Artikkelissaan ”Miksi puhe ’kahdesta ääripäästä’ herättää ärtymystä?” Panu Raatikainen ei tarjoile juurikaan uusia näkökulmia asiaan. Hänen kirjoitustaan voidaan pitää suhteellisen tyypillisenä ”antirasistisena” vuodatuksena. Juuri tyypillisyydessään se ansaitsee kuitenkin lyhyen analyysin.
Raatikainen kirjoittaa:
”Moderneille rasisteille on tyypillistä, että he kieltävät olevansa rasisteja. He saivartelevat sanan ’rasismi’ alkuperällä ja väittävät itse olevansa vain ’maahanmuuttokriittisiä’, ’realisteja’ tai vain arvostelevansa uskontoa (islamia). Niinpä he uhriutuvat äänekkäästi, kun heitä kutsutaan rasisteiksi – muka perusteettomasti. Mutta rasisti on rasisti, vaikkei sitä tunnustaisikaan.”
Tässä sanotaan suoraan vain se, että on olemassa rasisteja, jotka väittävät olevansa maahanmuuttokriittisiä jne. Tämä on ilmisanoma, enkä usko sen olevan väärä.
Piilosanoma on, että maahanmuuttokriittiset, realistit, jne. ovat rasisteja. Juuri tässä näemme Raatikaisen ideologialle tyypillisen siirtymän: siitä, että monet rasistit ovat islam-kriittisiä ei seuraa, että islam-kriittisyys (tai maahanmuuttokriittisyys) olisi rasismia. Juuri näin he kuitenkin päätyvät ajattelemaan: ilmiviesti muuttuu vaivihkaa piiloviestiksi.
Asia menee Raatikaisen maailmassa niin, että islamia tai maahanmuuttoa kritisoivien on kyettävä todistamaan päivystäville raatikaisille, etteivät he ole rasisteja (koska verrattain monet ovat). Tällä tavalla raatikaiset ovat nimittäneet itsensä eräänlaisiksi nykyinkvisition edustajiksi, joilla on oikeus päättää vanhurskautuksesta, puhdistaa heidän eteensä nöyrästi kumartuva maahanmuuttokriitikko rasismista.
Tätä voimme kutsua vaikka kvasisekulääriksi postmoderniksi absoluutioksi. Raatikaisen röyhkeys, jota alla käsittelen lisää, on siinä, että hän ei koe itsellään olevan todistustaakkaa rasistiksi huutelun suhteen. Mikäli ”rasisti” kannattaa epäilyttäviä aatteita (e.g. islam- ja maahanmuuttokritiikki), ”rasistilla” on todistustaakka, velvollisuus hakea Raatikaiselta absoluutiota rasismista ajatellessaan ”väärin”. Tässä näemme jälleen, miten moderni fasismi on pukenut päälleen Raatikaisen punavihreän kaavun.
Mitä meidän tulisi ajatella tämän väitteen uskottavuudesta:
”Yleinen osa tätä ääripäiden tarinaa on puhe aiheettomasta rasistiksi leimaamisesta. Niin paljon kuin olen itse erilaisilla keskustelupalstoilla aikaani viettänyt, en ole sellaista juuri havainnut.”
Jokaiselle Raatikaisen tekstin lukeneelle lienee varsin selvää, että hänen omalla arviollaan siitä, haukutaanko ihmisiä perusteettomasti rasisteiksi, ei ole minkäänlaista arvoa. Hän on pukki kaalimaan tai kettu kanalan vartijana. On häikäisevää, ettei hän ymmärrä edes tätä; hän ei näe, millä tavalla hänen oma näkökulmansa ja ”ulostulonsa” – kirjoitus kokonaisuudessaan – saa näyttämään tämän havainnon tai vakuuttelun rasismi-syyttelystä täysin absurdina.
Persuista saamme lukea:
”Jos esimerkiksi sanotaan, että perussuomalaiset on rasistinen puolue, väitetään että kaikki perussuomalaisia koskaan äänestäneet on leimattu rasisteiksi. On hyviä perusteita pitää puoluetta puolueena rasistisena.”
Raatikainen esittäytyy tässä tolkun miehenä: kaikki persuja äänestäneet eivät ole rasisteja. Olen samaa mieltä. Itse pitäisin Raatikaisen tavoin myös selvänä, että persuista löytyy rasisteja, ehkä jopa enemmän kuin Vasemmistoliitosta. Vain tämä ei kuitenkaan ole Raatikaisen ainoa väite.
Puolue on puolueena rasistinen – väite, jonka tueksi ei esitetä minkäänlaisia perusteita. En tiedä miksi. Sen tiedämme, että Raatikaisen mielestä asiaa ei tarvitse perustella, sillä puolueen rasistisuus puolueena on (syystä tai toisesta) riidatonta – niin selvä asia, ettei siitä tarvitse tehdä keskustelun aihetta. Jos tämä ei edusta ”kupliintumista”, niin mikä sitten.
Kaikkein kummallisinta retoriikkaa nykykeskustelussa (molempien ”ääripäiden” taholta) edustaa seuraava:
”Onko ihmisoikeuksien puolustaminen natsiaatteeseen verrattavaa ääriajattelua? Ovatko vaatteita turvapaikanhakijoille keräävät vapaaehtoiset uusnatseihin rinnastettava väkivaltainen ääriliike? Islamistiset terroristit tietysti ovat ääriliike, mutta hallitsevatko he suomalaista maahanmuuttokeskustelua? Tai torilla mieltään osoittavat pakolaiset?”
En epäile hetkeäkään, etteikö se oma poppoo näyttäytyisi Raatikaiselle tässä valossa ja ne toiset tuossa valossa. Sen kuvitteleminen, että oma kuvaus ”meistä” ja ”niistä” suoraan vastaisi jonkinlaista objektiivista, ettei jopa ikuisuuden näkökulmaa, todellisuutta sub specie aeternitatis, asioihin, kertoo pienporvarillisesta arroganssista varsin tyypillisessä muodossa.
¤
¤
Kuka voisi olla Raatikaisen kanssa eri mieltä, jos kuvaus ”meistä” ja ”niistä” on tämä? Jos hän oikeasti kuvittelee, että objektiivisesti kansa jakaantuu heihin, jotka puolustavat oikeudenmukaisuutta ja heihin, jotka puolustavat natsismia, epäilemättä ymmärrämme Raatikaisen kiukun.
Hän on kuitenkin täysin kyvytön tai haluton ymmärtämään, miltä maailma näyttää esim. ihmisestä, joka näkee turvapaikanhakijoiksi itseään nimittävissä siirtolaisissa pääoman tarpeen palkkatyön hinnan polkemiseen tai ei ymmärrä, miksi viranomaisen lainvoimaisten päätösten ei tulisi koskea mieltä osoittavia turvapaikanhakijoita. Ei tämäkään ole objektiivinen kuvaus, ei tietenkään, mutta tämä on ”heidän” (tai monen heistä) kuvauksensa, joka tulee ottaa huomioon, oli itse asioista mitä mieltä tahansa.
Raatikaisen pienporvarillinen arroganssi on niin suurta, että tähän kuvaukseen meistä ja heistä sisältyy aimo annos peiteltyä ylpeyttä: Katso kansalainen, olen pysynyt ”natseista” inhossani niin kaukana, että mikään heidän sanomansa ei ole tarttunut minuun, olen heidän viestilleen ”teflonia”, eikä minulla ole aikomustakaan ymmärtää heidän kantojaan, vaan luokittelen ne rasistisiksi. Näin onnistun välttämään kohtaamisen.
Rasisti-nimittelyssä onkin pitkälle kyse itseen kohdistuvasta vakuuttelusta. Rasistia huudellaan monomaanisesti, koska on jatkuvasti legitimoitava itselle, miksi minulla ei ole velvollisuutta kuunnella mitään, mitä ”vastapuoli” sanoo. Arroganttia on nimenomaan se, että haluttomuus kuunnella heitä ei näy millään tavalla pidättäytymisenä puhua heistä, vaan nämä ovat kääntäen verrannollisessa suhteessa. Tämä on aivan tolkutonta ja samalla varsin epäeettistä toimintaa.
Pienporvarillisen maailmankuvan keskeinen ajatus on se, että ymmärrys on kiellettyä, jos ymmärryksen kohde on moraalisesti epäilyttävä, koska ymmärrys implikoi hyväksynnän. Voi toki olla, että teorian tasolla pienporvari osaa tämän erottelun tehdä (ymmärrys vs. hyväksyntä), mutta ymmärryksen ja hyväksymisen samuus ohjaa hänen toimintaansa operatiivisena periaatteena. Pienporvari ei kykene irrottautumaan arkipäiväisestä minuudestaan, hän ei kykene ottamaan etäisyyttä. Tämän sijasta hän huutaa: rasisti!
Antti Kukkonen on filosofian ja valtiotieteiden maisteri sekä filosofian, historian, yhteiskuntaopin ja elämänkatsomustiedon aineenopettaja.
Kirjoitus on julkaistu alunperin kirjoittajan omassa blogissa 24.7.2017.
¤
Tällä telluksella alkaa meitä olla jo liikaa,väestönkasvu varsinkin lähi-idässä on lisäksi tuon liikeelle lähteneen sukupolven omaksuma informaatio tegnologia antanut heille mielikuvan mahdollisuuksien euroopasta toteuttaa itseään.
Toisaalta maailmassa nyt muodissa oleva tarjonnan taloustiede ja politikka ovat tehneet siirtolaisuudesta omien taloudellisten tavoitteiden toteuttamisen välineen,työn hintaa ollaan painamassa ja rajusti,varsinkin matalan osaamisen työmarkkinoilla.
”Ever wondered why so many western elites are so vehemently supportive of mass immigration? Ever question how willfully blind the establishment is to the costs (human and capital) of allowing any- and everyone into the heart of European nations? Well wonder no more…”
http://www.zerohedge.com/news/2017-07-23/shocking-un-document-2000-exposes-global-migration-replacement-solution-developed-wo
”Unmasked: The Mastermind behind the Mass Invasion of Europe and His Plan in 8 Steps
Posted on November 6, 2015 by Anders
Abstract: There is an elitist master plan to destroy Europe’s borders and old culture ethnically, religiously, economically for the purpose of a communist one-world government (Agenda 21). Order out of chaos is the motto of the Masonic spirits behind it. But first they want to create chaos by 1) Muslim mass immigration – by pursuing Coudenhove Kalergi´s and President Sarkozy’s racial interbreeding philosophy 2) War. Furthermore, they obviously want to achieve the Biblical Endtime scenario in the Middle East (Pentacostals, Chabad Lubavitch), i.e. the Albert Pike / William Carr Plan for the 3rd World War.
Soros’ / Rothschild´s open society plan is necessary for the Rothschild banking / finance, etc. corporations to completely plunder open societies
…
This article shows the plan that is behind the Muslim mass immigration, in 8 obvious stages:
1) The Euro-Mediterranean Process / Mediterranean Union
2) Puppet Masonics bombing Middle East / Africa
3) Local massive mendacious propaganda + USA-paid fare tickets for migrants to Europe
4) Rothschild agent George Soros’ European Program for Integration and Migration is sponsored by the super-wealthy elitists / mighty Funds (EPIM)…
5) Freemason Angela Merkel invites Muslims worldwide and then commands other EU countries to take their share!
6) Rothschild agent, George Soros, has just released a 7-point demand on behalf of his master acc. to which Europe has to take at least 1 million Muslim immigrants annually…
7) There is an asylum industry which costs the EU 140 billion euros, and 1.2 million people are employed. Behind this stands Rothschild´s Barclay’s Bank…
8. UNs Special Representative for International Migration, a former Goldman Sachs (Rothschild bank) Board Member, EU Commissioner and head of the European Trilateral Commission, Peter Sutherland, calls on the EU to undermine the homogeneity of the member states and to eliminate all borders…”
See http://new.euro-med.dk/20151106-unmasked-the-mastermind-and-his-plan-behind-the-mass-invasion-of-europe-in-8-steps.php
”Tracing the Occult Masonic/Pharisaic Origin of EU through EU-founding Father Count Coudenhove Kalergi
Posted on June 19, 2015 by Anders
The following is important because it shows how the one-world visions of a Rothschild-paid globalist were incredibly precisely shaped into practical policy. Count Coudenhove Khalergi is the de facto architect of the EU. He seems to be the instrument of the “hidden hand” ruling the development of the one-world state by regionalisation, including the EU…”
See http://new.euro-med.dk/20150619-tracing-the-occult-masonicpharisaic-origin-of-eu-through-eu-founding-father-count-coudenhove-kalergi.php
The previoisly mentioned Agenda 21 is replaced by even worse Agenda 2030 and now Vision 2050,
see
”Globalism Through U.N.’s Agenda 21, Agenda 2030, And Vision 2050”,
https://www.technocracy.news/index.php/2016/08/01/globalism-u-n-s-agenda-21-agenda-2030-vision-2050/
”The Euromediterranian Process I: From Eurabia to the Union for the Mediterranean. Survey of a Taboo and the Cause of Muslim Mass Immigration
Posted on March 26, 2017 by Anders
This content is the unknown background of the fanatical surrender of Europe to Islam – by “our” Freemason politicians who fool us – and say like Merkel: “We will make it” while the Arabs only take and do not deliver a scrap of their commitments. What is created is the demise of the 2,000-year-old European culture into barbarism. This betrayal has now proceeded smoothly since 1973 – begun by the Council of Europe. This includes Coudenhove-Kalergi’s / Sarkozy’s racial miscegenation with extinction of the white race. The tragedy is governed by Jewish Pharisees and Zionists and their Jesuit partners in the Vatican…”
See https://new.euro-med.dk/20170326-the-euromediterranian-process-i-from-eurabia-to-the-union-for-the-
mediterranean-survey-of-a-taboo-and-the-cause-of-muslim-mass-immigration.php
Correction: https://new.euro-med.dk/20170326-the-euromediterranian-process-i-from-eurabia-to-the-union-for-the-
should be:
https://new.euro-med.dk/20170326-the-euromediterranian-process-i-from-eurabia-to-the-union-for-the-
mediterranean-survey-of-a-taboo-and-the-cause-of-muslim-mass-immigration.php
It seems to be impossible to correct!
”Hungary’s PM: E.U. is ‘in Alliance’ With Soros to Flood Europe With Refugees”,
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=155178
”Poland in Crisis — Globalist Traitors Battle Nationalists
We’re in a life-and-death struggle for the future of the human race between Communists satanist, globalists,”liberals”) and nationalists.
As in America, globalists in Poland are resorting to extreme behavior to intimidate their opponents. In the article below a Polish reader conveys the urgency of the situation.
Poland is under massive attack right now. They want to destroy the present right wing government (PIS Law and Justice party) and get back the former communist, traitor PO government that served the Germans and Brussels. Majority of Polish media belongs to German owners, which continually attack Polish right wing, conservative party.
They produce fake news and horrible, lying propaganda among Poles and abroad to discredit PIS and the President as well. They mock and ridicule them and are very vicious in what they do.
Poland, like Hungary does not want to OBEY Brussels [and allow the massive invasion of africans], Merkel and Big Brother, so now it’s going to be destroyed like Ukraine and many other countries. This is always the same plan, to make people hate the government and riot against it, and we know what happens next…”
https://www.henrymakow.com/2017/07/poland-nationalists-globalists.html
Washingtonin rooli asiassa kummastuttaa.
Toisaalta Trump puhui Euroopassa kuinka meidän tulee puolustaa sivilisaatiotamme mutta toisaalta taustalla häärää EU-klaani joka tekee työtä pankkiirimafialle edistäen pakolaisvirtaa Eurooppaan. Outoa.
http://www.frontpagemag.com/fpm/267374/western-values-are-superior-walter-williams
Ote linkistä: ”During his speech, Trump asked several vital questions. ”Do we have the confidence in our values to defend them at any cost? Do we have enough respect for our citizens to protect our borders? Do we have the desire and the courage to preserve our civilization in the face of those who would subvert and destroy it?” There’s no question that the West has the military might to protect itself. The question is whether we have the intelligence to recognize the attack and the will to defend ourselves from annihilation.”
Tuo puhe vaikuttaa tekopyhältä eikä ole aidosti kennedymäinen (jossain sitä on kyllä verrattu sellaiseen) vetoomus ’länsimaista arvoyhteisöä’ hallitsevaa pankkiri-eliittiä ja sen toimia länsimaista kulttuuria vastaan joihon juuri pakolaisinvaasio ja multi-kulti kuuluvat.
Käytäntö ei Trumpin sanoja ikävä kyllä näytä tukevan. Pelkkä maahanmuuton torjunta on vain oireen hoitoa itse tauti sivuuttaen. Pian näemme jääkö kaikki vain oiretasolle.
On kutakuinkin mahdotonta arvailla, milloin Trump todella tarkoittaa sitä mitä hän sanoo ja milloin hän suoltaa valeita ties missä propagandatarkoituksessa.
Raatikaisen kirjoitus on tyypillinen vihervasemmistolaisen sontaluukun tuotos!
Tämä Kukkosen artikkeli on erittäin tervetullut tälle sivustolle – ja AJANKOHTAINEN huolimatta valta-VALE-median vaikenemisesta jo eteläisempään Eurooppaan taas alkaneesta huomattavasti kiihtyneestä invaasiosta.
Toivomuksena Kukkoselle voisi sanoa, ettei paljoa käyttäisi filosofian oppikirjoissa erikseen määriteltyjä käsitteitä, koska ne ovat varmaan suurimmalle osalle lukijoita melko mitäänsanomattomia – niin hyödyllistä kuin ainakin filosofian perusteisiin perehtyminen varmasti olisikin kenelle tahansa, mutta kaikkeen ei aika riitä.
On todellakin tervetullut ja samaa mieltä olen että monille liian vaikeaa sanastoa ei kannattaisi käyttää.
’…Rasistia huudellaan monomaanisesti, koska on jatkuvasti legitimoitava itselle, miksi minulla ei ole velvollisuutta kuunnella mitään, mitä ”vastapuoli” sanoo…’
’…Pienporvarillisen maailmankuvan keskeinen ajatus on se, että ymmärrys on kiellettyä, jos ymmärryksen kohde on moraalisesti epäilyttävä, koska ymmärrys implikoi hyväksynnän…’
Noinhan se on.
Kun ei ymmärrä syvemmin – tai ei halua kuunnella ja ymmärtää – niin katteeton, jopa totuuden sivuuttava leimaaminen on se helpoin tie välttyä siltä tuskalta minkä tieto tuo (’joka tietoa lisää se tuskaa lisää’) — ellei osaa olla hiljaa mikä toki olisi viisaampaa.
Samalla tavalla isketään ’raatikais-maisesti’ muitakin enemmän omaa rauhaa, jopa ylemmyyttä, puolustavia kuin totuuteen perustuvia leimoja joita ei ehkä iskettäisi jos ymmärrettäisiin enemmän tai syvemmin asioita – tai haluttaisiin ainakin ottaa tarkemmin selvää niistä.
Tiedon kasvu ja elämänkokemus muuttavat maailmankuvaa ja silloin joutuu tarkistamaan kantojaan moniin asioihin. Niin viisaus kehittyy sanovat viisaat. Sitä ei saa vain johonkin itselle sopivaan lukkiutuneena. Sellainen johtaa henkiseen vankeuteen.
Selvyyden vuoksi: nuo pari siteerausta olivat siis itse artikkelista ja niihin liittyvä kommentointini ei siis vastaus sinulle. Lipsahti väärään paikkaan.
Seuraava artikkeli antaa käsitystä siitä, minkä mittaluokan ongelmasta on kysymys:
”950 miljoonaa afrikkalaista ja arabia tekevät lopun Euroopasta vuosisadan puoliväliin mennessä”,
https://www.kansalainen.fi/950-miljoonaa-afrikkalaista-ja-arabia-tekevat-lopun-euroopasta-vuosisadan-puolivaliin-mennessa/
Kun yhdistetään edellä sanottu seuraavassa esitettyyn, niin pitäisi olla vaikeaa vähänkään mm. taloudellisten reaaliteettien tajua omaavan myöntää, että tuon mittaluokan invaasion vastustaminen olisi ”rasismia” – vielä huomioonottaen erityisesti Ruotsissa, Saksassa ja Ranskassa jo nyt näkyvät rajut lieveilmiöt:
”YK:n raportin mukaan alle 3 % vuonna 2016 Italiaan Välimeren yli tulleista turvapaikanhakijoista pidettiin oikeina pakolaisina.”,
http://www.nykysuomi.com/index.php/2017/04/26/alle-3-valimeren-yli-italiaan-tulleista-pakolaisista-sai-turvapaikan/
Toisin kuin useimmissa Euroopan maissa omaa kansaansa vastaan sotaa käyvät maanpetturi-vallanpitäjät ja heitä tukeva valtavalemedia antavat ymmärtää, tuon invaasion pysäyttäminen on mahdollista:
Unkarin Viktor Orban: ””Me olemme osoittaneet teoillamme, että laiton maahantulo voidaan pysäyttää,”,
https://www.kansalainen.fi/unkarissa-uusien-rajanturvajajoukkojen-ensimmainen-valatilaisuus/
Voidaan kyllä pysähdyttää mutta vaikeaa se on nykyeliitin ollessa vallassa. Tuo eliitti nimittäin tietoisesti tekee tai edistää tätä invaasiota tuhotakseen Euroopan kansallisvaltiot ja alistaakseen sen nwo- ja yksityisen pankkimafian nwo-jyrän alle peruuttamattomasti.
Vain nopea eliitin vaihto voisi pelastaa mutta se ei ole mahdollinen koska Saksa ja Ranska (Merkel ja Macron) tekevät yhteistyötä mafian kanssa jota myös USA tukee vaikka Trump pitääkin omia puheitaan ja antaa ymmärtää muuta. Niin pahalta kuin se tuntuukin pelkään ettei mafian hanketta saada aisoihin ajoissa.
Blogi: Henna Kajava, ma 24.07.2017 23:29
YK:n propagandavideo Euroopan afrikkalaistamiseksi julki
http://beta.oikeamedia.com/o1-30155
Noista asioista enemmän edellä nimimerkki Pooh’ille antamissani kommenteissa.
Siellä mainitun Sarkozyn on nyt korvannut samanlainen konna Macron.
OK.
Blogi: Heikki Porkka, ti 25.07.2017 11:53
Mitä Neuvostoliiton pakkojäsenyys kylvi Virossa, sitä EU-jäsenyys tuottaa Suomessa
http://beta.oikeamedia.com/o1-30420
”Virta voidaan vielä pysäyttää ja kääntää toiseen suuntaan. Muutos vaatii toteutuakseen poliittisen linjan muutoksen, joka puolestaan mahdollistuu vain siinä tapauksessa, että kansalaiset heräävät todellisuuteen ja näkevät hieman pidemmälle kuin oman nokkansa päähän ja huomispäivään.” — Noin asia on.
Varsin valaiseva artikkeli Porkalta negatiiviseen suuntaan tietoisesti ohjatusta kehityksestä maassamme – maanpetturit vallankahvassa.
Kiitos Hunter, hyvä linkki tuo!
T-etsijä, haluan korostaa kirjoittamaasi ( 5 ) Merkel olevan vapaamuurari. Kirjastoista imenee ettei ”nainen” voi
koskaan tulla muurariksi. Naisilla on oma järjestönsä ”Eastern Star”, joiden rituaaleista en ole perillä, koska en
ole nainen.
Jos laitat esim. Googleen hakusanoiksi ”freemason lodges for women in Germany”, niin sieltä löytyy useita hakutuloksia, jotka osoittavat että Saksassakin on naisille tarkoitettuja vapaamuurari-looseja. Sitä en tiedä, voisiko Merkel kuulua myös johonkin Saksan ulkopuoliseen loosiin.
Muistaakseni Turunseudulla on myös pari naisille tarkoitettua. Useammat ovat kuitenkin näissä rapparien hengailukerhoissa rotareissa ja lionsseissa.
Merkel kuuluu muurareihin ja käyttää harppi ja suorakulma käsimerkkiä hyvinkin usein julkisuudessa. Anneli Jäätteenmäki ķun pyysi aikoinaan armoa ”yllättäen ja pyytämättä” tulleista fakseista, mieeleen jäi samainen käsimerkki. Siinä ei pyydetty armoa eduskunnalta eikä kansalta, vaan aivan muualta. Oheisella sivustolla on myös muitakin tuttuja naamoja:
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2015/09/vapaamuurarit-ja-kasimerkit-osa-2.html
K.Tuomari, jos laitat Googleen hakusanoiksi ”Freimaurerlogen für Frauen in Deutschland”, niin sieltä löytyy esim.
”Frauenlogen im deutschsprachigen Europa
Auf diesen Seiten sind Frauenlogen aufgelistet:
Logen in Baden-Württemberg
Logen in Bayern
Logen in München
Logen in Nürnberg
Logen in Berlin
Logen in Brandenburg
Logen in Hamburg
Logen in Hessen
Logen in Niedersachsen
Logen in Nordrhein-Westfalen
Logen im Saarland
Logen in Sachsen
Logen in Schleswig-Holstein
…” – Nämä ovat siis Saksassa sijaitsevia loosheja-
http://freimaurer-wiki.de/index.php/Frauenlogen#Frauenlogen_im_deutschsprachigen_Europa
Eiköhän Musta Enkeli kuulu edelleen siihen ddr-loosiin, jonka tavoitteena on tuhota mätä läntinen eurooppalainen sivilisaatio ja nostaa hänet uuden ja uljaan kansalais(!)sosialistisen Euroopan keisariksi (eli kalifiksi noin niin kuin monikulttuurisessa nomenklatuurissa). Rasismiöyhötys on vain keino, jolla hallita hyväuskoisia. Rasismikäsitteen filosofinen mutustelu implikoi termin hyväksynnän.
Mitenkähän pitkään noilla afrikanpoijilla ja -tytöillä riittää D-vitamiini ja kylmän ilmanalan sietokyky, varsinkin kun lämmitys pitää itse hoitaa… ja ravintona on enää pelkkää tokeroa.
Oli ilo lukea noin hyvin kirjoitettua tekstiä.
Kiitos Mäkelä!
Helvetin hyvä artikkeli. Mikä antaa joillekin oikeuden luokitella meitä rasisteiksi, natseiksi jne ilman todistelua. Vielä vähemmän siten, että meillä olisi todistustaakka kumota syyttelyt. Asettavatko syyttelijät itsensä jonkinsortin jumalan asemaan? Eivätkö syyllisty itse juuri siihen mistä toisia syyttelevät? Syyttelevät vielä jotain suurempaa joukkoa nimeltä mainiten, jotka tietenkään, eivät kuulu heidän piiriinsä pieneen. He ovat hyviksiä, me pahiksia. Anna mun kaikki kestää.
Järkipuhe ei heitä miellytä, vain julistaminen. Keskusteluissa joku usein mainitsee, en ole rasisti mutta… Rasistin leimaa pelätään jo etukäteen. Niin on hyvin mennyt julistaminen kansaan. Inkvisitio ei todella ole kaukaa haettu ilmaus. Itse vastaan usein, minä olen rasisti ja natsi ja jutut loppuvat siihen. No, luokittelen itseni lähinnä patriootiksi, kansallismieliseksi, joka haluaa suomalaisten asiat hoidettavan ja hyvin. Pakolaisia voimme tietenkin ottaa kansainvälisten sopimusten ja kestokykykymme mukaan. Ei hallitsemattomasti, kuten nykyisin.
Mutta mitä pakolaisia. Islamista ei juuri saa puhua, ei ainakaan arvostellen. Shiat ja sunnit eivät sovi samaan moskeijaan kotimaassakaan, miten sitten täällä. Kristityt koettavat elää siinä välissä riitojen keskellä. Uskonnot juuri ovat panneet ihmiset tappelemaan ja tappamaan toisiaan tuhansia vuosia. Suurmoskeijahanke näyttäisi edustavan, rahoittajista päätellen, vanhoillisinta wahhabi islamia. Sehän on kaikkien lakien ja järjestysten äiti, kulkee kaiken yläpuolella. Veikkaan, että ongelmia tulee uskontojen kanssa. Tosin monet pakenevat juuri islamin aiheuttamaa epäjärjestystä. Oliko tämä isis islam jokin uusi suuntaus, en tiedä. Haluavatko kaikki pakolaiset harjoittaa täällä perinteistä uskontoaan, on hyvä kysymys. Pakolaisistakin on moneksi.
Pakolaisilla tehdään myös härskiä bisnestä, meidän lyömisen lisäksi. Ei tietenkään rahasta vaan hyvästä sydämestä. Eikö olisi parempi yrittää saada hävitys pakolaisten lähtömaissa loppumaan ja rakennustyöt käyntiin. Meillä on kyllä ongelmia riittävästi muutenkin hoidettavana. Hallitus pitäisi vaihtaa ja kiertää vähän mualimaa.
En väitä vastaan!
En minäkään. Kaikki tiedossa olevaa faktaa. Mutta miten eteenpäin?
Esim.:
http://yrjoperskeles.blogspot.fi/2017/07/runsaudensarvi.html
Ei näin:
https://vastavalkea.fi/2017/07/23/tervehdys-tampereen-seudun-porvarit/
Kansallisten identiteettien hävittäminen rajoittamattomalla maahantunkeutuja-invaasiolla on yksi Frankfurtin kommunisti-sosiologien/kulttuurimarxistiesn suosittelemista yhteiskuntien tuhoamistekniikoista, samoin kuin vanhempien ja opettajien arvovallan romuttaminen lasten silmissä.
Texasissa on otettu käyttöön vastamyrkkyä kulttuurimarxismille:
”Texasissa kolme koulua otti ”koivuniemen herran” käyttöön kurittomille lapsille”,
http://www.nykysuomi.com/index.php/2017/07/25/texasissa-kolme-koulua-otti-koivuniemen-herran-kayttoon-kurittomille-lapsille/
Se hälle kertokaa: https://vastavalkea.fi/2017/07/23/tervehdys-tampereen-seudun-porvarit/
…kun itse en mä voi…
Myrkkyä useimmissa Euroopan maissa valtaa pitäville maanpettureille ja EU-diktatuurin sortovallalle:
”Viktor Orbán: Tulevien vuosikymmenten kysymys on, säilyykö Eurooppa eurooppalaisten maanosana
”27 vuotta sitten uskoimme, että tulevaisuutemme on Eurooppa. Nyt me olemme Euroopan tulevaisuus,” Unkarin pääministeri Viktor Orbán sanoi puheessaan Tusnádfürdőssä.
Jokavuotiseksi perinteeksi muodostuneessa puheessaan Tusnádfürdőn kesäyliopiston ja opiskelijaleirin päättötilaisuudessa Viktor Orbán muisteli aikaa, jolloin hän piti puheensa päättötilaisuudessa ensimmäistä kertaa: ”Me uskoimme 27 vuotta sitten, että meillä rautaesiripun toisella puolella olevilla vapaustaistelijoilla olisi jotain tärkeää kerrottavaa 40 vuotta vauraudessa eläneelle Euroopalle”.
Pääministeri kertoi, mikä tekee maasta vahvan. Muiden avaintekijöiden lisäksi vahva maa kasvaa taloudellisesti eikä elä velaksi. Maalla on myös strategisesti tärkeiden teollisuudenalojen omistajuus, ja kaikkien jotka töitä haluavat, pitää myös töitä saada. Unkari on pääministerin mukaan käyttänyt noin biljoona forinttia ostaakseen takaisin strategisesti merkittävää teollisuutta, mikä oli yksityistetty ilman mitään syytä.
Vahva maa myös vaatii turvallisuutta, mihin kuuluu rajojen valvonta ja terrorismin vastaiset toimenpiteet, kuten myös vahva kulttuuri-identiteetti.
Siirtolaisuus ei anna vastauksia tämän päivän talousongelmiin. Työvoimapulan paikkaaminen tuomalla maahan siirtolaisia on kuin meriveden juomista: tilanne saattaa helpottaa vähäksi aikaa, kunnes pahenee entisestään.
Viitaten muslimisiirtolaisiin ja -turvapaikanhakijoihin hän sanoi: ”Me emme koskaan voi olla solidaarisia ideologioita, ihmisiä ja etnisiä ryhmiä kohtaan, joiden tavoitteena on muuttaa eurooppalainen kulttuuri”. ”Tulevien vuosikymmenien kysymys on, onko Eurooppa eurooppalaisten,” hän painotti.
”Kansallisvaltioiden täytyy suojata Euroopan rajoja. Seuraava vaihe on siirtolaisten vieminen takaisin EU:n ulkopuolelle. Kuulostaa kovalta, mutta laittomasti tulleet täytyy kuljettaa takaisin, pääministeri Orbán sanoi. ”Meidän tulee hyväksyä se tosiasia, että Euroopan maanosa ei voi olla suojaamaton.”
”27 vuotta sitten uskoimme, että tulevaisuutemme on Eurooppa,” hän sanoi viitaten ensimmäiseen esiintymiseensä Tusnádfürdőssä 27 vuotta aiemmin.
”Nyt me olemme Euroopan tulevaisuus.”
Unkarin hallitus”
https://www.kansalainen.fi/viktor-orban-tulevien-vuosikymmenten-kysymys-sailyyko-eurooppa-eurooppalaisten-maanosana/
Ongelma on: kahden vihollisrintaman yhtäaikainen hyökkäys. Ulkoisesti tulossa sitä sun tätä (Kuopion torilta) ja se iso Paha Susi oman Suomen hei-minäkin-tienaan-tälläkin, valinnat vähissä. Jopolla eteenpäin.
Liitteksi:
http://jyrkivirolainen.blogspot.fi/2017/07/1095-tapaamisia-aira-ja-siiri-sauli-ja.html
Itse voi valita Virolaisen tekstin osuuden, ei mulla muuta.
’…”27 vuotta sitten uskoimme, että tulevaisuutemme on Eurooppa,” hän sanoi viitaten ensimmäiseen esiintymiseensä Tusnádfürdőssä 27 vuotta aiemmin. Nyt me olemme Euroopan tulevaisuus. Unkarin hallitus”…’
Joillakin järki toimii. Onhan selvää että jos ohjakset annetaan muille niin ei tiedä mihin suohon joutuu.
Meillä ei järki toimi ja siksi olemme syvällä suossa.
Kyllä!!
”Rakas aihe” pakotti paneutumaan kumpaankin artikkeliin, ja koska muut kiireet estävät intohimon vastaamiseen, vain tunnekokemukset:
1. Antti Kukkosen ajokortti on hukassa.
2. Panu Raatikaisen ajatuksia tuntuu hyvältä myötäillen suvaita. Ainoastaan, ei muuta, lause ”Islamilaiset terroristit tietysti ovat ääriliike” on mielestäni kakka kukkamaljassa, yksi puhtaimmista (likaisimmista) tekeleistä lännestä, (pakko-)syötetään meille joka päivä. (”tietysti” = tunnustan).
Risto Pihlajaniemi. Tarkentaisitko hiukan?
1. Emme vaadi nähdäksemme kirjoittajiemme ajokortteja julkaistessamme. Pitäisikö näin tehdä?
2. Eivätkö terroristit ja terrorismi ole mielestäsi ääriliike?.
Eli oletko USA:n linjoilla, jonka mukaan ”hyvät” (= USAn sotimista palvelevat) terroristit ovat hyväksyttäviä, vastatoimijat eivät?
Kiitos kysymyksistä Tauno. Arvostan.
1. Kommenttini 2 ensimmäistä riviä sisältävät vastaukset.
2. Pahoittelen, että ilmaisuni on kohtuuttoman vaativaa.
Syy on omani.
Oletko hyödyllinen idioootti tai palkattu trolli tai niitä viherkaavun alle kätkeytyneitä entisiä taistolaiskommunisteja, jotka mm. rajoittamatonta maahantunkeutuja-invaasiota käyttäen toteuttavat sitä, minkä
Stalinin ohjeistamaa eurooppalaista kommunistista solutustyötä 1920–30-luvuilla rahoittanut ja johtanut saksalainen Willi Münzenberg kiteytti Frankfurtin koulukunnan pitkäaikaisena operaatiosuunnitelmana näin:
”Me teemme Lännen niin korruptoituneeksi, että se löyhkää.”
Ks. myös ”Frankfurtin koulukunta: salaliitto rappioon”, http://isovimma.blogspot.fi/2011/02/frankfurtin-koulukunta-salaliitto.html
Kukkosen artikkeli ja siihen annetut monet kommentit linkkien takaa löytyvine faktoineen osoittavat, että kirjoittamasi lauseet ovat kuin suoraan sontaluukusta suollettua potaskaa.
Kommenttinin oli tarkoitettu siis Risto Pihlajaniemelle.
Kiitos.
Olen nykyinen ”taistolaiskommunisti”, eikä yksikään sana rumassa kirjoituksessanne vastaa sitä hyvää, kaunista ja ensisijaisesti ihmisistä välittävää kommunistista arvomaailmaa, jonka 70-luvulla omaksuin ja jota kaikin voimin toteutin Ay-liikkeessä, SKP:ssä ja Nuorisoliitossa, käsi kädessä laajassa toveripiirissä myös opiskellen ja opettaen.
Tänään olen kiitollisempi kuin koskaan tuosta ajasta, koska se on mm. antanut minulle avaimet ymmärtää teidänkin viestinne osana fb:n yhteiskunnallista vuorovaikutusta, jota olen perin juurin pohtinut.
Sydämeni on punainen aatteesta ja rakkaudesta.
Käytöstavat edellyttävät tekstinne luonteen takia oman nimen käyttöä.
Eli ajattelet kaiholla niitä aikoja, kun itärajan takana Isä Aurinkoinen vankileirien saaristoinen säteili suurta rakastavaa valoaan näiden vankileirien asukkaille ja niiden miljoonien vainajien muistolle, jotka hänen KGB-kidutus- ja teloituskoneistonsa olivat saaneet aikaan – ja kyllähän tämä Isä Aurinkoinen monin tavoin rakastavasti koetti suomalaisillekin tätä punaisen aatteen ihanaa valoa tarjota!
Hyvä! Sujuvaa sanaa ja sisältöä jopa poeettisin sävyin.
Kaunista: ”säteili suurta rakastavaa valoaan”, ”punaisen aatteen ihanaa valoa”.
Te opitte! 🤗
Unohdin sanoa, että osoituksena Isä Aurinkoisen suuresta rakastavasta huolenpidosta Suomea kohtaan ovat melkein sata tuhatta valkoista ristiä hautausmaillamme.
Iloitsemme kaikki🤗🤗, mikäli muistinne on palautumassa.
Älkääpä tapelko. Kommunismin kanssa on niin kuin kaikkien aatteiden ja ideologioiden kanssa. Ajatus taustalla (ja motiivina) monasti hyvä, troteutus ihmisen käsissä huono. Yksi koko harvoin sopii kaikille.
Sehän on rakkautta. Ja tuo ajatus on liikkis. Kasvoi ensimmäisen homekerroksen 50v. sitten. Muutamassa kuukaudessa tunnistan ajanvietteen, pysähtyneisyyden.
Silloin jokainen sana on hyvästely, sillä palasin samana kuin lähdin, ja jatkan siitä.
Kun yhteiskunnallinen aktiivisuus onkin lukinseittiä, on reteetä olla tolkuttomasti nykyaikaa edellä, rasistina rasismille ja kaikkea kivaa, hihi.
Vallanpitäjiemme propagandatorvi Yle ei halua puhua asioista niiden oikeilla nimillä:
”Ylen analyysissä puhutaan turvapaikkapolitiikasta vaikka pitäisi puhua invaasion torjumisesta
Monikulttuurista suopeasti ja suomalaisuuden itsesuojelusta nuivasti kirjoittava Ylen toimittaja Eero Mäntymaa on tehnyt oikein analyysin siitä, mikä EU:n ja Suomen ”yhteisessä” turvapaikkapolitiikassa on tällä hetkellä vialla. Ylen verkkosivujen kirjoituksessa Analyysi: EU:n turvapaikkapolitiikka on rikki, eikä Suomea kiinnosta osallistua remonttiin Mäntymaan keskustelunavaus menee jo heti alussa päin mäntyä, kun hän kutsuu luvattomia maahantulijoita ”turvapaikanhakijoiksi”.
Turvapaikanhakijoita kehitysmaalaiset ovat de jure vasta silloin kuin he ovat jo de facto rikkoneet lakia tullessaan ilman viisumeja, työlupia ym. vaadittavia asiapapereita Euroopan aluevesille ja sieltä uusmarxilaisten avustusjärjestöjen auttamina EU:n maaperälle. Mikäli heitä pidettäisiin pelkkinä taloudellisina saalistajina ilman asiapapereita – jota he tosiasiassa ovat – ei koko ”pakolaiskysymystä” olisi edes olemassa. Etenkin kun alunperin ainoastaan eurooppalaisia koskenut Geneven pakolaissopimus on käynyt ajat sitten vanhentuneeksi ja jota käytetään nykyään pelkästään luvattoman massamaahanmuuton juridisena porsaanreikänä.
Kirjoituksessaan Mäntymaa harmittelee sitä, että Itä-Euroopan maista ainakin Unkari ja Slovakia ovat kieltäytyneet noudattamasta epädemokraattisen EU-eliitin määrämää taakanjakoa, jossa Afrikan ylijäämäväestöä levitettäisiin tasaisemmin Eurooppaan. Kommunistien tapaan EU:n tavoitteena lienee saastuttaa koko Eurooppaa, jottei jäisi ainuttakaan puhtaan valkoista kolkkaa. Tuollaiset valkoiset täplät kun olisivat kiusallinen muistutus muille, kuinka paljon parempaa elämä olisi ilman Afrikan kulttuurisesti primitiivisiä ja eksistentiaalisesti täysin vieraita muukalaisia…”
Koko artikkeli: http://ylewatch.blogspot.fi/2017/07/yle-analyysissa-puhutaan.html
Tämmöistähän se on, kun vasemmisto on ollut hylkäämässä talouspolitiikan harrastamisen ja siinä työväestölle elintärkeät näkökulmat melkein kokonaan. Olisi hirveän mukavaa, jos toimeentulokysymyksistä ei tarvitsisi huolehtia lainkaan ja koko huomio voitaisiin kiinnittää vaikkapa humanitäärisen kansainvälisen suojelun tarjoamiseen ja muuhun maailmanparantamiseen.
1980-luvun loppuun mennessä Suomessa saavutettiin tila, jossa miltei koko väestö nautti joko ostovoimaltaan hyvää palkkaa tai oli kattavan sosiaaliturvan piirissä. Tämä saavutettu hyvinvointivaltion tila sokaisi ja laiskisti koko vasemmiston pahemman kerran. Sosiaalidemokraatit keskittyivät puolustamaan kohtuullisen hyvin palkatun alemman keskiluokan ja duunareitten etuja siten, että jos joku putosi tai pudotettiin tästä luokasta, niin hänen kohtalonsa ei enää sosiaalidemokraatteja tai sille läheistä AY-liikettä kiinnostanut. Laitavasemmisto puolestaan keskitti intohimonsa erilaisiin maailmanparannushankkeisiin. Kotimaisen talouspolitiikan älyllinen harrastus loppui siellä kokonaan ja laitavasemmistoa alkoivat kiehtoa kolmansien maitten köyhät, koska hyvinvointi-Suomessa niitä ei aluksi niin paljon ollut.
Tämä laiskistuminen ja fokuksen suuntaus oli kuitenkin vasemmiston ratkaiseva virhe ja näin sen poliittiseen kenttään jättämä älyllisen suorituskyvyn ja henkisen fokuksen tyhjiö alkoi täyttyä nopeasti. Tietyt oikeistovoimat ja niistä erityisesti äärimmäistä markkinaliberalismia suosivat tarttuivat hanakasti tilaisuuteen.
Nyt kun vuonna 2017 prekariaatin ja kokonaan palkkatulojen ulkopuolelle jääneiden ahdinko on kasvamassa sietämättömäksi, on hämmentävää nähdä laitavasemmistolaisten sokean rakkauden omille ideologisille lempilapsilleen, joita ovat kehitysmaiden asukkaat sekä erilaiset seksuaalivähemmistöt, jatkuvan yhä kiihkeänä. Laitavasemmistoa voi verrata kertomuksen vanhaan piikaan, joka elää kammiossaan vaalien yhä nuoruutensa suuren rakkauden muistoa ja harhoissaan kuvittelee tämän yhä saapuvaksi häntä noutamaan. Hän ei elä omien reaaliteettiensa määrittelemää elämää, vaan Suuren Kertomuksensa elämää.
Tätä vasemmiston sokeaa vanhanpiian rakkautta ovat oikeistoliberaalit voimat käyttäneet surutta hyväkseen. Ne ovat käynnistäneet työvoiman tarjontaopin (’a la Juhana Vartianen et co.) tarjoaman verukkeen varjossa kampanjan, jossa kehitysmaista tulevaa ihmisvirtaa naamioidaan pakolaisuudeksi ja aletaan tuottaa maahan ylimääräistä väestöä siinä toivossa, että se lisää työvoiman tarjontaa ja synnyttää sitten erittäin heikkojen työehtojen markkinat ja vie pohjaa pois TES-yleisitovuuksilta tai muultakaan työelämän sääntelyltä. Toinen tavoite on sosiaaliturvajärjestelmän ylikuormittaminen ja lopulta sen romahduttaminen, mikä tukee erittäin vahvasti työvoiman tarjontaa.
On ollut vasemmistolle järkyttävä arvovaltatappio, ettei se enää osaa lukea oikeiston ”juonia”, vaan ryntää jopa kiukkuisesti puolustamaan niitä.
Kukahan pystyisi todennettuihin faktoihin perustuen sanomaan, minkä verran totuutta sisältää Sisäministeriön maahanmuutto-osaston ylijohtaja Jorma Vuorion lausuma, johon viitataan seuraavassa artikkelissa?
”Sisäministeriön maahanmuutto-osaston ylijohtaja: EU-tuomioistuimen päätös pakolaisten palauttamisesta ensimmäiseen EU-maahan ei koske Suomea”,
http://www.nykysuomi.com/index.php/2017/07/27/sisaministerion-maahanmuutto-osaston-ylijohtaja-eu-tuomioistuimen-paatos-pakolaisten-palauttamisesta-ensimmaiseen-eu-maahan-ei-koske-suomea/
Mitä relevanttia hän mahdollisesti on tarkoituksellisesti jättänyt sanomatta, joka kääntäisi hänen tulkintansa päälaelleen?
Kommunistinen YK:kin on ollut aktiivisesti edistämässä Kalergi-suunnitelman toteutusta Euroopassa:
”YK:n asiakirja vuodelta 2000 paljastaa suunnitelman edistää massamaahanmuuttoa
Viimeisen kolmen vuoden aikana pääasiassa Afrikasta ja Lähi-idästä on virrannut miljoonia maahanmuuttajia Eurooppaan. Maailman johtajat selittävät tämän johtuvan sotien synnyttämästä ”pakolaiskriisistä”.
Kuitenkin YK:n vuonna 2000 laatima ja WND:n uudelleen löytämä asiakirja paljastaa, että YK on jo edistänyt ”korvaavaa maahanmuuttoa” Eurooppaan avoimia rajoja ajavien kansalaisjärjestöjen ja ”edistyksellisten” poliitikkojen tuella…”
https://www.kansalainen.fi/yk-suunnitteli-eurooppalaisten-korvaamisen-pakolaisilla/
(YK ja kommunismi, esim. ”In its 54 year history all seven Secretary Generals of the UN have been either dedicated socialists or communists (6), all 15 of the UN Under-Secretary-Generals for Political and Security Council Affairs (the UN’s military boss) have been communists (all but one from the Soviet Union/Russian Federation) (7), and two thirds of the membership in the General Assembly, the Security Council, and in the World Court have always been representatives of socialist and communist nations.”, http://www.sweetliberty.org/issues/un/unamerican.htm
”YK:n asiakirja vuodelta 2000 paljastaa suunnitelman edistää massamaahanmuuttoa”
Ihmisten pitäisi jo pikkuhiljaa oivaltaa se, että YK on ihmiskunnan vaikutusvaltaisin rikollisjärjestö lukuisine vale- ”hyväntekeväisyys” ja ”taistelu terroristeja ja huumeita vastaan” ”ym” alajärjestöineen. YK syntyi toisen maailmansodan tyhjiössä; sen avulla nykyisen pankkijärjestelmän omistaja (ydinmafia) muodosti yhden maailmanlaajuisen organisaation, joka on kansallisten lakien yläpuolella, ja jonka TODELLINEN tarkoitus on pitää yllä köyhyyttä, kansainvälistä rikollisuutta ja sotia.
YK:n toiminta on Luciferian Brotherhood, eikä mitään muuta. Piste. Sen toiminta perustuu ”lakeihin, julistuksiin” ja ”arvoihin” jotka kerrotaan ihmisille ”yhteisen hyvän” tuottajana, vaikka organisaation / organisaatioiden sisällä kyseiset ”arvot” toteutetaan täsmälleen päinvastaiset. He puhuvat rauhasta, mutta organisoivat sotaa. He puhuvat tasa-arvosta, mutta organisoivat köyhyyttä. He julistavat ihmisarvojen kunnioittamista, mutta mitä YK:n rauhanturvaajat todellisuudessa tekevät? Siinä on teille lampaille pähkinä purtavaksi.
Ette ole siis vieläkään hoksanneet sitä, että YK on susi lammasten vaatteissa, itse PERKELE Suomen vanhan kansan jumalaa lainatakseni. Mikäs siinä…. joitakin ihmisiä voi huijata loputtomasti.
Tähän artikkeliin liittyen pieni korjaus: valkohattuinen mies (pelin keksijä) ei ole matkalla pankiin – hän on pankkijärjestelmän omistaja!
Minusta aika oikeaan osuva kuvaus YK:sta. Se on pankkiiri- ja NWO-mafian työkalu joka esiintyy hyväntekijänä ja ihmiskunnan pelastajana mutta on ’susi lammasten vaatteissa’ kuten sanot.
Milloinkahan suomalaiset heräävät horroksestaan ja pudottavat vallankahvasta EU-diktatuurin sortovaltaa toteuttavat maanpetturit?
”Metsänhakkuista Suomelle koituva EU-lasku saattaa paisua miljardiin euroon – Seurauksena veronkorotukset?
Jos Euroopan komission tai parlamentin ympäristövaliokunnan metsiä koskeva hiilinieluesitys toteutuu, Suomen maksettavaksi voi vuosien mittaan kertyä miljardin euron lasku, kertoo Maaseudun Tulevaisuus.
Mikäli Euroopan parlamentin ympäristövaliokunnan esitys rajoittaa metsien hiilinielut vuosien 2000–2012 tasoon toteutuu, joutuu Suomi kaivamaan lompakkoaan isolla kädellä.
”Suomelle asetettu päästötavoite EU:lta on jo nyt niin suuri, että lisävähennyksiä on vaikea saada muuten kuin ostamalla oikeuksia”, arvioi Elinkeinoelämän keskusliiton (EK) asiantuntija Mikael Ohlström…”
http://www.nykysuomi.com/index.php/2017/07/27/metsanhakkuista-suomelle-koituva-eu-lasku-saattaa-paisua-miljardiin-euroon-seurauksena-veronkorotukset/
Tämä suuren ilmastohuijauksen varjossa. Kenen taskuun meiltä ryövätyt rahat menevät?
Ja entä sitten, kun ruskeakieliset vallanpitäjämme muutaman vuoden päästä ylpeänä esittelevät ylikansallisille takapiruilleen jo tällä hetkellä täysin persaukista Suomea, joka heidän johtamanaan ”mallioppilaana” on ns. taakanjaon mukaisesti ottanut anteliasta sosiaaliturvaamme nauttimaan satoja tuhansia partalapsia, NIIN SANOTTUJA pakolaisia? Vieläkö persaukisen Suomen annetaan sitten paisuttaa nykyisestä 105 miljardista eurosta sitten jo moninkertaistettua ulkomaanvelkaansa ja millä korolla?
’…Vieläkö persaukisen Suomen annetaan sitten paisuttaa nykyisestä 105 miljardista eurosta sitten jo moninkertaistettua ulkomaanvelkaansa ja millä korolla?—’
Tuohon löytyy vastaus täältä Välskärin linkittämästä videosta:
https://vastavalkea.fi/2017/07/27/ihmisyksilo-valtio-ja-demokratia-osa-10/
”Suomi ja Malta ovat ainoina hoitaneet lupaamansa turvapaikanhakijoiden sisäiset siirrot Välimereltä”,
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/suomi-ja-malta-ovat-ainoina-hoitaneet-lupaamansa-turvapaikanhakijoiden-sisaiset-siirrot-valimerelta-24416106/
Perspektiiviä: Kauko Juhantalo tuomittiin koplauksesta reilut 20 v. sitten. Sen jälkeen kertaluokkia merkittävämmät poliitikkojen oharit ja kopeloinnit on ohitettu olkapäitä (ei hartioita) kohauttaen.
Tätä samaa logiikkaa tai ideologiaa noudattaa myös syytökset Putinin vaikuttamisesta (USA:n) vaalitulokseen.
1)
Putin voi vaikuttaa vain joko omien vihamiestensä hyväksi tai sitten omien ystäviensä hyväksi.
2)
Hulluhan hän olisi, jos edistäisi omien vihamiestensä toimia.
Siitä seuraa, että)
”meidän” puoli, joka on tunnettu Putinin vihaaja ei ainakaan ole voinut saada etua Putinin toimista. Ja tästä voidaan päätellä, että vaalin lopputulos ”meidän” hyväksi on lähes varmasti Putinin vaikutuksesta vapaa, mutta vastapuolen voittaessa on olemassa mahdollisuus, että Putin on vaikuttanut valintaan.
Hohoo 😀 kävin lukaisemassa kusarista tämän ”päivystävän tamperelaisdosentin” ja punavihertävän pikkuporvarin Panu Raatikaisen aivopierun.
Tilaakohan joku vielä tuota kusaria, jos tilaa kyseessä lienee aivokuollut tai muuten elämäänsä täysin kyllästynyt ihminhen. En näe mitään syytä lukea kusaria tai tukea ja äänestää vassareita, tuota kokoomuksen ns. ”työväenpuolue osastoa”. 😀 Suomessa ei ole yhtään ainoata vasemmistolaista tai kommunistista puoluetta tällä hetkellä. Julistautuminen joksikin ei todista mistään mitään, vaan puolueen toiminnan ainoa kriteeri on ja voi olla, ainoastaan sen harjoittama ja tukema politiikka ja käytännön teot.
Antti Kukkosen kritiikki osuu oikeaan, suorastaan mainio heitto oli tuo: ”… Sen kuvitteleminen, että oma kuvaus ”meistä” ja ”niistä” suoraan vastaisi jonkinlaista objektiivista, ettei jopa ikuisuuden näkökulmaa, todellisuutta sub specie aeternitatis, asioihin, kertoo pienporvarillisesta arroganssista varsin tyypillisessä muodossa…”
ja edelleen, ”…Raatikaisen pienporvarillinen arroganssi on niin suurta, että tähän kuvaukseen meistä ja heistä sisältyy aimo annos peiteltyä ylpeyttä:…”
edelleen, ”…Pienporvarillisen maailmankuvan keskeinen ajatus on se, että ymmärrys on kiellettyä, jos ymmärryksen kohde on moraalisesti epäilyttävä, koska ymmärrys implikoi hyväksynnän. Voi toki olla, että teorian tasolla pienporvari osaa tämän erottelun tehdä (ymmärrys vs. hyväksyntä), mutta ymmärryksen ja hyväksymisen samuus ohjaa hänen toimintaansa operatiivisena periaatteena. Pienporvari ei kykene irrottautumaan arkipäiväisestä minuudestaan, hän ei kykene ottamaan etäisyyttä…”
Tuo ”pienporvarillinen” on suorastaan ratkiriemukas ilmaus pikkuporvarista. 😀
Ainoa kriitillinen ajatus syntyy tästä hieman turhasta sivistyssanoilla keikaroinnista: kuten: arroganssi = kopeus, julkeus, röyhkeys,
absoluutio = synninpäästö jne jne.
Toinen kritiikin kohde on kieltämättä tuo silkkihansikkailla käsitelty, myöskin täysin pikkuporvarilliset maahanmuuttokriitikot. Käytännössä siis kaksi tai pikemminkin kolme pikkuporvariryhmittymää, ”suvakit” ja ”rasistit” painivat keskenään siitä, miten pitäisi suhtautua Irakista, Afganistanista ja muualta maahan tunkeutuneisiin pikku- ja kokoporvareihin . 😀
Varsin mielenkiintoinen kysymys on kysymys fasismista tässä yhteydessä. Kuten historiasta tiedämme fasismin joukkokannatuksen ydinryhmän muodostivat niin Saksassa kuin Italiassa pikkuporvarit ja ryysyköyhälistö.
Eli jos Kukkoseen on uskominen ja miksemme uskoisi, niin suvakit ovat pikkuporvareita ja oman näkemykseni mukaan aivan yhtä suuressa määrin pikkuporvareita ovat myös maahanmuutokriitikot.
Tutkimme asiaa Kominternin tekemän fasismimääritelmän kautta, näin wikipedia: ”Kominternin työvaliokunnan tekemässä erittelyssä vuodelta 1923 sanotaan: ”Fasismi on tyypillinen rappioilmiö, kapitalistisen talouden lisääntyvän hajoamisen ja porvarillisen valtion rappeutumisen heijastuma.” Vuonna 1933 Kominternin työvaliokunta antoi seuraavan määritelmän fasismille: ”Fasismi on finanssipääoman kaikkein taantumuksellisimpien, kaikkein šovinistisimpien ja imperialistisimpien ainesten avoimesti terroristinen diktatuuri.”
Seuraavaksi joudunkin heittäytymään hetkeksi ”typpöläiseksi” ja lainaan Heikki Typön kirjoituksesta ”Marxilainen käsitys fasismista” otteita.
Näin Typpö:
” Kominternin analyysi lähtee siitä virheellisesta oletuksesta, että Neuvostoliitto oli sosialismia.
Niinpä se tekee virhearvioita myös natsismin aikaisesta fasismista. Porvarillinen fasismi on
vielä edessä päin, eli se tulee siinä vaiheessa, kun kapitalismin aika on lopullisesti ohi. Se
aika ei ole kaukana. Globaalin kapitalismin ja EU:n kriisi ennakoi sitä. Neuvostoliiton
sosialistisen kuplan puhkeaminen klassiseksi kapitalismiksi pakottaa näin ajattelemaan myös
fasismin uudella tavalla.
Tuo vanha määritelmä sisältää totuuksia siltä osin, että tulevankin fasismin perusta on
taloudessa, globaalissa kapitalismissa, jonka keskeisin ilmentymä on juuri finanssikapitalismi.
Se on myös imperialismia, sillä globaali kapitalismi valloittaa maailmaa taloudellisen hyödyn
nimissä. Globalisaatio tekee juuri sitä. Tänään siihen ei tarvita sotajoukkoja eikä sotia, vaan
sen suorittaa kasautuneet pääomat kravattikaulaisen miehen salkussa olevilla pääomilla.
Sotilallinen varustautuminen ydinasein on taustalla valmiina tuhoamaan kaiken sen, mikä
pääoman maailmanvalloitusta uhkaa.
Kapitalistisen fasismin ei tarvitse välttämättä turvautua terrorismiinkaan, koska se voi alistaa
paikalliset valtiot omiksi quislingeikseen. EU, tulevine liittovaltioineen, on tästä hyvänä
esimerkkinä. Kapitalistinen fasimi ei ole sovinismia sanan kansalliskiihkoisessa
merkityksessä, koska se pyrkii kansallisvaltioiden likvidoimiseen. Kansainvälisellä pääomalla
on kuitenkin aina jokin kansallinen identiteetti ja se voi ilmeta yhtä raakana ja tuhovoimaisena
kuin kansallikiihkoinenkin sovinismi.”
Ja näin Typpö jatkaa:
”Itse olen määritellyt fasimin janaksi, jonka toisessa päässä on ihmisten täydellinen tasa-arvo
ja toisessa päässä fasistisen täydellinen epätasa-arvo aina tappamiseen saakka.
Tasa-arvoisuuden aste määräytyy suhteesta luontosuhdetta välittäviin pääomiin:
tuotantovälineiden omistamiseen, kulttuurpääoman (koulutuksen) omistamiseen ja
sosiaalisen pääoman (eli poliittisen vallan) omistamiseen. Yhteisomistus pääomiin takaa
ihmisten keskinäisen tasa-arvon. Omistavat luokat ovat janan tasa-arvoisessa päässä
(omistusmäärän mukaan) ja omistamattomat janan fasistisessa päässä.
Näillä määritelmillä voidaan analysoida sekä Suomen Sisua [Typpö tarkoittanee Suomi Ensin-porukkaa??], että noita vastamielenosoituksia
järjestäneitä ”vasemmistolaisia” [suvakki / ns. anarkistikuppikuntia] ryhmiä. On heti sanottava, että Suomen Sisusta ei löydy
tekojen eikä tekstien perusteella enempää fasismia, natsismia kuin rasismiakaan, vaan
porvarismia. Sen luokkaperusta on sortuneessa ja sortuvassa pikkuporvaristossa, ei
laisinkaan finanssipääomassa. Nalle Wahlroosin kaltaisia yhteyksiä pääomapiireihin heillä
tuskin on.
Vastamielenosoittajat eivät ole myöskään vasemmistolaisia sanan marxilaisessa
merkityksessä [eivät tietenkään, kyse on pikkuporvareista]. Ne ovat proletarisoitumisprosessissa [eivät proletarisoidu, nykyisen joukkotyöttömyyden vallitessa vajoavat suoraan ryysyköyhälistöön] olevaa sivistyneistönuorisoa, joka ei
tunne työväenluokkaa [eivätkä tule tuntemaan] eikä taustaltaan kuulu vielä työväenluokkaan. Kulttuuripääoman
tulevana omistajana tuo nuoriso sulautuu työväenluokkaan siinä vaiheessa kun
työväenluokka on valloittanut kulttuuriperinnön itselleen. Sen jälkeen sivistyneistö häviä.
Jäljelle jää sivistynyt työväenluokka.
Vasemmistolaisena esiintyävä nuoriso ei myöskään noteeraa työväenluokkaa politiikan
subjektina, vaan objektina [pikkuporvarin arroganssia 😀 ]. Ne eivät pyri työväenluokan yhtenäisyyteen. Ryhmät ovat
stalinismin turhautuneita perillisiä. Tämä on se hinta, jonka stalinismi aiheutti maailman
työväenluokalle nimittäessää itsensä työväenluokan etujoukoksi [ps etujoukko ajatus oli jo Leninillä] ja määritellessää Venäjän
porvarillisen vallankumouksen sosialismiksi. Tässä nautimme kd-liikkeen hajaannuksen
seurauksista. Vasemmistoliitto ja kommunistisirpaleet kantavat osavastuun tästä ilmiöstä.
Molemmat ryhmät ovat kapitalismin syrjäyttämiä ja kapitalistisen ideologian kasvattamia
nuorisojoukkoja. Ja mikä ristiriitaisinta, ”vasemmistoryhmät” kannattavat kapitalismin
globalisoitumista, kun taas Sisulaiset [Suomi Ensin porukka] haluavat irrotautua globalisaatiosta lähinnä pääomien
kasautumisen seurausilmiöiden vuoksi, joista maahanmuutto on keskeisin.
Noiden nuorisoryhmien pitäisi pystyä osallistumaan nimien keräykseen kansalaisaloitteeseen,
joka vaatii uutta kansanäänestystä Suomen irrottamiseksi EU:sta [Suomi Ensin jengi vaatii Suomea eroamaan EU:sta]. Kyvykkyys, halu ja
aktiivisuus siihen on vasemmistolaisuuden ja vallankumouksellisuuden minimikriteeri. Ne
jotka eivät siihen osallistu ovat potentiaalisia fasismin kannattajia tilanteen kärjistyessä.”
PS Hakasulkujen, [], välissä omat välikomenttini. 😀
Typön juttu löytyy tuolta: http://punavihreakeskustelu.blogspot.fi/2013/03/marxilainen-kasitys-fasismista-10.html
Johtopäätökset, Heikki Typpö siis pitää viherpiipertäjä suvakkeja ja tässä tapauksessa myös ”päivystävää tamperelaisdosenttia” potentiaalisina fasisteina, tuohon Typön näkemykseen on helppo yhtyä.
Se ovatko maahanmuuttokriitikot / Suomi Ensin poppoo fasisteja jää nähtäväksi, heissä on kuitenkin kaiken kaikkiaan ainesta myös fasismin vastaiseen taisteluun, mitä he tosiasiassa käyvätkin vastustaessaan EU:ta ja globalismia. Suvakkien en ole toistaiseksi nähnyt näin toimineen.
Hyvä analyysi.
Ongelma on kuitenkin se, että ne jotka päättävät pakolaisten/elintasopakolaisteen/jne maahan tulosta/tulon kieltämisestä eivät ymmärrä hölkäsen pölähtämää kommentistasi. Se on se isoin ongelma.
http://jyrkivirolainen.blogspot.fi/2017/07/1095-tapaamisia-aira-ja-siiri-sauli-ja.html
Oikeamediassa olevan artikkelin ”Siirtolaisuuskriisi kuin vallankumous” lopussa todetaan:
”Kun media ja radikaalit yhdessä sensuroivat siirtolaisuuden vastaisia mielialoja, ja kun tukahduttamistoimiin osallistuvat myös hallitus ja poliisi, on odotettavissa kaaos. Ruotsin poliisilla on erityinen koodi, millä peitellään turvapaikanhakijoiden rikoksia. Saksalla on omat peittelyjärjestelmänsä. Ennakkoluulot on nujerrettava. Eurooppalaisten valtioiden johtajat haluavat sensuroida väkivallan, mitä omaa kansaa kohtaan harjoitetaan, samalla tuhotaan kansan luottamusta omiin johtajiinsa. Kansalle ei jää kuin pysyminen valppaana, ja toistensa suojelu tulijoiden edessä.”
http://beta.oikeamedia.com/o1-31318
Tuo on juuri sitä nwo-strategiaa jolla itsenäisyys tuhotaan ja oma päätäntävalta viedään kansalta.
Ruotsi on yllättävän pitkällä tässä koska siellä on vahva nwo-mafia kulissien takana vaikuttamassa. Samoin Saksa.
Ja näin tuhotaan valkoinen rotu Euroopasta
White Genocide by Design: The Role of the Mass Media in the Destruction of the European People
Miscegenation cannot be commanded, but it can be promoted. Depriving Whites of the possibility to be among themselves in terms of residence, study, work and recreation is one thing. Suggesting miscegenation in films, TV series and commercials is another thing. There is nowadays hardly any form of media that is not full of this race mixing propaganda, mostly in subliminal form, and it is the Jews who control the media.
https://www.darkmoon.me/2017/white-genocide-by-design-the-role-of-the-mass-media-in-the-destruction-of-the-european-people/
Rasismia, rasismia ovat tuollaiset väitteet – sehän on useimmissa Euroopan maissa rikollisia vallanpitäjiä tukevan valta-VALE-median ja sen aivopesemien hyödyllisen idioottien kanta.
”Rikastusta, rikastusta, lisää rikastusta” huutavat monet suureen ääneen! Muuttakoot vaikkapa Pohjanmaalle, sielläkin sitä on:
”Ulkomaalaisten osuus seksuaali- ja raiskausrikoksissa Pohjanmaalla 38,7 % – Kasvua 344 prosenttia”,
http://www.nykysuomi.com/index.php/2017/07/28/ulkomaalaisten-osuus-seksuaali-ja-raiskausrikoksissa-pohjanmaalla-387-kasvua-344-prosenttia/
Olen joskus miettinyt, mitä mahtaisivat ns. suvakit sanoa, jos pistäisin lampaita pick-up auton kopin täyteen, naiset lavalle ja lähtisin kylille ajelemaan, niin kuin joissain maissa on tapana. Jonkin verran noissa maissa olleena tuota tapaa aluksi ihmettelin, mutta minulle selitettiin. Naisista on vain kuluja, lampaat ovat rahanarvoista tavaraa.
Tilastojen mukaan, mikäli suomalaisisien pelkästään omiin lapsiin kohdistuva hyväksikäyttö sekä päivittäiset raiskaukset tilastoitaisiin, ulkomaalaisten osuus näissä tilastoissa vähenisi marginaaliseksi, naisten itsemurhat vähenisivät 70%, samoin naisten mielenterveysongelmat vähenisivät yli 50%.
Tilastojen mukaan vastaavat luvut sekä muutokset niissä olisivat merkittävät myös miesten osalta, mikäli poikiaan hyväksikäyttävät suomalaisisät saataisiin kiinni ja tilastoihin.
Jos tilastoja täydennetään meidän suomalaisten miesten aikuisiin naisiin kohdistuvilla raiskauksilla, oikeuslaitoksemme resurssit ylittyisivät moninkertaisesti.
Risto, oliko tuolle väitteellesi jokin peruste: tutkimus tahi muu vastaava ? Montako olet ottanut tahdonvastaisesti ?
Lääkityksen päivittämisestä voisi olla apua.
Pari sanaa, vaikka teiltä puuttuu nimi, ja lähestytte muutenkin vailla käytöstapoja.
Sille on peruste, etten ole yhdistänyt tilastoja sekä mainitsemiani prosenttilukuja.
”Tutkimus tahi muu vastaava” jää tähän, sama peruste.
Mutta saitte minut innostumaan asian havainnollistamisesta jokaiselle kevyen aritmetiikan ymmärtäjälle:
Jokaisen vaivatta haettavissa on suomalaisen tutkimuksen tulos, jonka mukaan 6 – 8% tytöistä ja 1-3% pojista on joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. siis yhteensä n. 10% , joka on n. 500000 suomalaista.
Nyt meillä on monta vaihtoehtoa nähdä, mistä on kyse. Otan yhden, joka on ilman muuta summittainen, mutta sitäkin selkeämpi.
Edellisen perusteella joka kymmenes meistä on seksuaalisen hyväksikäytön uhri.
Joka kymmenennellä meistä voi olla usea hyväksikäyttäjä tai päin vastoin. Yhdellä hyväksikäyttäjällä voi olla useita uhreja.
Arvio. On mahdollista, että edellisen arvion mukaan hyväksikäyttäjiä on sama määrä kuin uhreja, mutta ”pelataan” varman päälle, ja arvioidaan vain puolet uhrien määrästä, eli 250000 meistä suomalaisista on syyllistynyt ko rikokseen, noin joka kahdeskymmenes.
(Huom. voi olla myös sama henkilö molemmissa ryhmissä)
Määrä. Jos oma vanhempi tai perheen läheinen on tekijä, hyväksikäyttö- ja tai raiskauskertoja on satunnaisista tuhansiin.
Mielestäni varovainen arvio on keskimäärin 100 rikosta uhria kohden, joten rikosten määrä on 50 miljoonaa, Suomessa 50 miljoonaa kertaa lapsi joutuu seksuaalirikoksen uhriksi.
Mutta ei päivässä, eikä vuodessa.
Aikajänne. Nyt helpottaa. Minähän kirjoitan siitä, mitä tapahtuu elinaikana, olkoot se 75 vuotta.
Kun otamme tämän muuttujan ja laskimen mukaan, tuottaa varovainen arvioni 1826 suomalaisen aikuisen lapseen kohdistamaa seksuaalirikosta yhden vuorokauden aikana.
Jos joku ei usko alkuunkaan, niin jakaa vain määrän kymmenellä ja jää enää parisataa rikosta vuorokautta kohden.
(Muutaman muuttujan olen jättänyt, koska ne eivät olennaisesti muuta arvion tulosta, tieteellisiä tutkimuksia toteutetaan usein huomattavasti vähemmillä muuttujilla.)
Mutta mitä unohtui?
Tästä puuttuu suomalaisten miesten aikuisiin naisiin kohdistunut seksuaalinen väkivalta ja raiskaukset!
Tästä puuttuu merkittävä joukko, naiset ja miehet, jotka eivät pysty kokemaansa hahmottamaan, myöntämään itselleen, eikä toiselle.
Heillä on kaikkein pienimmät mahdollisuudet toipua tasapainoiseen elämään, sen sijaan alttius itsemurhaan on suurin.
Tästä puuttuvat joukkoraiskaukset, joiden määrä…. Ne voidaan toki jakaa aiempiin ryhmiin, joten tilastot eivät muutu.
Tiedämme, että lapsiin kohdistuvan seksuaalirikollisuuden määrä vaihtelee maittain ja kulttuureittain suuresti.
Suomi on salatun, ahdistavan seksuaalirikollisuuden jättiläismaa.
Tilastot ovat halvinta makkaraa, joka maistuu monille.
Silti se on Suomi, minulle rakas synnyinmaa.
Kiitän vielä epäystävällistä kysyjää, koska hän sai minut suhteuttamaan sellaista, mistä minulla ei ollut arviota, ja paremmin ymmärtämään asiallisilla perusteilla ilmoittamiani mm. prosenttilukuja.
Jonkun on välitettävä, ei voi unohtaa, ei sulkea silmiä.
Kiitos kaunokielisestä vastineesta Risto.
Kirjoitit: ”Suomi on salatun, ahdistavan seksuaalirikollisuuden jättiläismaa.”
Tässä vaiheessa yleensä olisi ollut hyvä argumentoinnin kannalta, että olisit linkittänyt, netin suomaastoissa helposti eksyville, joitain sivustoja, joissa voimme vertailla JÄTTIläiskänsan ja normaalisti seksuaalisesti käyttäytyvien kansojen eroja samalta tutkinta- ja otantapohjalta.
Nyt vastineesi jää hieman sellainen mutu tuntu, vaikeivät tilastosi näistä jättikansan sexrikollisuudesta olisikaan vääriä. Muuten – olen samaa mieltä, etteivät nuo rikokset vanhene, eikä niiltä pidä ummistaa silmiä.
t. Petri
Moi Petri.
Erilaisuuden rikkautta. Toinen suhtautuu ja kirjoittaa eksaktistisemmin.
Meikä taas etsii usein esteettisempää ilmaisua, ja myönnän toki, että tuon virkkeeni sisältö on koettavissa ylimitoitetuksi.
Virhe on mahdollinen, tietoisesti en valehtele.
Tein aiheesta ”parannetun painoksen” Uuden Suomen p-vuoroon ”Olen suomalainen mies – raiskaajien kuningas”.
Kaikkea hyvää
RP.
Jonsselta hyvä kommentti tuolla aiemmin. On tosiaan mennyt ”vasemmiston” politiikan tähtäys hakoteille. Plutokratia ja neofeodalismi on ottanut tilan haltuunsa. Jollain tavalla olen pahoillani vasemmiston alemmuuden tilasta, vaikka poliittista kotia en ole itselleni koskaan halunnutkaan, puoluejäsenyyden muodossa semminkään. Olen yrittänyt löytää jonkun täyspäisen ehdokkaan jota olen äänestänyt. Ehkä siksi en ole koskaan edustajaa saanut.
Jokin vastavoima pitäisi tälle uusliberaalille plutokratialle politiikassa olla, mutta ei enää ole. Lopetin ”vasemmiston” tiedonantojen lukemisen, kun teot ja puheet rupesivat olemaan yhtä paljon ristiriidasssa kuin ”oikeistolla”. Vasemmistoliittokin keskittyi enemmän sateenkaarihommiin. Demokraatti-lehti bannasi minut palstoiltaan jo kauan sitten, kun rohkenin arvostella ”puoluetta”. Tuskin millään puolueella on ollut kansan palauteluukku niin suljettuna kuin demareilla. Sinne kelpasi vain kehut ja toisten puolueiden haukut, niin kuin totalitäärisissä puolueissa on tapana. Kansanuutisiin kommentoinnin lopetin itse, artikkelissa mainituista syistä johtuen. Oikeiston julkaisuihin heitin joskus pirruuttani kommentin, kun joku ilmeisen vähemmän menestynyt haukkui Suomen alimmaiseen helvettiin ja uhkasi lähteä maasta. Kommentoin, että eikö olisi hyvä lähteä heti, tulen saaattamaan asemalle. Kommenttini poistettin kuudessa minuutissa.
Vähissä on nykyisen politiikan vastavoimat, kun Vasemmistoliittokin pistää lusikkansa soppaan totuusmedian mukana. Tuskin edes ymmärtävät kenen asiaa ajavat. Jos jostain pää nouseekin nykyistä menoa vastustamaan, sehän leikataan vaikka totuusmedian avulla. Syitä kyllä löydetään pilvin pimein, ja jos ei löydetä, keksitään.
Katelkaa pirruuttaan tuosta pari ”uutista”. Hallitus haluaa lisää harmaata taloutta, verotta tietenkin. Julkaisija on kokoomuksen äänenkannattaja Verkkouutiset (Nylkypäivä). Hallitus tässä suunnittelee taas ulkomaalaisille ”lähetetyille” työntekijöille, tai paremminkin lähettäjäfirmoille, uusia veronkiertomahdollisuuksia helpottamalla tarkastuksia. Tuskin ne juuri palkkaa työntekijöillensä maksavat ja niistäkin vähistä jää verot Suomeen saamatta. http://www.verkkouutiset.fi/talous/tilaajavastuulaki%20avi%20harmaa%20talous-26948
Ja tässä uutisesssa yrittäjä syyttää asiasta tietnkin ammattiyhdistysliikettä. http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/pienyrittajat_tyomarkkinat-68275
Näillä uutisilla ei ole tietenkään mitään tekemistä Vasemmistoliiton kanssa, joka on keskittynyt maailman kuntoon panemiseen ja sateenkaarijuttuihin.
Vähän vielä kansantaloutta suvakeille, rasisteille, natseille ja ennen muuta politikoille, jotka näyttävät ymmärtävän siitä vähiten. Suomen BKT on noin 200 miljardia. Siitä ovat politikot päättäneet kerätä noin puolet oman valtansa alle veroilla ja veroluonteisilla maksuilla, tarkemmin 44,3 % viime vuonna. Euroina 95 154 miljoonaa, sanoo tilastokeskus. Tämä ei politikoille riitä, vaan ottavat velkaa vielä viitisen miljardia vuosittain.
Pitäisikö noita menoja vähän karsia, siis sieltä, jotka eivät kansantalouttamme hyödytä. Samoin tilkitä vähän veroporsaanreikiä, että saataisiin kokonaisveroaste vähän pienemmäksi. Siinä puuhastelua hallitukselle, menojen lisäämisen sijasta.
Tässä lähteitä, Tilastokeskus: http://www.stat.fi/til/vermak/2016/vermak_2016_2017-07-13_tau_001_fi.html
Ja Veronmaksajat jossa kansainvalistä vertailua: https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Verotuotot/Veroaste/
Palaan vielä joskus asiaan, kuka nuo verot oikein maksaa. Rikkain kymmennys se ei ainakaan ole, kuten joskus kuulee sanottavan.
Tarkennus: Tuo viisi miljardia lisää vuodessa on vain valtion velka. Siitä puuttuvat muiden julkisyhteisöjen kasvava velka ynnä kotitalouksien velat, jotka näyttävät olevan kasvussa ja säästöt hupenevat kulutukseen, ehkä kaikkein välttämättömimpään elämiseen. Menee niin kuin on suunniteltu.
”Menee ninnkuin on suunniteltu.”
Puuttuu enää, että PettUri Orpo saa ”vastuullisesta” politiikastaan palkkioksi tavoittelemansa politrukin viran Brysselin lihapatojen äärellä – kuten sai bilderbergi/vapaamuurari Katainenkin ”vastuullisesta” politiikastaan palkkioksi!
Veikkaan että Orpolle käy kuin Urpilaiselle, Lipposelle ja Vanhaselle, ei tule euroopan presidenttiä. ei meidän miljardeillakaan. Jatkaa kotimaan politiikassa (ottaen täyden poliittisen vastuun). Mutta Soinin tie kotimaan politiikassa taitaa olla seis. Mikä ilmapallonpuhaltanvirka hänelle on varattu? Aika näyttää.
Soinista saakin aasinsillan hänen opetuslapsiinsa jotka muodostavat Suomeen uutta puoluetta. Sitä tässä eniten nyt tarvitaankin. Mikäniidenniminyton, Uusi Vaihtoehto (Uuvatti) Sininen Tulevaisuus (SinTu) Siniset (Smurfit). Kun Soini lähtee, joutuvat historian roskakoriin, elleivät pääse jonkun toisen puolueen jäseneksi, veikkaan minä. Varmaa on, että siinä ei ainakaan uuden puolueen ÄO kasva, kuten kävi Vartiaisen loikatessa. Silloin tapahtui demareissa ja kokkareissa hienoista ÄOn nousua.
Tuorein yritys pienentää tuohon 10% joukkoon kuuluvien veroja on Sipilän & Bernerin ryövärikoplan esityksen mukainen,
venäläisen varastamismallin pohjalta rakennettu veroparatiisi-yhtiöitetty sote. Siinä kokoomuspoliitikkojen keksimän valinnanvapaus-verukkeen varjolla aikaa myöten suuret terveyspalveluyritykset saisivat leijonanosan palveluista. Tällaiset yritykset käytännössä eivät maksa veroja – niiden omistajat voivat pitää voittonsa veroparatiiseissa. Tämä ’valinnanvapus’ on puhtaasti keksitty, propagandistinen veruke: tälläkin hetkellä esim. joku kaukaisimmassa Perä-Lapissa asuva porokeisari voi täysin vapaasti matkustaa vaikkapa Helsingin seudulle ja valita tuhansien yksityislääkäreiden joukosta haluamansa – eikä kukaan suunnittele tämän oikeuden riistämistä häneltä. Käytännössä vähävaraisilla ei tällaista valinnanvapautta ole nyt eikä tulevaisuudessa.
Lisäksi tuohon venäläistyyppiseen varastamismalliin kuuluisi terveyskeskusten arvoltaan miljardeihin tai kymmeniin miljardeihin euroihin nousevien kiinteistöjen ja laitteistojen siirtäminen ilmaiseksi eli lahjoittaminen yksityisille eli etupäässä noille suurille veroparatiisi-firmoille.
Rikollisten röyhkeydelle vain taivas on kattona!
Totta, verovarojen ja valtion omaisuuden yksitystäminen (ilmaiseksi) on tämän hallituksen kärkihanke, vaikka sitä ei suoraan sanota. Veroparatiisikin on aika kummallinen keksintö. Ei siellä ole oikeasti edes rahaa, ei niin juuri työntekijöitäkään. Siellä on vain tietokone, vähän muistitilaa ja tilit niille joille se on mahdollistettu poliittisin päätöksin. Eivät rahat siellä maatessaan mitään tuottaisikaan. Ne pyörivät tässä meidän jokapäiväisessä taloudessa, voittoja tuottaen. Ainoa ero muuhun liiketoimintaan on, eivät maksa veroa. Ja kaiken rahaliikenteen meidän ja veroparatiisien välillä hoitavat pankit. Miten tämä on mahdollista?
”Ennen määräsi Moskova, nyt Brysseli” toteaa Reijo Tossavainen viitaten Puolan äskettäisiin tapahtumiin artikkelissaan Oikeamediassa tänään.
Rasismia?
http://mvlehti.net/2017/08/03/paivan-kuva-norjalainen-bussi/
Olikohan nuo jutussa esiintyneet lainaukset terveen ihmisen mielipiteitä? Uskontunnustus?
Ihminen saa olla mielestäni sekaisin, mutta ideologiasta kärsii moni viaton ihminen, kun maailmasta jää toinen
puoli näkemättä ja sitä sanomaa levittää esim. lapsiin.
Jotenkin jäi tunne, että tämä Panu olisi joku vähän 20+, jonka elämänkatsomus on syntynyt netin äärellä?
Voin olla vääräsäkin.
En tiedä, hämmentävä artikkeli, ainakin lainauksiltaan.