Mitä yhteistä kokoomuksen lempiprojekteilla on ollut viimeisen 25 vuoden aikana?
— Ne ovat kaikki olleet perustuslain vastaisia hankkeita, jotka on toteutettu perustuslainmuutosmenettelyn vastaisesti – jokainen.
EU ja €
EU-jäsenyys vietiin läpi vastoin perustuslaillista muutosmenettelyä. EU-jäsenyys oli perustuslaissa määrätyn yhteiskuntajärjestyksen vastainen aina vuoteen 2011 saakka, jolloin lakiin lisättiin yksi ainoa lause: ”Suomi on Euroopan unionin jäsenvaltio.” Tällä kuitattiin lain vastainen liittyminen ja vuodesta 1995 jatkunut perustuslain vastainen jäsenyys.
Markan vaihtaminen euroon olisi sekin pitänyt käsitellä perustuslain muutosmenettelyn kautta eduskunnassa. Eduskunnan olisi pitänyt hyväksyä se viiden kuudesosan enemmistöllä, mutta laillisen menettelyn sijaan asia tuotiin eduskuntaan pääministerin ilmoituksena ja kuitattiin sillä. Lisäksi ilmoitettiin, että liittymällä Euroopan unioniin Suomi oli samalla hyväksynyt euron. Se ei pitänyt paikkaansa. Päinvastoin.
Ministeri Sauli Niinistökin oli julistanut ennen EU-jäsenyyttä, ettei markasta luovuta.
NATO
Isäntämaasopimus oli sekin perustuslain vastainen. Se oli myös rikoslain vastainen. Se oli allekirjoitushetkellään myös laissa olevien aluevalvontamääräysten vastainen.
Sen allekirjoittajalla, kenraali Jarmo Lindbergillä, ei ollut mitään laillisia valtuuksia tehdä valtiosopimuksia, eikä hänellä ollut siihen eduskunnan myöntämää mandaattia. Allekirjoitusta oli valvomassa presidentti Sauli Niinistö (siviiliammatiltaan juristi), jonka olisi pitänyt tietää, että NATO-isäntämaasopimus oli Suomen lakien vastainen rikos.
Sopimusta ei koskaan tuotu eduskunnan käsittelyyn, vaan se muilutettiin puolisalaa Ulko- ja turvallisuuspoliittisen valiokunnan hyväksyttäväksi. UTVA:ssa tälle rikolliselle sopimukselle antoivat siunauksensa ministerit Stubb KOK, Rinne SDP, Tuomioja SDP, Toivakka KOK, Haavisto VIHR, Räsänen KD, sekä Haglund RKP. Nämä ovat ne henkilöt presidentti Niinistön lisäksi, jotka hyväksyivät laittoman sopimuksen laittoman allekirjoituksen ja sen lainvastaisen voimaantulon.
SOTE
Nyt kokoomus häärää keskustapuolueen kanssa sosiaali- ja terveyshankkeensa kanssa, ja perustuslaki ja lait ylipäätään ovat taas vain tiellä, kun verovaroilla luotua terveydenhuoltojärjestelmää ollaan muuttamassa bisnekseksi ylikansallisille veroparatiisifirmoille ja ulkolaisille suuryrityksille lääkejakelun tapaan.
Lääkejakelu, joka ei siis pysty toimittamaan apteekkeihin ihmisille elintärkeitä lääkkeitä, on kahden ruotsalaisomisteisen firman hallussa. Sama tehdään koko terveydenhuollolle. Samalla tuhotaan perustuslaillinen yhteiskuntarakenne, jonka perusta ovat perustuslain mukaan kunnat.
Kun eduskunnan perustuslakivaliokunta taannoin totesi, että hallituksen SOTE-lakiesitys oli 15 kohdassa perustuslain vastainen, ministeri Orpo kommentoi asiaa sanomalla, ettei pidä takertua pikku yksityiskohtiin. Ministeri Orpon mielestä se, että hallitus yritti viedä läpi lakia, joka on viidessätoista kohdassa perustuslain vastainen, oli pikku juttu – lähinnä häiritsevä pikkujuttu. Tämä kertoo paljon siitä miten kokoomuksessa perustuslaista ja laeista ylipäätään ajatellaan.
B&B ei tarjoa lepoa eikä leipää rahvaalle
Jottei asia jäisi epäselväksi, eilen kokoomuksen ikijyrä Ben Zyskowicz astui esiin vähättelemään perustuslakia ja lakeja ylipäätään, ilmoittamalla tv-uutislähetyksissä, että laithan ovat vain tulkintakysymyksiä. Asian tekee mielenkiintoiseksi sekin, että kokoomus laittoi Benin perustuslakivaliokuntaan kesällä varmistamaan, että SOTE-laki menee siellä läpi. Nyt Ben tekee sovittua hommaa antamalla lausuntoja, joiden mukaan perustuslaki on vain tulkintahommeli, ei mitään muuta.
Perustuslain vastaiseen taistoon oli valjastettu myös – aina tarvittaessa veropakolaiseksi Ruotsiin karkaileva – äärirandilainen Björn Wahlroos, jonka yhteiskunnallinen kompetenssi paljastui jo muutama vuosi sitten hyvin heikoksi. Tuolloin Wahlroos taisteli sosiaaliturvaa vastaan väittämällä sen olevan yli tuhat euroa kuussa. Kun hänelle sanottiin, että se on kylläkin 487 euroa, Wahlroos oli hämmästynyt. Hän oli ollut varma siitä, että toimeentulotuki on yli tuhat euroa ja sen tiedon varassa huuteli neuvojaan.
Nyt Björn on taas hypännyt pöydälle antamaan lausuntojaan perustuslaista ylipäätään. Eilen mies kertoi, että on todella ärsyttävää kun on perustuslaki, joka estää ”uudistuksia” sekä ”hidastaa” ja ”estää” eliitin haluamaa päätöksentekoa. Ilmeisesti olisi parempi, ettei maassa olisi lainkaan perustuslakia.
Mun suuri ongelma ei ole, onko presidentilla valtaa vai ei, vaan mun suuri kysymys on, että jollain pitää olla se helkkarin valta.
Björn Wahlroos
(Verkkouutiset 23.10.2017)
Wahlroos haukkui eduskunnan perustuslakivaliokuntaa, joka ei suostu tekemään enempää perustuslain vastaista politiikkaa. Wahlroosin mukaan ongelma ovat ensimmäisen kauden edustajat, jotka eivät ole tehtäviensä tasalla – siis riko perustuslakia, kun Björnin kaverit niin tahtovat. Tämä johtuu siitä, ettei edustajilla ole tarpeeksi ammattitaitoa ja osaamista perustuslaista.
Wahlroosin skitsofreninen perustuslain vastainen ristiretki paljastui kuitenkin tämän eduskunnan ja demokraattisen politiikan teon vastaisen purkauksen jatkossa, jossa Wahlroos meuhkasi siitä, kuinka vain muutama perustuslain asiantuntija voi tuhota kaiken. Tällä hän tarkoitti oikeustieteen professoreja, jotka ovat tuoneet esiin hallituksen esitysten perustuslaillisia ongelmia. Wahlroosin silmissä he ovat väärässä ja on väärin, että muutama asiantuntija voi tuolla lailla häiritä päätöksen tekoa.
Siis toisaalta Wahlroos on sitä mieltä, ettei kansanedustajilla ole tarpeeksi tietoa ja osaamista perustuslain suhteen, mutta samaan aikaan hän on tyrmistynyt siitä, että ne joilla sitä tietoa ja osaamista kiistatta eniten tässä maassa on, eivät tottelekaan Björnin kavereita, vaan tuovat koko ajan esiin perustuslakia, joka on vastoin Björnin kavereiden tahtoa. Tai rikkaan Björnin tahtoa.
Eilisissä ulostuloissaan Zyskowicz ja Wahlroos molemmat paljastivat kaikessa karuudessaan ytimen juuri siitä ongelmasta, joka tätä maata tuhoaa. Yhteiskuntamme huipulla on miehiä, joiden mielestä perustuslaki – koko Suomen olemassa olon kivijalka – on jokin mitätön haittatekijä, ärsyttävä täysin tulkinnanvarainen hommeli, josta ei pitäisi kauheasti piitata ja jonka ei pitäisi antaa haitata suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tuhoamistalkoita.
Entisenä taistolaisena ja kommunistimilitanttina Wahlroosille ajatus pienen johtoklikin jumalaisesta oikeudesta toimia perustuslakia vastaan on tietenkin tuttua kauraa jo vuosikymmenten takaa. Tuolloin Moskova ja punalippu olivat Björnin mielestä oikeutus vaikkapa väkivaltaiselle vallankumoukselle, ja nyt miehen mielestä Wall Street ja sijoitustoiminta antavat saman oikeutuksen tämän päivän eliitille.
Perustuslailla pitäisi voida pyyhkäistä takapuolta aina kun niin halutaan.
Tämä näytelmä ja sen jatko tulee olemaan varsin mielenkiintoista katsottavaa.
¤
¤
![]() |
Sami Parkkonen on blogisti, joka on kirjoittanut poliittisesti epäkorrektia kommentaaria vuodesta 2013. |
Kirjoitus on julkaistu alunperin kirjoittajan blogissa 24.10.2017.
¤

Voisiko sanoa, että perustuslain rikkomusten osalta Björn&Ben eli B&B eli peti&safka ovat taparikollisia? Aina toistuvasti pahanteossa. Tämänhän mahdollistaa vain se, ettei Suomessa ole sivistysvaltioiden mukaista perustuslakituomioistuinta.
Perustuslakituomioistuimessa kummallekin järjestyisi peti&safka pitemmäksikin aikaa.
Ihmeellinen parivaljakko.. Niuvanniemeen vaan, ja piikkiä perseeseen, niin että koskaan ei enää mikään yhteiskuntaa vahingoittava ajatus oman edun tai kaverin edun kiilto silmissä tulisi mieleen. Siellä voisivat harjoittaa kumpikin oman laistaan parlamentarismia.
Toveri Björnistä ei enää viitsisi mitään sanoakaan ajan hukkana, -melkein kaikki on jo tiedossa, mutta jos isänsä aikoinaan oklisi KTM:ssä olleesta nojatuolistaan nostettu korvasta ikkunan kautta pihalle…, niin moni asia olisi Suomessa toisin, voisi olla jopa paremminkin.
Toveripiiri B&B:n edustamalla toveripiirillä, ja Isä aurinkoisen edustamalla toveripiirillä, ei loppujen lopuksi ole muuta eroa, kuin tilit, mihin finanssit päätyvät. Täsmälleen samat tunnusmerkit täyttyvät molemmissa toveripiireissä.
Sana toveri, on hyvä ilmaisu, jota ei oikeastaan pitäisi ollenkaan käytttää yo . yhteyksissä, vaan pitää se siellä, missä inhimillisyys ja yksilön arvostus myös todellisuudessa kulkee yli sen kollektivismin aatteen, jota sekä B&B, ja sosialistikolleegansa yli kansakunnan rajojen edustavat.
Wahlroos on samaa uusliberalismin matalaotsaista helppoheikki-ilmiötä kuin Stubbkin.
Wahlroos julisti, että perustuslain, poliitikkojen ja poliittisen päättäjien pitäisi taistella asiantuntijoita vastaan, että asiantuntijat eivät muka kuulu lainsäädäntötyöhön.
Stubbi on nuija. Wahlroosilla on brittiviikset, ja mäyräkoiria.
If You Want to Understand the Next 10 Years, Study Spain — Jos haluat tietää mitä seuraavat 10v tulevat olemaan niin perehdy Espanjaan
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=159946
Here’s some of what’s already being planned, according to Bloomberg:
Catalan separatists are mobilizing a human shield to block efforts by the Spanish authorities to take control of the breakaway region as both sides prepare to escalate the political conflict.
Groups will concentrate their activists around the regional government’s headquarters in Barcelona’s Gothic quarter and the nearby parliament building, according to two people familiar with the plans, asking not to be identified by name. They expect Spanish police to use force to try to shut down the administration and will put their bodies on the line, said one person.
“We are calling for a peaceful and democratic defense of the institutions,” Lluis Corominas, the leader of the main separatist group in the Catalan Parliament, said at a press conference in Barcelona. Regional President Carles Puigdemont has called for similar action.
The separatists have shown they can rally support. A crowd estimated by local police at around 450,000 joined him to protest in central Barcelona after Rajoy announced his plans. CUP, a pro-secessionist party, on Monday called for mass civil disobedience in Catalonia, Ara newspaper reported.
…For Catalonia to succeed, the public must become even more outraged than it already is. Any attempt by Madrid at taking over Catalan civil society by force will achieve this in spades.
’.. kokoomuksen ikijyrä Ben Zyskowicz astui esiin vähättelemään perustuslakia ja lakeja ylipäätään..’
Sinonistit ovat vallanneet maan ja hehän eivät laeista piittaa. On vain oman käden oikeus, ihan psykopaattien tyyliin.
Ennen meillä oli valtion johdossa miehet jotka säätivät lakeja turvatakseen järjestyksen ja ihmisten elämän. Nyt vallassa ovat ahneet ja itsekkäät ’miehet’ jotka haluavat purkaa kaikki lait jotka jarruttavat NWO-eliitin hankkeita ja ryöstöretkiä.
Oli ketä oli mutta on se nyt helvetti jos lainsäätäjä alkaa aukomaan päätään julkisesti, että lakeja ei tarvitse aina noudattaa. Silloin ollaan kyllä menossa hevonvitunkuuseen. Oikeusvaltion palauttaminen on seuraavan eduskunnan ensimmäinen tehtävä. Eikä siinä näitä ”kansanedustajia” tarvita.
Siis, oikeusvaltiossa on lainsäädäntä, tutkinta ja tuomioistuimet jotka päättävät onko lakia rikottu. Ne ovat toisistaan riippumattomia eivätkä saa sekaantua keskenään saati vaikuttaa toistensa päätöksiin. Aidan takaa saa toki huudella mutta ne ovat vain mielipiteitä. Lainsäädäntä on sen verran vakavaa hommaa, että siinä ei pidä kaikenmaailman huutelijoita (eikä loppareita) kuunnella. Saati ruveta potkimaan aisan yli jos on vielä lainsäätäjä.
Näin on. Mutta kato kun Zysse ja junkkarit ovat omassa sarjassa, valittuja. Ja poikkeuksellisia. Ne on ottanut itselleen oikeuksia joita meillä goimeilla ei ole.
” I may be wrong, but a sect claiming, for at least 2000 years, to be chosen by God to rule over all others, is incompatible with an equitable administration of any nation and, today, of the world.”
”Oli ketä oli mutta on se nyt helvetti jos lainsäätäjä alkaa aukomaan päätään julkisesti, että lakeja ei tarvitse aina noudattaa. Silloin ollaan kyllä menossa hevonvitunkuuseen.”
Mitä tarkoitat sanomalla ollaan menossa…? Siellähän on oltu jo pitkään…
Suomen kansanedustuslaitus ei näytä tietävän mitä ilmaisu ”oikeusvaltio” tarkoittaa… Miten se silloin edes vosi ajatuksissaan kulkea sellaista kohti, saatikka sitten tekemisissään.
Samaa mieltä tavis. Arvotyhjiönmäen väki oikeastaan petaa omaa hautaansa vänkäämällä ettei lakeja tarvitse noudattaa. Kun iso joukko ottaa heidät todesta alkaa veriset ajat.
Yleisellä tasolla heidän sanomisensa voidaan tietenkin tulkita länsimaisten arvojen avaamiseksi: lakeja ei tarvitse noudattaa, moraalia ei ole olemassakaan, vain oma etu merkitsee jne.
Perustuslaki on nimenomaan tarkoitettu suojaamaan kansalaisia Björneiltä ja Beneiltä, että eivät pystyisi viemään ihmisisltä leipääkin suusta. Valtiolla tulee olla perustuslaki ja sitä on tulkittava kirjaimellisesti. Björnit ja Benit tulevat ja menevät, mutta Perustuslaki pitää olla ja pysyä.
Toisaalta, hyvin ovat pystyneet viemään leivän jo aika monen suusta, vaikka Perustuslaki on ollut voimassa. Joukkoon tummaan voisi lisätä vielä monta muutakin Perustuslain ”tulkitsijaa”, kuten Sipilä, Berner ja otetaan vielä vaikka Räty tuolta terveydenhoitopuolelta. Tällaisia ei pitäisi koskaan päästää säätämään lakeja, joilla oma lompakko tulee aina ennnen muuta.
Juuri näin, perustuslaki on suoja tyranniaa ja orjuuttamista vastaan ja se on luotu ankaran taistelun tuloksena eri maissa. Katalonia taistelee… koska me aloitamme? Muuta tietä ei ole sillä sionistien nwo-eliitti ei hellitä otettaan kunnes se törmää rajoihin jotka sille asettavat vapaudestaan kiinni pitävät kansat ja ihmiset.
… Katalonian onnistuminen itsenäistymisaikeissa edellyttää, että ihmisten raivo kasvaa nykyistä suurempiin mittasuhteisiin. Madridin kaikki yritykset, joiden tarkoituksena on vallata katalaani kansalaisyhteiskunta voimalla, nostavat tätä tervettä raivoa tehokkaasti.
https://libertyblitzkrieg.com/2017/10/23/if-you-want-to-understand-the-next-10-years-study-spain/
Kansanedustajan tehtävä on luottamustoimi, tosin hyvin palkattu sellainen. Vain 2 % kansasta tienaa saman verran tai enemmän. Kansanedustajan tehtävästä Perustuslaki sanoo näin:
29 §
Kansanedustajan riippumattomuus
Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset.
Kansanedustajaa ei tehtävässään sido siis Björn eivätkä muutkaan lopparit. Myös totuus ja oikeus olisi hyvä ottaa käyttöön. Nykyisin pitäisi ottaa käyttöön myös Perustuslain tämä momentti:
28§
Jos kansanedustaja olennaisesti ja toistuvasti laiminlyö edustajantoimensa hoitamisen, eduskunta voi hankittuaan asiasta perustuslakivaliokunnan kannanoton erottaa hänet edustajantoimesta joko kokonaan tai määräajaksi päätöksellä, jota on kannattanut vähintään kaksi kolmasosaa annetuista äänistä.
Selkokielellä, jos rupeaa näyttämään, että kansanedustajaa sitoo joku muu kuin perustuslaki, niin siirretään edustaja nopeasti Suomen erinomaisten työvoimapalvelujen asiakkaaksi.
Mutta eikös se ole hyvin selvillä nykyisin, kiihtyvässä vauhdissa, miten monissa maissa on sama meno päällä.
Siionistit ja heitä tukevat pelokkaat, vetoavat liian paljon ”Holokaustiin”, saaden siten itselleen lisää mainetta, ja pelkoa kansojen keskuudessa. Sellainen pelko on antanut heille rajattomat vallat hallita. Oli aika, jolloin siionistit potkittiin H-kuuseen ranskan hallituksestakin, mutta nyt he ovat sielläkin takaisin sotkemassa asiat ”omaan piikkiinsa”. Heitä on pohjoismaiden liikemaailmassa sekä hallituksissa aiheuttamassa eripuraisuutta, koska he eivät ole perinteellisiä isänmaallisia, vaan kallistuvat kaikessa Usa-Israel päätöksiin. Kysymys jää vaivaamaan, miten ihmeessä Suomalaiset peruskansalaiset voisivat saada maansa takaisin, omaan hoitoonsa. EU on siihen pahimpana esteenä. Miten korjata kuolettava virhe ?
’..Oli aika, jolloin siionistit potkittiin H-kuuseen ranskan hallituksestakin, mutta nyt he ovat sielläkin takaisin sotkemassa asiat ”omaan piikkiinsä”..’
Who Controls Donald Trump?
http://thezog.info/who-controls-donald-trump/
Kova kamppailu on jenkeillä edessä mikäli aikovat oman maansa vapauttaa ja pitää omissa käsissään. ’Askenaasi-tai nwo-diktatuuri’ ei uhkaa vain heitä vaan koko maailmaa.
lisäys … Oli vastaus K.Tuomari kommenttiin yllä.
Hyvää työtä Sami Parkkonen. Niin asiasisältö kuin kuin muukin ilmaus on kohdallaan. Kirjoitus on hyvä silloin, kun se tarjoa lähtökohtia kannanottoibnin, tai mielipiteisiin. Tässä kirjoituksessa niitä on.
”EU-jäsenyys vietiin läpi vastoin perustuslaillista muutosmenettelyä. EU-jäsenyys oli perustuslaissa määrätyn yhteiskuntajärjestyksen vastainen aina vuoteen 2011 saakka, jolloin lakiin lisättiin yksi ainoa lause: ”Suomi on Euroopan unionin jäsenvaltio.” Tällä kuitattiin lain vastainen liittyminen ja vuodesta 1995 jatkunut perustuslain vastainen jäsenyys.”
Jälkeenpäin tehty muutos perustuslakiin, ei tee toimenpidettä tekohetkellä perustuslain mukaiseksi. Tämähän on täysin selvä asia, mutta hyvä kun taas tuotiin esiin. Pitää olla redundanssia, jotta päättäjätkin ymmärtäisivät, mitä ovat olleet tekemässä, ja kuka mitäkin nimenomaisesti. Täyttä ymmärrystä vailla olevia rikolllisia ei voi tuomita kuin pakkohoitoon.
”Ministeri Sauli Niinistökin oli julistanut ennen EU-jäsenyyttä, ettei markasta luovuta.”
Ministeri Sauli Niinistön julistukset, voidaan kipata roskakoriin, kuten myös presidentti Niinistön julistuksetkin. Osa julistuksista on tehty tulevien merkittävien tehtävien ”odotuksessa”, ja loput velkasuorituksena palkintopaikkojen tuottamista, -sanoisimmeko etuisuuksista… Näinhän voidaan ajatella, kun ennen poliittista meriittielämää edeltävä aikakausi ei ole osoittanut mitään edes keskitasolla olevia ammatillisia tehtäväsuorituksia.
Samaa taikina niin Sauli Niinistäö kuin muutkin kanssa-ajattelijansa.
NATO…
Kaikki oleellinen on jo sanottu näilläkin palstoilla jo aikaisemmin, mutta hyvä kun taas jälleen kerran tuotiin esiin. Pitää olla toistoa. Amerikoissakin pitää sama asai sanoa vähintäinb kolme kertaa, ennekuin sitä voidaan ajatella sanotuksi…
Tämän asian bonfgasin aikoinaan paternttihakemuksiin liittyvissä asiayhteyksissä.
SOTE:
ministeri Orpo kommentoi asiaa sanomalla, ettei pidä takertua pikku yksityiskohtiin. Ministeri Orpon mielestä se, että hallitus yritti viedä läpi lakia, joka on viidessätoista kohdassa perustuslain vastainen, oli pikku juttu – lähinnä häiritsevä pikkujuttu. Tämä kertoo paljon siitä miten kokoomuksessa perustuslaista ja laeista ylipäätään ajatellaan.
Juuri siitä mitä snoit, on koko Sotessa kysymys. Eräänä päivänä, ministeri Orpokin on siinä orvon tilanteessa, jossa hän ymmärtää olevansa, tai olleensa vain häiritsevä pikkutekijä kehityksen kulussa.
Mitä sitten tulee lääkejakeluun ruotsalaisfirmojen toimesta, niin sellaisen voidaan ajatella olevan vain jatkumoa sille, että kun ei aikanaan kyetty tappamaaan kaikkia suomalaisia siviilissä nälkään ja ”kunkun” typerissä sodissa rintamalle, niin nyt yritetään tappaa kaikki suomalaiset ”tauteihinsa” jotka ovat suoraa seurannaisvaikutusta nk. yhteisen Ruotsi-Suomi historian kehyksistä.
”Jottei asia jäisi epäselväksi, eilen kokoomuksen ikijyrä Ben Zyskowicz astui esiin vähättelemään perustuslakia ja lakeja ylipäätään, ilmoittamalla tv-uutislähetyksissä, että laithan ovat vain tulkintakysymyksiä. ”
Samalla tavoin voidaan ajatella myös että edustaja Ben Zyskowicz:in olemassaolon oikeutus on sekin vain tulkintakysymys. Sivistystaso aikanaan ratkaissee tämänkin kysymyksen, -tai tarveharkinta…
BW:stä myöhemmin.
’..Samalla tavoin voidaan ajatella myös että edustaja Ben Zyskowicz:in olemassaolon oikeutus on sekin vain tulkintakysymys.’
Juuri niin, silloin myös maamme koko sionisti- ja globalistieliitin olemassaolo on todella vain pelkkä tulkintakysymys.
Kansan on otettava vastuu sitä pakenevilta huijareilta ja ratkaistava/päätettävä voiko ja saako tällainen eliitti yksin vastoin yhteistä etua vähätellä ja kiertää perustuslakia ja lakeja ylipäätään, ja pitää niitä vain ’tulkintakysymyksinä’?
Lisättäköön tähän että € ei ole pelkästään raha vaan rahapolitiikkaa; ottamalla € laittomasti käyttöön luovututettiin samalla silloisten lakien vastaisesti suvereniteettiin kuuluva osa-alue laillisten päättävien elinten ulkopuolisille.
”Tämä näytelmä ja sen jatko tulee olemaan varsin mielenkiintoista katsottavaa.”
Mutta ei kuitenkaan niin mielenkiintoista, että artikkelin kirjoittaja pureutuisi ”puurokattilan” hämmentämisen sijasta pintaa syvemmälle ja kysyisi itseltään: MIKSI NÄIN TAPAHTUU?
”Eilisissä ulostuloissaan Zyskowicz ja Wahlroos molemmat paljastivat kaikessa karuudessaan ytimen juuri siitä ongelmasta, joka tätä maata tuhoaa. Yhteiskuntamme huipulla on miehiä, joiden mielestä perustuslaki – koko Suomen olemassa olon kivijalka – on jokin mitätön haittatekijä, ärsyttävä täysin tulkinnanvarainen hommeli, josta ei pitäisi kauheasti piitata ja jonka ei pitäisi antaa haitata suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tuhoamistalkoita.”
Ongelman ydin ei suinkaan ole ”yhteiskuntamme huipulla olevat miehet”, koska heidän perustulakia rikkova toimintansa ei ole syy, vaan seuraus. Ongelman ydin istuu huomattavan paljon korkeammalla, ja paljon korkeammalla kuin nämä EU:n puhuvat päät…. sielunsa myyneet pimeyden portin vartijat.
Ongelman ydin toki on heidän hyväksymä ja kannattama nwo-diktatuuri-hanke, jonka palvelijoiksi he ovat omistautuneet oman maansa uhraten.
Mutta he ovat itse antautuneet palvelemaan vierasta isäntää, valinneet tiensä – eivät todellisen pakon alla – eivätkä siksi ole vapaita vastuustaan kansalle. Sikäli he ovat kansanvallan vihollisia ja rikollisia jotka oikeusvaltion tulee haastaa vastuuseen.
Juuri noin!
Ymmärrän toki heidän ”valintansa”, mutta kuten olen aiemmin useasti todennut, juoksupojan vaihtaminen toiseen juoksupoikaan ei muuta tilannetta miksikään, se itseasiassa pitää pedon systeemin pyörimässä. Ongelman ydin ei ole siten Björn tai Ben, koska geopoliittisen mafian YDIN sijaitsee Suomen rajojen ulkopuolella – pyramidin huipulla – ja tilanne ei tule muuttumaan, ennen kuin tarpeeksi moni ihminen tunnistaa vihollisen. Toisin sanoen: voimme hämmentää puurokattilaa ja kauhistella juoksupoikien räikeitä rikoksia maailman tappiin, mutta mikään ei muutu paremmaksi, ennen kuin pedon systeemi lakkaa toimimasta, ja se lakkaa toimimasta sillä hetkellä kun valtaosa ihmisistä kieltäytyy pitämästä sitä omalla toiminnallaan yllä.
Tuo on itsestään selvää tai sen pitäisi olla. Juoksupoikaa ei tule vaihtaa toiseen juoksupoikaan vaan sellaiseen joka ei juokse.
Eikä puurokattilan hämmentäminen mitään auta vaan tuo puurokattila on hylättävä.
Sitä olen täällä yrittänyt itsekin viestittää. Meidän olisi hypättävä ulos tuon pyramidin kontrollista mutta se ei ole mahdollista ellei valtarakenne maassa muutu sellaiseksi joka asian tiedostaa.
Siksi sen vaihto on ensisijainen haaste ja vasta sitten on mahdollista ryhtyä tosi toimiin.
Valta kiinnostaa. Ja erityisesti silloin, kun siitä maksetaan hyvin.
Kansanedustuslaitoksemme on tosiasiallisesti kaksikamarinen.
Yksikään lakiehdotus ei liikahda eteenpäin, jos ylempi kamari ei ensin ole antanut suostumustaan. Tuo ylempi kamari koostuu lobbareista.
Esimerkkinä vahvasti vallan kahvassa olevasta lobbariryhmästä on ammattiliitot. Heillä on päätoimiset lobbaajansa eduskunnassa. Heidän tarkoituksena on varmistaa, että epämiellyttävät lait eivät etene mihinkään. Painostuskeinona on se häpeä, joka hallitukselle ja pääministerille koituu, jos he julkisesti joutuvat perumaan jonkin lakiehdotuksen esimerkiksi yleislakkouhan edessä.
Ammattiliitot taitavat käyttää enemmän rahaa lobbaamiseen kuin mikään muu lobbariryhmä yhteiskunnassa. Jo yksistään verovapaat vaalituet ehdokkaille ovat merkittävä summa. — Ja keinot on monet.
Amerikkalainen lobbausmalli
on antaa rahaa kaikille pyytäjille. Kun sitten bisneksissä tulee ongelmia, voi soittaa ”suoraan päämajaan” — riippumatta siitä kuka kulloinkin sattuu olemaan vallan kahvassa — ja syvään kumarrellen ”oma mies” lähtee ajamaan haluttua ratkaisua asiaan.
— Ei kaksikamarisuuskaan ole perustuslain mukaista.
Olet oikeassa, valta ei ole hallituksella tai eduskunnalla, siellä toteutetaan poliittista pelle-näytelmää, jonka lopputulokset on takahuoneissa valmiiksi käsikirjoitettu, ja näistä pelle-näytemistä lehdet aamusta iltaan kirjoittavat, eli hämmentävät puurokattilaa.
Mitä siis luulet, MIKSI nämä lobbarit varmistavat sen ”että epämiellyttävät lait eivät etene mihinkään”, eli kenelle nämä lobbarit työskentelevat?
> kenelle nämä lobbarit työskentelevat
Lobbareiden motiivit ovat aivan samat kuin kenen tahansa kansanedustajan; ovat siis päteviä käyttämään poliittista valtaa. Nämä motiivit ovat aivan samat kuin kenen tahansa kansalaisen; sopivat siis edustajiksi demokratiassa.
Poliittisen laitoksen ja monopolien, esimerkiksi ammattiyhdistysliikkeen, lobbaustoiminnan tehtävä on muilta kansalaisilta valtion keinoin, siis markkinatalous ohittaen, otetun omaisuuden ottaminen itselle.
Mikäli vaalituloksia ei ole käpälöity, paljon on myös sivistyneillä äänestäjillä peiliin katsominen. Jos enemmistö hyväksyy asettamiensa valtaapitävien kautta perustuslain kumoamisen tarvittavilta osin, niin sitten mennään niillä. Toisaalta todellisen demokratian toteutuminen käytännössä voi olla uhattuna näinä pankkien, kaikenkarvaisten lobbaajien ja talouselämän käyttämän vallan aikana.
Todellista demokratiaa ei enää ole ja sen palauttaminen tulee kohtaamaan ankaraa eliitin vastarintaa kuten sanot. Mutta periksi ei saa antaa. Sellainen olisi sivistyksen puutetta.
Blogi: Timo Vihavainen, pe 27.10.2017 10:39 — muutama poiminta blogista
http://beta.oikeamedia.com/o1-45915
Barbarian paluu. Ihanko totta?
Kirja lähtee siitä olettamuksesta, että terve ja elinvoimainen kulttuuri, barbarian vastapainona, arvostaa hyviä asioita ja vastustaa huonoja. Tämä taas edellyttää kykyä jakaa asioita huonompiin ja parempiin eli hierarkioiden tunnustamista. Pyrkimys totuuteen, hyvyyteen ja kauneuteen on aina ollut sivistyksen tunnus, joka erottaa sen barbariasta.
Kulttuurin perusteet ovat sen sijaan pettäneet silloin, kun totuutta ei edes tunnusteta olemassa olevaksi, saati että siihen pyrittäisiin. Siitä on kysymys silloin, kun taide haaalii asiakkaita kuvaamalla pahuutta ja siinä piehtaroimalla ja kun rumuus julistetaan tasa-arvoiseksi kauneuden kanssa tai jopa sitä paremmaksi.
Kulttuurin rappion oireita voidaan tietenkin erottaa kaikilla sen sektoreilla. Taiteen muotokieli ja aihepiirit, pop-kulttuuri, TV:n massaviihde ja puhdasta tyhjää esittävät ”reality showt”, helppohintainen bestsellerkirjallisuus ja jopa nobel-palkittujen kirjojen aihepiirin ja tason muuttuminen. Nämä ja vaikkapa ruumiinkulttuurin palvonta megalomaanisine lavasteineen ja näytöksineen, pride-marssit ja muut vastaavat ilmiöt ovat lopultakin vain pintaa, mutta silti ne samaan aikaan heijastavat itse kulttuurin ytimen muuttumista.
Minusta se tarkoittaa sen tyhjentymistä tai mätänemistä. Noiden mainittujen kulttuurin sektoreiden nykytila on jotakin uutta ja ennen kokematonta.
Mikäli ajatellaan sellaisia hyvin tärkeisiin asioihin liittyviä laajempia ilmiöitä, kuin feminismi, on siitä sattuvasti sanottu, että se on kuin myrkky, joka kyllä jätti nauttijansa henkiin, mutta rampautti hänet.
Kulttuurin aikoinaan jalostamasta ja ihannoimasta rakkauselämän kukkatarhasta syntyi kehityksen myötä haiseva suo, jonka asukkaita liikuttaa enää vain karkea vallankäyttö ja taistelu aistillisesta tyydytyksestä.
”Barbarian paluu”
Tietoisella aivopesulla valta-VALE-mediassa, kouluissa ja yliopistoissa erilaisista PERVERSIOISTA pyritään tekemään NORMEJA, oppimestareina erityisesti kulttuurimarxistit ja feministit – pyritään luomaan vailla identiteettiä ja omaa tahtoa vailla olevia laumaoliota, jotka on helpompi alistaa Uuden Maailmajärjestyksen tyranniaan. Moraalinen tuho täydennetään useimmissa läntisissä maissa käynnissä olevalla valkoisella kansanmurhalla – Afrikasta riittää miehitysjoukkoja.
Esimerkki Kanadasta:
”Globalist Traitors Replace Canada’s Founding People
([Kuva artikkelissa:] left, Canadian PM Justin Trudeau continues to promote homosexuality and feminism while importing people from the Third World to make up the resulting population deficit. )
People of European origin are in deep
decline in Canada both in terms
of numbers and culture, says Mike,
an immigrant from Eastern Europe.
This is the Illuminati plan.
”Canadians are dumb driven cattle, obediently following their leaders while casting a wistful glance over their shoulder at what they might have been.” Historian A.R.M Lower (1889-1988)”
http://beforeitsnews.com/strange/2017/10/globalist-traitors-replace-canadas-founding-people-2469385.html
Suomen ”perustuslain” romuttaminen ja PL 118 §:n ( kansalaisten kokemat ihmisoikeusloukkaukset … syyteoikeutta ei kuitenkaan ole mikäli syyte perustuslain mukaan on käsiteltävä Valtakunnanoikeudessa”; tosiasissa aloitettiin jo 2005 ; EOA päätös 876/2/05 … poliisilla ei ole oikeutta suorittaa esitutkintaa kansalaisen sille ilmoittamassa presidentin- ja ministreinvastuuasiassa.”
Tuon kaltaisen rikosilmoituksen jätin Porin poliisille 8.9. 2005 ja SYYTEILMOITUKSEN Valtakunnansyyttäjänvirastoon 9. 12. 2005 ( kirjattu diaariin 8 kuukautta myöhässä) .
Myös tuon diariinkirjaamisen aikana tehtiin valtiopetos ; ”rikoslakimuutoksella” kumottiin 1.1. 2006 perustuslakiin kuulunut rinnakainen syyteoikeus; johon syyteilmoituksessa vetosin !
Mutta PL 118 §:ää ei voitu ottaa ”perustuslakiin” lahjomatta ensin Kansainvälistä Rikostuomioistuinta He 55/2007 ; ja sitä seuranneen ”sopimuksen” avulla : Suomi MAKSAA ja pitää Ruanda-”oikeudenkäynnin” ja Kansainvälinen rikostuomioistuin tulee toimivallattomaksi Suomea koskevissa ”yksittäistapauksissa”.
Huomautan kaikkien PL 118 §:n mukaisten tapausten olevan tällaisia ”yksittäistapauksia”; joissa Kansainvälinen saisi toimivallan ilman tätä LAHJONTAA !
Jo 2006 – 2008 läjetin Euroopan ihmisoikeustuomioistumelle pyynnön lopettaa Suomen tahalliset ihmisoikeusloukkaukset ”lainsäädännöllä” ( EIT 24221/06 ).
Kaikki asiakirjat EOA päätöäksen 876/2/05 kaltaisesta asiasta kuitenkin ”seulottiin” pois käsittelystä 27.3. 2008 ( EIT 24221/06 leino versus Suomi ).
Tuosta hetkestä lukien olen ollut PL 118 §:n mukainen IHMISOIKEUDETON Suomen kansalainen; joka julkisten dokumenttien valossa uskaltaa asiasta kirjoittaa ! Eoa 876/2/05; EOA kanlsiapäätös 1350/4/08; EIT 24221/06 .
Mitä muuta on puuhattu ? lue archive.is / kimmoleaks; MV-lehti keskustelu / Paljastetaan totuus / ihmisoikeuksien ja rahan varkaus … yli 7 000 kansalaista on jo lukenut julkisista mutta salatuista asiakirjoista; joilla Suomi MYYTIIN pankki-vakuutyuslaitoksille ! ( niillä on oikeus saada haluamaansa ”lainsäädäntöä” ).
Olenkin koska tahansa valmis todistamaan asioista Valtakunnanoikeudessa 9. 12. 2005 jättämäni syyteilmoituksen mukaisesti ! ( Suomen lainsäädäntötyön mädätys ).
Myös ”perustuslaki” 2011 on VALTIOPETOS; koska se saatiin lahjonnalla ja kiristyksellä; Sanomat24 keskustelupalsta ”timpuri” ( rekisteröitynyt käyttäjä).
Puhutaan kokoomuksen suurien velkojen poitsuneen yhdessä yössä RKP:n rahaoilla hallitusneuvottelujen aikana ( Kataisen ”neuvottelut” ) ; vaatimuksena pakkoruotsin jatkaminen ja 2 ministerinpestiä. Heidi Huatala oi Brysselistä käsin sanonut hallitus on ostettu, mutta vaiennut heti, kun vihreät otettiin mukaan.
”Laki 444/2012″ ( miljardivarkaulaki” ) PL 118 § / PL valtiopetos sekä tasa-arvoinen avioliittolaki saatiin LAHJONNALLA ja KIRISTYKSELLÄ !
3 julkista rikosilmoitusta olen tehnyt näistä petoksista; kaikki ; poliisi; oikeusministeri ja nettipoliisi ovat TUHONNEET julkiset rikosilmoitukset Suomen tahallisesta alasajosta ; mm. ”laki 444/2012” ykssitään teki 10 000 – 20 000 työtöntä LISÄÄ Suomeen ! ( pienyritysten miljardien omaisuus eli investointivarat varastettiin ).
Iltalehti 7.4. 2012 ”Eduksunnassa muhii miljardikaappaus”. Yli lain salliman perityt tasoitusvastuurhat aiotaan kaapata .
Julkista eduskunnan tietoa; josta ”lehdistö” on hiljaa !
Pelkistettynä voidaankin ilmoittaa etteivät alkuperäiset suomalaiset sukujuuret enää hallitse mitään entisessä isäinmaassaan. Uudet omistajat, johtajat, politikot, kauppiaat ( ja niitä tuppaa jatkuvalla syötöllä ) ovat ottaneet alamaailmastaan käsin rautaisen otteen yhteiskunnassa. Tyyliltään, se on menossa monella suunnalla. Sen porukan ansiosta, meidät on opetettu jo kouluasteellta, pidättäytyä paljastamasta ”pahantekijöitä”,saamatta rasistista leimaa otsaamme. Lakisyytteiden pelko pitää meidät ”tuppisuina” oman uransa menettämisen pelossa. Tähän on tultu, eikä se siitä muutu, muuksi kuin ahtaammaksi olotilaksi. Optimistit eivät näe totuutta.
Tulevaisuutta ennustaen, Onko silläkään merkitystä, liehuuko eduskuntatalon lipputangossa siniristilippu. Sattaahan siellä liehua sinivalkoinen, mutta ilman ristiä ? Hmmm ?