Alaskan yliopiston tutkijaryhmä on selvittänyt kahden vuoden ajan, olisivatko tulipalot pystyneet tuhoamaan WTC 7 -pilvenpiirtäjän, joka oli kolmas 11.9.2001 täydellisesti tuhoutunut tornitalo. Näin tehdessään tutkijat ovat samalla testanneet virallista selitystä, jonka mukaan pelkät tulipalot todellakin luhistivat rakennuksen.
WTC 7 oli 174 metriä korkea, 47-kerroksinen teräsrunkoinen pilvenpiirtäjä, johon ei törmännyt lentokonetta, mutta joka tuhoutui perustuksilleen useita tunteja kaksoistornien jälkeen. Rakennus sijaitsi WTC-aukion viereisessä korttelissa, noin 110 metrin etäisyydellä tuhoutuneesta pohjoistornista (WTC 1).

Virallinen selitys
Virallista selitystä edustaa Yhdysvaltain kauppaministeriön alaisen tiede- ja teknologialaitoksen (National Institute of Standards and Technology, NIST) vuonna 2008 valmistunut raportti, jonka mukaan pilvenpiirtäjä tuhoutui ennenkokemattomalla tavalla: tavanomaisten tulipalojen seurauksena.
Raportin julkistuksen yhteydessä NISTin päätutkija Shyam Sunder totesi juhlallisesti, että ”Syy WTC 7:n luhistumiselle ei ole enää mysteeri. WTC 7 romahti tulipaloista, joita toimistokalusteet ruokkivat.” Sunderin mukaan NIST oli ”löytänyt uudenlaisen etenevän romahduksen [progressive collapse], joka on tulen aiheuttama etenevä romahdus”.
Sunder totesi NISTin vieläpä löytäneen lämpölaajenemisessa uuden, rakenteiden romahduksen mahdollistavan ilmiön: ”This study has identified thermal expansion as a new phenomenon that can cause structural collapse.” NISTin mukaan teräksen lämpölaajenemisen johti yhden tukipylvään, pylvään numero 79, pettämiseen, minkä seurauksena loputkin noin 80 tukipylvästä pettivät muutamassa sekunnissa ja rakennus romahti osittain vapaan pudotuksen kiihtyvyydellä perustuksilleen. NISTin selityksen mukaan pilvenpiirtäjän pystyssäpysyminen oli siis de facto riippunut yhdestä tukipilarista (mistä syystä kriitikot ovat käyttäneet selityksestä nimitystä ”magic column theory”).

NISTin teoria perustui pelkkään tietokonemallinnukseen, sillä laitoksen mukaan WTC 7:n teräsjäänteitä ei voitu tutkia, koska niitä ei kerätty tutkittavaksi (”No metallography could be carried out because no steel was recovered from WTC 7”).
Tämä oli kuitenkin valheellinen väittämä, sillä jo vuoden 2001 lopussa julkaistiin Yhdysvaltain hätätilaviraston (Federal Emergency Management Agency, FEMA) ja Amerikan siviili-insinöörien yhdistyksen teettämä alustava selvitys, jossa Worchesterin teknillisen korkeakoulun tutkijat esittivät alustaviksi tarkoitettuja tutkimustuloksia WTC 7:n raunioista talteen otetusta teräskappaleesta.
Yksi tutkimuksen tekijöistä, The New York Timesin marraskuun 2001 lopulla haastattelema professori Jonathan Barnett totesi, että tulipalot, rakenteelliset vauriot tai näiden yhdistelmä eivät selittäisi WTC 7:n teräsjäänteitä, joissa teräs vaikutti osittain haihtuneen poikkeuksellisen korkeissa lämpötiloissa (”A combination of an uncontrolled fire and the structural damage […] would not explain steel members in the debris pile that appear to have been partly evaporated in extraordinarily high temperatures”). Artikkelissa odotetaan jatkotutkimusten tuovan selvyyttä WTC 7:n teräsjäänteissä – joita NISTin mukaan ei siis koskaan tutkittu – havaittuihin ilmiöihin.
Vuosien varrella vaihdelleiden hypoteesien jälkeen NIST siis päätyi siihen, että tavalliset toimistopalot, joita ei saatu sammutettua, luhistivat pilvenpiirtäjän perustuksilleen.
Uutistoimisto AP:n faktantarkistajat säestivät kuluneena kesänä virallista tarinaa todetessaan, että WTC 7:n ohella myös kaksoistornit tuhoutuivat tulipalojen vuoksi. Todisteena siitä, että kaikki on faktaa, AP yksinkertaisesti viittaa NISTin raportteihin ja siihen, että laitos ”seisoo löydöstensä takana”.
Alaskan yliopiston tutkimus
Tutkijaryhmä, jota johtaa professori J Leroy Hulsey Alaskan yliopiston insinööritieteiden laitokselta, on kaksivuotisen tutkimusprojektin aikana päätynyt samaan kuin monet heti tuhon nähdessään: tulipalot eivät voineet luhistaa pilvenpiirtäjää.
Professori Hulsey piti 6.9.2017 yli tunnin pituisen esitelmän, jossa hän perusteli ryhmänsä johtopäätökset. Hän mainitsi, että analyysit rakennuksen etenevästä luhistumisesta ovat vielä viimeistelemättä, mutta katsoi, että tulipaloselityksen vastainen johtopäätös on jo nyt kiistaton.
Hulsey korosti, että tutkimuksen – jossa käytetään NISTin tavoin tietokonemallinnuksia – tarkoitus on ainoastaan vastata kysymykseen, tuhoutuiko WTC 7 tulipalojen vuoksi. Hän painotti, että tutkimusryhmän johtopäätökset ovat kaikilta osin vankalla tieteellisellä pohjalla.
Professori Hulsey perustelee yksityiskohtaisesti, miksi NISTin päätelmät eivät ole uskottavia. Jotkut perusteista ovat yksinkertaisia ja edellyttävät vain visuaalista tarkastelua – kuten se, että NISTin mallinnus pilvenpiirtäjän luhistumisesta ei vastaa lainkaan sen videoilla nähtävää tuhoutumista.
Teknisempiin perusteluihin kuuluu esimerkiksi se, että NIST jätti mallinnuksestaan kokonaan pois tukipylväiden sivulaatat, joiden väliin lattioita kannattaneet niskapalkit (girders) oli kiinnitetty. Tämä antoi NISTille mahdollisuuden väittää, että niskapalkki luiskahti sivuun ”maagisesta” tukipylväästä numero 79. Tosin Hulseyn ryhmän analyysin mukaan rakennus ei olisi alkanut luhistua, vaikka niskapalkki olisi irronnut tukipylväästä (tutkijat siis eivät – NISTistä poiketen – katso, että muutaman yksittäisen rakenteen pettäminen olisi voinut laukaista koko pilvenpiirtäjän luhistumiseen johtavan ketjureaktion).
Niin ikään, Hulsey toteaa, NIST jätti mallinnuksestaan pois horisontaalista tukea antaneet palkit sekä ristikkojäykisteet (web stiffeners). Näillä NISTin ”unohtamilla” olennaisilla rakennekomponenteilla oli Hulseyn mukaan erittäin suuri rakenteita vankistava merkitys. Hän tuo myös esiin sen, että rakennuksessa oli ylipäänsä varsin rajallisesti palokelpoista materiaalia, minkä vuoksi NISTin väitteet jopa tuntikausia tiettyjä alueita korventaneista tulipaloista eivät ole uskottavia. NISTin edustaja itse oli todennut ennen loppuraportin julkaisua, että palokelpoinen materiaali tuli kulutetuksi missä tahansa kohdassa rakennusta noin 20 minuutissa.
Osa tutkijoiden mallinnuksen tuloksista on täysin päinvastaisia kuin NISTin. Teknisestä analyysistä kiinnostuneet voivat katsoa Hulseyn esityksen.
Lopun kysymys ja vastaus -osiossa yleisön joukosta esitetään kysymys NISTin ensin kiistämästä, mutta loppuraportissaan (8 kerrosvälin korkeudelta) myöntämästä rakennuksen yläosan täysin vastuksettomasta putoamisesta. Retoriselta kuulostavaan kysymykseen, miten rakennuksen vapaa pudotus on mahdollista todellisessa maailmassa, Hulsey vastaa, poiketen siihenastisesta varovaisuudestaan: ”Annan sinun käyttää mielikuvitustasi tässä asiassa”.
¤
Päälähde ja lisätietoa
Hulsey, Leroy J (6.9.2017): WTC 7 Study Findings
Architects and Engineers for 9/11 Truth http://www.ae911truth.org
Consensus 9/11: The 9/11 Best Evidence Panel http://www.consensus911.org
¤

Ei kai kukaan usko enää Amerikan vralliseen selitykseen terroristeista wtc tapauksessa? Kyse oli vanhoista rakennuksista jotka oli päätetty purkaa mutta näin saatiin yksi syy aloittaa uusi sota. Oli muuten harvinainen sattuma että yksikään juutalainen ei kyseisenä päivänä ollut töissä.
Amerikan- ja muita juutalaisia oli tuona päivänä töissä WTC:ssä, ja juutalaisia kuoli iskussa samassa suhteessa kuin muutakin väestöä (tuhansien varoittaminen ennakolta olisi ollut melkoisen haasteellinen ja riskialtis tehtävä), ja oli uhrien joukossa viisi Israelin kansalaistakin.
https://broadyesl.wordpress.com/2011/09/12/911-attack-victims-with-foreign-nationalities/
Itselläni ollut käsitys ettei noin olisi. Mikähän on totuus? Tuskin ketään isokenkäistä kuitenkaan menehtyi. Osasivat olla pois.
Toisaalta tuo on merkityksetön asia sillä näin isoissa operaatioissa uhrataan aina omiakin kuten ww2 kertoo.
Vesa, vain viisi Israelin kansalaista!
Mistä tiedät että Amerikan juutalaisia kuoli WTC:n ”iskussa” samassa suhteessa kuin muutakin väestöä?
Heitähän oli varoitettu jo vuosi aikaisemmin etteivät menisi sinä päivänä töihin.
No ohhoh… New Yorkin 9/11 kuolintilastossa ei muutosta normipäivään, mutta uskokaa toki mitä tahdotte!
Valtamedia jatkaa valheittensa toistamista vuosi toisensa jälkeen, mutta jotkut ovat vapautuneet valhemedian otteesta https://www.youtube.com/watch?v=s1PyvP1j2Zw
Konttorituoleja polttamalla saa kehitettyä teräspalkkeja sulattavan lämpötilan? Ihan selvästi Sitran ja Tekesin rahoituksen ansaitseva keksintö… (sarkasmivaroitus)
Joku voisi tehdä vielä tutkimuksen, missä olosuhteissa alumiini pystyy läpäisemään teräksen.
Oman tietämykseni perusteella tämä on mahdotonta, joten aluminen lentokone ei voi mennä teräsbetonisen rakenteen läpi siten kuin se videoissa esitetään. Ottakaa esimerkiksi huomioon kallistuneen lentokoneen koko -> kone puhkoo myös kerrosten lattiarakenteita kuin kuuma veitsi voita. Täysin mahdotonta.
Aha! isisin siis kantsii hommata alumiinirunkoisia rekkoja läpäistäkseen varmasti teräsbetoniset katusulut! (sarkasmivaroitus)
Oletko kuullut teräksen vesileikkaamisesta?
Toisekseen – uskon, että koneet eivät olleet normi matkustajakoneita, vaan tarkoitukseensa modifioituja. Niiden siivet on voitu vahvistaa läpäisemään paremmin rakenteita.
Tuo on mahdollista mutta siinä tapauksessa kaappausteoria kusee.
En millään jaksa uskoa, että näin tärkeän operaation onnistuminen olisi uskottu muutaman amatööri-lentäjä-jihadistin varaan.
Tässä amerikkalainen lentoemäntä jutustelee 9/11-tutkimuksistaan. https://www.youtube.com/watch?v=7md2QzNsAe4
Rankka raesadekin hajottaa lentokonetta pahasti, kaapatun koneen pilotti EI avaa ohjaamon ovea vaikka matkustajia tapettaisiin jne
Haastattelussa mainitaan myös Saudi-Arabian suunnittelema oikeusjuttu USAa vastaan koska kaappareiksi nimetyt olivat olleet muualla kaappauksen tapahtuessa.
Ihan pohdittava väärtiä tämä ex-lentoemäntä juttelee
juuso257 11.9.2017 at 20:34
”Oletko kuullut teräksen vesileikkaamisesta?”
Vesileikkaus, toisin kuin lentokone, on yksi monista leikkaukseen varta vasten kehitetyistä menetelmistä.
Vesileikkauksessa leikattavaan kappaleeseen kohdistetaan pienelle alalle (luokkaa 1 neliömillimetri) korkeapaineinen (300 – 700 bar) ja –nopeuksinen (noin 1000 m/s) vesisuihku.
Kovin hitaalta menetelmältähän tuo näyttää:
https://www.youtube.com/watch?v=Qfiw3w83NFU
” Niiden siivet on voitu vahvistaa läpäisemään paremmin rakenteita.”
Siltä todella näyttää! Siis ainakin näissä tökeröissä tietokoneella väsätyissä tekeleissä.
https://www.youtube.com/watch?v=Ec5L2hx1lFI
https://www.youtube.com/watch?v=rFhIn31jevg
Lentokoneen siipi vastaan puinen sähkö-/puhelinpylväs, oikeassa elämässä:
https://www.youtube.com/watch?v=u4MOULvOxvI
korjaus: vesisuihkun paine 3000 – 7000 bar.
Tässäpä kelpo kappale, pääosassa WTC 7. Kappaleen nimi on luonnollisesti: ”Free fallin’ ”…
https://www.youtube.com/watch?v=v-27FGbpBk4
Sanat eivät tosin tue ”NIST:in” kertomuksia, joita on toki viranomaispiireissäkin pidetty arveluttavina.
”The 9/11 Truth Movement, Free Energy Suppression and the Global Elite’s Agenda”,
http://www.checktheevidence.co.uk/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=182&Itemid=6
Eiköhän tuo ala olla jo kaikille asiaan perehtyneille selvä asia. Usalaisten pitäisi panna tekijät vastuuseen. Pitäisi jo lopettaa vatvominen ja siirtyä tähän vaiheeseen.
9/11 SIMPLIFIED
TOP TEN REASONS THE WTC COLLAPSE WAS A NUCLEAR EVENT
(2) What struck the Towers?
(3) What happened to the original planes and passengers?
I would never call 9/11 a “simple” operation. But on a relative scale, I believe it was simpler than we thought—especially when we understand it was, essentially, not an American “inside job” but an Israeli “outside job”:
Linkki unohtui https://jamesperloff.com/2017/06/30/911-simplified/
Enpä usko ydinaseisiin.
1) Säteily puuttuu
2) Pienin kriittinen massa jolla ydinpommi voidaan saada toimimaan tuottaa vähintään 10 000 – 20 000 tonnia TNT:tä vastaavan räjähdystehon kerralla ja yhdessä pisteessä. WTC:t olisivat olleet pitkin Manhattania silppuna.
Lue linkin 10 kohtaa:
TOP TEN REASONS THE WTC COLLAPSE WAS A NUCLEAR EVENT
Perloff on hyvin perehtynyt asiaan.
Hahaha… vai nuclear event. No missä helvetissä se kuolemanvaaralinen säteily on, jos isku oli kerran kauhistuttava nuclear event? New Yorkin keskusta kukoistaa, samoin kuin Hiroshima ja Nagasaki, mutta sokeat lampaat uskovat tuhannen ja yhden yön tarinoita. Nielaiskaa toki tämäkin valhe koukkuineen päivineen, koska harhaanjohtaja James Perloff sen näin teille kertoo.
Lue artikkeli ja kommentoi vasta sitten. Asia on selvitetty siinä. Näytät olevan aika sekaisin. Ehkä toimitus pian pistää jo jäähypenkille.
Hiroshimassa ja Nagasakissa pommit räjähtivät 550m maanpinnan yläpuolella, New Yorkissa 50m maanpinnan alapuolella. Peruskallioon siis kohdistui lämpö- ja painevaikutus ja ionisoiva säteily. Siksi New Yorkissa ei näyttänyt samalta kuin kahdessa edellä mainitussa.
Lisää tästäkin aiheesta tuossa Heinz Pommerin esityksessä, s.22-23 ja 101. Tornien rauniot (tai montut) säteilivät ja aiheuttivat haittaa ihmisille.
https://nypost.com/2018/08/11/nearly-10k-people-have-gotten-cancer-from-toxic-9-11-dust/
””But epidemiology studies have confirmed that 9/11 rescue and recovery workers have significantly higher rates of thyroid cancer and skin melanoma, which is potentially fatal, than found in the general population, and face a higher risk of bladder cancer. Non-responders have had significantly higher rates of breast cancer and non-Hodgkin’s lymphoma. Cancers raising red flags include leukemia and other blood-cell disorders, Crane said.”
Joten kyllä sitä säteilyä on!
Kannattaa myös lukea: 9/11, nuclear weapons and secret societies, (Transcription of a talk given to the London 9/11Keeptalking group on April 4t h , 2017), by Heinz Pommer
https://resistance71.files.wordpress.com/2018/01/911_history_en.pdf
Tuli ei todellakaan tuhonnut WTC-torneja!
Ydinkokeisiin osallistuneille henkilöille korvauksiin oikeuttavista 19 syövästä (1) 15 on samaa kuin 9/11-tapaukseen liittyvää 25 yleisintä ja harvinaisinta syöpää (2).
9/11-tapaukseen liittyen yli 70 syöpää oikeuttaa korvauksiin!
Liekö mikään muu rakennuspalo aiheuttanut vastaavaa?
(1) https://www.justice.gov/civil/common/reca
(2) https://www.911cancerfund.us/911-cancers-911-victim-compensation-fund/
Jos olisivat räjäyttäneet tuon seiskan samoihin aikoihin kun ykkönen tai kakkonen romahtivat, niin olisi uskottu paremmin. Suattaapi olla kanssa, että sytyttimet eivät olleet noihin aikoihin kovin kehittyneitä tai keikka oli kilpailutettu halvimman mukaan ja meni vähän utareeksi.
Seiskassa lienee ollut operaatiokeskus, joka piti tyhjentää ja ”putsata” ennen tuhoa.
Pitääpä katella se tunnin esitys läpi.
Alustavasti näyttää ihan perinteiseltä foliohattuiluhommilta ja ”vaihtoehtototuudelta”.
-Kuva-analyyseistä olen analysoinut että WTC romahdus kesti toistakymmentä sekuntia.
-Takaosa kerkisi romahtaa maahan asti ennen kuin etuosa lähti perään.
-Nähdäkseni takaosan alas asti romahtaneet osat pullauttivat etuseinän tukirakenteet eteenpäin, siksi etuseinä putosi hetken aikaa ”vapaasti”.
-harmi ettei ole videokuvaa rakennuksen toiselta puolelta…
(mutta eipä nuita ole tullut analysoitua vasta kuin muutama sata tuntia satunnaisella otannalla)
”Kuva-analyyseistä olen analysoinut että WTC romahdus kesti toistakymmentä sekuntia.”
Tarkoittanet nyt WTC 7:n romahdusta.
Räjähdepurkaminen suoritetaan usein vaiheittain siten, että ensin poistetaan kantavat rakenteet joistain kohdista rakennusta ja sen jälkeen muualta. Käytetyt tekniikat vaihtelevat rakennuksen korkeudesta, leveydestä ja muista ominaisuuksista riippuen, kuten voi nähdä netistä löytyviltä lukemattomilta purkuvideoilta.
Poistamalla ensin kantavat rakenteet keskeltä varmistetaan se, että tornitalo luhistuu sisäänpäin (implosion) eikä kaadu hallitsemattomasti ulospäin. WTC 7:n tuhon alkajaisiksi näkyy putoavan rakennuksen keskellä (ei aivan keskellä, mutta tällä ei ole merkitystä) oleva kattohuoneisto (penthouse) ja katto näkyy notkahtavan keskeltä alaspäin.
Ei mikään hallittu purku kestä alusta loppuun pelkästään sitä aikaa, joka rakennuksen katolta kuluisi pudota vastuksetta maahan. Mutta toimenpiteen kuluessa rakennuksen yläosan on mahdollista pudota vastuksetta osan ajasta, kun joistain kerroksista poistetaan kantavat rakenteet. Vastukseton putoaminen ei myöskään (tietenkään) ole mikään itsetarkoitus, vaan käytetyn purkuteknologian luonnollinen seuraus.
Siitä et pääse yli etkä ympäri, että kahdeksan kerrosvälin yhtäjaksoinen vapaa pudotus edellyttää sitä, että vastus poistettiin tarkoituksellisesti (osana hallittua purkamista). Rakennuksen yläosa ei voinut murskata alempia osia noiden 8 kerrosvälin osalta, koska murskaaminen olisi vienyt aikaa. Täysin vastukseton murskaaminen on jo käsitteellinen mahdottomuus. Myös purkuasiantuntija Danny Jowenko ja monet muut rakennusten purkajat ovat pitäneet WTC 7:aa hallittuna purkuna; sittemmin edesmenneelle Jowenkolle riitti videon näkeminen, eikä hänen käsityksensä muuttunut tarkemmissa analyyseissä.
”Takaosa kerkisi romahtaa maahan asti ennen kuin etuosa lähti perään.” En ole nähnyt tällaisesta mitään viitteitä, eikä edes NIST tietääkseni väitä sellaista.
Mutta kuten on nähty, sopivia selityksiä keksitään tarpeen mukaan, jos ne mahdollistavat tarrautumisen viralliseen totuuteen. Aiemminhan pidit todennäköisenä / mahdollisena, että WTC 7 purettiin mahdollisesti robottia käyttäen (noiden muutaman kaoottisen tunnin aikana), mutta silloinkin kyse olisi arvelusi mukaan ehkä ollut vakuutuspetoksesta, jolla ei olisi ollut merkitystä minkään muun osalta ja virallinen tarina olisi säilynyt olennaisilta osin. Kun osoitin, että pilvenpiirtäjän purkamisen aloittaminen ja loppuunsaattaminen kaaoksen keskellä muutaman tunnin kuluessa olisi ollut logistisesti ja kaikin tavoin muutenkin mahdotonta, hautasit epäilyksesi ja palasit myös WTC 7:n osalta turvallisesti virallisen tarinan suojiin.
Ymmärrän, että tuottaa kognitiivista dissonanssia ajatella, että 9/11 oli suuri huijaus, mutta sen ylittäminen vain on edellytys ymmärryksen lisääntymiselle.
>”Kuva-analyyseistä olen analysoinut että WTC romahdus kesti toistakymmentä sekuntia.”
>Tarkoittanet nyt WTC 7:n romahdusta.
Jep.
>Räjähdepurkaminen suoritetaan usein vaiheittain
Turhaa foliohattuilua kuvitella että kyseessä oli suunniteltu ja hallittu räjähdepurkaminen.
WTC7 romahdus alkoi takaa ja etuseinä tipahti viimeisenä.
Jos USAssa tornitalot olisi jo käytön aikana valmiiksi ”miinoitettuja” ei ole järjelliseen ajatteluun sopiva skenario. (eikä sellaisia voi pitää salassakaan)
>WTC 7:n tuhon alkajaisiksi näkyy putoavan rakennuksen keskellä
En ole nähnyt videokuvaa takaa tai yläpuoleta.
Takaseinä oli lentokoneromun ja WTC1+2 romahdusten vaurioittama.
10 kerroksessa rakennuksen sisällä riehuva tulipalo toki edesauttaa keskeltä alkavaa romahdusta.
>katto näkyy notkahtavan keskeltä alaspäin.
Mielestäni etuseinä notkahtaa keskeltä taaksepäin takana tippuvien rakenteiden vetämänä
>Siitä et pääse yli etkä ympäri, että kahdeksan kerrosvälin yhtäjaksoinen vapaa pudotus edellyttää sitä, että vastus poistettiin tarkoituksellisesti (osana hallittua purkamista).
Romahdus oli kestänyt 5…10sekuntia ennen kuin etuseinä lähti putoamaan ”vapaasti”.
>”Takaosa kerkisi romahtaa maahan asti ennen kuin etuosa lähti perään.” En ole nähnyt tällaisesta mitään viitteitä, eikä edes NIST tietääkseni väitä sellaista.
Siitä varmaan ollaan kyllä samaa mieltä että NIST:n animaatio ei vastaa 1:1 sitä mitä todellisuudessa tapahtui.
>Aiemminhan pidit todennäköisenä / mahdollisena, että WTC 7 purettiin mahdollisesti robottia käyttäen (noiden muutaman kaoottisen tunnin aikana), mutta silloinkin kyse olisi arvelusi mukaan ehkä ollut vakuutuspetoksesta,
Robotin viemät räjähteet rakennuksen keskellä olevien kantavien rakenteiden juurella.
>hautasit epäilyksesi ja palasit myös WTC 7:n osalta turvallisesti virallisen tarinan suojiin.
Katsoin päivitettyjä materiaaleja enkä enään pidä räjäytteellä käynnistettyä purkamista lainkaan niin uskottavan kuin aiemmin.
Tokkopa neutraalia tutkintaa koskaa tapahtuu… eikä taida kunnolla kiinnostaakaan kun tutkinnan kohde on hävitetty.
9/11 oli terrori-isku.
”Turhaa foliohattuilua kuvitella että kyseessä oli suunniteltu ja hallittu räjähdepurkaminen.”
No tuohan oli vakuuttava perustelu.
”WTC7 romahdus alkoi takaa ja etuseinä tipahti viimeisenä.”
Tällaista eivät tue mitkään videot, eikä edes NIST väitä moista.
”Mielestäni etuseinä notkahtaa keskeltä taaksepäin takana tippuvien rakenteiden vetämänä” No ei ainakaan videoiden perusteella.
”Siitä varmaan ollaan kyllä samaa mieltä että NIST:n animaatio ei vastaa 1:1 sitä mitä todellisuudessa tapahtui.”
Kyllähän NISTin täytyi tietää, että se ei vastaa LAINKAAN sitä, mitä todellisuudessa tapahtui. Pelkästään tämä romuttaa koko NISTin romahdusselityksen.
Ei pelkästään etuseinä romahtanut vapaasti. Se näkyy useilta videoilta täysin selvästi. Osassa tuhovideoita kun näkyy muitakin seiniä kuin yksi.
”eikä taida kunnolla kiinnostaakaan kun tutkinnan kohde on hävitetty”
Miksi NIST valehteli, ettei WTC 7:sta otettu lainkaan terästä tutkittavaksi? Toisaalta: miksei WTC 7:n terästä kerätty kunnolla tutkittavaksi? Eihän tuollaista ennen kokemattoman rakennuskatastrofin tutkintaa voi kukaan ajatteleva ihminen ottaa vakavasti.
Älä Kimmo suotta haaskaa arvokasta aikaasi tuntien videoihin. Katso vaan tämä palomiehen (Rudy Dent) todistus. Hän menetti uskollisimpia ystäviään (incredible brotherhood) ja on nyt eläkkeellä omistautunut puhumaan siitä, kuinka 9/11 oli petos ja salaliitto.
Jos tämän nähtyäsi sydämesi ei vastaanota totuutta, niin sitten ei mikään. Voit laittaa kirjan kannet kiinni.
https://www.youtube.com/watch?v=nQrpLp-X0ws&t=5s
Palomies saapui paikalle WTC1+2 romahdettua.
Hän kuuli räjähdyksen ja WTC7 tipahti sitten hänen mukaansa perustuksilleen.
+kertoo että palomiehet ei romahduttele/pura rakennuksia. (pulling building)
((Palokunnan esimies sanoo sanoneensa ”pull it” tarkoittaen että vetäytykää sieltä, ja hän komensi niin koska piti romahdusta mahdollisena.))
Hän on erittäin liikuttunut menetettyään tapahtumassa paljon työkavereitaan.
+erittäin pettyneen oloinen hallituksen toimintaan.
+kertoo nähneensä sulaa terästä/metallia raunioissa.
Hän ei kommentoinut työissä ollessaan tapahtumia, vasta eläkkeelle jäätyään.
9/11 komissio ei suojellut rikoksen tapahtumapaikkaa.
Hän vastustaa MSM:n toimintaa mielipiteiden muokkaajana.
((WTC1 ja 2 rakennuksissa pohjakerroksissa kuullut ”räjähdykset” näyttävät olleen hissikuilusta tulleiden palokaasuräjähdysten tai putoavien hissien ääniä.))
Palomies siis kertoi mielenkiintoisia seikkoja joita paikallisten on mielenkiintoista tutkia.
Mutta hän ei ole räjähdeasiantuntija, ei räjähdepurkamisen asiantuntija yms. jne.
Vaikka muita teräsrunkorakennuksia ei ole kokonaisuudessaan romahtanut tulipaloissa (vain osittain), se ei tietenkään tarkoita etteikö niin voisi tapahtua.
jne…
En käytä aikaani 9/11 juttuihin sen enempää.
((en ole myöskään kohdannut täydellisen luotettavalta vaikuttavaa salaliitoa todistavaa materiaalia, toisaalta varmuuden saaminen vaatisi paljon aikaa))
9/11 ei ollut ”bombing” kuten tuo liikuttunut palomies sanoo.
Kun jo on kahleissa ja alitajuisesti päättänyt asian olevan sillä tavalla kuin itse toivoo/haluaa sen olevan niin ei enää ole vapaa kuuntelemaan muita ja etsimään totuutta vaan hakee vain todisteita omalle näkemykselle.
Näin se aina menee.
Täällä on taannoin keräämiäni räjähdepurkuasiantuntijoita, jotka eivät usko tulipaloilla saatavan aikaan hallittua purkua (mikä olisikin huono uutinen räjähdepurkufirmoille):
http://demolitionexpertsquestion911.blogspot.fi
Totta, rakennukset romautettiin hallitusti termiiteillä!
Tulipalo ei romahduta pilvenpiirtäjää.
Wtc1,2,7 ei yksikään ollut hallittu purku.
(Tuskin edes avustettu romahdus)
Kyllä oli.
Selvä tapaus:
https://www.youtube.com/watch?v=2E4tcFygYRs
https://www.youtube.com/watch?v=sYzIja6mlRs
Palomiehet ja WTC:n turvamiehet, useat heistä todistivat useiden räjähdysten tapahtuneen rakennuksen sisällä ennen romahtamista!
Eräs turvamies sanoi että kellarikerroksissa seinät lensivät huitsin vittuun ja lattia nousi metritolkulla ylös. Kappaleisia ihmisiä, autoja ja muuta paskaa lenteli ilmassa pitkin poikin!
Palomiesten radiopuhelin keskustelussa tuli ilmi, että tulipalot oli saatu hallintaan ja minkäänlaista romahdusvaaraa ei ole!
Nämä radiopuhelin keskustelut löytyivät viälä ainakin muutama vuosi sitten netistä, en tiedä onko enää näin, kuuntelin ne silloin itse tuoreeltaan.
Muistan vielä kuinka FBI:n asiantuntija kertoi suorassa lähetyksessä että rakennuksen parkkikerroksessa oli ollut kuorma-auto joka oli täynnä räjähteitä.
Näitä silminnäkijöiden todisteita räjähdyksistä on helvetin paljon.
Muutama video asiaan liittyen:
https://www.youtube.com/watch?v=PfxkcBmZfK0
https://www.youtube.com/watch?v=NLlMXkWW_LM
Palomiehet ja myös siviilit todistivat suuresta räjähdyksestä WTC:n eteisaulassa.
https://www.youtube.com/watch?v=5HTRJZujQj8
Videolla toinen palomiehistä varoittelee, että älkää menkö lian lähelle rakennuksia, siellä on yhä pommeja, mikä tahansa näistä voi tuhoutua!
Räjähteiden lisäksi WTC:ssä käytettiin nano-termiittejä:
http://investigate911.org/
https://www.youtube.com/watch?v=BdN5DQQ7zYI
https://www.youtube.com/watch?v=j2Ovc8MgZyU
Muutama erittäin silmiä avaava kuva:
https://www.informationliberation.com/files/ddd265d4-2ad7-449a-9148-dae1af51d14a.jpg
https://www.metabunk.org/data/MetaMirrorCache/img383.imageshack.us_img383_3036_moltenmetalpp1.jpg
http://ae911truth.info/wordpress/wp-content/uploads/2010/07/Pancakes132.jpg
http://investigate911.org/WTC-7-Steel-from-the-911-Memorial-International-Peace-Garden-ND-Manitoba-office-fires-do-not-do-this-to-steel-but-Thermate-and-Thermite-do-produce-molten-steel.jpg
Ennen kuin Kimmo vastaat minulle, katso jokainen video huolellisesti, käy läpi tekstit huolellisesti lähettämältäni sivustolta ja käy läpi kuvat oikein ajatuksen kanssa!
Ota vaikka muutama öivini ja käytä päätäsi, mieti miten asiat olisivat voineet mennä!
Lisää tietoa WTC:n romahdukseen liityen.
Asiantuntijoiden mukaan WTC: teräsrakenteisiin ei kohdistunut kuin enimmillään n. 700-800°C lämpötila!
Kuitenkin, NIST:n teräsrakenteisiin tekemä metallurginen tutkimus osoitti että palolämpötila ei noussut yli 625˚C, ja vain harvinaisissa tapauksissa yli 250˚C. Tämä siis metallurgisten testien tulos teräsrakenteiden osalta.
Tätä tukee myös vahvasti kuva jossa näkyy ihminen seisoskelemasa ulkoseinän rakenteisiin nojaten vaikka lähistöllä palaa:
http://investigate911.org/Woman-in-WTC-Tower-hole-made-by-jet-is-not-filled-with-fire-or-hot.jpg
Teräsrakenteiden kestävyys tippuu vasta 20%, kun sen sisäinen lämpötila on noussut n. 720˚C:een.
Maailmassa on tehty useita palotestejä teräsrakenteisilla rakennuksilla, joissa palolämpötila on nostettu jopa 1200˚C:een. Edes näissä tapauksissa teräsrakenteen sisäinen lämpötila ei ole ollut kuin max. 360˚C.
Building Research Establishment Bedfordshiressa Englannissa, testasi teräsrakenteiden kestoa rakennuspalossa jossa ilman lämpötila nostettiin keinotekoisesti 1200˚C:een, niin pitkään että teräsrakenteiden sisäinen lämpötila nousi lopulta yli 1000˚C:en. Edes tässä tapauksessa rakennus ei sortunut vaikka pahoja vahinkoja rakenteisiin tuli!
Sotilaskäyttöisten ”termiittien” avulla kohteena olevan metallirakenteen lämpötila saadaan nostettua jopa 2500˚C:een, alle kahdessa sekunnissa!
Termiittejä käytettäessä teräs sulaa juoksevaksi ja samalla muodostuu alumiinioksidia joka ilmentää itsensä valkoisena hienona savuna, aivan niin kuin oli nähtävissä WTC:n tapauksessa!
Huomionarvoista on se, että suurin osa koneiden polttoaineesta tuhoutui jo heti törmäystä seuranneessa räjähdyksessä, sekä ensimmäisten minuuttien aikana(FEMA, report2002)
Näin ollen palo ei voinut pitkään olla kerosiinin aiheuttamaa ja siten joissakin olosuhteissa normaalia asuntopaloa kuumempaa.
Sinun mielestäsi ei ollut vaikka taidat olla vähemmistönä uskossasi.
Pidätkö kaikki muitakin näkemyksiäsi aina oikeina?
Vielä unohtui tämä, sulaa metallia löytyi myös WTC7:n alta vaikka siihen EI OSUNUT konetta!
Tämä ei ole mahdollista ilman räjähteiden/termiittien käyttöä.
Jos ainutkaan teräsrunkoinen rakennus ei ennen ole romahtanut tulipalon seurauksena, niin kuinka paloesimies ”arvasi”, että rakennus pian romahtaa?
Epäilet, että räjähdysäänet eivät olleet räjähteiden aiheuttamia. Hissikuilut putosivat todennäköisesti heti koneiden törmättyä. Palokaasut eivät räjähtele, vaan hulmahtavat saatuaan happea.
Palomies on tulipalojen asiantuntija ja tämä palomies todistaa, että se mitä tapahtui, EI ollut tulipalon aiheuttamaa.
Totuus on absoluuttinen – totuudellisuus on tahdon asia.
Sehän nyt on selvää, että usa isäntineen hyökkäsi tällä iskulla omia kansalaisiaan (ja koko ihmiskuntaa) vastaan, mutta kukaan ei jälleen kerran tartu siihen ilmiöön, mitä todistimme omilla simillä. Tärkein kysymys kuuluu: miksi massiiviset pilvenpiirtäjät muuttuivat puuteriksi? Rakennukset ilmiselvästi räjäytettiin…. pop, pop, pop, pamaukset voi jokainen kuulla videoilta kun pilvenpiirtäjät tulivat kerros kerrokselta alas, joten siihen ei experttejä tarvita. Mysteeri on enemmänkin se, mikä on se tuntematon räjähdysaine joka ikään kuin POLTTI parkkipaikoilla seisovat autot (metallirungon) mutta jätti esim. istuimet ja turvavyöt polttamatta. Mikä sai rakennukset muuttumaan puuteriksi?
Yksinkertaista on helppo kusettaa.
Hieman kun perehtyy ymmärtää että betoni pulveroituu paineessa.
Jne…
Wtc7 on ainoa teräsrunkoinen rakennus jonka on annettu palaa 8tuntia. Suojaamaton teräspalkki romahtaa jopa alle tunnissa.
Palomiehet kertoivat muodonmuutoksista wtc7 palkkirakenteissa. En tiedä oliko taka-vasemmalla jo osittaisia romahduksia ollut ~15min ennen kun korttitalo alkoi tulla voimalla kasaan.
Wtc1+2 ssa osa hisseistä saattoi tipahtaa heti ja osa palon vaikutuksesta.
Etelätorni romahti vain 56min. törmäyksen jälkeen!
Tämä on täysin mahdotonta erikoisvalmisteisista teräsrakenteista valmistetulle pilvenpiirtäjälle joka oli suunniteltu kestämään Boeing 707:n törmäys niin että kerosiini valuisi rakennuksen sisälle palaen.
Maailmassa on esim. korkeista rakennuksista jotka ovat palaneet jopa 3 päivää eivätkä ole romahtaneet!
Kuten Diabolik tuossa totesikin, maailmassa on palanut –
romahtamatta – lukuisia teräsrunkoisia pilvenpiirtäjiä valtavan paljon pidempään kuin 8 tuntia (eikä muuten WTC 7 olisi edes ehtinyt palaa kahdeksaa tuntia) ja paljon isommilla liekeillä (tyyliin koko rakenus soihtuna). Älä nyt ihan mitä tahansa puutaheinää koeta saada läpi.
Tää on niin nähty. Tätä ehkä ette tienneet. Toimittajille ja muille tutkittavaksi. (Sopii tähän aihepiiriin, epäselvät tapaukset)
Suomi ampui aivan varmasti Mainilan laukaukset!! Ne ampui korpraali ja tykkimies G. Finnäs 31.8.1941 klo 14.00.Väitteiden mukaan ammuttiin seitsemän kertaa ja ainakin yhteen ammukseen kirjoitettiin hiilellä ”Mainilaan”.
Riippuu siis aivan siitä mitä kertaa Putin/Venäjä tarkoitti. Koska asia esitettiin ilmeisesti suom. roskalehdessä, saattoi Venäjällä olla kyse hyvinkin yllämainituista laukauksista! !! Näin Venäjä/ Putin olisi 100 % oikeassa.
TotuusMainilasta nro 1 ei näy. Jatkuu kuitenkin 1939 tapahtumiin:
Näitä ”laukauksia” oli ollut aiemmin. Siis rajaselkkauksia.
MAINILA EI OLLUT SUINKAAN ENSIMMÄINEN SELKKAUS!!!
MAINILAN 1939 LAUKAUKSIA EI OLLUT SE ON MELKEIN 100 % VARMAA. Korkeintaan Mainilan räjäytykset. On kummallisen harhaanjohtavaa puhua mediassa jatkuvasti laukauksista, ellei sitten Suomen tykistö ampunut noin 30 kertaa rankan lumimyräkän suojissa:
Tässä armeijan virallista selitystä muokattuna epäselvään asuun. Lähde netti.
Mainilan laukaukset 26.11.1939: Sunnuntai lumimyrsky
Päämäja sai U-ryhmän sanoman A 0101 27.11.39 klo 01.15
Somerikon vartio ilmoittaa: klo 14.30 – 15.00 välillä kuultu pienemmän tykin ammuntaa Venäjän puolelta.Mainilan kylässä havaittu ammuksen räjähdyksiä ja ammunnan luullaan lähteneen uusialakylän suunnasta.
Tulokkaan vartio ilmoittaa:….
Somerikon vartio ilmoittaa: Nähnyt ennen ammuntaa muutamien miesten poistuvan pesäkkeestä Mainilan kylässä..(tämän oletetaan tarkoittavan sitä, että venäläiset olisivat käyneet räjäyttämässä kuopat)
RR: Sakea lumisade, heikkeni kello 13:n jälkeen.Sundvall saapui klo 13.00 vartiovuoroon.Sitä ennen kuuului 30 voimakkaampaa räjähdystä ja aseiden räiskintää. Suomalaiset vartiomiehet luulivat, että siellä oli käynnissä sota/ampumaharjoitukset. (JOS kyseessä olikin oikea sota, ampuivat kun luulivat, että suomalaiset hyökkää tykistön tulituksen perusteella. Mitä olisivat harjoitelleet sankassa lumipyryssä???
Paikka: 800 metriä rajalta lähellä Mainilan venäläisiä rajavartiokasarmeja.
7 kuoppaa RR. Sundvallin mainitaan havainnoineen kuopat kun lumipyry selkeni. (ja kuoppien reunoilla seisoskeli venäläisiä)Toisaalta puhutaan, että Sundvall olisi nähnyt räjäytykset.
Tapahtumapaikalla
Jääkäri Sundvall
Eversti Luutnantti Ilmari Karhu
Päämajassa Reservin vänrikki Kehvola
Kapteeni Wikman
Mainila osa 3
SOMERIKON SINIKANTINEN HAVAINTOPÄIVÄKIRJA? Onko se satukirja, vai joulupukin toivelista? Missä se on?? Kyselkääpä sen perään!!! Voitte ihan oikeasti hämmästyä!!!
Suomalaisten väitteen mukaan lähin suomalainen patteri oli Mustassamäessä, tykinkantaman ulkopuolella rajasta??
HUOM. Mistä Mainilan laukaukset ammuttiin? Kyse olisi kuitenkin ollut pioneerien räjäyttämistä kuopista!!!
Rajajoki oli silloin rajana. HUOM! Somerikon vartio sijaitsi ilmeisesti Haapalassa,(joka kuuluu Somerikkoon)Siitä on ehkä 5 km Mainilaan, jossa kuopat. Jos ne oli tykinlaukauksia niin ne ammuttiin sakean lumipyrin aikana. Noin 100% varmaa kuitenkin, että jos venäläiset asialla kyseessä olisi ollut pioneerien suorittamat räjäytykset. Räjäytykset ehkä osa harjoitusta, joka sitten käytettiin propagandana. .mutta miksi helk. koko Suomi puhuu Mainilan laukauksista, sillä venäläisten omat tykin laukaukset tuntuvat yhtä huuhaalta kuin Bellingatin jutut.
Kun löydätte totuuden Somerikon päiväkirjoista niin jatketaan juttua, sillä se ei todellakaan pääty vielä tähän.
Muistakaa mitä Ulkoministeriön Sinikantinen kirja kertoo asiasta!!
Menikö näin?
”Suomella ei ollut muita kuin Rajavartiojoukkoja alueella. Tykit olivat tykinkantaman ulkopuolella rajasta!!! ””
Jos totuus on toisenlainen.., olen aina ollut sitä mieltä, ettei tätä asiaa kannata liiemmin hutkia vaan parempi unohtaa ja vaieta: Veteraanit rip.
Mainila nro 4. Ihmeet jatkuvat. Sotasaaliina väitetään löytyneen venäläisen kapteeni Martsenkon kuvausta hyökkäyksestä yli rajan:
30.11.1939 klo 8.00 tykistö alkaa jauhamaan, klo 8.30 jalkaväki ylittää rajan. Edessä on 4 kilometriä suota…
Joukot kaatavat puita, levittävät hirsiä ja havuja suolle. Kantavat ammuksia, tykkejä ja jopa ajoneuvoja suon ylitse. Ensimmäinen taistelu käydään suomalaisten kanssa kun suo on ylitetty illan hämärtyessä metsässä.
HUOM ENSIN ANNETAAN VAROITUS. SUOMALAISET TEKIJÄT VAROITTAVAT ETTÄ SEURAAVA KUVAUS SISÄLTÄÄ VENÄLÄISTÄ PROPAGANDAA EIKÄ SITÄ PITÄISI USKOA SINÄLLÄÄN.
Etsikääpä käsiinne Martshenkon juttu. Se on siis sotasaalis-dokumentti jossakin valtion tiloissa, ellei ole hävitetty.. Siinä on vähän muutakin… Propagandaa suomalaisten mielestä. Siis ennakkoon laadittua propagandaa.
Höpön löpön löpö!
Jo ajat sitten valheeksi osoitettua Neukkulan propagandaa!
Tuohon mainila-laukaukseen on varmaan koira haudattuna. 31.8.1941??
Oletteko huomanneet miten totuus hävitetään netistä ensimmäiseksi. Eräskin syyrialaistili on hävitetty Facebookista. Nyt myös Twitter ja YouTube hävittävät tilejä kovaa tahtia
Ilmeisesti Suomen ”Nato-sotilaat” ovat tämän saaneet aikaiseksi!
Tässä liian rohkea nainen Suomessa esitettäväksi?
https://fr.sputniknews.com/international/201709051032925042-donbass-ukraine-journaliste-francaise/
.«Je vis ici depuis presque 18 mois, et je n’ai vu aucune unité, ni aucun équipement militaire de l’armée russe ici. Donc la Russie ne peut pas ”restituer” quelque chose qu’elle n’a pas pris», souligne-t-elle commentant les propos d’Angela Merkel déclarant que les sanctions antirusses seraient levées si le Donbass redevenait ukrainien.
Hän työskentelee tälle.
https://dninews.com/
Arvelisin että suomalaisia hyvää journalismia tuottavia medioita ei hirveästi kiinnosta toistaa ja tuoda esille näitä Venäjän pseudo-uutistoimistojen propagandistien valheita ja feikkiuutisia Ukrainasta.
Ryssien terrorismia ja sotaa Ukrainassa tukevat Doni Newsin toimituksen propagandistit (mukaanlukien toi Christelle Néant) ovat Ukrainan viranomaisten etsintäkuuluttamia rikollisia.
https://myrotvorets.center/criminal/nian-kristel/
Ukrainan virainomaisilla tarkoittanet sitä rosvojoukkoa, joka väkivalloin kaappasi vallan demokraattisesti valitulta presidentiltä ja aloitti itä-ukrainan väestön vainoamisen joka puolestaan johti paikallisen väestön vastarintaan ja sisällissotaan alueella.
Länsimaat ovat sitoutuneet Atlantin julistukseen, jossa julistetaan muun muassa, että alueellisten muutosten pitää olla paikallisten ihmisten tahdon mukaisia. Jostain syystä tämä julistus ei näytä paljoa painavan Ukrainan tapauksessa.
Valta vaihtui Ukrainan perustuslain määrittelemän menettelyn mukaisesti.
Demokraattisesti vaaleilla valittu Ukrainan parlamentti äänesti ja aivan oikein erotti Ukrainan perustuslain mukaisesti maanpakoon lähteneen ja siten tehtäviin kykenemättömän presidentin Viktor Janukovitshin perustuslaillisista tehtävistään.
Ukrainan parlamentin , Verkhovna radan, 340:stä läsnä olleesta edustajasta, Viktor Janukovitshin erottamisen puolesta äänesti peräti 328 edustajaa mukaan lukien hänet omat tukijansa Alueiden puolueesta.
Sen sijaan se väkivaltainen aseellinen vallankaappaus tapahtui Ukrainan Krimin niemimaalla 27.2.2014 Simferopolissa kun Venäjän erikoisjoukkojen taistelijat valtasivat ja miehittivät paikallisen alueparlamentin ja hallinnon rakennukset ja asetti johtoon oman porukkansa joka alkoi heti valmistelemaan Krimin liittämistä Venäjään.
Noin viikossa 27.2.–5.3.2014, Sevastopolin tukikohdasta käsin operoineet venäläiset erikoisjoukot miehittivät Krimin ja ottivat hallintaansa alueen keskeiset Ukrainan puolustuvoimien tukikohdat ja strategiset kohteet. Krimin valtaamisen keskeisessä roolissa olivat Venäjän asevoimien uudet erikoisjoukot, spetznaz-joukot, maahanlaskujoukot sekä merijalkaväki.
Hieman myöhemmin keväällä venäläisen FSB:n eversti Igor ”Strelkov” Girkinin komentamat rajan yli Ukrainaan tulleet erikoisjoukot lietsoivat taistelut käyntiin Itä-Ukrainassa.
Ukrainan puolustusvoimien venäläisen terrorismin vastainen operaatio alkoi tämän jälkeen.
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000838688.html?nomobile=4
https://www.youtube.com/watch?v=XUZmHUsLic4
Se on tässä tapauksessa aivan yhdentekevää onko jotain alueellisia muutoksia kannatettu vai ei. Toisen valtion asettamien paikallisten nukkehallituksien järjestämät laittomat kansanäänestykset tuloksineen eivät ole lainvoimaisia.
Mut hei paljon terveisiä sinne ruplarahoitteisen trollilandian hypertodellisuuteen!
Laki on aina vallanpitäjän tahdon ilmaisu.
Vain totalitaariset diktatuurit pitävät kansanäänestyksiä (siis kansan tahdon ilmauksia) laittomina.
Krimillä jälkeenpäin tehdyt mielipidetutkimukset ovat osoittaneet, että Krimin väestö todellakin halusi liittyä Venäjään.
Suomi on dollarirahoitteinen – valitettavasti.
Minkä tähden Ukraina vainoaa toimittajia ja miksi niin moni lännestä on siellä tiedottajana?(Idässä) Heitähän on sadoittain siellä. Natsit olivat kovia poikia vaientamaan heille epämiellyttävää mediaa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Terveiset_mainilaan.png
Tuossa vielä kuva suomalaisten Mainilaan ampumasta tykin ammuksesta. Siinä ammuksen kylkeen kirjoitetaan ”Mainilaan”.
Suomen armeija valitettavasti myös poltti omat karjalaiskylät ainakin talvisodan aikana. Toimintahan oli aika sekopäistä kaiken kaikkiaan.
Sinne itään , Donetskin ja Luhanskin oblasteihin ei ole mitään asiaa raportoimaan ellei ole venäläiselle miehittäjälle lojaali. Objektiivisia totuudenmukaisesti tapahtumista raportoivia toimittajia ei päästetä enää alueelle.
Usean suomalaisenkin objektiivisen laatujournalistin työskentely Donetskissa on estetty. Estojen takana on ollut ns kansantasavallan viestintäjohtaja ja propagandisti Janus Putkonen.
https://yle.fi/uutiset/3-8257797
Ei tuolla wikin kuvalla ole mitään tekemistä varsinaisten ”mainilan laukausten” kanssa!
Lue tekstit kuvan alla:
”Murtajan tykistön miehet lähettävät jatkosodan alkajaisiksi terveiset rajan taakse”.
Luepas VV tämä. Linkki myös Vastavalkean artikkeliin: Tuosta AN-26 koneen pudotuksesta Sputnik kertoo kapinallisten pudottaneen koneen n 3500 metristä. Lähteenä kapinalliset. Valitettavasti itse artikkelia ei nopealla haulla löytynyt. Kaikki muut mediat ja jopa hollannin tkk väittää koneen tippuneen 6500 metristä. Lue niin tiedät, kuka puhuu totta: kapinalliset, Ukraina, Länsi-media vai itämedia.
http://www.bbc.com/news/world-europe-28299334
They say the An-26 plane was hit at an altitude of 6,500m (21,325ft).
Russia denies supporting and arming the separatists, and has invited officials from the Organization for Security and Co-operation in Europe (OSCE) to monitor its border with Ukraine
http://english.ctivd.nl/binaries/ctivd-eng/documents/reports/2015/10/13/index/ctivd-toezichtsrapport-nr-43-en.pdf
http://vastavalkea.fi/2016/02/26/hollannin-tiedustelupalvelut-separatistit-eivat-tuhonneet-matkustajalentokonetta/
MIVD
Military Intelligence and Security Service
AIVD
General Intelligence and Security Service of the Netherlands
Sources
Review Report arising from the crash of flight MH17 [CTIVD nr. 43 8 April 2015] MIVD
Military Intelligence and Security Service AIVD
General Intelligence and Security Service of the Netherlands5.2.2
The information in the MIVD’s possession
The capacity of the Russian armed forces and the Ukrainian armed forces
The general impression with regard to anti-aircraft defence systems was that the Russian armedforces possessed advanced systems that had been installed in the territory of the Russian Federation
close to the border with Ukraine. These systems had sufficient range to be able to hit a civil aircraft atcruising altitude, which is a height of at least 7.5 kilometres.
According to the MIVD’s information, the Ukrainian armed forces mainly possessed outdated resources,including, however, certain powerful anti-aircraft systems. A number of these systems were locatedin the eastern part of the country
The Separatists’ capacity
Since they were also attacked from the air by the Ukrainian armedforces, mainly after the Ukrainian government had reactivated its so-called anti-terrorism operation inthe course of May 2014, the Separatists tried to acquire anti-aircraft systemswith the aim of defending themselves.
On 29 June 2014, the Separatists captured a Ukrainian armed forces military base in Donetsk. At this base, there were Buk missile systems.
These are powerful anti-aircraft systems. This development was reported extensively in the media prior to the crash.
Case Antonov 26 (14.7.2014)
the Ukrainian Minister of Foreign Affairs, Klimkin, declared that the situation in the east had reached a new and dangerous phase because the Russian Federation was now openly providing the Separatists with military support. As
an example of the escalation, Klimkin cited the Antonov’s being shot down in the area of Lugansk.
Klimkin reported that the Antonov was flying at an altitude of 6,200 metres and could only have been hit with Russian equipment, because the Separatists did not possess this kind of anti-aircraft systems.
Ukrainian authorities stated that the aeroplane was flying at 6,500 metres and was not shot down by a portable anti-aircraft system but by a more powerful system. This was probably carried out from Russian territory.
In themedia, the Separatists claimed that they had shot down the aeroplane and taken some of the crewprisoner.i
If the Antonov had indeed been shot down by, or even from, the Russian Federation, this would have been a game changer. Direct Russian participation in the conflict would have become a fact. That iswhy the MIVD immediately launched an investigation into the incident.
The MIVD assessed it to be unlikely that the Antonov had been shot down by a powerful anti-aircraftsystem (separate from the question whether this had been carried out from Russian territory). From pictures of the wreckage and eyewitness accounts it was clear that the aeroplane’s right-hand enginehad been hit and that 5 to 6 parachutes had subsequently appeared. The Antonov had allegedly crashed only then. On this basis, the MIVD concluded that the appearance of the damage was notconsistent with a hit by a powerful anti-aircraft system.
According to the MIVD, the wreckage and the eyewitnesses supported the fact that the aircraft was shot out of the air by MANPADS from Ukrainian territory. This would only have been possible if the Antonov were flying substantially lower than 6,200 or 6,500 metres.
On 14 July 2014, the Ukrainian authorities publicly issued a NOTAM, which meant that Ukrainian airspace was closed up to a height of 9,700 metres (FL320).
The MIVD did not receive any informationregarding the reasons for this restricted airspace.
5.3.2 The information in the AIVD’s possessionBoth types of systems are considered surface-to-air missiles (SAMs). Due to their limited range, the aforementioned weapons donot constitute a danger to civil aviation at cruising altitude.On 16 July, the AIVD received a report from a reliable source that stated that there was no information that indicated that the Separatists possessed a medium-range SAM system. This comment was made in view of the circumstances related to the Ukrainian armed forces’ Antonov being shot down on 14cJuly 2014 in Eastern Ukraine.
The AIVD did not have any information that indicated that the Separatists possessed an operational,powerful anti-aircraft system such as a Buk system, also called an SA-11, prior to the crash of flight MH17.
The AIVD had no indications that the Russian Federation had provided the Separatists with powerful anti-aircraft systems.
There were no indications that they were being trained to usepowerful anti-aircraft systems. [LIKE BUK]
5.7 Answer to research question c
The AIVD and the MIVD did not have any indication that the Separatists had the capacity to hit civilaeroplanes at cruising altitude. Moreover, there were no indications either that they would target civil aeroplane or that they were engaged in activities with this objective in mind.
The AIVD and the MIVD did not have any indication that the Separatists had the capacity to hit civilaeroplanes at cruising altitude.
Moreover, there were no indications either that they would target civil aeroplane or that they were engaged in activities with this objective in mind.
The AIVD and the MIVD did not receive any information from partner services that explicitly or implicitly indicated a risk to civil aviation above Eastern Ukraine.
The AIVD and the MIVD’s assessment is that, prior to the crash, there were no indications that pointed to a specific threat to civil aircraft above Eastern Ukraine.
The BUK-battalion (SA-11 battalion)
The system consists of the following components (referred to as a battalion) six 9A310M1 radar and launch vehicles,
– three 9A39M1 reload and launch vehicles,
– a 9S18M1 (SNOW DRIFT) target search and acquisition radar
– and a 9S470M1 battalion command post.
Radar and launch vehicle Each 9A310M1 radar and launch vehicle is fitted with a 9S35 (FIREDOME) fire control radar and can be fitted with a maximum of fourready-to-fire 9M38M1 (GADFLY) surface-to-air missiles.
– Because the 9A310M1 radar and launch vehicle is fitted with its own firecontrol radar, the 9S35 (FIRE DOME), it is possible to operate itindependently without support from the battalion. – The vehicle can detect, establish and monitor targets using the 9S35 radar.Reload and launch vehicle
With only the 9M39M1 reload and launch vehicle, it is not possible to independently attack an aircraft; this is because it lacks a firecontrol radar which means that once fired, the missile cannotbe guided to its target. a 9S18M1 (SNOW DRIFT) target search and acquisition radar http://english.ctivd.nl
CTIVD/MIVD/AVID raportit vahvistaa jo muallakin todetun.
Ei ole tiedossa että alueella olisi ennen 17.7.2014 ollut ketään joka olisi halunnut ampia alas siviilikoneen.
Ei ole myöskään tiedossa että kapinallisilla olisi ollut toimiva BUK ennen 17.7.2014. (rikkinäisiä oli)
Raportin mukaan 16.7.2014 oli tiedossa että kapinallisten varustelupisteellä Venäjällä oli kehittyneitä moottoroituja ilmatorjuntaohjusjärjestelmiä, ei varmuutta oliko kyseessä BUK järjestelmiä.
17.72014 kapinalliset todistetusti kuljettivat ohjuksin ladattua BUK TELAR laitetta lavetillaan Donetskista Snizhneen ja ajoivat sitten eteläänpäin jne.
Esim. suomalaiset asiantuntijat sanovat että yksinäinen TELAR osuu ja tuhoaa siviilimatkustajalentokoneen 100% varmuudella, jos sellainen joutuu vääriin käsiin.
Aihetta käyty tarkemmin läpi MH17 keskusteluissa.
Tuossa yllä näyttäisi olevan oleellista kuka puhuu totta.
Ei ole aivan yhdentekevää jos puolustus pystyy osoittamaan Ukrainan valehdelleen aiemminkin.
Erityisesti jos on separatistien sana vastaan ukrainalaisten sana. Ei voi olla kovin uskottava oikeudessa jos on esittänyt pelkkiä valheita sitä ennen.
Jotenkin näin varmaan normaalissa oikeudenistunnossa edettäisiin. Osoitettaisiin vastapuolen valheet ensin. Tämä taitaa kuitenkin olla Nato-sirkusta alusta loppuun, joten pakotteet jatkuvat ja Suomi köyhtyy!
PS. Oikeudessa noiden instanssien todistusvoima voi olla melkoinen.
Kuulostaa kyllä kohudosentin ja häntä seuraavan antifasistisen putinistisen runkkuringin hourailulta!
Niin nämä ovat kyllä visuaalisia. Ääntä ei ole mukana.
http://www.kaur.ru/php/history-pic.php?pic=mainilaan_laukaukset_02
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Terveiset_mainilaan.png
Tältä näyttää Mainilan Finnäs, joka siis varmasti ampui Mainilaan.
http://www.kaur.ru/php/history-pic.php?pic=mainilaan_laukaukset_02
1939 luultavimmin kyse oli joko suomalaisten tykkitulesta tai venäläisten pioneerien räjäytystöistä, jotka sitten käytettiin propagandassa hyödyksi? Venäjä tuskin ikinä ampui Mainilan laukauksia.
Siis mikä tässä nyt sitten mättää?
Kaikki kolme rakennusta räjäytettiin hallitusti alas sotilaskäyttöisillä termiiteillä.
Kerosiinipalo WTC:n kaltaisissa olosuhteissa ei nosta palolämpötilaa tarvittavan korkealle, jotta erikoisvalmisteiset teräsrakenteet voisivat heiketä tarpeeksi!
Siihen tarvittaisiin vähintään 1500-2000 asteen kuumuus!
Tuossa torniromahduksessa kuoli muistaakseni jotain 3000 henkilöä. Lienee sama määrä, jonka terroristit saavat listittyä Suomessa, jollei rajoja suljeta ja viisumeita oteta käyttöön. Onnettomat ja tyhmät viranomaiset tajuavat tämän liian myöhään?
Lontoossa oli suurkatastrofi lähellä. Onneksi kotikutoinen pommi ei räjähtänyt kunnolla. Nyt ei olisi varaa enää leikkiä netissä vaan tarvittaisiin kunnon toimia jos halutaan ihmishenkiä suojella.
Professori Lillerank: Suomen naapuri Ruotsi on turvallisuhka. Miettikää sitä!
Totta!
”Har inbördeskriget blivit oundvikligt?”,
http://www.bakom-kulisserna.biz/news/har-inbordeskriget-blivit-oundvikligt/
”Chefsåklagare varnar för krackelerande rättsväsende: ”Första tecknen på att systemet kollapsar”,
http://www.bakom-kulisserna.biz/news/chefsaklagare-varnar-for-krackelerande-rattsvasende-forsta-tecknen-pa-att-systemet-kollapsar1/
”Nej, Sverige överlever inte som nation”,
http://www.bakom-kulisserna.biz/news/nej-sverige-overlever-inte-som-nation/
”Folkmordet augusti 2017”,
http://www.bakom-kulisserna.biz/news/folkmordet-augusti-2017/
”Göran Persson i TV4: Globaliseringen oundviklig – Sverige måste krossas”,
http://www.bakom-kulisserna.biz/news/goran-persson-i-tv4-globaliseringen-oundviklig-sverige-maste-krossas1/
”Havaintoja: Ruotsin epäonnistuminen valtiona ja Euroopan romahdus
Ruotsin epäonnistunut pakolaispolitiikka on johtanut maan orwellilaiseen yhteiskuntaan, joka vainoaa niitä kansalaisia, jotka muodostavat kriittisen vastavoiman vallitsevalle monikulttuuriselle yhteiskunnalle. Onko läntinen naapurimme kuilun partaalla? Sortuuko Eurooppa muukalaisinvaasioon?
Maahanmuuttajien rikollisuuden arvostelu on kriminalisoitu…”,
http://magneettimedia.com/havaintoja-ruotsin-epaonnistuminen-valtiona-ja-euroopan-romahdus/
”Made by successive (Mossad mind controlled) traitor governments in Sweden” – Suomi näyttää seuraavan Ruotsin jalanjälkiä, samanlaiset hallitukset ja varsinkin nykyinen.
Tavallisen kadunmiehen on mahdoton uskoa 9/11-petosta, koska petos on niin massiivisen laaja. Se ei rajoitu pelkästään Yhdysvaltojen viranomaisiin ja mahdollisesti johonkin ulkopuoliseen suorittajaan vaan siinä on mukana kaikki maailman hallinnot ja valtamediat.
Eihän yksikään maailman hallinto ole virallista selitystä kyseenalaistanut vaikka selkeitä todisteita petoksesta on olemassa. Valtamediat Suomessakin tavan takaa mitätöivät asian foliohattuiluksi ja salaliittoteoriaksi sen sijaan, että alkaisivat analyyttisesti tutkia tuon päivän tapahtumia. En epäile hetkeäkään etteikö Suomessakin silloinen poliittinen johto ole kuullut asiantuntijoita, mutta on katsottu hyödyllisemmäksi uskoa valhe ja toimia sen mukaan.
Kansalaiset haluavat uskoa, että se hallinto jonka he ovat valtaan äänestäneet suojelisi heitä. Hallitsijoiden osoittautuminen kansalaistensa murhaajiksi oikeuslaitoksen ja median ummistaessa silmänsä on länsimaisissa ”demokratioissa” totaalisen järkyttävä ajatus.
Petoksen ylläpitämistä edesauttaa vielä sekin seikka, että on paljon ihmisiä (erityisesti Yhdysvalloissa), jotka ymmärtävät tapahtuneen petokseksi, mutta katsovat itsensä ja maansa hyötyvän kaikesta siitä, mitä siitä seurasi. Iskuissa menehtyneisiin suhtaudutaan kuin valloitussodassa kaatuneisiin sivullisiin (collateral damage).
’…Kansalaiset haluavat uskoa, että se hallinto jonka he ovat valtaan äänestäneet suojelisi heitä…’
Siinäpä se. He ovat kuin lapsia joille omat vanhemmat ovat turvamiehiä ja joiden sanaan siksi sokeasti luotetaan kunnes myöhemmin kehittyy kyky ajatella omilla aivoilla.
The 16th anniversary of 9/11 — Is Osama bin Laden chuckling in his grave?
53 per cent of Americans now doubt the official version of 9/11. Even Osama bin Laden has begun to express his doubts from beyond the grave.
https://www.darkmoon.me/2017/the-16th-anniversary-of-911-is-osama-bin-laden-chuckling-in-his-grave/
”Those in power consider us ALL useless eaters and have used divide and conquer techniques against us to keep us from uniting. What we “ALL” need to keep in mind is that once the bottom of the pyramid unites, the rest will collapse.”
Paavi ja Katolinen kirkko näköjääs täysillä NWO-hengessä!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201709112200385663_ul.shtml
Kyllä ilmastot muuttuu, se on selvä, mutta paljonko siinä on ihmisen aikaansaannosta on toinen juttu. Irman kaltaisia hurrikaaneja on ollut ennenkin, eikä silloin puhuttu ilmastonmuutoksesta. Suomessakin on joskus kasvanut havumetsää pohjoisrajalla saakka. Maapallo on kokenut rajuja ilmastonmuutoksia olemassaolonsa aikana.
Mutta silloin kun politikot rupeavat keräämään rahaa vaikka vain tuhat miljardia jollekin taholle ja sanovat, että sillä saadaan ”ilmastonmuutos” torpattua, on syytä suhtautua epäillen.
Ilmasto on AINA muuttunut, ei siihen tarvita ihmisten tekemisiä!
Jesuiitti-paavi Franciscus on sotarikollinen, joka on tapattanut miljoonia ihmisia ympäri maailmaa ja aiheuttanut omalta osaltaan valtavaa kärsimystä mm. Argentiinassa. Vatikaani alaorganisaatioineen on moottori, joka löytyy jokaisen kriisin ja maailmanlaajuisen köyhyyden taustalta…. he edustavat pankkijärjestelmän ylintä valtaa. Vatikaani hallitsee WEATHER MANIPULATION, jota on kehitetty 70 vuotta, ja se on saatu vuosi vuodelta yhä tehokkaammaksi. HAARP ja sen kaltaisia sään manipuloimis-keskuksia on sijoitettu tasaisesti ympäri maailmaa (Suomen ympärillä mm. Norja, Ruotsi, Venäjä) , ja ne ovat kaikkein tehokkaimpia aseita joita on koskaan on kehitetty ihmiskuntaa vastaan. Näiden sään manipulointi keskusten avulla kyetään saamaan aikaan hurrikaaneja, maanjäristyksiä, tsunameja, tulivuoren purkauksia, ja juuri siitä johtuu nämä yhä massiivisemmiksi kasvavat ”luonnon” katastrofit ympäri maailmaa. Toisin sanoen, Vatikaani seuraa asettamaansa AGENDA 21 ohjelmaa, jonka päämäärä on näin kylmästi sanottuna: ihmisten kärsimyksen maksimointi ja massamurhat.
OTE ILTALEHTI: Paavi Franciscus sanoi hurrikaaneihin liittyen, että tiede on osittanut ”hyvin selvästi” ilmastonmuutoksen ja että historia tulee tuomitsemaan sen kieltäjät.
– Jos emme toimi nyt, me tuhoudumme, paavi sanoi uutistoimisto Reutersin mukaan.
Katolisen kirkon johtaja painotti, että kaikilla ihmisillä – myös poliitikoilla – on ”moraalinen vastuu” ottaa ilmastonmuutos vakavasti.
Tuokin keikka selvinnee joskus, kun nykyiset päättäjät lykkäävät koiranputkea. Ellei todisteita ole tuhottu totaalisesti. Sitähän on liikkeellä Suomessakin, vaikka pienemmässä mittakaavassa, mutta meille aika merkittävässä.
KHO päätti, että Valtioneuvostossa ja Eduskunnassa vierailevat lobbarit ja heidän ”rekisterinsä” ovat julkista kamaa ja annettava toimittajille pyydettäessä. Rupesivat pistämään paperit päivän päätteeksi silppuriin. Toimittaja saa niitä kyllä, jos ehtii hakemaaan ne paperiversiona ennen päivän päättymistä. Muuten ministerimme ja edustajamme kannattavat kyllä avoimuutta.
Onkos tämä ”Politrukki” sama persoona joka riehui T-reen A-lehden blogissa vuosia. Jonkinlainen ”kapiukko” ? Ihmeellistä jankuttamista jenkkien piikkiin. Minä itse ”jenkkinä” en ikinä osaisi mennä länsivallan puolelle, niin törkeää menettelyä he harrastavat ympäri maapalloa. Kaikki ne nelisen-sataa tukikohtaa maapallolla pitäisi jo avata kansojen silmät, missä mennään ? Lisäät siihen ISRAELin heidän porukkaansa niin kolmas M-sota alkaa selvästi nostamaan ilkeää päätään. Jonkinlaista älykkyyttä vaaditaan pysymään oikeudenmukaisena.
Johan sen sanoo järkikin,etteivät ”kamelikuskit” kykenisi ikipäivinä edes nostamaan konetta kiitoradalta ilmaan.
Lentokapteenin koulutus ei tapahdu pelkän ”kirjekoulun” perusteella, taikka urheilukoneiden harjoituslennoilla. Ensinnäkin, mitä helvettiä Saudeilla olisi ollut kiinnstusta tappaa omiaan muutamien koneiden takia, vaikka he ovatkin ”fanaatikkoja”. Aivän ilmeisesti rakennukset olivat saaneet purkutuomiot, joten se sopi propakandan perustaksi IRAKIN sodan aloitukseen. Joku saakelin tolkku pitäisi asioissa olla. Missä ihmeen maailmakolkassa yksikään ”auktoriteetti antaisi luvan karvanaamoille harjoitella omilla koneillaan”, ei onnistu, ei sitten millään. Vaikka jenkit tekevät paljon virheitä, niin joku raja heilläkin on älyttömyyksissään ?
Natsi-Saksa oli Amerikan suuri Bisnes — entä 9-11 ?
Rauha olisi katastrofi Amerikan teollisuudelle ja bisnekselle, sanoo historioitsija Jaques R Pauwels videotiivistelmässään WW2:sta. Prof. Pauwels paljastaa tuon sodan (myös myöhempien) todellisen luonteen, mitä emme ole saaneet kuulla ja lukea.
Amerikan eliitti suhtautui natseihin varsin myönteisesti loppuun asti. WW2 oli talouseliitin sota eivätkä siinä vain natsit olleet ’pahoja poikia’. He tekivät likaisen työn ja tahkosivat rahaa Amerikan eliitille.
Silläkään ei ollut merkitystä, että juutalaisia vainottiin ja pantiin työleireille. Heistä oli suuri osa sosialismin kannattajia ja bolshevikkeja, joita Hitler vihasi. ’Tuhoaminen’ sopi hyvin juutalaisen Rooseveltinkin johtamalle Amerikalle, joka oli kapitalismin kukoistava puutarha.
Koko sodan ajan Amerikan teollisuuseliitti (military-industrial complex) pysyi uskollisena natseille ja kun sota kääntyi lopulta Natsisaksan tappioksi, niin Liittoutuneiden Saksaan rakentamia suuria teollisuuslaitoksia ei pommitettu mutta monia maan suuria kaupunkeja sen sijaan tuhottiin suurella innolla maan tasalle.
Itse asiassa Amerikan teollisuuspohatat olivat suuria natseja ja arvostivat Hitlerin toimia, voi sanoa, koko sydämestään. Olihan Hitlerin päävihollinen kommunistinen NL, jonka tuhoamiselle maan kapitalistieliitti antoi täyden tukensa.
How Corporate America Supported Nazi Germany
http://www.globalresearch.ca/how-corporate-america-supported-nazi-germany/5430838
If peace breaks out, it would be economic disaster for the US.”
Wow! That is the ”Inconvenient Truth” that they have to keep our citizens from ever knowing. So the myth of ”American Exceptionalism” was created to control public opinion. This propaganda turned out to be one of the most effective brainwashing tools ever invented.
https://www.youtube.com/watch?list=UUvtTGZEcS8mbWdB7prg4QNw&time_continue=25&v=-6UgHmeiXyo
Pauwelsin video löytyy yllä olevasta linkistä, se ei ole tämä joka tässä näkyy.
Masonic Central Bankers Engineer all Wars
“Money” is virtual, a mental concept, an accounting system. Our currency is like a coupon. Money is a medium of exchange.
The Central Banking Cartel creates it out of thin air, as a debt to itself, something our government could do interest and debt-free.
But our government belongs to them, not us. The aim of the New World Order is to expand this racket into a total political, cultural and economic monopoly.
This is the real meaning of Communism. This is why our national, racial, religious and gender identities will always be under occult assault.
https://www.henrymakow.com/2017/09/all-wars-engineer.html
Niin, onhan se hieman huvittavaa, että BIS:n johtokuntaan kuului 2. maailmansodan aikoihin useita korkea-arvoisia natseja yhdessä vaikutusvaltaisten juutalaisten kanssa!
Luonnostelua / matskua dokkariin joka varmaan joskus pitää kirjoittaa.
https://www.youtube.com/watch?v=nqbUkThGlCo
0:00 Taustalla olevasta pölypilvestä voisi päätellä että romahdus on alkanut.
0:03 Katolla oleva kerroksen korkuinen ilmastointihuone (tms) alkaa romahtaa vasemmalta/takaa, rakennuksen romahdus etenee… koko rakennus huojuu
0:04 ilmastointihuone katoaa ”etuseinän taakse”, toisin sanoen vasemmalta takaa alkaen romahdus on poistanut julkisivun takaiset kantavat rakenteet ylös asti, yläosasta osa romahtaa alempien päälle.
8 kerrosta alempana romahduksen ilmanpaine työntää ikkunaruutuja pois paikaltaan
paine purkautuu joko hissikuiluista kyseiseen kerrokseen tai kyseinen kerros painui juuri kasaan julkisivun takana.
0:10 etuseinä notkahtaa taaksepäin, vasen etukulman julkisivu notkahtaa eteenpäin, loput katon rakenteista katoaa julkisivun taakse (romahduksen pöly kiertää rakennuksen alaosan eteen tai tulee läpi alakerroksista koska takavasemmalla rakenne romahti alas asti)
0:11 etuseinä lähti putoamaan, romahduksen ilmanpaine työntää ikkunaruudut sijoiltaan myös oikealla puolen julkisivua, se kertoo myös oikean puolen ”sisuskalujen” romahtavan.
Alasputoamisessa vasen puoli tulee alas hieman oikean edellä.
Loppuvaiheessa vasemman puolen putoaminen hidastuu puolessa välissä, oikea menee edelle.
Vasemman kulman jäänteet kaatuu sisään.
Oikean puolen seinä tuli ehjänä alas.
Etuseinä kaatui hieman ”selälleen” (kohti muita WTC jäänteitä)
0:18 romahdus alkaa olla ohi
Läjä on noin 10 kerroksen korkuinen, täyttäen läheiset kadut.
Romahdus alkoi selkeästi (hallitsemattomasti) vasemmalta takaa, tai ei ainakaan keskeltä.
Mielenkiintoinen ketjureaktio.
Toisenlainen kooste, josta käy ilmi että ”kaikki tietävät” että romahdus tulee.
https://www.youtube.com/watch?v=JnLcUxV1dPo
”Building is going to blow up.”
”No way to stop it.”
jne…
Minun mielestä tuossa on aika hyvä kooste + simulaatio:
https://www.youtube.com/watch?v=uFJa9WUy5QI
”WTC7 oli ainoa teräsrunkoinen rakennus jonka on annettu palaa vapaasti 7 tuntia ennen romahdusta.”
Kyseisen simulaation tieteellisestä tarkuudesta ei haisua, mutta pikavilkaisulla näyttää ainakin siltä miten wtc7 tuli alas.
Kaikki rakennukset ovat yksilöllisiä, kuitenkin. Aikakausittain esim. suojarakenteissa on fuskattu eri tavoin.
Tuntikausien tulipalon pehmentämät rakenteet useissa kerroksissa ja vaakatasossa pitkiltä matkoilta saivat aikaan sen että koko rakennus romahti, ei vain takanurkka/vasen laita. Tulipalosta näkee että esim etuseinämältä piippuilmiö tai tuuli imee/puhaltaa ilmaa sisään savukaasujen poistuessa jostain takaa. Moisessa lämmöt nousee helposti todella korkeiksi.
Takaseinä on alhaalta ylös asti paksun savun peittämä ennen romahdusta, ei voi nähdä kuinka laajalti takaseinä on tulessa. Rakennuksen läpi virtaavista palokaasuista palamaton materiaali tod. näk palaa siellä savun sisällä, pistemäiset lämmöt varmaankin yli 1000 asteiset.
Alaskan duudsonien tulokset tulevat joskus tuonne:
http://www.wtc7evaluation.org/
(USA on sellainen hörhöjen maa jossa kaupallisesti voi mahdollistaa mitä vaan tutkimustuloksia, aika näyttää minkä verran Alaskan tutkailussa on asiaa. Se tunnin diibadaaba oli niin intensiivinen että se näytti tarkoitushakuiselta shokeeraukselta.)
Tuossa muuten lämpötila-arvoita kahdessa välipohjassa:
https://www.metabunk.org/data/MetaMirrorCache/i100.photobucket.com_albums_m18_JazzRoc_wtc7_nist_fire_dgm_13fl.png
Tulipaloja oli kuitenkin monissa kerroksissa.
(jos esim. 150m vaakapalkisto kuumuu 500 asteeseen, palkiston pituus kasvaa noin 30cm, simulaatiomallit ei ole ”ihan” yksinkertaisia tornitaloillle, lämpölaajeneminen vaikuttaa kaiken suuntaisissa palkeissa, mikäli liitokset on tehty joustamaan ja liikkumaan, ne kestävät laajenemisen… lisäksi näyttäisi että esim avotulen päälle asetettu teräskisko menettää jo muutaman minuutin jälkeen kantavuuttaan … laajeneminen + notkahtaminen voi kompensoida toisiaan tai sitten notkahtamisesta tulee nurjahdus …)
Monasti näkee että kantaville rakenteille vaaditaan 60 minuutin palon kestävyys. Yksinkertaistettuna tarkoittaa että rakennetta merkittävästi heikentävä kuumuus/energia ei saa päästä paloeristeen läpi alle 60 minuutissa. Täysin romahtumattomiksi ei teräsrakenteisia rakennuksia voida tehdä, käytännössä pyritään siihen että ihmiset saadaan turvaan ja/tai palo rajattua/sammutettua kyllin nopeasti.
Tulipalo toimistorakennuksessa etenee osastosta ja kerroksesta toiseen. Kun palava materiaali on palanut loppuun, palo hiipuu, rakenteet jäähtyvät ja saavat takaisin menetettyä kantavuuttaan. Vaikka tulipalo itse rakennuksessa jatkuisi pitkäänkin, ei se kuitenkaan kestä tietyssä tilassa paria tuntia kauempaa ellei tilaan syötetä tai ole säilötty palavaa materiaalia tarkoitukselliseti.
Lisäänpä vielä jotta… palojen sammuttua rakenneterästen muodonmuutokset jatkuvat. jäähtyvät teräspalkit supistuvat ja romahdus voi siksi aivan hyvin tapahtua myös tässä vaiheessa.
Ajattelitko, että rakenneteräs käyttäytyisi palossa kuin kutistuva pyykki pesussa?
Tulipalon jälkeen ei siis pidä kenenkään mennä rakennukseen. Sehän voi romahtaa…
Teräs laajenee lämmetessään ja supistuu jäähtyessään.
Tuo on vain osittain totta. Eri teräslaatujen välillä on suuria eroja.
Viime yönä käytin pari-kolme tuntia asian opiskeluun, oli mielenkiintoista huomata miten laaja ja suuri valikoima eri tyyppisiä teräksiä on olemassa.
Yhteistä kuitenkin on se fakta, että yksikään teräsrakenteinen suuri rakennus ei ole koskaan romahtanut tulipalon seurauksena.
WTC:t ovat ainoita jotka ovat ”romahtaneet” tulipalon seurauksena. Juuri tämä pistää epäilemään virallista selitystä!
Kaikki rakennukset on yksilöllisiä.
Lisäksi jokainen tulipalo on yksilöllinen, samoin palokuormat.
Tärkeää huomata sekin että WTC torneissa käytettiin ”spray-on fire resistance (SFRM)” menetelmää. Eli terästen päälle oli vain ruiskutettu jotain paloa hidastavaa massaa.
Tuosta näkee että 550asteessa teräksen kantavuudesta on jäljellä noin 60%.
http://www.steelconstruction.info/images/9/99/Steel_strength_in_fire.png
Tuolla joitain tapauksia…
https://www.jensenhughes.com/wp-content/uploads/2014/02/White_Paper_Historical_Survey_Building_Collapse_NIST_JBeitel-NIwankiw_OCT-2006.pdf
(6 teräsrunkoisen romahdusta/osittaista romahdusta)
https://www.usfa.fema.gov/downloads/pdf/publications/tr-097.pdf
Lessons learned:
”Buildings constructed of steel should, in effect, be considered unprotected and capable of collapse from fire in as few as ten minutes.”
http://articles.chicagotribune.com/2012-02-05/site/ct-per-flash-mccormickplacefire-0205-20120205_1_mccormick-place-fire-equipment-chicago-fire
(McCormick Place)
http://www.mace.manchester.ac.uk/project/research/structures/strucfire/CaseStudy/HistoricFires/BuildingFires/default.htm
http://youtube.com/watch?v=76AkcimaZjA (sulaa terästä .. ei vaan jotain muuta, kuten WTC)
http://youtube.com/watch?v=tAdxUxcKRc8 (sulaa terästä .. ei vaan jotain muuta, kuten WTC)
(Winson tower)
https://www.nbcnews.com/news/world/amp/tehran-s-iconic-plasco-building-collapses-after-fire-iran-state-n708721
(Teheran)
Tuossakin hyvä huomiot:
”No body fought fires in WTC1, 2, or 7. Plus 1, 2, and 7 shells were breached letting in massive amounts of air so the fires could burn. ”
Tuo sivusto http://www.wtc7evaluation.com on disinformaatiosivusto. Se on rakennettu ae911truth.org sivuston näköiseksi ja sen yläkulmassa on jopa ae911truth-logo, jonka linkki johtaa tälle samalle wtc7evaluation- disinformaatiosivulle.
Nyt sinä Kimmo paljastuit informaatiosoturiksi. Kuulutko niihin sataan suomalaiseen, jotka kävi jenkeissä hakemassa oppia?
LOL!
Koetan olla disinformaation ”soturi”.
Koetan katella todisteita ja teknistä dataa yms. faktoja ja siten päätellä onko jokin totta vai ei.
Jos olet faktojen perässä, niin miksi haluat meidän käyvän wtc7evaluation – sivuilla, mutta et ea911truth – sivuilla?
Evaluation näytti koostavan keskustelun alla olevan ”tutkimuslaitoksen” tulokset.
Enpä tiennyt niiden olevan huijareita.
Tarkkana saa olla.
Tämä on tätä totuuden jälkeistä aikaa…
Tulipa tehtyä hätäisiä johtopäätöksiä.
Tuo AE911truth-järjestön logo on sivustolla ilmeisesti siksi, että se rahoittaa Hulseyn tutkimusta.
Pahoittelen.
Näiden mallinnusten merkitys WTC7:n romahtamisen tutkimisessa on yhtä kuin nolla.
Rakennukset suunnitellaan kestämään kuormat ja tulipalot. Niiden suunnittelussa käytetään erilaisia materiaalien, kuormitusten ja olosuhteiden varmuuskertoimia, joiden ansiosta ne kestävät tuplasti sen mihin ne on suunniteltu.Tarkastelumallit pohjautuvat näihin suunnitelmiin. Jos rakennus on suunnitelu oikein ja malli vastaa tarkasti suunniteltua, niin luonnollisestikin malli kestää tarkastelun.
Mallia voidaan käyttää ainoastaan sen tarkasteluun, mitä tapahtuisi, jos rakennus ei olisikaan rakennettu niin kuin oli suunniteltu. NISTin tarkastelumalli jätti mallistaan pois monia kriittisiä rakenteita ja sen lisäksi yksinkertaisti fysikaalisia lähtöarvoja niin, että sai mallin käyttäytymään lähes toivotulla tavalla.
Yksi aivan mahdoton oletus oli se, että niskapalkkia A2001 ei oltu kiinnitetty pilariin 79, vaan pääsi vapaasti liikkumaan pilariin kiinnitetyn ulokkeen päällä. Käytännössä kun palkki nostetaan kannattimelleen, niin siihen välittömästi asennetaan kiinnityspultit. Vasta sen jälkeen irrotetaan nostoliinat. Tämä on jo työturvallisuuskysymys, sillä irrallaan oleva palkki voi pudota ja aiheuttaa onnettomuuden.
Hulseyn ryhmä teki omaan malliinsa kaikki samat epärealistiset alkuoletukset, mutta sai rakennuksen kuitenkin käyttäytymään toisin. Se ei romahtanut. Nyt sitten voidaan spekuloida sillä, kumman laskentamalli oli oikeellisempi.
Jos rakennettaisiin todenmukainen malli lehmästä todemukaiseen maailmaan, se ei lentäisi. Jos sitten vähennettäisiin mallin maailmasta painovoimaa, lisättäisiin lehmän jalkoihin sulkia ja levennettäisiin sen häntä pyrstöksi, niin mallinnettu lehmä todellakin voitaisiin saada lentämään.
Vaihtoehtoa mallinnukselle ei ole.
Identtistä rakennusta ei ole mahdollista rakentaa saatikka identtistä palokuormaa. Identtisiä käytön rasitusta ja tapahtuman vaurioita ei voida saada aikaan todelliseen poltettavaan koerakennukseen.
On mahdollista tehdä malli joka todenmukaisesti osaa simuloida täydellisesti rakennuspiirrustusten mukaan rakennetun rakennuksen. Siihen sitten voidaan simuloida rajaton määrä eri palokuormaratkaisuja. Ja edelleen voidaan ajaa simulaatiot huomioiden mahdolliset rakennusvirheet ja esim remontit rakennuksessa.
Loppuviimein voidaan arvioida saatiinko simulaatioilla oikeasti jotain selville.
ja vielä…
NIST oli saanut ilmeisesti tehtävän etsiä joku malli joka selittäisi WTC7 romahduksen.
” Why did NIST not find evidence of explosives? Simple. Here’s a Q&A between Jennifer Abel of the Hartford Examiner and NIST spokesman Michael Newman:
Abel: ”What about that letter where NIST said it didn’t look for explosives?”
NIST: ”Right, because there was no evidence of that.”
A: ”But how can you know there’s no evidence if you don’t look for it first?”
N: ”If you’re looking for something that isn’t there, you’re wasting your time… and the taxpayers’ money.””
Se mitä olen NISTin tekemisistä tähän asti bongannut, mallin mukaan tehty animaatio ei ole 1:1 romahdusvideoissa nähdyn kanssa. Se ei ilmeisesti ollut NIST tehtävän annossa mikään kriteeri, olisi pitänyt olla. Mutta raha ratkaisee USAssa.
(vaikka NIST olisi ryssinyt ”tutkimuksen” miten pahasti tahansa, se ei todista etteikö romahdus ollut tulipalon aikaansaannos yms.)
Räjähdepurkamisen puolesta todistaa:
-Räjähdysäänet
-Räjähdepurkuasiantuntijoiden lausunnot romahtamistavasta
-Rakennusinsinöörien ja arkkitehtien lausunnot romahtamistavasta
-Nanotermiitti löydökset, terästen sulaminen, polttojäljet teräksissä
http://www.ae911truth.org/images/PDFs/Evidence_for_the_Explosive_Demolition_of_World_Trade_Center_Building_7_on_9-11.pdf
Tulipalon aikaansaaman romahduksen puolesta todistaa:
-Valtamedian uutisointi
-Päättäjien ja poliitikkojen lausunnot
Tuohan on se foliohattu+disinformaatiosivustojen äiti.
Disinformaatiosta puheen ollen.
Selitäppäs, miksi wtc7evaluation.com sivuston pääsivu on muuttunut ihan toisennäköiseksi sen jälkeen, kun aikaisemmassa kommentissani (14.9. at 13:28) siitä sinulle huomautin.
Ennen tuota kommenttiani sivu muistutti ulkoasultaan ae911truth.org sivustoa. Silloisen sivun vasemmassa yläkulmassa oli jopa ae911truth-järjestön logo.
Otitko yhteyttä pomoosi, ja kerroit, että sivun ulkoasua pitää muuttaa?
Perutaanpa tuo ylläoleva kommentti.
Sekoitin keskenään sivustot wtc7evaluation.org ja wtc7evaluation.com.
Pahoittelen sekaannustani.
Olipas analyyttinen vastaus Kimmolta. Kumma kyllä lähes 3000 arkkitehtia ja insinööriä tukee järjestöä ja on ilmaissut vakuuttuneensa todellisen tutkimuksen tarpeesta.
Ehkei Alaskan yliopiston insinööritieteiden laitoksen tutkijoitakaan nyt voi disinformaatikkoina pitää. Näiden kaksivuotinen tutkimus on aivan eri tavalla tieteellinen kuin NISTin tarkoitushakuisesti rakennuksen rakenteita vääristellyt pseudotutkimus, kuten artikkelin päälähteenä olevasta esitelmästä voi havaita.
Trump’s Continuing Refusal to Prosecute the 9/11 Funders
http://www.washingtonsblog.com/2017/09/trumps-continuing-refusal-prosecute-911-funders.html#more-69418
Demolition Expert Exposes 9/11
https://www.youtube.com/watch?time_continue=479&v=X9DNB9byK0M
Poliittisesti korrekteja vastauksia on turhaa etsiä. ” Modus operandi ” on osoitettu selvästi ammattimaisten rakennusten purkaajien taholta. Hollywoodin versio lentokoneista, on oikeastaan hatiköiden tehtyä roskaa.
Kauko-ohjattuja ohjuksia on USAlla varastossa ” joka lähtöön ”. Pentagoniin osunut OHJUS on klassillinen esimerkki siitä. Kielitaitoisille ehdotan Christofer Bollyn selkeää todistusta miten maapallon kansoja viedään harhateille, kovaa kyytiä. Hän on Hebreankielen taitoinen juutalainen, joka on tehnyt vaikuttavaa tutkimustyötä länsimahdin paljastamiseksi, ja siihen liittyvä historia on kammottavan verinen. Ohjelma ei ole heikkohermoisille, koska se ulottuu tarkasti nykyaikaan. Jos olet USA- henkinen niin jätä se katsomatta.
Mielenkiintoinen haastattelu — The Despised State of Israel Cannot Survive for Long: Christopher Bollyn
CB: This is the real problem. Zionist influence and control over the U.S. government prevents the international community from reining in the behavior of the nuclear-tipped outlaw state of Israel.
The U.S. veto in the U.N. Security Council has effectively protected Israel from sanctions for decades. But the failure to enforce international law and apply corrective measures on the state of Israel has resulted in the creation of a monster-state that is now out of control.
Had the system of international law worked as it should, Israel would have been forced to adjust its behavior and find a way to live in peace with the Palestinians and its neighbors.
To understand the mild response of the Obama administration to the blockade and the massacre of the nine Turkish peace activists we should recall that Rahm Emanuel, the chief of staff of the Obama White House, was in Israel the week before the attack and met with Benjamin Netanyahu only four days before the Israeli assault on the Freedom Flotilla. It should be noted that Emanuel, an Israeli citizen and the son of an Irgun terrorist, runs the Obama administration
When the deception and lies about 9-11 are exposed and the Zionist and Israeli culprits revealed, Israel will be left without a friend in the world. The racist and militant Zionist regime of Israel is bound to pass from the stage of history just like the communist dictatorships of the Soviet Union and the apartheid regime of South Africa.
Such deeply unpopular regimes often fall without a shot being fired. They simply collapse because they are rotten to the core and unable to stand any longer. — linkistä jatkoa…
https://www.foreignpolicyjournal.com/2010/06/25/the-despised-state-of-israel-cannot-survive-for-long-christopher-bollyn/
Lyhyt ja ytimekäs pätkä WTC7 romahduksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=4LUDXpMhkNk
Ja tässä lyhyt pätkä, joka täysin yksiselitteisesti osoittaa, ettei NISTin vuosien aikana tekemällä romahdusmallinnuksella ole mitään tekemistä sen kanssa, miten pilvenpiirtäjä oikeasti tuhoutui:
https://youtu.be/FuyZJl9YleY
Vieläkö olet sitä mieltä, että legitiimi tapa tutkia ennen kokematonta rakennuskatastrofia on tutkimusmateriaalin tuhoaminen alkajaisiksi? Kertaan edellä olleet kysymykseni, joihin et vastannut:
”eikä taida kunnolla kiinnostaakaan kun tutkinnan kohde on hävitetty”
Miksi NIST valehteli, ettei WTC 7:sta otettu *lainkaan* terästä tutkittavaksi? Toisaalta: miksei WTC 7:n terästä kerätty kunnolla tutkittavaksi (muutaman teräksenkappaleen kerääminen ei käy asianmukaisesta tutkimisesta)? Mitään estettä tälle ei olisi ollut, koska rakennus putosi hyvin siististi omalle, evakuoidulle tontilleen.
Hyvä video Vesa, tuo minkä laitoit!
Tuli tässä tutkittua noin viikon verran näitä WTC juttuja, ja edelleenkään en pysty uskomaan virallisia teorioita, miten kaikki tapahtui.
Kävin läpi NIST:n raportin ym.materiaalia.
NIST ei tietääkseni ottanut kantaa palomiesten ym. lukuisten silminnäkijöiden raportteihin rakennusten sisällä tapahtuneisiin räjähdyksiin. Videolla, jonka aikaisemmin pistin tähän ketjuun, palomiehet kertoivat kuinka WTC:n eteisaulassa räjähti niin voimakkaasti että lattia romahti täysin!
Kuvassa WTC 1:n valtavan suuri eteisaula:
http://breakfornews.com/bfn4/NTlobbyfirecommand-full.jpg
Entäpä sula metalli jota löytyi jokaisen ”romahtaneen” WTC rakennuksen jäänteistä?
Teräsrakenteiden raivaajat löysivät vielä viikko jälkikäteen tätä sulaa metallia jonka ympärillä oli kuulemma valtava kuumuus!
Tästä löytyy Youtubelta video materiaalia, jossa kertovat omilla nimillä ja naamoilla asiasta.
Eikös virallisen raportin mukaan ollut muka niin, että mitään todisteita sulasta metallista ei löydetty?
Tuohan on helvetinmoista valehtelua.
Tulipalon seurauksena tuota sulaa metallia ei voinut esiintyä, koska virallisen raportin mukaan suurin palolämpötila oli alle 700°C, suurimmaksi osaksi kuitenkin enimmilään noin 500°C!
Muistan selvästi ensimmäiset paljastavat kuvaukset ”räjähtysten ”jäljiltä, miten teräskannattimet olivat uodosti ”leikatut 45 asteen vinouteen” ? Olimme 200 mailin päässä mökillä seuraamassa selostusta radiosta, ja pian sen jälkeen TV kuvauksia savuavista raunioista joissa ”TÖRRÖTTIVÄT PYSTYSSÄ teräspalkit”, kuin ”HITSAUSPUIKOLLA LEIKATTUNA” 45 asteen kaltevuuteen. Palkit vietiin kovalla kiireellä paikalta. On hyvin ilmeistä miten ne joutuivat ”sulattamoon, todisteiden tuhoamiseksi”. Hissikuiluihin asennetut johdot, ”THERMITE” sulatus-aineiden” asennusten aikana, pääsy rakennuksiin oli estetty, sekä räjähteitä nuuskivat koirat poistettu. Tornien omistaja nosti vakuutukset pilviin juuri ennen tornien tuhoa, koska hän tiesi mitä on tulossa. Juutalainen Silverstein teki siinä diilissä miljoonia. Näin sujuvasti HE OPEROIVAT ?
Lisäksi vielä vähän maustetta soppaan. Mitä syytä ISRAELilaisilla nuorilla miehillä oli juhlia kaksoistornien räjähdyksiä New Jerseyn puolella seuraten, pakettiautonsa katolla, rakennusten tuhoa ? Israelin ”NATIONALS” juhlimassa. Selvästi heidän Mossad järjestönsä syyllisyys tuli esille. Tornien paikalle rakennettiin muistomerkki jota ei enää voida peruuttaa. Muistuttaa hyvin miten 2-M-sodan jälkeiset muistomerkit myöskin Saksassa jäävät pysyviksi, eriävistä todisteista huolimatta.
Eileniltaisessa ”State of the Union” puheessaan Trump ei maininnut milloin hän tulee paljastamaan 9-11
purkuhommat, mutta sekin voi tulla eteen pian, kun ”W” joutuu rannekoristeisiin parhaan kaverinsa Dick
Cheneyn kanssa. Sitä me jenkit odotamme kuin ”lapsi joulua”. All in good time, all in good time?
Dr Judy Wood Where did the towers Go ?
https://www.youtube.com/watch?v=ermHx3akejc
Se kaikki pantiin niveltymään hyvin voideltuna operaationa. Irakin tuhoaminen aloitti koko suunnitelman, johon lisättiin ”Silversteinin omistamat rakennukset” koska ne olivat jo saaneet purkutuomion suuren asbestimääränsä takia. Miksi he eivät olisi huomanneet tehdä ”arabeista syntipukkeja” terroristeina Usan maan kamaralla, mikäs sen vakuuttavampaa olisi? Jos ne ”aaveterroristit olisivat olleet SAUDEJA”, niin miksi sitten ei hyökätty SAUDIEN kimppuun. Tarinoissa on niin paljon aukkoja,etteivät ne pidä vettä. Takuutena he pudottivat jotakin rojua Pensylvanian metsikköön, ja ampuivat USAn havittäjällä OHJUKSEN Pentagoniin.Niitäkin on tutkittava enemmän. Missä ovat Pentagonin (koneen) omaisten kuolin-ilmoitukset sekä kuvaukset uhrien hautajaisista, sekä matkatavaroiden tunnistamisista. Entä Bostonista lähteneiden matkustajien, ”Manifesto koneen miehistöstä sekä matkustajista”. Koko tarina on niin paljon reikiä, että rakeetkin menevät siitä läpi.
Pitkä on ketju ja maailman tappiin näköjään jotkut haluaa uskoa virallisia selityksiä, muutenhan elämämme olisi epäjärjestyksessä.
Alaskan yliopiston tutkimus hyvä lisä asian valottamiseen kansoille. Mitäs luulette, uutisoidaanko main mediassa jenkeissä?? Ei tietenkään.