Meidän ajallamme ja 30-luvun Saksalla on joitakin hämmentäviä yhteneväisyyksiä. Saksaa johtaneet natsit antoivat 20-luvun lopun laman kurimuksesta kärsineelle kansalle nousukauden huuman, jonka vaatimuksena oli totaalinen yhtenäiskulttuuri, joka ei sallinut toisinajattelijoita talouden tai politiikan alueella. Kaiken oli tapahduttava Hitlerin johtaman natsipuoleen tahdon mukaisesti. Ja siihen sopeutuminen palkitsi kansalaisia, he nauttivat hetkellisestä hyvinvoinnista ennen väistämätöntä sotaa ja lähes totaalista tuhoa.
Suomalaiset houkutelttin 90-luvulla mukaan läntisen markkinatalouden yhtenäiskulttuuriin. Kansalle tarjottiin halpoja kananmunia ja vehnäjauhoja sekä vapautta tehdä rahaa kaikkialla EUn piirissä. Meille annettiin myös Nokia, jonka siivillä mekin saimme valloittaa maailmaa, meistä metsäläisistäkin tuli lopulta maailmankansalaisia. Kun olimme tottuneet hyvinvointiin ja rahanpaljouteen, eli nielaisseet syötin, alkoi saaliin väsyttämisen ja sisäänkelaamisen aika. Nokia tuhottiin ja lamaan vedoten myös kansalaisten vaurauteen ja erityisesti sosiaalisiin etuuksiin alettiin puuttua. Kansa kävi liian kalliiksi sitä hallitseville markkinavoimille, jotka luonnollisesti halusivat kaiken itselleen Suomessa aivan niin kuin muuallakin maailmassa.
Paras tapa muuttaa maailmaa on luoda sota
Paras tapa muuttaa maailmaa on luoda sota tai sodan uhka. Siksi historian pölyisistä komeroista on tietoisesti nostettu taas esiin vanha vihollisemme Venäjä, tuo kamala ryssä, jota koko Eurooppa on opetettu pelkäämään. Meidän tiedotusvälineemme ovat markkinatalouden yhtenäiskulttuurin äänitorvia aivan niin kuin ne olivat 30-luvun Saksassa natsipuolueen sanansaattajia. Siksi niitä on helppo käyttää hyväkseen sodan luomiseksi tarvittavien viholliskuvien luomisessa ja siksi kunnon toimittajat antautuvat markkinavoimien tahdolle. Muuten saattaa menettää työpaikkansa vaikka ei joutuisikaan keskitysleirille niin kuin 30-luvun Saksassa.
Mihin meitä johdatellaan? Mitä tahtovat maailman rahavirtojen hallitsijat? Mikä on heidän saaliinsa kun Suomenkin valtio saadaan myymään kansallisomaisuutemme teitä, metsiä ja vesivarantojamme myöten? Kuka voittaa ja kenen taskuun rahat sujahtavat, kun Suomi liittoutuu USAn ja NATOn kanssa ja ostaa aseensakin todellisilta hallitsijoiltaan?
Millä yhteisen maailmamme valtiolla on noin 900 sotilastukikohtaa yhteensä ainakin 130 maassa? Mikä valtio rakentaa omaa tuhatvuotista valtakuntaansa vapaiden ja demokraattisten markkinavoimien puolestapuhujana? Kenen kanssa me oikein olemme liittoutumassa?
On yleisesti tiedetty tosiasia, että monta tuhatta Natsi-Saksan keskeistä tiedemiestä, virkailijaa ja salaisten palvelujen asiamiestä siirrettiin Operaatio Paperclipin avulla USAhan jatkamaan työtään. Aggressiivisen ja välittömän sodan avulla suunniteltu maailman valloittaminen ei onnistunut, mutta vähittäisen ja hivuttavan pelottelun ja mahtavan mediasodan avulla se tuntuu olevan mahdollista…
Hitlerkin sai kansan mukaan ja vei sen tuhoon
Luen juuri Sebastian Haffnerin kirjaa Anteckningar om Hitler (Muistiinpanoja Hitleristä) vuodelta 1980, joka on harvinaisen selkeä ja realistinen kuvaus Hitlerin vahvuuksista ja heikkouksista. Haffner on itse saksalainen, mutta muutti Englantiin vuonna 1938. Hän työskenteli toimittajana ensin Lontoossa ja myöhemmin Länsi-Saksassa.
Haffner kuvaa kirjassaan sitä miten Hitler päästyään valtaan 1933 sai muutaman vuoden kuluessa lähes koko kansan puolelleen, koska hänen johdollaan Saksan kansa sai kokea huiman taloudellisen nousun ja hyvinvoinnin monien taloudellisesti raskaiden ja poliittisesti hajanaisten vuosien jälkeen. Kerrankin poliitikko jonka puheisiin voi luottaa. Hitler sai kansan mukaansa ja vei sen niin kuin itsensäkin hallittuun tuhoon ja kaaokseen, jossa vain sotaa rahoittaneet ja sen loputtomilla markkinoilla menestyneet ja maailmaa senkin avulla valloittaneet suuryritykset jäivät voitolle.
Hitlerkin oli markkinavoimien äänitorvi. Ilman niin saksalaisten kuin englantilaisten ja amerikkalaisten pankkiirien ja teollisuusjohtajien tukea hän ei olisi koskaan voinut päästä valtaan eikä saavuttaa niitä taloudellisen jälleenrakentamisen ihmeitä, jotka saivat kansan lopulta hänen puolelleen. Hitler oli marionetti, joka sai markkinavoimien siunauksella ohjata Saksan kansaa kuin koekaniinina testissä, jossa tutkittiin totalitaarisen yhteiskunnan luomisen mahdollisuuksia käyttäen sekä äärimmäisen tehokasta mediakoneistoa eli propagandaa että taloudellisen vaurauden houkutuksia. Näin sosialisoitu kansa oli helppo ohjata yhtenäisenä rintamana sotaan yhteistä vihollista vastaan.
Saksan kansa meni halpaan, menemmekö mekin?
Tuolloista idästä päin vyöryvää vihollista kutsuttiin kommunismiksi, jota monet juutalaiset toki olivat olleet luomassa ja johtamassa, ja nykyistä vain Venäjäksi. Lännestä päin vyöryvää valloittajaa ei kukaan huomannut silloin eikä näytä huomaavan nykyäänkään. Aikamoinen silmänkääntötemppu: Käännä katseesi itään niin et huomaa sitä mikä lännestä käsin etenee!
Saksan kansa meni halpaan aivan niin kuin koko meidän maailmamme on tällä erää menossa. Kaikki markkinatalouden demokraattista vapautta vastustavat liikkeet on joko tuhottu, kuten natsismi ja kommunismi ( ja kysyä voi olivatko ne edes mitään todellisia vastustajia?), tai sitten saatu sopeutumaan markkinoiden tarpeisiin kuten vihreät ja erilaiset ekologiset kansanliikkeet. Mikään ei enää voi vastustaa markkinatalouden yhtenäiskulttuuria!
Ja silti nytkin niin kuin 30-luvun Saksassa on niitä, jotka eivät suostu alistumaan tarjottuun maailmaan, jossa raha ja siitä kasvava valta on kaikki mikä on elämässä tärkeää, vaan etsivät itsepintaisesti todellisia ja eläviä vaihtoehtoja sille orjamaiselle raatamiselle ja alistumiselle, jota meille elämänä tarjotaan. Ihmisiä, jotka uskaltavat katsoa maailmansa lohikäärmettä silmiin ja sanoa, että tuo ei ole minun tahtoni, ei minun unelmani elävästä ja hyvinvoivasta maailmasta.
Valhe on nähtävä, jotta totuus voi kasvaa esiin. Maailmamme kuolemaa jauhava koneisto on paljastettava ja nähtävä sen juuret meissä itsessämme, meidän omissa peloissamme. Nekin on nähtävä, jotta maailmamme voi lopultakin muuttua siksi elämän ja rakkauden jakamisen tyyssijaksi, josta elämä meissä kaikissa syvällä kaikkien pelkojemme takana unelmoi ja kuiskailee.
Klaus Rahikainen on Ahvenanmaalla asuva kirjailija ja elämäntutkija.
Tuon natsiajan suurin ja kohtalokkain käänne tapahtui ns pitkienpuukkojen yön seurauksena, tuolloinhan puolueen ns vasemmistofraktion johto eliminoitiin.
Tuota tapahtumaa valmistellessa Hitler liittoutui maan konservatiivisen yrittäjä ja sotilas eliitin kanssa.
Vallankumouksellinen retoriikka tuolloin painetiin sivuraiteille. Esimerkiksi juutalaisen finanssimaailman tuhoaminen oli eduksi juuri realiporvaristolle,tuon yön jälkeen, juuri juutalaisten ja myös muiden ns hyödyttömien ja haaitalliseksi katsottujen tahojen vaino alkoi todenteolla.
Samantapaiset menetelmät,tosin uuden tegnologian maustein on nytkin mahdollisia, myös kilpailukeskeinen kapitalismi voi saada fasistisia piirteitä.
’…Hitlerkin oli markkinavoimien äänitorvi. Ilman niin saksalaisten kuin englantilaisten ja amerikkalaisten pankkiirien ja teollisuusjohtajien tukea hän ei olisi koskaan voinut päästä valtaan eikä saavuttaa niitä taloudellisen jälleenrakentamisen ihmeitä, jotka saivat kansan lopulta hänen puolelleen. Hitler oli marionetti, joka sai markkinavoimien siunauksella ohjata Saksan kansaa kuin koekaniinina testissä, …’
En tiedä missä määrin Hitlerin itse valtaan nousu alkuaan liittyi markkinavoimiin mutta varmuudella se liittyi WW1 rauhansopimukseen joka halusi luhistaa Saksan. Lienee ymmärrettävää että sen jälkeen Saksan kansa tarvitsi juuri hänen kaltaistaan selviytyäkseen vakavasta ja syvästä ahdingostaan.
Tästä onkin kehitetty teoria että kaikki olikin suunniteltua koska rauhaa Saksan kanssa ei haluttu tehdä kesken sodan vaikka Saksa oli siihen valmis vaan maa haluttiin ajaa totaaliseen tuhoon WW1:n avulla jottei se enää pitkiin aikoihin voisi uhata brittiläis-amerikkalaista maailmanherruutta jatkossa.
Kansallissosialismin rakentamisessa ja Saksan vahvassa ja nopeassa militarisoinnissa sensijaan juuri Lännen ja erityisesti Amerikan markkinavoimat ja sionistipankkiirit olivat kiistatta aivan keskeinen tekijä. Se asia on hyvin dokumentoitu.
He siis tavallaan olivat myös vastuussa siitä kehityksestä mihin sitten päädyttiin ja sodathan sopivat heille erittäin hyvin kuten aina ennenkin nykyisyydestä puhumattakaan. Myös keskitys- tai työleirit joilla oli epäilemättä suuri merkitys ilmaisen orjatyövoiman tarjoajina kun maata ja sen sotavoimia rakennettiin.
Hei Pauli ja Truth
Samaa laulua meidän maailmamme laulaa kuin 30-luvulla, sama kaiku on askelten. Ihan sama kutsutaan liikkeitä fasismisksi, kommunismiksi tai kapitalismiksi, kaikki ovat orjuuttavan tahdon ilmaisuja ja versioita, jonka monet sisäpiiriläiset kokevat olevan Rooman maailmanvallan peruja. Samaan totalitaarisuuteen kaikissa pyritään, samaan eliitin valtaan orjuutetun rupusakin yli.
Näin kirjoitti poikani samasta asiasta viime viikolla: Koska maailman mieli on sairas on ihmisillä paha olla. He eivät tiedä syytä. Poliitikot tietävät. Maailma on oikeasti todella sairas johtuen ihmisen tekosista ja suuret teot tulevat aina jostain poliittisesta linjauksesta. Emme kai ole unohtaneet Natseja ja heidän politiikkaansa. Se oli niin sairasta että jo näin varhain sen tapahtumisen jälkeen pystymme helposti huomaamaan sen olleen väärin. Hankaluus asiassa onkin se että ongelma ja sairaus pitäisi nähdä omasta ajastamme.
On helppo katsoa historiassa taaksepäin ja todeta orjuuden olevan väärin. Samalla kuitenkin epäonnistumme näkemään, että me olemme tämän maailman ajan orjat. Me teemme töitä ja saamme siitä riittävästi rahaa asuntoon ja ruokaan kuukaudeksi. Muinaisilla orjillakin oli asunnot ja ruokaa. Kuvittelemme olevamme vapaita, koska saamme valita koulutuksella ja urasuuntautumisilla oman paikkamme olla orjana nykyaikaisessa maailmassa.
Totta! Jos omistat maata jolla voit taata oman perheesi elannon, olet vapaa. Kaupunkilaisella on kaksi mahdollisuutta: perustaa oma yritys tai alkaa jonkun orjaksi.
Palkkatyöläinen on orja niin kauan kun ei voi valita tekeekö työtä työnantajalleen vai ei. Tällä hetkellä useimpien tilanne on se, että he eivät voi valita. Jos olisi työvoimapula, silloin orjuus helpottaisi.
Viime aikoina on menty kirjaimellisestikkin orjuuteen, kun ihmiset pakotetaan työskentelemään pelkän työttömyysturvan vastineeksi, jolla juuri ja juuri saa ruoan ja asunnon (sama minkä orjat saavat). Eikä kyllä saa sitäkään: työmarkkinatuki ei riitä elämiseen. Pitkäaikaistyöttömät menettävät jatkuen säästöjään ja lähes kaikki joutuvat loputtua toimeentulotuelle.
’… kaikki ovat orjuuttavan tahdon ilmaisuja ja versioita, jonka monet sisäpiiriläiset kokevat olevan Rooman maailmanvallan peruja.’
Niinpä… imperiumeja on syntynyt ja tuhoutunut mutta yksi asia niille on yhteistä. Ne ovat kaikki juutalaisten sionistipankkirien tuotteita ja ohjelmia maailman hallitsemiseksi ja orjuuttamiseksi. Vuosisatojen aikana nämä pankkiirit ovat siirtäneet päämajansa Venetsiasta Amsterdamiin, Lontooseen ja New Yorkiin. sanoo Henry Makow:
In the modern era, empires have come and gone but they all have one thing in common. They are proxies for Cabalist Jewish central bankers and their program for world domination and enslavement. Over the centuries, these bankers moved their headquarters from Venice to Amsterdam to London and New York.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=133934
Juutalaiset sionistipankkiirit eivät rikastuisi ja saisi niin paljon vaikutusvaltaa, elleivät jotkut turmeltuneet ei-juutalaiset lainaisi heiltä valtavia määriä rahaa eli kapitaalia. Näillä isoilla rahoilla lainaajat pystyvät luomaan sellaisia instituutiota ja yrityksiä, jotka puolestaan rikastuttavat heitä ja suovat heille valtaa suurien ihmismassojen yli. Tällainen rikastuminen perustuu mm. luonnovarojen ryöstöön tai halvalla työvoimaansa luovuttavien ihmisten hyödyntämiseen. Tämä valtava rahamäärä korruptoi kokonaisia valtioita ja Suomessahan näin on juuri käynyt. Tänne on virrannut liikaa rahaa lyhyessä ajassa, mikä on johtanut nopeaan yhteiskuntamoraalin rappeutumiseen. Täällä ei enää ole kansalaisten keskinäistä veljeyttä, vaan vallalla on sairas rahanhimo ja tarve hyötyä tai nöyryyttää kanssaihmisiä oman rahan- ja vallanhimon toteuttamiseksi. Äärimmillään se johtaa orjuutukseen. Myös ’köyhät’ palvovat rahaa ja ovat valmiita mihin tahansa saadakseen osansa.
Nuo em. juutalaispankkiirit eivät pelkästään laita isoja rahamääriä liikkeelle, vaan ovat itsekin juonimassa ties mitä. Israelin valtion luominen ja siellä Salomonin temppelin rakentaminen on yksi juutalaisen tai juutalaisperäisen salaseurailun päämääristä. Erään kristillisen eskatologianäkemyksen mukaan Anti-Kristus julistautuu jumalaksi tuollaisessa temppelissä ennen lopullista tuhoaan. Ihmeen hyvin nuo ennustukset ja juonittelut ovat nyt toteutumassa.
En ymmärrä miksi tarvii sanoa ”juutalaispankkiiri”. Miksi ei yhtä hyvin ”pankkiiri”? Pankkiireja on ihan halvatusti suomalaisista japanilaisiin ja brasilialaisiin ja myös ihka aitoihin nahkahousu-olut-ja-bratwursti-saksalaisiin.
Miksi Salomonin temppelin rakentaminen Israeliin tarvitsisi olla salainen päämäärä? Kyllähän sellaisen saa rakentaa julkisestikkin! Tuommoinen on suurella todennäköisyydellä pelkkää mystiikkaa ja vielä tärkeämmin: so what? Jos joku haluaa sellaisen pystin rakentaa, antaa palaa!
Poliittinen globalismi eli maailmanhallinnan rakentaminen on kuitenkin kaikessa julkisuudessa tapahtuvaa toimintaa. Tottakai siellä niinkuin kaikessa muussakin politiikassa on sisäpiiriläisiä ja salaliittoja: valtiomiehet on useaan otteeseen kertoneet että maailmanhallinnan rakentaminen (NWO) on myöskin salaliitto (ja se on myös aivan avointa toimintaa), ja David Rockefellerkin (joka myöskään ei ole juutalainen) myöntää salaliittoilevansa itsekkin. Maailma on väärällään vaikutusvaltaisten miesten herrakerhoja ja kirjeenvaihtoa! Mutta salaliitoista saadaan hyvin harvoin tietää mitään, ja suuri valtaosa salalittoteorioista on pelkkiä musta-tuntuu -tarinoita. Niitä ei mitenkään tarvitse vastustaakseen globalismia.
Ja aina on järkevintä pysyä sellaisessa mikä on todistettavissa, tai mikä selittää maailmaa paremmin kuin joku muu teoria joka ei tapahtumia selitä.
Tuolla anti-semitismillä jota osa porukasta täällä jatkuen kommenteissaan viljelee, ei tehdä kuin haittaa Vastavalkealle ja koko vastamediaa lukevalle ja käyttävälle väelle. Sanon ihan suoraan että häipykää helvetti vaikka MV-lehteen pilaamasta tätä asiallista vaihtoehtomediaa! Tiedän ettei ole minun asiani määrätä ketkä täällä keskustelee tai mitä, enkä halua myöskään estää sananvapauttanne. Toivon vaan omasta puolestani että meette harrastamaan TUOTA keskustelua niin kauas missä pippuri kasvaa! Tai ainakin perustelette HYVIN mikäli aiotte osoitella jotain etnistä tai kultturellista tai uskonnollista ryhmää, sillä se on hyvin ikävää osoittelua.
Kiitos Pertti! Luulin, että joudun yksin olemaan täällä huutavan äänenä erämaassa tätä antisemitismiä vastaan. Ilahduin suuresti, että joku muukin puuttuu tähän. Tämä jatkuva sionismi-salaliittohöpinä on ainoa asia, mikä minua muuten ihan mainiolla Vastavalkean kommenttipalstalla häiritsee.
Itse artikkeliin: kirjoittaja toi esiin kiinnostavia näkökohtia. 30-luvun kaikuja emme kaipaisi mutta valitettavasti ne kuuluvat vuosi vuodelta selvemmin.
Totaalisesti kypsä rasisteihin. Se on sortoa ja kiusaamista, ja vastustan niitä molempia. Mitään en niin vihaa kuin kiusaajia! Sori vaan purkaus, mutta lämmittää aikuisten ihmisten tuollainen käyttäytyminen!
Jonsse, älä nyt ota noita Pertin purkauksia vakavasti… niihin hänellä tuntuu olevan kova tarve aina määrävälein täällä. Itsekin olen ollut niiden kohteena ja saanut milloin minkäkin leiman kuten rasisti, propagandisti tai anti-sionisti.
Olen ihmetellyt ja kummastellut mistä tuo tarve puolustaa maailmalla laajasti tuomittua ja globaalia ahdinkoa tuottavaa sionismia oikein tulee.
Onhan yleisesti tiedetty tosiasia että nimenomaan rahan hallinta on maailman suurin ongelma ja juuri se on valtaosin sionistien käsissä ja sitä Pertti ei näytä vastustavan. Hän ei myöskään koskaan kirjoita kommentteja joissa se tuomittaisiin vaikka muuten ilmoittautuu nwo-hankkeen vastustajaksi. Kummallista.
Nyt hän yrittää jälleen ympäripuhua Toimitusta omaan tyyliinsä ja pitää vain sitä ’siistinä’ ja VastaValkeaa vahingoittamattomana.
Toisaalta kovin läpinäkyvää ja huvittavaakin.
”nimenomaan rahan hallinta on maailman suurin ongelma ja juuri se on ollut ja valtaosin sionistien käsissä NWO-hankkeen ohella ja sitä Pertti ei näytä vastustavan”
Että ei ole sinulla mitään rajaa valehtelullasi! Vastavalkeakin on täynnä kommenttejani rahan hallinnasta ja kuinka se pitää saada pois yksityisiltä pankkeereilta. KUKAAN ei täällä eikä Verkkomediassa ole kirjoittanut siitä yhtä paljon, ja sinäkin sen tiedät vai oletko jo totaalisen dementoitunut?
Et ole kuitenkaan halunnut tuoda julki että tuo rahan hallinta on valtaosin sionistipankkiirien käsissä ja paheksunut sitä moraalisesti vaan leimannut ne anti-semitisteiksi jotka ovat menneet asian ytimeen.
Ei tämä tosiasia siitä muutu että jatkat syyttelyä edelleen alamittaisella tyylilläsi.
”Et ole kuitenkaan halunnut tuoda julki että tuo rahan hallinta on valtaosin sionistipankkiirien käsissä”
En olekkaan, koska velkarahalla ei ole mitään tekemistä sionismin kanssa eikä sillä ole edes mitään merkitystä minulle onko pankkiiri sionisti vai ei! Sionismi on juutalaisen Israelin patrioottisuutta, velkarahan luonti ei ole. Kansainvälisten pankkiirien ryhmä on valtavasti moninaisempi kuin juutalaisten tai sionistien ryhmä. Vastustan KAIKKIEN yksityisten pankkiirien oikeutta luoda velkarahaa, piste.
Eikä NWO ole myöskään sionistien hanke, vaan poliittisen globalistisen liikkeen! Sinä höyrypää kyllä pistät sionistit ja juutalaiset syylliseksi joka paikkaan, oli siinä mitään perää tai ei.
”Emme kai ole unohtaneet Natseja ja heidän politiikkaansa. Se oli niin sairasta että jo näin varhain sen tapahtumisen jälkeen pystymme helposti huomaamaan sen olleen väärin”
No taisi kuitenkin siellä aidan toisella puolella olla hieman enemmän tuota mainitsemaasi sairasta politiikkaa!
When you tell the truth, you risk losing everything you have, including those you love.
We live in a world constructed on a giant pile of lies. America is the land of the free and the home of the brave. If you just say the right words you will live forever. Good always wins out in the end. None of these things are true, yet we believe them, and ostracize those iconoclasts who deny them.
Lately I’m seeing families torn apart by the recognition that 9/11 was a lie, that Hitler was the good guy, and that Jews control the world. — By John Kaminski
http://www.therebel.is/news/kaminski/876569-the-curse-of-knowing
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=133976
Saksassa todella koettiin kaksi taloudellista ihmettä. Ensiksi Weimarin tasavallan aikaan hyperinflaatiosta toivuttiin kun valtio otti haltuunsa rahan luomisen ja loi myös oman velattoman rahan. Seuraavaksi työttömyydestä eroon pääsy natsien aikana kun valtio elvytti työllistämällä työttömät.
Mutta rinnastus ontuu: Euroopan Unionin aikana Suomi ei todellakaan ole rikastunut. Köyhyysrajan alla on nyt yli kaksi kertaa enemmän ihmisiä kuin Euroopan Unioniin mennessä, ja kotitalouksien sekä yritysten velkasuhde (velka suhteessa vuoden ansioihin) on myös kaksinkertaistunut. Se puhuu aivan selvää kieltään siitä että Suomi on köyhtynyt EU-aikana. Vai pitääkö joku velkaantumisen huimaa kasvua rikastumisena?
Kun nykyään saa ostaa Kiinassa tehtyjä tuotteita sikahalvalla, ja tekniikka on päivittynyt kuvaputkista ledinäyttöihin, moni uskoo että meidän on täytynyt rikastua. Totta tosiaan, sitä saa lukea sekä poliitikkojen sanomana että massamedian komenttiosastolla, että EU-aika olisi ollut Suomelle hyvä!
Eikö mikään voi enää vastustaa markkinavoimia? Minusta vastustus on aika kovaa nykyään. Ehkä jos mennään 20 vuotta taaksepäin, kapitalismi ja sijoittamisen autuus näytti silloin jyränneen kommunismin ja olevan maailman uusi elämäntapa. Mutta nyt kun katsotaan pitkällä aikavälillä taaksepäin, huomataan että länsimaiden talouskasvu on koko ajan hiipunut jo useita vuosikymmeniä. Ja samalla hyvinvointi rapistunut. Suomi oli itseasiassa Euroopassa poikkeus voimakkaalla talouskasvullaan vielä ennen EU-aikaa. Mutta nyt Suomikin on hiipunut Euroopassa vuosikymmeniä jatkuneeseen lähes nolla-kasvuun. Eikä parin prosentin talouskasvulla todellakaan vaurastuta: sillä ei saada edes maksettua lainojen korkoja, ja lähes kaikki raha maailmassa on pankista lainattua. 1980-luvulla meillä oli talouskasvu vielä yli 10% joka vuosi.
Nyt pankeissa ei riitä jonoa lainatiskille, vaikka lainan korko on lähellä nollaa. Taloussanomissa Hurri kirjoitti, että jos lainakorot olisivat nykyään samat kuin 80-luvulla, Suomi olisi konkurssissa. Nykyään kukaan ei pystyisi maksamaan sellaisia korkoja. Tuolloin oli hyvä pyytää, kun talouskasvu oli kova ja näkymät hyvät. Nyt ei raha kelpaa lähes ilmaiseksikaan, koska pörssi ei tuota voittoa, asuntosijoittamisessa tulee lähinnä tappiota, eikä kuluttajat osta tuotteita eikä palveluita enää yhtään enempää, joten investointikin on typerää. Pankeista lainatusta rahsta jo noin 90% meneekin erilaisiin finanssimaailman arvopapereihin.
Ja kyllä sen on muutama taloustieteilijä jo tämän karvaan totuuden tuonut esiin, että elämme pitkää laskusuhdannetta, ja nykyinen järjestelmä ei toimi. Talouskasvun onnettoman ”kehityksen” seurauksena velkaantumisesta on tullut paha ongelma, ja velkaan perustuvan rahajärjestelmän on ennustettu usean taloustieteiljän toimesta kaatuvan milloin hyvänsä. Itse uskon ettei järjestelmä kaadu, vaan pitkä kituminen jatkuu, kunnes siitä tulee niin sietämätöntä, että on pakko ottaa käyttöön jotain muuta. Toivoisin romahdusta, koska pitkä kituminen on vielä pahempi juttu: monet ihmiset joutuvat työttömyyteen ja köyhyyteen vaan sen takia, että kansainvälisille pankkireille on annettu onopoli luoda velkarahaa.
Eikä sosialismiakaan ole vielä kuopattu, vaikka Neuvostoliiton kaatuminen antoi kommunismille kovan iskun. Eurooppalaisista, japanilaisista ja kanadalaisista noin kolmannes on yhä sosialisteja. Etelä-Amerikassa luultavasti vielä enemmänkin (en osaa sanoa) päätellen kuinka sosialistit ovat siellä menestyneet useassa maassa.
Pitkän laskusuhdanteen ja velkaantumisen tautia vastaan lääkkeksi on jouduttu ottamaan rahan luonti, johon on jouduttu turvautumaan sekä Yhdysvalloissa että Euroopan Unionissa. Yhdysvalloissa keskuspankki FED painoi nappia ja teki 3 500 miljardia dollaria rahaa kuuden vuoden aikana. Sillä rahalla ostettiin lähinnä valtion velkakirjoja pankeilta (tätä kutsutaan setelirahoitukseksi). Eli mahdollistettiin se että pankit voivat ostaa lisää velkakirjoja.
Euroopan Keskuspankin säännöissä on, ettei julkista sektoria saaa rahoittaa. Ja EKP koitti pitkään vastustaa sortumista samaan ratkaisuun kuin FED. Mutta lopulta sen oli annettava periksi, ja sekin alkoi ostamaan valtioiden velkakirjoja pankeilta. EKP:n osto-ohjelma oli ainakin aluksi ”vain” 800 miljardia euroa. Ohjelman piti päättyä vuoden 2016 syyskuussa. Nyt ohjelmaa on jatkettu ”ainakin” vuoden 2017 loppuun. EKP ostaa tällä hetkellä valtioiden lainakirjoja 60 miljardilla eurolla joka kuukausi.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/poytakirja-paljastaa-jaon-ekpn-sisalla/n5pQyrgK
Muun muassa Paul Craig Roberts neuvoi Eurooppaa alkamaan setelirahoituksen sanoen sen olevan kuitenkin parempi ratkaisu kuin julkisen talouden vyön kiristämisen (austerity politics) jolla vain ajetaan ihmisiä mahdottomaan tilanteeseen. Robertsin sanoin näin Yhdysvallat on aina ratkaissut velkaantumisongelmansa: FED luo lisää rahaa.
Tähän setelirahoitukseen on jouduttu juuri sen takia, että talouskasvu on surkeata eivätkä valtiot tahdo päästä irti veloistaan. Valtiot toisin kuin kotitaloudet ja yritykset, kyllä VOIVAT päästä irti veloistaan nostamalla veroja. Eli siirtämällä valtion velan yksityissektorille (kotitalouksille ja yrityksille). Mutta kun taloustilanne on huono, on verojen nostaminen poliittisesti erittäin hankalaa. Ja yksityissektorin velkaantuessa talous alkaa yskimään entistä pahemmin.
EKP:n setelirahoituksella on saatu velkaongelma kuitenkin pysymään poissa mediasta. Varmaan suurin osa suomalaisiakin uskoo, että ”euro-kriisi” on nyt ohi. Mitä nyt Kreikka yhä kompuroi. Todellisuudessa kyse on velkakriisi eikä eurokriisi, ja vain EKP:n rahan luominen pitää sen aisoissa.
EKP:n setelirahoituksella on kuitenkin yksi ikävä puoli: se on vain väliakainen ratkaisu. Velkakirjan ”myynti” ei pyyhi velkaa pois, vaan se on sama asia kuin uusi laina. Vaikka velkakirjoja ostavat kansalliset keskuspankit palauttavatkin voittojaan valtion kassaan, valtion velka ei katoa velkakirjoja myymällä mihinkään.
Todella hyvä kirjoitus!
Kun asiaa tutkii syvemmin, havaitsee, että natseilla ja sionisteilla oli täsmälleen sama antiikinajalle tyypillinen valon/pimeyden symboliikkaan pohjautuva ideologia; kansallisvaltioiden katoaminen ja uusi uljas ihmisrotu. Siinä valossa natsisaksan isänmaallisuus asettuu outoon valoon, mutta kuitenkin nimenomaan siihen valoon, joka edusti Hitlerin pakkomiellettä ”valkoisen ihmisrodun” jalostuksesta. Kun asiaa miettii tältä kannalta, Hitlerin Natsit ja Zionistit kulkivat sulavasti käsi kädessä sotia lietsovan pankkimafian siunaavan käden alla.
Osuvasti kirjoitit siitä, että joukko Natseja loikkasi sodan jälkeen USraeliin ja siitä fuusiostahan se CIA, NASA kuin myös YK sai alkunsa. Rothschild-Rockefellerin valta perustui ja perustuu edelleenkin siihen, että he manipuloivat/rahoittavat konfliktien kaikkia osapuolia.
Vastavalkean artikkelit tulevat päivä päivältä paremmiksi – tuhannet kiitokset!
’…Kun asiaa miettii tältä kannalta, Hitlerin Natsit ja Zionistit kulkivat sulavasti käsi kädessä sotia lietsovan pankkimafian siunaavan käden alla.’
Tuosta on selvää näyttöä ja totuushan on että Natsit olivat eräässä mielessä jopa sionisteja kun he edistivät Israelin valtion syntyä Palestiinaan karkottaessaan juutalaisia pois Saksasta.
Myös natsiarmeijassa palveli monia korkea-arvoisia juutalaisia upseereita ja sotilaita joten raja oli aika liukuva.
Näin holokastikin asettuu ihan uuteen valoon eikä ole ollenkaan niin paha juttu vaan kenties osin jopa puhdas propagandakikka jolla on kerätty valtavasti rahaa ja maailman katteetonta sympatiaa…?
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=133679
Ja pitää muistaa että ’vääräuskoinen juutalainen’ on aivan samalla tavalla tuhoon tuomittu kuin goimikin loppupeleissä kuten rabbi Higger sanoo kirjassaan The Jewish Utopia
According to Rabbi Higger, in Jewish tradition Jews are destined to govern mankind. The “non-righteous,” i.e. everyone who resists Jewish domination, shall perish. This is the New World Order.
http://www.controversyofzion.info/Jewish%20Utopia/Jewish_Utopia_index.htm
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=70583
Higgerin mukaan ei tule olemaan eroa pahan juutalaisen tai pahan ei-juutalaisen välillä. Kaikki tuhotaan jotka eivät alistu.
Higger asserted: First, no line will be drawn between bad Jews and bad non-Jews.
Älä nyt viitsi vääristellä. Sionismi kyllä käsittää sellaisen asian, että kyseinen henkilö suhtautuu positiivisesti ja kannattaa juutalaista Israelia. Ei se ole sionismiä kun natsit käytti Israeliin muuttohaluisia hyväkseen, ja sehän siinä oli takana.
Miksi yrität tehdä natseista sionisteja. Senkö takia, että natsit olisikin oikeasti pitäneet juutalaisista? Olet kyllä aika epätoivoisen urakan itsellesi ottanut!
Älä nyt itse viitsi jauhaa taas tästä samasta asiasta. Sinä olet kyllä mainio esimerkki suvaitsevaisesta, joka suvaitsee vain omia mielipiteitään tukevia kommentteja. Oikeassa oleminen ja toisten mielipiteiden väheksyminen on tehokkain tapa estää oma ihmiskasvunsa ja se sinulle toki suotakoon.
Olet tuonut useasti esiin sen, että sinua ärsyttää ”rasistit” ja sinulla on toki oikeus omaan mielipiteeseesi. Minua puolestaan ärsyttää suvaitsevaiset, jotka leimaavat toisia ihmisiä rasisteiksi ilman minkäänlaista syytä.
Elä ja anna toistenkin elää!
Sinun olisi pitänyt sanoa: älä nyt taas viitsi vastata kun Truth_hunter taas jauhaa samasta asiasta.
Samaa mieltä tästä meidän suvakkipatriootista!
Mikähän se semmoinen muuten mahtaa olla?
Kommentti tarkoitettu vastaukseksi Tulenkantajalle!
Hyvin sanoit.
Meidän ei tule ottaa noita Pertin purkauksia vakavasti… niihin hänellä tuntuu olevan kova tarve aina määrävälein täällä. Itsekin olen ollut niiden kohteena ja saanut milloin minkäkin leiman kuten rasisti, propagandisti tai anti-semitisti.
Olen usein ihmetellyt ja kummastellut mistä tuo hänen tarve puolustaa maailmalla laajasti tuomittua ja globaalia ahdinkoa tuottavaa ja kansoja riistävää sionismia oikein tulee. ’Puhtaita papereita’ hän ei minulta ole sen takia saanut eikä saa.
Onhan yleisesti tiedetty tosiasia että nimenomaan rahan hallinta on maailman suurin ongelma ja juuri se on ollut ja valtaosin sionistien käsissä NWO-hankkeen ohella ja sitä Pertti ei näytä vastustavan. Hän ei myöskään koskaan kirjoita kommentteja joissa se tuomittaisiin vaikka muuten ilmoittautuu nwo-hankkeen vastustajaksi. Kummallista.
Nyt hän yrittää jälleen ympäripuhua ja ottaa Toimitusta hallintaansa ja alistaa omaan tyyliinsä jota pitää vain ’siistinä’ ja VastaValkeaa vahingoittamattomana.
Kovin läpinäkyvää ja toisaalta huvittavaakin…
P.s.
tässä olisi Pertille hyvä ’käännytyskohde’:
Aalto-yliopiston professori sanoo suorat sanat juutalaisuudesta (siis juutalaisesta uskonnosta)
“Juutalaiset varmasti ovat erityinen, erityisempi kuin mikään muu ihmisryhmä. He ovat perustaneet kaikkein rasistisimman uskonnon, johon yhdistyy suora perimyslinja heidän Jumalaansa antaen heille lupauksen maasta, orjia, omaisuutta, luvan tappaa ei-juutalaisia.”
“Seuraamalla näitä uskonnollisia kappaleita, jotka on kuvattu heidän Talmudissaan… nämä Jumalan valitsemat kahelit ovat perustaneet kavalalla petoksella nykymaailman kaikkein äärifasistisimman yhteiskunnan…”
Lähde: Professori Kinnusen julkinen Facebook-sivu
http://mvlehti.net/2016/04/24/aalto-yliopiston-professori-sanoo-suorat-sanat-juutalaisuudesta/
http://mvlehti.net/2016/04/25/israelin-ja-palestiinan-valisen-konfliktin-syyt-video/
Tässä hyvä osoitus siitä, että vaikka ihminen olisi omalla alallaan etevä tiedemies, niin siirtyessään sen ulkopuolelle hän saattaa osoittautua täydelliseksi höyrypääksi.
Siis sinun mielestä totuuden paljastaminen tai edes osan siitä on höyrypäisyyttä!??
Hyvin on valtamedian aivopesu uponnut sinuun. Vai onkohan vaan niin että sinulle maksetaan näistä iltasaduista.
Niin, se sama juutalaisten jumala antaa kristittyjenkin Raamatussa luvan tappaa niitä ei-juutalaisia ja ottaa heidät orjiksi.
Lukemalla kirjaimellisesti minkä hyvänsä uskonnon pyhiä kirjoituksia löytää varmaan oikeuden mille hyvänsä pahuudelle.
Minä olen ateisti, enkä pidä suosiossa sen kummemmin kristinuskoa, juutalaisuutta kuin islamiakaan. Mutta en myöskään syrji tai leimaa ketään hänen uskontonsa perusteella. Mihin hyvänsä uskontoon kuuluva voi olla hyvä ihminen, tai paha.
Eipäs valehdella, Kristinuskon perusteos uusi testamantti ei anna lupaa tappaa ketään paitsi sodassa maanpuolustus tietty eri asia.
Periaatteessa minkä tahansa uskonnon kannattaja voi ola hyvä ihminen, samaa mieltä.
Tässä tulee kuitenkin vastaan se ongelma että uskonnot ovat kovin erilaisia. esim. Islam on ainut uskonto maailmassamme joka kehottaa suoraan tappamaan ja vainoamaan toisten uskontojen edustajia Koraanissa!
Jos et tuota usko niin tarkista itse, minä olen tarkistanut.
Itse en ole ateisti enkä koskaan voisikaan olla koska oma elämänkokemukseni ei tue ateistista maailmankuvaa. Toki jokainen itse päättää mihin uskoo eikä tästä ole mitään kinaamista.
Mikä valhe? Vanha Testamentti on MYÖSKIN kristittyjen pyhä kirja, ja krisityt kyllä hyvin usein lainailee kertomuksia ja opetuksia Vanhasta Testamentisa, koska lukevat sitäkin. Ssa jopa pitää Raamattua pyhänä sanana, eikä se rajoitu Uuteen Testamenttiin.
Kuten sanottu, Raamatussakin Jumala on oman kansansa sotajoukkojen puolella ja oman valitun kuninkaansa puolella, ja käskee jopa hävittämään ja orjuuttamaan viholliset. Käytäntö on kuitenkin se, ollut vuosisatoja, että sotilaat ja papit taistelevat Jumalan, Jeesuksen tai Marian nimeen ja uskovat olevansa pyhällä asialla tai uskon puolesta ja Jumala heidän puolellaan.
Kristinuskossa pääpaino on rakkauden evankeliumissa ja sen keskeinen henkilö on Jeesus. Kun pysytään hänen opeissaan ja noudatetaan hänen esimerkkiä niin ketään ei tapeta. Ne jotka toisin toimivat tekevät syntiä.
Islam ja juutalalsuus (VT ja Talmud) ovat uskontoja joissa lupa sellaiseen on, joko suorasti tai epäsuorasti koska ne eivät korosta samalla tavalla lähimmäisen rakastamista kuin kristinusko.
re: Hans
ei minun tulkintani tuosta juurikaan eroa. Miksi väität muuta?
Mutta unohdat että Jeesus tuomitsi fariseukset (rahanvaihtajat) joita nykypäivän sionistipankkiirit ovat.
Diabolik ja Truth_hunter ovat kyllä nyt kristinuskon tulkinnassa niin pielessä kuin vain on mahdollista olla. On täysin päivänselvä tosiasia, että kristinusko on juutalaisuudesta lähtöisin. Olen sanonut täällä ennenkin ja sanon yhä: Jeesus oli juutalainen. Hän syntyi, eli ja KUOLI juutalaisena. Hän ei koskaan lakannut olemasta juutalainen. Jeesus opetti JUUTALAISTEN pyhiä kirjoituksia synagogissa. Hän opetti Vanhaa Testamenttia. Se mainitaan Uudessa Testamentissa lukuisia kertoja ja hän itse puhuu siitä jatkuvasti.
Kukaan ei voi olla kristitty ja halveksia juutalaisia. Lutherin voimakkaasti Eurooppaan tuoma kristilisen antisemitismin ideologia on täysin Raamatun vastainen.
On kerta kaikkiaan harhaista sotkea juutalaiset ja tämä niin kutsuttu ”sionismi” joka ikiseen keskusteluun. NWO:lla ei ole mitään tekemistä juutalaisten kanssa. Se on eliitin hanke. Sellaisen eliitin, joka ei tunne tai tunnusta uskontoa. Eliitti-globalisti-pankkiireilla on vain yksi uskonto: rahan ja vallan uskonto.
Onko teillä muilla muuten tämä ongelma kun yritän lähettää viestiä tänne niin joudun tekemään sen kahdesti, ekalla kerralla tulee aina ilmoitus että suojatun yhteyden muodostus epäonnistui ja joudun päivittämään sivun uudestaan.
Tämä alkoi viime yönä täällä.
Ei tuollaista, mutta pari kertaa nyt noin 24h sisällä tullut ilmoitus että palvelu ei ole saatavilla, eikä Vastavalkean sivua voi ladata. Ajattelin ensin, että jokohan se nyt on Vastavalkea USA-infosoturien paövelunestohyökkäyksen kohteena.
No niin helvetti, en pysty enää vastaamaan oikeaan kohtaan kommenttiasi kun kommenttisi alla ei edes ole vastaa kohtaa PERKELE!!
Ja taas valehtelet!
En ole eläissäni puolustellut sionismia, vaan aivan päinvastoin! Sionismi on rasistinen ideologia, ja olen sen aina tuominnut.
Kommenttisi yllä Jonsselle (Pertti 2.6.2016 at 00:16) on minusta outo ja jotenkin pelottavakin.
Nyt sanot ettet puolusta sionismia mutta kuitenkin leimaat niitä anti-semitisteiksi jotka ovat syvemmin perehtyneet rahan lainaamisen moraaliin ja ketkä ovat sen takana kun he osoittavat syyttävän sormensa sionistipankkiireihin. Asiasta ei siis saisi puhua koska sinusta liikutaan vain spekulaatiotasolla…?
Myös kommentissasi selvästi vähättelet sitä sionistien salaliittoa jonka he näkevät kulissien takana toimivan. Ja kaiken huippuna kehotat sitten tällaisia keskustelijoita poistumaan täältä koska he muka pilaavat VV:n maineen. Sanot:
’Tuolla anti-semitismillä jota osa porukasta täällä jatkuen kommenteissaan viljelee, ei tehdä kuin haittaa Vastavalkealle ja koko vastamediaa lukevalle ja käyttävälle väelle. Sanon ihan suoraan että häipykää helvetti vaikka MV-lehteen pilaamasta tätä asiallista vaihtoehtomediaa! ’
Aika kovaa puhetta ja silti sanot ettet vihaa itse ketään niin paljon kuin kiusaajia!
Sinäkö olet se joka päättää VV:n maineesta?
”Nyt sanot ettet puolusta sionismia mutta kuitenkin leimaat niitä anti-semitisteiksi jotka ovat syvemmin perehtyneet rahan lainaamisen moraaliin ja ketkä ovat sen takana kun he osoittavat syyttävän sormensa sionistipankkiireihin”
Ai NYT sanon? En ole IKINÄ puolustanut sitä ja Verkkomediassakin kirjoitin monta kommenttia sionismistä. Sionismi on sovinismia (rasismi on sovinismin tyyppi) ja minua et saa sitä hyväksymään, missään.
Höpö-höpö! Olen itse perehtynyt rahan luomiseen paljon enemmän kuin sinä ja kirjoitan siitä myös paljon enemmän. Sanon anti-semiteisteiksi ihmisiä jotka ovat rasistisia, riippumatta mistä puhutaan. Sinullakin on vaikka kuinka monta rasistista kommenttia, ja suoranainen pakkomielle jatkuen juutalaisten syyttämiseen ja leimaamiseen. Miten saatkin heidät niin moneen kommenttiisi! Aina et edes muista sanoa sionisti, ja välillä käytät jopa perimää leimaamiseen ja syyttämiseen, millä ei tietenkään ole mitään tekemistä sionismin kanssa. Ja kun vielä puolustelet natseja ja pidät arvossa ammattirasisteja ja Ku-Klux Klaanilaisia ja kannat huolta valkoisesta rodusta ja multikulttuurista… Vastavalkean säännöt estävät minua sanomasta mutta sokea Reettakin ymmärtää mikä olet, ja täällä on muutama hengenheimolaisesi myös.
Minä en sano NWO:ta sionismiksi, koska se ei sitä ole. En laita velkarahanluontia sinostipankkiirien syyksi, koska sionismilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. En selitä pankkiireja ja globalisteja kommunisteiksi, koska kaikki heidän politiikkansa osoittaa että he ovat kapitalisteja. Kun joku selittää tuollaista, haluan puuttua asiaan ja sanoa: älä puhu potaskaa! Minusta on tärkeää oikaista vääristyksiä.
Minulla ei ole mitään hampaankolossa juutalaisia tai mitään muutakaan uskontoa/kulttuuria vastaan eikä tarvetta mustamaalata viis veisaten meneekö juttuni vähän vierestä vai täysin ohi. Kun kannatan salaliittoteoriaa (ja kannatan todella monia ja olen itsekkin salalliittoteoreetikko) kannatan sellaista salalittoteoriaa joka selittää tapahtumia paremmin kuin ”virallinen totuus” enkä täysin fantasiaa jolla ei ole mitään yhteistä havainnoimamme maailman kanssa.
Olen pahoillani mutta joudut pettymään, pankkiiri on minulle pankkiiri eikä sionistinen pankkiiri, ellei sionismi liity asiaan. Velkaraha on minulle velkaraha eikä sionistinen tai juutalainen velkaraha. Benjamin Netanjehu on sionisti ja Rothschildit voivat olla ja todennäköisesti ovat sionisteja. Amerikan presidenttikin voi olla sionisti tai ainakin sionismista voi olla usein hyötyä hänen politiikassaan. Mutta maailmanhallinta ei ole sionismia.
Aivan odotetun kaltainen vastaus. Sinähän et näe mitään vikaa tai puutetta itsessäsi kun katsot peiliin. Vika on aina muissa joita sinulla on oikeus leimata ja syytellä mielesi mukaan. Jopa kehottaa häipymään muualle täältä kun eivät pysy ruodussasi. Kyllä se tiedetään ja kommenttisi sen osoittaa. Jauhat tuota samaa ilmeisesti hautaan asti.
Niin, se on kyllä ilkeää minulta, kun sanoin että menkää heittään sitä rasistista läppää muualle. Myönnän. Mutta en ota takaisin.
Ei se ollut ilkeää lainkaan vaan paljastit vain oman tyhmyytesi. Ei aikamies tuollaiseen sorru.
Todellinen vastavoima Netanyahulle ja sionisteille, juutalainen joka kelpaa koko maailmalle esikuvaksi. Ja täydellinen rabbi Higgerin vastakohta.
Harvinainen esimerkki rehellisestä israelilaisesta joka tunnustaa ruman totuuden sionismista ja joka rohkenee tuoda sen esiin kaikkien kuultavaksi.
Hän jos kuka on paras juutalaisuuden lähettiläs maailmalla mutta valitettavasti vain kovin yksin… ainakin vielä.
Israel was supposed to be a refuge from anti Semitism. Instead it has become one of the major causes of anti Semitism. Watch this video and see what the best Israeli looks and sounds like, an Israeli who has won friends for the Jewish people worldwide, instead of enemies.
– See more at: http://henrymakow.com/2016/06/miko-peled-the-best-israeli.html#sthash.AkPEKZGu.dpuf
Miko Peled – The Best Israeli
In his speeches, Miko Peled tells the story of how Zionists literally expelled Palestinian families from their homes and took them for themselves. Sometimes the coffee on the table would still be warm after the Palestinians fled for their lives, ending up in refugee camps in Gaza or elsewhere. The Zionists took their furniture away in truckloads in a scene reminiscent of Nazi Germany.
Miko’s father was a senior officer in the Haganah (IDF). So his mother was offered a gracious Palestinian home in one of Jerusalem’s better districts. She didn’t accept. She could see that this was fundamentally wrong. She could not accept the pathetic Zionist lie that the Palestinians had fled of their own volition and therefore it was alright to take everything they owned. They fled for their lives.
Miko is definitely his mother’s son: the rare example of an honest Israeli who can admit the ugly truth and has the decency and courage to state it far and wide.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=133993
http://henrymakow.com/001978.html
Kaikkien hulluinta tässä on se että alkuperäiseen juutalaisuuteen ei kuulunut rasismi goymeja vastaan eivätkä he saaneet laittaa rahaa korolle niin kuin nykyään tekevät! Siis alkuperäinen juutalaisuus poikkeaa lähes täysin nykyisestä talmudistisesta-irvikuvasta.
… ja se johtuu siitä, että palestiinalaisten maaperälle verenvuodatuksella pakkorakennettu ”Israel” on feikki valtio, joka on rakennettu nimenomaan eksytystä varten. Viimeisten tutkimusten mukaan palestinaalaisten genetiikka on paljon lähempänä alkuperäiseen juutalaisuuteen kuin heidän, jotka kutsuvat itseään juutalaisiksi. Oma näkemykseni on se, että alkuperäiset juutalaiset ovat genetiikaltaan sekoittuneet kaikkiin kansoihin ja tätä näkemystä tukee vahvasti myös Raamattu. Rothchild pankkiirien loputtomalla verenvuodatuksella perustama feikki Israel ei eksytä ainoastaan heitä, jotka juutalaisiksi itseään kutsuvat, vaan kristittyjä maailmanlaajuisesti.
Genetiikaltaan kaikki kansat ovat sekoittuneita, mutta ei sillä pitäisi mitään tekemistä olla politiikan kanssa. Esimerkiksi suomalaiset ja unkarilaiset ovat kielisukulaisia, mutta silti genetiikaltaan molemmat kansat ovat lähempänä naapureitaan kuin toisiaan.
Nimenomaan, ja genetiikalla ei ole tekemistä sen kanssa mihin kulttuuriin itsensä identifoi. Osalla länsisuomlaisista on ruotsalaiset tai saksalaiset geenit, johtuen maahanmuutosta. Lähes kahdella miljoonalla ruotsalaisista on suomalaiset geenit, jo pitkään jatkuneen maahanmuuton johdosta: Keski-Ruotsissakin on lähes täysin tällaisia alueita. Mitokondrioiden DNA näyttää että saamelaiset naiset ovat lähimpiä sukulaisia Pohjois-Afrikan berberien kanssa ja kotoisin jostain Iberiasta. Tuman DNA taas näyttää että heille läheisimpiä on pohjoismaalaiset (vaikka silti etäisiä).
Genetiikka ei määrittele ihmistä lähellekkään samoissa määrin kuin hänen kulttuuritaustansa, missä kulttuurissa hän elää.
Ihmetellä täytyy kuinka vähän tiedät genetiikasta.
Geenit ovat aivan ratkaiseva asia luomakunnassa. Sen kyllä jo valtaosa tutkijoista myöntää. En mene yksityiskohtiin koska tietoa saa jos haluaa esim. täältä:
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/geenit_vai_kasvatus_kumpi_tekee_ihmisen_
Perimän tärkeyttä ei saa tunnustaa
Siitä, että perimämme tekee meistä ainutlaatuisia, ei Pinkerin mukaan ole kuitenkaan luvallista puhua, koska geenien vaikutuksen tunnustamisen pelätään jollakin lailla uhkaavan humaaneja arvoja.
– Nykyintellektuelleilla on kumma refleksi: kun tulee puhe geeneistä, he lakkaavat tajuamasta, miten 50 prosenttia eroaa sadasta, miten ”hieman” eroaa ”kaikesta” ja ”vaikuttava” ”määräävästä”.
Minnesotan ensimmäisen laajan kaksostutkimuksen johtaja, on saanut kuulla olevansa rasisti, natsi ja Mengele.
Tällainen äärimmäisen kielteinen suhtautuminen vaikuttaa Pinkerin mukaan väkisinkin tutkimukseen, koska moni tutkija kulkee laput silmillä tai ei uskalla avata suutaan. Vielä pahempaa on se, että kun biologia ohitetaan, tutkimus saattaa joutua kokonaan hakoteille.
Perehdyhän asioihin !
Täyttä asiaa, Truth.
Höpö höpö tiedettä harjoitetaan kaiken maailman titteleitä jaellen ja todellinen tiede runnotaan maan rakoon. Stephen Hawkings on kaikessa surullisuudessaan nykytieteen ja sen rikollisuuden täydellinen tunnusmerkki. CIA kontrolloi julmalla tavalla kyseistä ihmisrauniota, joka ei kykene millään tasolla puolustamaan itseään. Kaikki Hawkingsin puheet ovat CIAn/NASAn aivopesua alusta loppuun saakka ja heidän neroksi julistamansa henkilö on pelkkä rullatuolissa istuva vihannes.
Juuri se, kuinka nämä rikolliset Stephen Hawkingsia kohtelevat, kulminoituu täydellinen petos, valhe ja julmuus… eli juuri se psykopaattinen metodi, mitä Rothschild-Rockefellerit maailmanlaajuisesti harjoittavat.
Perimällä on merkitystä, kun on kysymys yksityisten ihmisten ominaisuuksista. Sen sijaan kansojen välisissä suhteissa ja maailmanpolitiikassa genetiikka voidaan täydellisesti unohtaa. Ei genetiikalla ole myöskään merkitystä ns. kansanluonteissa.
Tiede-lehden printtiversiota olen tilannut jo ainakin kymmenen vuotta. Olen lukenut siitä myös kaikki tähän asiaan liittyvät jutut.
’… että alkuperäiset juutalaiset ovat genetiikaltaan sekoittuneet kaikkiin kansoihin’
Tuo lienee kiistaton fakta. Sen vavistavat myös kasaarijuutalainen Köstler ja juutalainen Tel Avivin ent. historian prof. Shlomo Sand kirjoissaan. Sand nimenomaan sanoo ettei ole ’juutalaista kansaa’.
Alkuperäisiä on Israelissa selvä vähemmistö joka on elänyt hyvässä sovussa palestiinalaisten kanssa kunnes sionistit tulivat sinne mellastamaan ja luomaan omaa valtiotaan teurastamalla maan alkuperäisiä asukkaita ja karkottamalla heidät kodeistaan mikä jatkuu edelleen.
Valtaosin, pientä eliittiä lukuunottamatta, maailman juutalaiset ovat kryptoja eli seka-avioliittojen kautta syntyneitä osa-juutalaisia tai kasaareita jotka ottivat juutalaisen identiteetin tuhat vuotta sitten. Heitä ehkä eniten yhdistävä tekijä on juutalainen, rabbien itse luoma rasistinen uskonto (Talmud) jota rabbit painottavat yhdistävänä asiana.
http://mvlehti.net/2016/04/24/aalto-yliopiston-professori-sanoo-suorat-sanat-juutalaisuudesta/
Köstler puhuu jopa ’kolmannestatoista heimosta’ tarkoittaen juuri kasaareita, 700 – 900 luvuilla Mustanmeren ja Kaspianmeren pohjoisosissa kukoistaneen Kazahrian valtion juutalaisuuteen kääntyneitä alkuaan turkkilais-mongooli sukuisia asukkaita, joista hän sanoo askenaasien pääosin polveutuvan.
Pitää muistaa että jo ajanlaskun alussa puolet juutalaisista oli muuttanut pois maastaan pääosin pohjoiseen ja osa Afrikkaan ja myöh. Eurooppaan. Loput roomalaiset karkottivat valloittaessaan maan. Lienee selviö ettei kansa voi tällaisissa olosuhteissa pysyä yhtenäisenä.
Niin, tuo pitää paikkansa ainakin mitä essealaisiin tulee. Alkuperäisiä juutalaisia ajanlaskun alussa oli Josefuksen mukaan kolme päälahkoa: farisealaiset, jotka on pantu vastuuseen Jeesuksen ristiinnaulitsemisesta, saddukeukset ja essealaiset. Heillä oli erilainen elämäntapa ja maailmankatsomus.
Luotettavaa tietoa kansan sitä aikaisemmista vaiheista on vaikea ellei mahdotonta saada. Shlomo Sand ei esim. pidä Vanhaa Testamenttia luotettavana eikä Miko Peled sano uskovansa Davidin kuninkuuteen koska siitä ei ole mitään todisteita.
Juutalainen historioitsia Josefus tiesi essealaisista paljon ja on uskottu, että Jeesuksella oli yhteyksiä heihin ellei olisi peräti ollut lahkon jäsen.
http://www.sti.fi/luennot/files/essequmr.html
Essealainen veljeskunta Kuolleenmeren rannalla
Essealaiset elivät järvien ja jokien rannoilla, kaukana kaupungeista ja kylistä ja toteuttivat käytännössä kommuunimaista elintapaa, jossa he jakoivat keskenään yhtäläisesti kaiken.
Heillä ei ollut palvelijoita tai orjia ja heistä sanottiin, että he olisivat olleet ensimmäiset ihmiset, jotka olisivat kironneet orjuuden niin teoriassa kuin käytännössäkin. Heidän keskuudessaan ei ollut köyhiä eikä rikkaita, kummankin he katsoivat poikkeukseksi laista. He rakensivat oman talousjärjestelmänsä, joka pohjautui kokonaan Lakiin ja osoittivat, että kaikki ihmisen ravinnon ja materian tarpeet voidaan tyydyttää täysin ilman taistelua, yksinkertaisesti Lain tuntemisen kautta.
http://www.teosofia.net/eriusk/esseal.htm
Etsippä YouTubesta Ralph Ellisin haastatteluja ja hämmästy mitä hän on löytänyt Jeesuksesta! Hän on onnistunut selvittämään mahdollista historiallista Jeesusta paremmin kuin kukaan muu.
Ellisin mukaan Jeesus oli egyptiläistä alkuperää oleva syyrialaisen Edessan kaupungin prinssi, Rooman hallitsijaksi haluava juutalaiskapinan johtaja 60 ja 70 luvulla jälkeen kristuksen eikä 30-luvulla. Kristinusko on Paavalin (syntyjään Saul) eli juuri tämän Josefuksen luoma (sama henkilö), kristus roomalaisten tahdosta rauhan ja rakkauden lähetti, rauhoittamaan häneen uskovat. Edessan kolikoissa jopa hallitsijan kruunussa on orjantappurat! Myös lainaukset Raamatusta mitä Ellis esittää, kertoo aika hyvin kyseessä näyttäisi olevan kapinajohtaja, jonka Josephus-Paavali tietysti tiesikin.
Raamatussa Jeesus myös ristiinnaulitaan purppuraviitassa, mikä oli Rooman keisarin asuste. Historoitsija Josephus-Paavali (Joosef Arimatialainen Raamatun kertomuksessa) myös kertoo juutalaissotien historiassa, kuinka hän pyysi laskemaan kolme ristiinaulittua alas, ja yksi heistä oli vielä hengissä: Elliksen mukaan tämä oli Edessan prinssi Jeesus, joka karkoitettiin Britanniaan. Josephus-Paavali väitti puolestaan alkukristityille, että Jeesus kristus oli noussut kuolleista.
Aika näppärästi yhteen laitettu tarina, joka voisi olla vaikka tottakin.
Eihän nyt ollut kyse Jeesuksesta vaan essealaisista ja alkuperäisistä juutalaisista.
Jeesusta ei ristiinnaulittu purppuraviitassa vaan ainoastaan Rooman sotiulaat pukivat sen hänen päälleen pilkkaamisen ajaksi.
Väite siitä että joku olisi ollut elossa vielä ristiinnaulitsemisen jälkeen on todennäköisesti kristittyjä vihanneiden juutalaisten legendaa!
Roomalaisten tapa teloittaa ristiinnaulitsemalla ei jättänyt taatusti ketään eloon, tämä on historiallinen fakta!
Sori, etten ollut niin yksityiskohtainen purppuraviitasta. Mutta juuri niin, pilkkaamisenahan se Raamatun mukaan oli.
Paitsi jos ristiinnaulittu otetaan alas ennen kuin kuolee. Ei naulat ranteiden ja jalkojen läpi välttämättä tapa.
Tuota joskus kauan sitten tuli lukastua historiallista artikkelia liittyen noihin Roomalaisten tapoihin niin siellä sanottiin että jonkin ajan kuluttua ristiinnaulitsemisesta sotilaat kävivät varmistamassa tuomittujen kuoleman muistaakseni löivät molemmat sääriluut yhtäaikaisesti poikki.
Joissain tapauksissa myös lävistettiin miekalla kylki.
Joka tapauksessa siis varmistettiin 100% kuolema.
Niinpä. Mutta entä jospa tuota ei vielä tehty, ennen kuin Josephus puuttui asiaan? Pelotehan tuo lynnkkaus oli, ja siihen kuuluu että kärsii ennen kuolemistaan.
Mutta mielenkiintoista se on, että samanlainen ristiinnaulitseminen on kuvattu toisella lailla Josephuksen juutalaissotien historiassa kuin Raamatusssa, jos Josephus ja Saul/Paavali ovat sama henkilö. Kun Jeesus kristusta ei edes löydy kenenkään muun historoitsijan teoksesta, vaikka tuollaisen hemmon olisi pitänyt olla melkoisen merkittävä ja kuuluisa kun uskontokin syntyi kuoleman jälkeen, niin kyllä tässä ideaa on, mutta kukin varmaan uskoo jatkossakin tavallaan.
Tässä blogissa annetaan hieman eikä edes hieman vaan melko lailla toisenlainen kuva Hitlerin valtaannoususta:
”Hitlerin suuri sosialistinen unelma ”
”Ensimmäiset reaktiot kansallissosialismiin Saksan ulkopuolella on nykyisin unohdettu. Ne olivat erittäin sekavia koska fasismin nousu Euroopassa tuli vasemmistolle yllätyksenä. Sitä ei oltu marxilaisten raamatussa ennustettu ja näin hämmästys oli luonnollista. Mistä se oli tullut? Harold Nicolson, demokraattinen sosialisti ja vuoden 1935 jälkeen Englannin parlamentin jäsen, opiskeli tunnollisesti tämän asian kanssa ja päätteli viisaasti vuonna 1932 että fasismi (italialainen) oli eräänlaista puolisotilaallista sosialismia; vaikka se tuhosi vapauden, hän totesi päiväkirjassaan, ”se on varmasti sosialistinen kokeilu, kun se tuhoaa yksilöllisyyttä”. Moskovan näkemyksessä fasismi oli viimeinen vaihe kapitalismissa. Richard huomautti 1934 BBC:ssä, että monet opiskelijat natsi-Saksassa uskoivat ”kaivavansa perustukset uudelle saksalaiselle sosialismille”. ”
http://pelontorjunta.suntuubi.com/fi/Blogi/?id=63
Olipa mielenkiintoinen artikkeli ja monilta osin aivan uutta tietoa. Tässä näkee jälleen sen kuinka hyvin totuus kansallissosialismista ja WW2:sta on onnistuttu pitämään pimennossa ja vääristämään.
Onneksi on aina ihmisiä jotka jaksavat väsymättä perehtyä totuuteen ja tuoda sen myös rohkeasti muiden nähtäväksi ja kuultavaksi.
Ensilukeman jälkeen voi sanoa, että tämä avaa aivan uuden älyllisen väylän mm. juutalais- ym. vähemmistövainoihin ja myös ymmärrykselle monien kristittyjen (ja jopa älymystöön kuuluneiden) sympatialle kansallissosialismia kohtaan.
Seuraava lukukerta herättänee lisää ajatuksia.
Sosialismin marxilainen utopia, jota mm. NL:ssa yritettiin bolsevismin voimin toteuttaa, erosi oleellisesti kansallissosialismin unelmasta, josta artikkeli yllä kertoo. Se ei ollutkaan paratiisi vaan pienen yli-ihmis-eliitin globaali diktatuuri jossa rasismi ja heikkojen tuhoaminen oli luonnollinen asia. Tämän utopian saavuttamiseksi väkivalta (fasismi) oli laillista eikä kansallisvaltioilla tai rodulla ollut mitään arvoa sinänsä. Ne voitiin tuhota internationaalisen eduksi.
Lopulta kyse oli vain vallan siirtämisestä aristokratialta ja omistajaluokalta proletariaatille, jota edusti kommunistinen eliitti ja tässä myös fasistiset keinot olivat sallittuja.
Ei voi mitään mutta jotenkin tämä haiskahtaa ihan NWO:lta. Nyt on menossa kansallisvaltioiden tuhoamisen vaihe kun globaalia herruutta tavoitellaan.
“The classes and the races too weak to master the new conditions of life must give way…. They must perish in the revolutionary holocaust.”
-Karl Marx (from The People’s Paper, April 16, 1856)
Tuo yllä oleva blogikirjoitus (Hitlerin suuri sosialistinen unelma) herättää kysymyksen pelkäsi myös Hitler Neuvostoliiton kommunistien uhkaa, siis sitä marxilaisuuden totalitaarista ja imperilistista mallia jota se edusti? Siksikö hän määritteli sen päävihollisekseen???
Silloin kyse olisi ollut kahden erilaisen sosialisminäkemyksen välisestä sodasta… tällaista en ennen ole tullut ajatelleeksi mutta se sopii kuvaan
http://moranen.blogspot.fi/2008/02/erittin-juutalainen-bolshevikkien_06.html
Erittäin Juutalainen Bolshevikkien Vallankumous — johtopäätöksiä osassa:
”Bolshevikkien vallankumous ja juutalaisten valta-asema Neuvostoliitossa sekä kommunismin johtavimpina ja vaikutusvaltaisimpina tukijoina (juutalaiset nähtiin kommunismin ajavana voimana), myös nosti nationalististen puolueiden kannatusta Euroopassa rajusti, joista etsittiin turvaa kommunismin hyvin todellista uhkaa vastaan.
Myös kansallissosialistien valtaannousua Saksassa auttoi suunnattomasti kommunismin uhka ja juutalaisten vaikutusvalta siinä (jota kansallissosialistit käyttivät tehokkaasti propagandassaan hyväkseen). Monet tutkijat ja historioitsijat ovat jopa argumentoineet, että ilman bolshevikkien vallankumousta ja juutalaisten ajaman kommunismin uhkaa, eivät kansallissosialistit koskaan olisi saaneet tarpeeksi kannatusta noustakseen valtaan Saksassa”
Järkyttävää luettavaa!
Eu:n kulttuurimarxistinen sairas tulevaisuuden visio:
http://tapnewswire.com/2015/07/eu-making-paedophilia-legal-across-europe-2/
Pitäähän pedofilia saada hyväksyttyä kun mamut valtaavat Euroopan koska heillehän se on normaali juttu jota uskonto ei kiellä. Olen ymmärtänyt että meidän pitää sopeutua muuttajiin eikä heidän meidän kulttuuriin. Niinhän Bryssel antaa ymmärtää ja niinhän kulttuuri saadaan hajotettua. Ja suvakeille se näyttää sopivan hyvin.
Ja sama talmudisteilla, pedofilia ym. perversiot ok:
http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliarampantorthodox.htm
http://henrymakow.com/2015/01/ten-signs-western-society.html
I have a hunch that sexual desire is partly in the mind. We are programmed to desire sex, but could be programmed to desire mystical experiences or to perform selfless acts instead. We desire what our Illuminati masters teach us to desire and are ”happy” if we achieve it. Mental rather than spiritual beings, we are programmed to be sex addicts by the satanists who control the mass media.
Makow: Minulla on aavistus, että seksuaalinen halu on osittain mielessä. Olemme ohjelmoitu haluamaan seksiä, mutta meidät voitaisiin ohjelmoida haluamaan mystisiä kokemuksia tai suorittamaan epäitsekkäitä tekoja seksin sijaan. Me haluamme mitä Illuminatti mestarit opettavat meitä haluamaan ja olemme ”onnellisia”, jos saavutamme sen.Vaikka olemme enemmän henkiolentoja olemme ohjelmoitu seksiaddikteiksi satanistien toimesta jotka hallitsevat joukkotiedotusvälineitä.
– See more at: http://henrymakow.com/#sthash.3Sv7lJfK.dpuf
http://henrymakow.com/2016/01/Frankfurt-School-is-Illuminati-Jewish-Satanism.html
”Pitäähän pedofilia saada hyväksyttyä kun mamut valtaavat Euroopan koska heillehän se on normaali juttu jota uskonto ei kiellä.”
Uskomatonta tekstiä! Fasistista roskaa suolletaan julkaisun, joka lienee ideologiselta painotukseltaan lähinnä vasemmistolainen, keskustelupalstalle. Mv-lehti ja jotkut muut ovat tuontapaista soopaa varten olemassa.
”Olen ymmärtänyt että meidän pitää sopeutua muuttajiin eikä heidän meidän kulttuuriin.”
Olet ymmärtänyt väärin.
”Ja suvakeille se näyttää sopivan hyvin.”
Normalissa elämässä suvaitsevaisuutta pidetään hyveenä. Teikäläisille se on kirosana. Henkisesti olette samaa porukkaa kuin Isis.
Hyvä kun heräsit… se oli tarkoituskin kun tuota kirjoitin.
Tietenkin käytin kommentissa sarkasmia ja asetuin suvakiksi joka hyväksyy haittamaahanmuuton ja kulttuurimme tuhoamisen… ja yllätys yllätys: se purikin. Oikein hyvä.
”Normalissa elämässä suvaitsevaisuutta pidetään hyveenä. Teikäläisille se on kirosana. Henkisesti olette samaa porukkaa kuin Isis”
Kenen Tai Keiden normaalissa elämässä??
Kaltaisiesi Ylen, Hesarin ja muiden kulttuurimarxistista roska-agendaa ikänsä ahmineiden aivopestyjen suvakkien elämässä varmasti!
Tuon mainitsemasi suvaitsevaisuuden nimissä Euroopassa ja myös meillä Suomessa ovat vihervassari porukat alkaneet vaatia kaikkien seksuaaliikärajojen poistoa ja nämä homo/lesbo/trans-järjestöt ovat nyt lobbaamassa pedofiilien oikeuksien puolesta tietenkin sekin ”suvaitsevaisuuden” nimissä!
Eräskin Suomalainen ”suvaitsevainen” ehdotti että pitäisi laillistaa hautojen häpäisy ja toinen halusi naimisiin lemmikkieläimensä kanssa!
Niin kuin yllä olevasta jokainen järkevä ajatteleva ihminen voi todeta, suvaitsevaisuus on todellisuudessa loputon kuilu alaspäin jossa moraalista ja kunniasta ei ole tietoakaan!
No kun sinä et siis ilmeisesti ole suvaitsevainen ihminen, niin kerro, ketä et suvaitse.
”Tuon mainitsemasi suvaitsevaisuuden nimissä Euroopassa ja myös meillä Suomessa ovat vihervassari porukat alkaneet vaatia kaikkien seksuaaliikärajojen poistoa ja nämä homo/lesbo/trans-järjestöt ovat nyt lobbaamassa pedofiilien oikeuksien puolesta tietenkin sekin ”suvaitsevaisuuden” nimissä!”
Mitä sitten? Tämä on vapaa maa, ja mitä hulluimmat ajatukset ja ehdotukset ovat sallittuja. Vai haluaisitko, että nämä ”vihervassarit” laitettaisiin vankilaan? Vai riittääkö teikäläisten menetelmät: vainoaminen ja uhkailu netissä ja reaalimaailmassakin ja turpiin antaminen?
”Eräskin Suomalainen ”suvaitsevainen” ehdotti että pitäisi laillistaa hautojen häpäisy ja toinen halusi naimisiin lemmikkieläimensä kanssa!”
Mitä noilla ehdotuksilla on suvaitsevaisuuden kanssa tekemistä? Joku voi haluta naimisiin lemmikkieläimensä kanssa, joku toinen Eiffel-tornin kanssa. Ei niitä kannata ottaa vakavasti.
Niilä on se tekeminen suvaitsevaisuuden kanssa että näitä ehdotuksia tulee vain heidän taholtaan!
Ja tuo esimerkkini todistaa kuinka suvaitsevaisuus toimii porttina yhä sairaammille asioille joita vaaditaan hyväksyttäväksi.
Jos et tuota ymmärrä niin hanki aivot päähäsi!
Hyvin mahdollista mutta toisaalta Euroopan kulttuurimarxistiset piirit ovat aina edistäneet seksuaalisten perversioiden levittämistä!
Näinhän asia oli myös välittömästi bolshevikkien saatua vallan Venäjällä, homot tulivat lailisiksi ja 1920-luvun alkupuolella Neuvostoliitossa oli täysin luvallista raiskata lapsia, harrastaa nekrofiliaa ja sekaantua eläimiin!
Vasta Stalinin valtaan nousu lopetti perverssien sekasikiöiden hillumisen neuvosto-Venäjällä.
Onkin sanottu että marxistinen vallankumous oli ennen muuta nimen omaan seksuaalinen vallankumous.
Karl Marx vihasi patriarkaalista perinteistä heteroseksuaalista perhemallia ja hänen mielestä se oli merkki ”kapitalismista” ja piti tuhota!!
Sairas huruukko koko Marx!!
En ole tarkemmin perehtynyt Marxin oppeihin mutta tuo ylempänä oleva (H.L.Mencken) artikkeli kansallissosialismiin liittyen kyllä antaa ymmärtää että Marx oli myös osittain järkeväkin.
Mutta hänen sosialismi- tai kommunismiteoriansa oli väkivaltainen ja raaka.
Sen takana epäilemättä täytyi olla armoton viha patriarkalismia ja porvarivaltaa kohtaan tai sitten se oli suunnitelmallista järjen käyttöä (hän oli Rotschildin serkku ja tiettävästi myös R rahoitti häntä) mikä selittäisi että hän saattoi olla R:n lakeija ja kirjoittaa suunnitelmaa jolla maailma tuhottaisiin ja otettaisiin talmudistien hallintaan…?
Jälimmäinen ajatus sopisi minusta vastaamaan käytäntöä paremmin.
”Hyvin mahdollista mutta toisaalta Euroopan kulttuurimarxistiset piirit ovat aina edistäneet seksuaalisten perversioiden levittämistä!”
Mitä perversioihin tulee, niin niin pervessiä on syrjiä ja vainota ihmisiä, jotka ovat seksuaalisesti poikkeavia. Tällainen perversiivinen systeemi vallitsee monissa maissa, joissa uskonto on hallitsevassa asemassa. Myös diktatuureissa ja autoritaarisesti hallituissa maissa, kuten esimerkiksi Venäjällä, käytetään seksuaalisesti poikkeavien ihmisten vainoamista vallanpitäjien asemien pönkittämiseksi.
Tuo vaikuttaa puheelta perversioiden puolesta.
Kannattaa muistaa että sama mikä pätee seksuaaliviettiin pätee aggressiooviettiin: ei voi purkaa aggressioitaan vapaasti tai jos purkaa se hajottaa yhteiskunnan.
Rikolliset pannaan linnaan ja hyvä niin. Tosin tässäkin on nähtävissä huolestuttavaa lipsumista ja siksi olemme suurissa ongelmissa.
Ihmisten joukossa on aina ollut seksuaalisesti poikkeavia ihmisiä. Monissa kulttuureissa homoseksuaalit on hyväksytty ja heillä on jopa ollut kunnioitettu asema.
Kirjauskonnot ovat suhtautuneet homoseksuaalisuuteen kielteisesti, ja niiden vaikutus on suuri ihmisten keskuudessa.
Islami ei hyväksy homoutta, mutta pedofilia näyttää oleva hyväksyttyä ja käytännössä toteutettua. Vai mitä muuta ovat keski-ikäisten ja vanhempienkin miesten avioliitot lasten kanssa?
On olemassa seksuaalisuuden poikkeavuuden muotoja, joita ei voida sallia, koska niistä aiheutuu kärsimystä muille. Tällaisia ovat esimerkiksi pedofilia ja zoofilia.
Et hyväksy pedofiliaa mutta miksi teet siitä vain islamin ongelman? Entä kun mamut valtaavat Euroopan niin eikö pedofilia tule hyväksyä jos heidän tulee antaa pysyä uskossaan? Saavathan he rakentaa moskeijoitaankin.
Ja mihin unohdit talmudistit?
Pystytkö kumoamaan tämän linkin esiin tuomat tiedot ?
http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliarampantorthodox.htm
Eikö kristinusko sittenkin ole kehittynein uskonto koska kaiken tällaisen tuomitsee?
Mutta NWO haluaa sen kuitenkin tuhota. Miksiköhän? Osaatko vastata?
Tuo lähteesi on sitä laatua, että en anna sille paljon arvoa. Toisaalta pedofilia on aina tuomittavaa, harjoittivatpa sitä islaminuskoiset, juutalaiset tai vaikkapa kokonaan uskontoa vailla olevat.
Suomessa on uskonnonvapaus, ja se koskee myös islamia. Uskonnonvapaus ei kuitenkaan anna oikeutta olla noudattamatta Suomen rikoslakia. Uskonnolliset syyt eivät myöskään voi olla lieventävä asia rangaistusta mitattaessa.
Koska pedofilia kuuluu asioihin jotka pidetään salassa niin et löydä siitä mitään niistä lähteistä joita ilmeisesti pidät ns. luotettavina.
Juuri tuolla tavalla ihmiset suojautuvat ja rikollinen toiminta voi jatkua. Ne jotka asiaan tarttuvat leimataan ’epäluotettaviksi’.
Luulisi että asia kiinnostaisi ja perehtyisit tietoon mitä on saatavissa etkä pakenisi ja jättäisi lapsia kohtalon armoille. Tietoa on saatavissa.
Tässä aika perusteellinen selvitys pedofiliasta ja EU:n sekä Vatikaanin aikeista sallia pedofilia:
http://tapnewswire.com/2015/07/eu-making-paedophilia-legal-across-europe-2/
Hopalong puolustelee siis lasten raiskaajia, haudanhäpäisijöitä ja eläimiinsekaantujia!!
Älä kerro kaikille sairaista fantasioistasi.
Tyypillistä teikäläisiltä. Valehtelette, kun ei ole tietoa eikä taitoa osallistua järkevällä tavalla keskusteluun.
Tietoa/taitoa???
:DDD!
Kokeilepa onko!
Yllä oleva vastaus tähän:
”iin pervessiä on syrjiä ja vainota ihmisiä, jotka ovat seksuaalisesti poikkeavia”
Mihin meitä johdatellaan?
Tuo artikkelin kirjoittajan esiin nostama kysymys vaatii myös haittamaahanmuuton pohtimista koska sillä on valtava merkitys meidän tulevaisuuteemme.
Tässä erittäin hyvä saksalainen näkemys ja katsomisen arvoinen 15 min video
From the site of the June 6th PEGIDA rally in Dresden, Germany Rob interviews the keynote speaker of the rally, Michael Stuerzenberger, who is head of the German Freedom Party in Munich.
If you aren’t sure what side you’re on in this issue, watch this video and share it with everyone you know.
http://www.infowars.com/germanys-future-is-burka-clad-women/
Mihin meitä johdatellaan?
Lisää haittamaahanmuuttoon liittyen:
Meille annetaan ymmärtää että kun maamme syntyvyys on heikko ja väestö vanhenee niin tarvitaan uutta työvoimaa. Asia mikä voitaisiin halutessa hoitaa tukemalla syntyvyyttä ja perhepolitiikkaa.
Toinen muka tärkeä syy on sisäsiittoisuuden torjunta ja geenikannan parantaminen. Sekin on puhdasta hölynpölyä ja johtaa päinvastaiseen tulokseen.
Vaikea uskoa että oman geenistömme sekoittaminen kokonaan eri kulttuuritaustan ja heikomman geenirakenteen omaavan aineksen kanssa johtaisi geenikannan paranemiseen ja muuhun kuin oman kulttuurimme hajoamiseen.
Meillä ei todellisuudessa ole mitään sisäsiittoisuuden ongelmaa eikä tarvetta kulttuurimme ’rikastuttamiseen’ (tuhoamiseen).
Näinkö se rikkaus sitten jatkossa ilmenee:
http://mvlehti.net/2016/06/18/ahlamilainen-kielikylpy-turkulaisittain-esittele-ymparileikattua-jortikkaa-pikkutytoille-kysy-missa-sina-asua/
http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/2690799/Sukupuolielin+nakyvissa+lapsia+jututtanut+selvisi+tuomiotta
https://jamesgonzo.wordpress.com/2016/06/18/ahlamilainen-kielikylpy-turkulaisittain/
”Vaikea uskoa että oman geenistömme sekoittaminen kokonaan eri kulttuuritaustan ja heikomman geenirakenteen omaavan aineksen kanssa johtaisi geenikannan paranemiseen ja muuhun kuin oman kulttuurimme hajoamiseen.”
Tuo lause sisältää selvästi virheellisen väitteen. Suomeen syystä tai toisesta muuttavilla ihmisillä ei ole sen heikompi geenirakenne kuin täällä jo ennestään asuvilla. Yleensäkään eri ihmispopulaatioiden välillä ei ole olemassa eroja geeniperimän heikkouden tai vahvuuden suhteen.
Vastaan erinomaiseen linkkiisi toisella hyvällä linkillä jossa käsitellään sananvapautta.
https://www.knightstemplarinternational.com/video-brussels-and-corporate-big-brothers-threatens-your-online-freedom-heres-something-you-can-do/
Ei haluaisi todeksi uskoa linkin esiin nostamaa asiaa.
Nyt ei enää riitä että pedofilia sallittaisiin EU:ssa vaan myös sallimista kritisoivien ääni pitää tukahduttaa… ja myös kaikkien niiden jotka eivät nöyrästi kuuntele ja seuraa Brysselin Keskuskomitean ääntä.
Enää ei kannata puhua EU:sta vaan EL:sta (Eurostoliitto).
Kulttuurimarxismia kerrakseen!
Vihervassareiden toivomaa rikastusta.
http://mvlehti.net/2016/06/11/video-ahlami-rakastui/
:DDD!
Hyvä video joka kertoo meille totuuden tästä uusimmasta vouhotuksesta maailmalla:
https://www.youtube.com/watch?v=aDAU3SPYFsA
Rabbi Rabinovich’s 1952 Speech Relevant Today
Makow Comment: Miscegenation is only part of this insidious Masonic Jewish agenda. The war on gender (the promotion of homosexuality, genderless toilets and trangenderism) serves the same end – gender confusion and depopulation. – See more at: http://henrymakow.com/2016/06/Rabinovich-1952-speech-resonates-today.html#sthash.KbuVOp4T.dpuf
Mitenkä on selitettävissä saksan armeijan juutalaiset upseerit hitlerin kannattajina, jos ”Fyhrer” aikoi kaasuttaa juutalaista väestöä ? Kirjassa ”Hakaristin Ruoska” on epäinhimillisiä kuvauksia saksalaisten raakuuksista,
mutta kuitenkin sodassa olleiden USAn sotilaiden kertomusten perusteella saksalaiset sotilaat osoittivat aivan maltillista sekä rauhanomaista käytöstä, älykkyytensä lisäksi. Amerikan sotilailla ei ollut erikoista henkilökohtaista vihaa saksalaisia kohtaan aivan toisin kuin nyt ? Amerikkalaiset on aivopesty vihaamaan koko saksan kansaa, vieläpä tänä päivänäkin Hollywood-juutalaisen filmiteoston ansiosta. Miksi valita mersut ja audit ajoneuvokseen vihattujen vihollisten tuottamina? Koska ne ovat ”laatutavaraa”, insinööritaidon huippuja. Juutalaiset ovat osoittautuneet voittajiksi kaikissa sodissa pankkeineen. Samoin he ovat nytkin niskanpäällä lännessä sekä EU valtioissa. Muut kärsivät jatkuvista tappioista. Toistaiseksi meillä ei ole mitään arvioita israelissa valmistuneista ajoneuvoista ?
Haluan käyttää tätä tilaisuutta hyväkseni kiittääkseni HERRA GIBSONIA, joka lopulta auttoi minua tulemaan Illuminati Great Brotherhoodin jäseneksi ja nyt elän elämääni onnellisesti ja ylellisyydessä. Elän kerran köyhää elämää ennen kuin liityin veljeskunnan illuminatiin. Köyhyyden tila elämässäni johti minut melkein itsemurhan vaiheeseen. Minut esiteltiin grand lord gibsonille whatsappin kautta ja hän antoi minulle kaikki menettelyt, joita noudatin, ja minut vihittiin myöhemmin veljeskunnan illuminatiksi, jonka jälkeen hän kertoi minulle, että kaikki uudet jäsenet saavat tietyn 100 000 USD:n palkkion. heidän suuri asennuspäivänsä. Joten minut vihittiin Illuminatin maailmaan ja vain muutaman päivän kuluttua sain jäsenedun tuhansien dollareiden arvosta. Minulla menee tällä hetkellä todella hyvin työssäni. Tein täsmälleen sen, mitä minua pyydettiin tekemään, ja tänään historia on muuttunut. Elän nyt todistusta, unelmani ja kaikki rikkaus, maine, menestys ja rikkaus, joita alun perin halusin, toteutuivat. Kiitos silti Grand Lord Gibsonille siitä, että hän toteutti unelmani ja antoi minulle puolet suuren Illuminatin jäsenyydestä. Kiirehdi nyt, voit lähettää hänelle WhatsAppin numeroon +15596663909. Kaikki tervehtivät valoa. Luciferi siunatkoon lordi Gibsonia.
Elite hallituksen jäseniltä Illuminati Temple Washington DC tuo sinulle tämän hyvän uutisen. Oletko etsinyt tapaa tai välinettä liittyä arvostettuun organisaatioon tavoitteena pelastaa ihmiskunta? Oletko yrittänyt, mutta päätynyt huijareiden käsiin ja näytät luovuttavan, älä sitten ole enää huolissasi. Me, Great Illuminati -hallituksen jäsenet, olemme luoneet stressittömän välineen, jonka kautta sinut voidaan ottaa veljeskuntaan ja tulla kokopäiväiseksi jäseneksi miljoonalla dollarilla (1 000 000 dollarilla) käteispalkkioita ja muita jäsenetuja äskettäin valituille Illuminatiille. jäsenten tarjous. Kiirehdi nyt, ota yhteyttä suureen aloitteentekijään Lord Gibsoniin
WhatsApp +15596663909 saadaksesi lisätietoja ja ohjeita.
Sähköposti: gibson_ray7@yahoo.com
Allekirjoitettu: Lord Baltimore Illuminati Temple Washington DC
TERVETULOA RIKKAUDEN VALOA, KIRKKAUKSEN VOIMAA JA PITKÄN ELÄMÄN
Terve terve. Olen loitsuntekijä ja parantaja. Minulla on yrttilääkkeitä herpes- ja muihin viruksiin ja loitsun🔰
1 * Rakkausloitsu
2*Loitsu jäi taakse
3* ei/painonnousujaksoja
4* Kukon/pakaran/sivurintakehän/pakaran suurennus
5*Ex käänteinen loitsu
6* Kehitä liiketoimintataitojasi
7* Lucky Talisman Spell
8* Lottojärjestys
9*Sukutapaamisten tilaus jälkimainingeissa
10* Puhdista/Lue loitsu
11* Hiusten kasvuloitsu
12* Loitsuja lihasten kasvuun
13*Muodonmuutosloitsu
14*Suojaloitsu
15* Loitsuja, jotka edistävät ammattiasi
16*Onnen loitsu
17* Muistin parantava loitsu
18 * Raskausloitsu
19* Syntymättömän lapsen sukupuolen/sukupuolen vaihtoloitsu
20× Avioliittoloitsu
21* Suojaa lasteni/perheeni liikkumista.
22*Kehon/ihon vaikutusloitsu
23* Loitsuja mustien pisteiden/venytysmerkkien poistamiseksi
24×Kehotutkimustulosten poistamisen taika
25* Voita oikeudenkäynti
26*Mielenhallintaloitsu
Sinun tarvitsee vain pyytää sähkesivuni tunnuksellani @harr001
tai voit ottaa yhteyttä myös whatsappin kautta (+2348138937256
Haluan kertoa maailmoille, että illuminati on todellinen, koska olen nähnyt illuminatin jäsenyyden edun, olen yrittänyt liittyä illuminatiin useita kertoja, minulta on huijattu paljon rahaa, mutta en antanut periksi koska tiedän, että jos löydän oikean illuminatin, elämäni muuttuu ikuisesti, joten en lopettanut, kunnes löydän oikean illuminaatin virallisen sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron, jos haluat liittyä todellisen illuminatin joukkoon, haluan sinun tietävän sen Voin ohjata sinut oikean illuminatin viralliseen sähköpostiin ja puhelinnumeroon, veljiin/sisaruksiin, jotka ovat kiinnostuneita tai joita on niin monta kertaa huijattu kuten minä, joilla on edelleen kiinnostusta liittyä illuminatiin, koska uskot, että jos liität, elämäsi tulee olemaan muuttunut, sinun ei tarvitse huolehtia mistään, koska olen täällä näyttääkseni sinulle oikean tavan liittyä todelliseen illuminatiin. Haluan teidän kaikkien tietävän, että kun minut vihittiin täysin illuminatiin, minulle annettiin niin monia etuja kuin Uusi jäsen, voin kertoa sinulle joitain etuja, joita sain välittömästi 1 000 000,00 dollaria uuden elämän aloittamiseen, valitsemasi talo, valitsemasi auto, veljet/sisaret, jotka ovat kiinnostuneita liittymään illuminatiin, tämä on todellinen Illuminatin virkamies ( sähköposti: gramasterbarry@gmail.comm ) ja Illuminatin puhelinkeskus tai WhatsApp-numero on ( +2348053610069 )