. Their content is of allegedly ancient Egyptian-Jewish origin; many of their goals today are serving Jewish ends; and many of their lodge members and high-ranking Masons have been, and are, Jewish.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=128049
THE INTERNATIONAL BANKERS
These men are the focal point for the dark forces arrayed against all mankind, for their control of the world’s wealth directs and determines largely what is done or not done in the real world of commerce, industry and government, or whether what is done is for the greater public good or will produce evil for those who engage in evil schemes.
– See more at: http://henrymakow.com/2016/01/Freemasonry-has-doomed-western-society.html#sthash.1ctvnCUf.dpuf
https://www.youtube.com/watch?v=w8kK_uyvsVc
http://www.illuminatirex.com/masonic-conspiracies/
Mielenkiintoista… Gaddafin tytär seuraa isänsä jälkiä
Gaddafi’s Daughter Ayesha: New Leader of Resistance Against NATO and Libyan Terrorists
Ayesha to her people: I will avenge my father, brothers, a husband and Libya!
She is back! The daughter of Muammar Gaddafi will lead the resistance against NATO and the other Libyan terrorists. Ayesha stated that she is now the leader of the resistance and she is about to create a new secret government.
http://www.globalresearch.ca/gaddafis-daughter-ayesha-new-leader-of-resistance-against-nato-and-libyan-terrorists/5505157
Kiitos kaikille pohdiskelijoille ajatushautomosta!
Syylliset ovat aina jossain muualla kuin itsessä?
Jopa euroopassa on selkeät raamit tähän kylvettyyn määrätietoiseen tuhoon.
Vanhat protestanttimaat ovat eurostoliiton suurimpia hyödyllisiä idiootteja, lypsylehmiä ja maksajia.
Esim.Ranska, Britannia,Saksa, Pohjoismaat.
Samalla ne saavat maksuista palkinnoksi maidensa sisälle allahisaation ihanan anarkian ja henäsirkkoihin rinnastettavan hedelmän.
Suuret tulonsiirtovarat taasen menevät katollisiin maihin investointeina ja talouden väkevänä nousuna.
Heillä on myös lähes täydellinen vapautus allahin miekasta ja tuhosta. Esimerkkeinä.Puola ja Unkari.
Miksi näin? Kannattaa tutustua jesuiittavallan ja sen sanomaan. Kiteyttää Rooman(Babylonin)tavoitteet.
Hajota ja hallitse. Vanhan Rooman noitien taika. Siksi kansojen sekoitus.
Vatican (Noituus-/lapsiuhraus/okkultistijohto)(vapaamuurarien ja bilderberg noitin pää), Washington(poliittinen/aseellinen moukarointisiipi), London(pankki-/rahavalta).
Suomi upotettiin ja pakotettiin tähän lännen ihanaan korporaatiokommunismiin
Kokoomus-sosialisti-keskusta johtajien avulla.
Tietenkin reppanat olivat ottamassa ohjeensa munantervaajien okkultistisissa joukoissa.
Kansahan uskoi itse valitsemiensa valehtelijoiden valheet ja äänesti itse itsensä tähän ihanuuteen.
Nyt sitten rutkutetaan ja kiukutellaan kun paska on kunnolla housuissa.
Tuhlaajapojan tarina.
Agenda 21 alkaa purra seuravaksi. Rooman Klubin keksintöä sekin. Yllättääkö?
Suomen edesmenneen kansan hienoin presidentti oli ehdottomasti Kyösti Kallio.
Hän laittoi turvansa kestävään perustaan kun Suomi oli ylivoimaisen vihollisen edessä.
Sitä tarvittaisiin tänäänkin mutta mitäs tämä kulttuurimarxismin agendan aivopesemä kansa mitään mistään ymmärtäsi. Kohta mennään naimisiin varmaan koirien ja kissojen tai vaikka lehmien kanssa.
Niinhän kansamme lisääntyminen saadaan jatkumaan?
Suomen kansaa ja maata tuskin on olemassa 50-100vuoden päästä. Niin päättyy yksi tottelemattoman kansan aikakausi.
Ruotsihan alkaa ollakin jo mennyttä kalua.
Nimen voisi jo vaihtaa.
Äänestyskäyttäytymistä kun katsoo niin suomalaiset rakastavat tätä junaa missä ollaan vauhdilla menossa kohti uunia kuin juutalaiset aikanaan.