Yli viisi kuukautta Ranskassa jatkuneet keltaliivien (gilets jaunes) mielenilmaukset jatkuvat edelleen. Keltaliivit vaativat mm. Ranskan eroamista EU:sta ja NATOsta, mediamonopolien purkamista ja uutisoinnin totuudellistamista, pankkien pakottamista palvelemaan reaalitaloutta, sitovia kansanäänestyksiä, veronkierron lakkauttamista jne. Suomennettu lista vaatimuksista löytyy täältä.
Keltaliivit ovat laskeskelleet, että koska monetkaan Ranskassa toimivat ulkomaiset yritykset eivät maksa veroja Ranskaan, Ranska menettää noin 480 miljardia euroa verotuloja vuodessa. Ja kuten Suomessa, menetetty tulo pyritään ottamaan pk-yrityksiltä sekä tasaveroina, jotka kirpaisevat vähätuloisia eniten.
Presidentti Macron on turvautunut mielenilmausten hillitsemisessä poliisin lisäksi armeijan terrorisminvastaisten yksiköiden apuun, turhaan. Keltaiset liivit ovat jatkaneet mielenilmauksiaan useissa kaupungeissa joka ainoana lauantaina, vaikka massamedia (nykyään V-media) ei siitä sinulle kerrokaan.
The Saker -sivusto on koonnut esimerkkejä manipulatiivisesta uutisoinnista, jossa hallitus yhdessä V-median kanssa yrittää vähätellä osanottajien määrää, kun taas poliisin arviot ja sosiaalisen median tarjoilema kuvamateriaali osoittavat muuta.
Akti 15, 23. helmikuuta: Ranskan sisäministeriö puhuu 46 tuhannesta mielenosoittajasta koko Ranskassa, Ranskan poliisi arvioi määrän 200 000 henkilöksi.
Akti 16, 2. maaliskuuta: Sisäministeriö sai laskettua 39 300 mielenosoittajaa, joista 4000 Pariisissa. Le Nombre Jaune -Facebook-ryhmä tiedottaa 92 953:n henkilön osallistuneen mielenilmauksiin.
Akti 17, 9. maaliskuuta: hallituksen lukema 28 600, joista 3000 Pariisissa. Poliisin lukema 160 000 mielenosoittajaa.
Akti 18, 16. maaliskuuta. Sisäministeriön lukema 32 300, poliisiliiton luku 290 000 mielenosoittajaa ympäri Ranskaa.

V-media sekä Ranskan hallitus ovat antaneet ymmärtää, että liikkeen takana on ”vieras valtio”, ts. jokapaikan syylliset Venäjä ja äärioikeisto. Ranskan keskusrikospoliisi ja tiedustelupalvelut eivät ole löytäneet hallituksen ja V-median väitteiden tueksi mitään, uutisoi venäläinen Sputnik.
BBC antaa esimerkin manipulatiivisesta uutisoinnista raportoimalla Ranskan keltaliivien asettaneen kaksikin eri listaa europarlamenttivaaliehdokkaista. Suomen keltaliivit muistuttavat, että keltaliiviliike ei ole kollektivistinen vaan hajautettu, jolloin jokainen liikkeeseen osallistuva edustaa vain itseään ja on vastuussa vain omasta toiminnastaan, kuten liikkeen aktiivi Risto Kantonen kertoi aiemmin Vastavalkeassa. Tästä seuraa, että jos joku pyrkii poliittiseen asemaan ehdokkaaksi asettumalla, hän edustaa itseään, ei keltaliiviliikettä. Tässä artikkelissa perustellaan, että BBC:n mainitsemat ehdokkaat näyttävät työskennelleen aiemmin Macronin sekä nuorten sosialistien hyväksi ja ovat soluttautujia, joiden tarkoitus on muuttaa keltaliivit valtakoneistoa tukevaksi liikkeeksi.
Poliisin mielenilmaisijoihin kohdistama väkivalta on äitynyt niin raa’aksi, että YK:kin on sen tuominnut liiallisena. Keltaliivit ovat vastanneet mm. paskapommein.
Ei vaikuta siltä, että Macron tai Ranskan hallitus olisivat olleet tosissaan puhuessaan dialogin tarpeesta tai luvatessaan ”suurta debattia”.
Liike on kasvattanut kokoaan huolimatta hallituksen toimista marginalisoida enemmistö – tai juurikin niistä johtuen. France Referendum -sivuston kyselyssä yli 90 % vastanneista kannattaa keltaliivien liikettä; vastaajia on tähän mennessä 155 000.
Kommentti
Niin kauan kuin pieni eliitti saa päättää kaikkia koskevista asioista, epäoikeudenmukaisuus jatkuu. Ranskalla sen enempää kuin millään muullakaan EU:n jäsenmaalla ei ole mahdollisuutta korjata asioitaan, sillä EU-sopimukset estävät sen.
V-media jankuttaa demokratian kriisistä, mutta kertooko keltaisten liivien edustama kasvanut poliittinen tietoisuus demokratian kriisistä? Eikö kyseessä ole pikemminkin hyväveli-järjestelmän, uusliberalismin ja massamedian uskottavuuden kriisi; valedemokratian kriisi?
Riikka Söyring
Kuva keltaliivimielenosoittajista: Patrice Calatayu (CC BY-SA 2.0)
PÄIVITYS 3.5.2019 klo 22.46: Muutettu kohtia, jotka liittyvät BBC:n uutiseen, että keltaliivit ovat asettaneet ehdokkaita europarlamenttivaaleihin. Suomen keltaliivit muistuttivat Vastavalkeaa, ettei liike ole kollektivistinen, jolloin ketkään vaaleihin ehdolle asettuvat eivät voi edustaa liikettä, vaan vain itseään. Lisätty myös linkki artikkeliin, jossa perustellaan, että mainitut ehdokkaat ovat soluttautujia, jotka koettavat muuttaa keltaliivit valtakoneistoa tukevaksi liikkeeksi. Vastavalkea kiittää Suomen keltaliivejä näistä tiedoista.
Kova urakka ’keltaliiveillä’ Ranskassa jossa sionisteilla lienee vahvin ote Euroopan maista. Siellä kuitenkin väännetään kättä, ei alistuta. Meillä vain kumarretaan ja alistutaan kuten Juutinen artikkelissa kirjoittaa:
Valtava sionistien hegemonia; suomalaiset poliittiset toimijat nöyristelevät sionistijärjestöjen edessä
… Tilanne SDP:ssä israelilaisen Jerusalem Post –lehden reagoinnin jälkeen8
Israelin suunnalta tulevan noteerauksen (30.4.2019) jälkeen tilanne muuttuu SDP:ssä.
Tässä tilanteessa Antti Rinne ilmoittaa, että kohun myrskynsilmässä oleva tuore kansanedustaja Hussein al-Taee (sd.) on huijannut myös puoluetta.
– Mekin olemme tulleet vähän huijatuksi tässä asiassa, Rinne sanoi toimittajille eduskunnassa iltapäivällä.
Hän tuomitsi al-Taeen rasistiset kirjoitukset.
– En todellakaan hyväksy tällaista kirjoittelua, Rinne sanoi.
Rinne painottaa, että mahdolliset jatkotoimenpiteet ovat eduskuntaryhmällä. SDP:n puoluesihteeri Antton Rönnholm kertoi eilen STT:lle, että ryhmä aikoo käsitellä tapausta uudestaan.
Rinne viestitti toimittajille, että hän on keskustelussaan al-Taeen kanssa neuvonut kansanedustajaa irtisanoutumaan kirjoituksistaan ja pyytämään anteeksi.
”… Totuuden nimessä sionistinen Israel on pahempi kuin oli Isis, jonka luomiseen Israel vaikutti länsiliittouman ohella.2 Joten al-Taeen ei pitäisi pyydellä tällaisia anteeksi.
Valtioiden kritisointi kuuluu sananvapauteen eikä se ole lainvastaista. Israelin ja sionistisen eliitin valtioterrorismiä ja niiden tekemiä murhia pitää kritisoida ja tuomita, muutoin emme voi kantaa humanitäärisyyden viittaa harteillamme”, kirjoittaa Juutinen.
Ja jatkaa:
”Selvästi on havaittavissa kuinka valtava vaikutus sionistijärjestöillä ja Israelilla on suomalaisiin poliittisiin päätöksiin. Tämä on erittäin rasistista, nöyristelevää, epäoikeudenmukaista ja täydellisesti demokratian vastaista toimintaa. Ei voi olla tuntematta myötähäpeää siitä, että suomalaiset poliittiset toimijat rähmäilevät juutalaisen eliitin edustajien edessä, kunhan vain viesti on lennähtänyt Israelin suunnalta.”
Kannattaa lukea koko artikkeli
http://www.magneettimedia.com/valtava-sionistien-hegemonia-suomalaiset-poliittiset-toimijat-noyristelevat-sionistijarjestojen-edessa/
Häpeäksi tämä asia on SDP:lle, suureksi häpeäksi. Rinteen johdolla puolue ei ole totuuden ja oikeudenmukaisuuden puolustaja vaan sionistien hännystelijä.
Häpeäksi myös koko maalle koska se kertoo ettemme ole enää itse asioistamme päättävä valtio ja kansa mikä on myös surullinen artikkelin paljastama tosiasia.
Ja kaiken huippuna se ken uskaltaa tämän totuuden tuoda julki saa anti-semitistin leiman.
Liittyen viimeiseen lauseeseen yllä
Onko maailma menossa sionistien johtamana siihen että totuudestakin puhuminen tai sen tutkiminen on anti-semitismiä?
Jos niin silloinhan sionistit paljastavat että he eivät siedä totuutta … että se satuttaa heitä. Miksi?
Totuus ei voi satuttaa ketään muuta kuin sitä joka pakenee syyllisyyttään josta kärsii rikkoessaan elämän lakeja
A Flat, Gray, Silent World
How PC and Minority-Worship Cripple the Intellect
TOBIAS LANGDON .
Jews decide, goyim obey
http://www.unz.com/article/a-flat-gray-silent-world/
1. comment: Rational says:
FREEDOM TO THINK IS FREEDOM TO DISLIKE.
Thanks for the good article, Sir. You make great points.
We must all realize that NOBODY has a right to tell us what we can or cannot dislike or hate.
Eg. If you dislike something Judaists do, they don’t have a right to resort to name calling, like calling people anti-semites, etc.
I have a right to be anti-anything I don’t like. And if I have a logical or moral reason for my distaste, then my right is absolute.
Siionistit ovat päättäneet rangaista ankarasti, vihapuheista.
He eivät kuitenkaan ole ilmaisseet mitä se todellisuudessa tarkoittaa, jättäen sen auki selitettäväksi tilanteiden mukaan omaksi edukseen. ”Vihapuheeksi leimataan jo olemalla eri mieltä asioista”, ja se vain pahenee. Heidän edustajansa ovat kaikki saman ”heimon jäseniä”. Sellaisessa tilanteessa ei oikeutta jaeta, vaan pääasiana on suojella omat ”veriveljensä”. Asiat kehittyvät nopeasti kauhistukseksi, missä ei jaeta minkäänlaista OIKEUTTA. Yllättävän paljon jää pankkivirkailijoita kiinni kavaltaen asiakkaan rahat heidän tililtään, kun henkilö on kuollut. Etusivun juttuja, mitä käsitellään hellävaroen uskonveljien rauettaessa syytökset. Tänään jälleen etusivun juttu missä syyllinen maksoi takuurahat pysyäkseen vapaalla jalalla. Ei tällä pallonpuoliskolla mitään oikeutta jaella. Pian aikaa kun edetään, niin murhaajalle maksetaan ”tapporahaa” ?
Eu on iskenyt varmasti nuoremman aktiiviväestön kukkarolle niin tyhjentävästi että on ollut pakko alkaa tekemään jotain, globaali rahamaailma tuskin kukkaron nyörejä avaa rankan vähätuloisille kun presidenttinä on mies joka itsekin on toiminut oligarkkien pankkiirina kuten saulikin. Lisäksi eu määrää periaatteet verotukseen ranskassa jotka ei vastaa kyllä keltaliivien tavotteita reaalitalouteen siirtymisessä pankkien investoinneissa koska paremmain tuottaa veronkierto ja rahoitustuotteiden osto ja myynti pankeille.
”V-media sekä Ranskan hallitus ovat antaneet ymmärtää, että liikkeen takana on ”vieras valtio”, ” Taustalla on todellakin ”vieras valtio” eli maan oman väestö, jota vastaan globalistinen eliitti on julistanut sodan nujertaakseen väestön automatisoiduksi työvoimaksi erilaisten ”social engineering” ohjelmien ja operaatioiden avulla. Väestöjen viimeistä vastarintapesäkettä murretaan parhaillaan. Joitakin epäitsenäisyyteen tottuneita kansoja ei ole erityisen näyttävästi tarvinnut nujertaa.
Ongelmia ei voida ratkaista niillä menetelmillä joilla ne on luotu. Perustelut väittämälleni löytyvät blogistani. Ne on syytä lukea seuraavassa järjestyksessä:
1 https://blog.kansanvalta.org/risto-kantonen/demokratia-kansanedustaja-edustuksellinen-demokratia-ja-eduskunta
2 https://blog.kansanvalta.org/risto-kantonen/hajautettu-hallinto-ja-keskitetty-hallinto
3 https://blog.kansanvalta.org/risto-kantonen/jarjestelmaajattelu
Näistä syistä johtuen en kannata sitä että kukaan lähtee politiikkaan mukaan, riippumatta siitä onko kyse keltaliiviliikkeeseen osallistuvasta tai jostain muusta henkilöstä.
Eka linkki
”…demokratian luonteesta johtuen yksittäisen kansalaisen kansanvalta katoaa heti jos sen luovuttaa jollekin toiselle kuten yllä osoitin logiikan avulla. Mitä eduskunta sitten tosiasiallisesti edustaa? Se edustaa mm. suurpääomaa ja muita erityisintressiryhmiä.”
— juuri noin
Toinen linkki
…”pieni määrä ihmisiä sanelee mitä yhteiskuntien täytyy tehdä, ja jos ne eivät tee niinkuin käsketään niin heitä rangaistaan…”
— Tuolla tavalla demokratia tuhotaan. Itse asiassa se mitä täytyy tehdä tulisi päättää yhdessä puolueettomia asiantuntijoita kuunnellen.
Se olisi demokratiaa.
”…”pieni määrä ihmisiä sanelee mitä yhteiskuntien täytyy tehdä, ja jos ne eivät tee niinkuin käsketään niin heitä rangaistaan…”
— Tuolla tavalla demokratia tuhotaan. Itse asiassa se mitä täytyy tehdä tulisi päättää yhdessä puolueettomia asiantuntijoita kuunnellen.
Se olisi demokratiaa.”
Se on yksi niistä suurista syistä sille miksi ollaan tässä tilanteessa. Keskitetty hallinto ei toimi, ja juuri se tekee noin että pieni määrä ihmisiä sanelee ja jos et tottele niin tulee piiskaa. Ratkaisuja ei pitäisi niinkään päättää, vaan niihin pitäisi päätyä johtopäätösten kautta. Tämä on yksi syy sille miksi yhteiskunnan tila on huono. Päätöksiä tehdään ja ratkaisuja tehdään, sen sijaan että niihin päädytään. Siksi on tärkeää että ihmiset oppisivat tuon järjestelmäajattelun.
Koulujärjestelmä on tuhonnut ihmisten ajattelukyvyn suurelta osin. Tilalle on tuotu se mitä heidän halutaan ajattelevan. On siis syytä opetella miten ajatella, koska sitä kautta voimme päätellä mitä meidän tulisi tehdä ja miten.
En kannata minäkään edustuksellista demokratiaa. Ajatukseni oli lähinnä se, että omalla listalla Keltaiset liivit saattaisivat onnistua haalimaan kaikkien tyytymättömien äänet. Mikäli edustajia saataisiin tarpeeksi monesta maasta, ryhmä kykenisi kampeamaan eu-parlamenttia kyllä. He veisivät samalla paikkoja ehdokkailta joita emme sinne halua.
Väittämäsi sille, että et kannata edustuksellista demokratiaa on suorassa ristiriidassa ajatuksellesi siitä, että omalla listalla Keltaiset liivit saattaisivat onnistua haalimaan kaikkien tyytymättömien äänet. Mikäli edustajia saataisiin tarpeeksi monesta maasta, ryhmä kykenisi kampeamaan eu-parlamenttia kyllä. He veisivät samalla paikkoja ehdokkailta joita emme sinne halua.
Tuolla menetelmällä saadaan vain lisää sitä samaa vanhaa josta nyt kärsitään. Siksi painotan, että ongelmia ei voida ratkaista niillä menetelmillä joilla ne on luotu. Tarvitaan erillainen järjestelmä jos ongelmat halutaan ratkaista.
Toki tarvitaan erilainen järjestelmä. Monen rintaman sota ei kuitenkaan ole uusi ajatus.
Tai asian voisi ilmaista niin, että jokaisessa sodankäynnin käsikirjassa opastetaan käyttämään vastustajan strategiaa hyödyksi vastustajan kaatamisessa.
Vakiintuneiden eduskuntapuolueiden äänestäjiä tuskin saa lakkaamaan äänestämästä ”tuttuja ja turvallisia”, ”omia” puolueita joten sillä saralla voisi lähteä kaatamaan järjestelmää omalla ei-puolueella.
Eu-vaaleissa äänestysprosentti on vuosi vuodelta laskenut https://www.thelocal.fr/20190421/falling-turnout-at-european-elections-the-reasons ollen alle 50% jo useaan otteeseen; eu-parlamentti ei edusta enemmistön tahtoa.
Onko äänestämättömyydestä siis ollut apua asioiden muuttamisessa?
”Onko äänestämättömyydestä siis ollut apua asioiden muuttamisessa?” On, koska silloin voin sanoa että en kanna mitään vastuuta, edes välillistä vastuuta, siitä mitä poliittinen järjestelmä aiheuttaa. Vaikka äänestysprosentti olisi 100 niin sillä ei asiaa muuteta.
Vastustajan strategia on nimenomaan yrittää saada pidettyä ihmiset osallisena tähän hulluuteen tavalla tai toisella. Yleisin keinoista on psykologinen manipulointi toistamalla lausetta ”jos et äänestä, sinulla ei ole oikeutta valittaa” tai jotakin sen variaatioista. Siksi keltaliiviliikettäkin on yritetty kaapata jo useaan kertaan ja useassa eri maassa koska koneisto pelkää tätä kansanliikettä ihan aidosti. Se ei saa siitä otetta siksi että se on hajautettu.
Sitäpaitsi EU:ssa määrää komissio. MEPit toimivat vain puhuvina päinä ja kumileimasimina.
Vielä suuremmassa mittakaavassa toistuu verrattavissa oleva ilmiö. Eli se, että valtakoneisto on vuosikausia toitottanut että Euroopan täytyy yhdistyä. No, nyt he saavat sitä mitä tilasivat, sillä erotuksella että kansakunnat lähentyvät ja tukevat toisiaan koneistoa vastaan. Kun taas koneisto kuvitteli että kansakunnat saadaan alistettua pienen keskitetyn porukan alaisuuteen jota hallitaan Brysselistä ja jota kutsutaan Euroopan liittovaltioksi.
En äänestänyt eduskuntavaaleissa, enkä äänestä myöskään europarlamenttivaaleissa. Äänestämättä jättämällä pidän kiinni omasta osastani kansanvaltaa enkä ole siten vastuussa mistään mitä poliitikot ja poliittinen järjestelmä aiheuttaa.
Kuten vastavalkean aikaisemmassa artikkelissa kerroin, https://vastavalkea.fi/2019/04/11/keltaliivien-suomen-kiertue/:
”Keltaliiviliike on oire, jonka aiheuttaja on kokonaisvaltainen ja maailmanlaajuinen järjestelmäkriisi. Nykyinen rahajärjestelmä ja poliittinen järjestelmä ovat vuosisatoja vanhoja. Niitä on pidetty hengissä keinotekoisesti jo vuosikymmeniä, mutta ne ovat matkalla kohti kaatumispistettä kiihtyvällä vauhdilla. Päättäjät eivät ymmärrä tai halua ymmärtää, että ongelmat kumpuavat näistä järjestelmistä itsestään, minkä johdosta ongelmia ei voida korjata näiden järjestelmien mekanismeilla. Kun ongelmia kuitenkin yritetään kerta toisensa jälkeen korjata niillä mekanismeilla, jotka ne ovat aiheuttaneet, ongelmat kärjistyvät entisestään.
Tämä näkyy kasvavana kurjuutena, jonka myötä ihmiset tekevät yhä enemmän työtä, mistä huolimatta heidän elintasonsa laskee, koska työ tarjoaa yhä vähemmän ostovoimaa suhteessa elinkustannuksiin. Ranskassa on paljon työssäkäyviä köyhiä, joilta loppuu rahat ennen seuraavaa tiliä. Sama ilmiö toistuu monissa maissa, myös Suomessa. Samaan aikaan monikansalliset yritykset kahmivat yhä suurempia voittoja ja kiertävät veroja.
Yksi ongelmien pääsyistä on se tosiseikka, että raha on velkaa. Pankit luovat uutta rahaa antaessaan lainaa, jolloin velka ei voi vähentyä, vaan ainoastaan kasvaa eksponentiaalisesti. Toinen ongelma on se, että pysyäkseen toiminnassa rahajärjestelmä vaatii jatkuvaa eksponentiaalista kasvua, mikä taas johtuu mm. rahanluontimekanismista. Yritykset ja hallitukset rummuttavat jatkuvasti sitä, kuinka tarvitaan aina vain lisää kasvua. Ne eivät kuitenkaan puhu talouskasvusta, vaikka niin väittävät, vaan rahallisesta kasvusta. Talous tarkoittaa luonnonvarojen ja muiden resurssien hallintaa, eikä siinä pyritä kasvuun vaan resurssitehokkuuteen.
Tämä kaikki ja monet muut asiat yhdessä ovat johtaneet keltaliiviliikkeen syntymiseen. Näistä syistä yhteiskunnalliset levottomuudet tulevat suurella todennäköisyydellä myös kasvamaan, ja siksi keltaliiviliike ei ole katoamassa mihinkään. Keltaliivit vaativat järjestelmän muutosta, jonka aikaansaamiseksi ehdotettuun työkaluun viitataan kirjainyhdistelmällä RIC.”
”Nykyinen rahajärjestelmä ja poliittinen järjestelmä ovat vuosisatoja vanhoja. Niitä on pidetty hengissä keinotekoisesti jo vuosikymmeniä, mutta ne ovat matkalla kohti kaatumispistettä kiihtyvällä vauhdilla”.
Kuinka lähellä nyt mahdollisesti jo ollaan rahajärjestelmän romahtamista vai onko kultastandardiin siirtymisellä mahdollista jatkaa maailman taloutta ikään kuin mitään ongelmaa ei ikinä olisi ollutkaan. Brexit neuvottelujen aikana saksalaisissa medioissa puhuttiin kultastandardiin siirtymisestä, jonka piti tapahtua Brexitin jälkeen 29.3.2019. Samassa yhteydessä sanottiin ettei dollaria ole mahdollista sitoa kultaan. Kiinalaisten kultavarannot ovat jo kuulemma niin suuret että myös BIZ on ollut pakotettu hyväksymään kullan käteisen ekvivalenttina (Cash-Äquivalent). Mutta Irlannin kultavarannoista May ei olisi päässyt yksimielisyyteen irlantilaisten kanssa Ja siksi Brexitiä siirrettiin.
Es wurde auch bereits ein Buchhaltungsalgorithmus ”Basel 3″ eingerichtet, der die entsprechende Umwandlung am 29. März vollziehen sollte; also ab dem Austrittsdatum Großbritanniens aus der EU. Mit anderen Worten: Der Brexit, der Zeitpunkt seines Vollzugs – egal, wann er erfolgt – sowie die Einführung des Goldstandarts hängen offensichtlich zusammen und voneinander ab.
Dollariahan ei voida sitoa kultaan ja puheena oli arveluja siitä etteivät euro-_maat luultavammin luovuttaisi kultavaranatojaan Brüsselille, jolloin euroakaan ei voitaisi kultakantaan sitoa.
Sipiläln olen kuullut puhuvan Hansaryhmästä. Liittyisikö jotenkin kultakantaan? Suomen kultavarannot (1,6 miljardia) ovat kuitenkin valtion lainojen takuina ja fyysisesti Lontoossa. Olen todellakin ihmetellyt, mistä johtuu ettei Sipilä joka teki aikamoisen loven keskustapuolueen rahavaroihin, jättänyt pestiään vaan roikkuu yhä vallassa. Onko jotakin lupauksia EU:n suhteen annettu?
Hyvin moni varmaan miettii, olisiko paras olla äänestämättä missään vaaleissa. Kyllähän sillä kuitenkin on merkitystä, jos EU- parlamenttikin sirpaloituu. Niin kauan ainakin kun ei ole edes prosenttikynnystä. Minusta ainakin on tärkeätä että asiat jotka tilanteen ovat aiheuttaneet saadaan yhä useamman tietoon.
EU-Parlamenttiin on pyrkimässä aiempaa kirjavampaa joukkoa ja tilanne olisi hyvin mielenkiintoinen tutkivalle journalismille. Nyt esimerkiksi kun Italia on ensimmäisenä G-7 maana liittynyt Kiinan silkkitieprojektiin ja Nato-maana saanut myös Venäjän sotilaallisen suojan kuten muutkin maat, jotka liittyvät globaaliin Kiinan ja Venäjän projektiin.
”Kuinka lähellä nyt mahdollisesti jo ollaan rahajärjestelmän romahtamista vai onko kultastandardiin siirtymisellä mahdollista jatkaa maailman taloutta ikään kuin mitään ongelmaa ei ikinä olisi ollutkaan.”
En osaa sanoa, se riippuu siitä miten mahdollinen kultastandardi on rakennettu toimintamekanismeiltaan. Mikäli se ei poista kulutuksen eksponentiaalisen kasvun tarvetta niin vastaus on, ei. Uuden vaihdantavälinejärjestelmän pitää olla vähintäänkin siirtymämuotoinen kohti vakaamman tilan resurssipohjaista taloutta jotta siitä on olisi edes välttävästi apua.
Sipilä on omiin havaintoihin perustuen maanpetturi joka toimii vähän samalla tavalla kuin Macron, eli hänen tehtävänsä on ollut ajaa Suomi alas samalla tavalla kun Macronille on annettu tehtäväksi Ranska. Tämä johtuu nähdäkseni siitä, että liittovaltiomieliset tulivat siihen johtopäätökseen vuosia sitten, että Euroopan kansoja ei saada suostuteltua millään tavalla hyväksymään liittovaltiokehitystä. Joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi tuhota kansallisvaltiot sisältä päin sabotoimalla. Maahanmuuttajia käytetään mm. tuohon kaaoksen luomiseen. Tahallisesti houkuttelivat tänne semmosta ihmisainesta jonka tiedetään aiheuttavan ongelmia.
Kuvittelivat että kansa ryhtyy anelemaan apua koneistolta kun kaaos saadaan aikaiseksi, toisin kävi. Nyt ei voikaan jalkauttaa rakenteilla olevaa EU-armeijaa sillä verukkeella ja liittovaltiokehitys on ongelmissa. Tässä EU armeijasta puhuu Merkel: https://www.dw.com/en/merkel-a-european-army-can-be-a-good-supplement-to-nato/av-46279152
Itse en aio äänestää, en halua olla missään vastuussa siitä mitä tuo keskusjohtoinen autoritäärinen hirviö jota EU:ksi kutsutaan saa aikaiseksi. Kannatan hajautettuja paikallishallintoja ja tiheää verkostoitumista, sekä Euroopan kansojen suoraa yhteistyötä. Jotkut vielä uskovat että EU voidaan reformoida sisältäpäin mutta itse en siihen usko, nykyinen koneisto ei sitä tule sallimaan. Se on jo nähty kuinka ylimielisen itsevarmoja he ovat ideoidensa erinomaisuudestaan eivätkä siinä mielentilassa kykene kuulemaan järkipuhetta. Eikä tuo nykymeno tule toimimaan koska se on liian keskitetty, hidas ja kankea, joten se tulee kaatumaan ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa.
Italia on kotiuttamassa kultavarantojaan, EKP vastustaa. Aikooko Italia siirtyä Euraasian liittoon?
Ed. kommenttiin. Äänestämättömyyskö vapauttaisi vastuusta? Ei minusta, ei sen enempää kuin äänestäminrnkään. Pattitilanne. Äänestämättömyys on jollain tapaa sama kuin katselisi pahoinpitelyä puuttumatta asiaan — ja äänestäminen kuin pahoinpitelyn legitimointia. Mikä ratkaisuksi?
Riikalta jälleen hyvä vertaus. Lisäyksenä, kun sokea taluttaa toista sokeata, niin molemmat putoavat samaan kuoppaan.
ÄÄnestämällä pahoittaa mielensä, kun laskennat on laskettu tahallisesti väärin, petollisin tavoittein. Itselläni ei ole mitään takuita lasketaanko minun ääneni, ja kuka sen laskennasta on vastuussa. Suljettujen ovien takana ei koskaan asu rehellisyys.
”…kertooko keltaisten liivien edustama kasvanut poliittinen tietoisuus demokratian kriisistä? Eikö kyseessä ole pikemminkin hyväveli-järjestelmän, uusliberalismin ja massamedian uskottavuuden kriisi; valedemokratian kriisi?…”
Kyllä. Kyseessä on Nwo-mafian luoma kriisi.
Sikäli se on demokratian kriisi että demokratia on mahdollistanut tuon mafian syntymisen ja sen toiminnan.
Edustuksellisen demokratian ongelma on että se tarjoaa jalansijaa myös vaarallisille psykopaateille joita ei saisi päästää vallan kahvaan lainkaan.
Vain kansanäänestyksillä se voidaan torjua tai ainakin yrittää torjua.
Huomasin että artikkelissa on annettu väärää tietoa joka tulee BBC:ltä. Kyse on tästä: https://www.bbc.com/news/world-europe-46985629
Tämä on ryhmä soluttautujia jotka yrittävät kaapata Keltaliiviliikettä Ranskassa ja muuttaa sen liikkeeksi joka tukee valtakoneistoa.
Tehdäänpä tämä asia jälleen selväksi:
Keltaliiviliike ei ole kollektivistinen vaan hajautettu. Tämä tarkoittaa sitä, että jokainen keltaliiviliikkeeseen osallistuva edustaa itseään ja vain itseään, siten jokainen on itse vastuussa omasta toiminnastaan ja vain omasta toiminnastaan. Keltaliiviliikettä ei voi siten johtaa tai edustaa kukaan, jonka johdosta keltaliiviliikkeellä ei ole johtajia eikä edustajia.
Joten jos joku pyrkii poliittiseen asemaan ehdokkaaksi asettumalla, he edustavat itseään, eivätkä Keltaliiviliikettä.
Tuo ryhmä soluttautujia on paljastettu mm. täällä: https://exoportail.com/la-liste-europeenne-des-faux-gilets-jaunes-debunkage-de-la-trahison-du-mouvement-au-profit-de-lexecutif/
Kiitän tiedosta. Hyvä esimerkki BBC:n manipulatiivisesta uutisoinnista. Oikaisemme artikkeliin.
Aukaisin tuon ranskalaisen lähteen, tietokone alkoi surista kuin traktori, ruutu sinertyi kokonaan ja youtubepätkä estettiin näkemästä. Ilmeisesti nyt ollaan mitä arkaluontoisimpien asioiden äärellä.
Ylen Ranskan kirjeenvaihtaja puhui taannoin huhtikuussa keltaliiveistä ja mainitsi mielenosoitusten alkaneen syksypuolella. Kotvan kuluttua jaariteltuaan hän toikin esille, että demonstraatiot ovat kestäneet kolme kuukautta. Metodi on tämä: sekoitetaan totta ja valhetta laskelmoidusti ja sulassa sovussa keskenään. Näin saadaan kuulijan todellisuuskuva hämärtymään.
Tänäänkö juhlitaan sitä V-median V-vapautta ? Kyse on todellakin totuuden järjestelmällisestä muokkaamisesta pienen valtaeliitin eduksi.
———–
Antti Rinne ja sosiaalidemokraatit ovat nyt karvansa näyttäneet. Puolue kuuluu istumaan todellisuudessa salin oikean seinän taakse, kuten moni muukin komppania tuosta harvainvallan jämähtäneestä luurankoinstanssista.
Johan ne karvat ovat näkyneet Lipposen, Ahtisaaren, Tuomiojan, Halosen ja monen muun paljastamina.
Se porukka ratsastaa liikaa työmiehen siivellä. Toimii Nwo-eliitin Juudas-pukkina.
Lipposella on kontollaan aika liuta Bilderberg – vierailuja. Ahtisaari rauhansovitteluineen on varsinainen Bilderberg – mannekiini. Tuomioja ja isäntämaasopimus. Halonen : naiivius suhteessa ns. demokratiaan. Näytelmät tavitsevat roolihenkilöitä.
”Metodi on tämä: sekoitetaan totta ja valhetta laskelmoidusti ja sulassa sovussa keskenään. Näin saadaan kuulijan todellisuuskuva hämärtymään.”
Juu, sitä kutsutaan harmaaksi propagandaksi. Valtamedia puskee sitä 24/7/365 eetteriin. Sitä on vaikea havaita ellei vertaile tietovirtaa eri lähteistä. Mutta koska yhä useampi on alkanut kyseenalaistamaan, niin median on pakko kiihdyttää valheitaan paikatakseen vanhojen valheiden aukkoja.
On erittäin tärkeää ymmärtää sananvapauden, rehellisyyden ja yhteiskunnallisen yhtenäisyyden suhdetta. Jos ihmiset eivät ole rehellisiä, luottamus ihmisten välillä katoaa, ja jos luottamus katoaa, ihmiset eivät voi työskennellä toistensa kanssa, jos ihmiset eivät voi työskennellä toistensa kanssa yhteiskunta romahtaa. Tästä syystä sananvapautta on syytä käyttää yhdessä rehellisyyden kanssa, koska muutoin se menettää merkityksensä ongelmanratkaisutyökaluna.
Väittämäni totuusperäisyys sananvapauden, rehellisyyden ja yhteiskunnallisen yhtenäisyyden välisestä suhteesta tukee myös se, millaista tuhoa media on saanut aikaiseksi valehdellessaan, toimiessaan epärehellisesti ja tarkoituksellisesti tyhmentäessään kansaa. Tämä on myös se perisyy miksi perinteinen media on kuolemassa; se on typeryydessään ja ahneudessaan tuhonnut itsensä ja sokeudessaan jatkaa sitä yhä kiihtyvällä vauhdilla. On olemassa seuraavanlainen sanonta: “On mahdollista huijata kaikkia ihmisiä jonkin aikaa, ja joitain ihmisiä kaiken aikaa, mutta ei kaikkia ihmisiä kaiken aikaa.”
Mitä tästä opimme? Älkää missään nimessä valehdelko, siitä jää kiinni koska valehtelu aiheuttaa epäyhtenäisyyksiä tietovirtaan jotka ihmiset ennen pitkää huomaavat. Tämä johtaa siihen, että valehteluun ryhdyttyään ihmisen täytyy keksiä yhä enemmän uusia valheita paikatakseen vanhojen valheiden aukkoja. Tämä taas johtaa siihen että mitä enemmän valehtelee, sitä nopeammin jää kiinni. Ja kun lopulta jää kiinni, luottamusta on mahdotonta saada takaisin.
Samaa mieltä. Yhteikunnan toimivuus nojaa luottamukseen. Sanasta miestä jne
France Referendum -sivusto tosiaan näkyy ryppyilevän eikä esim. näytä tähän astista tulosta (90%) kuten aiemmin mutta onneksi tubesta löytyi sama tieto https://www.youtube.com/watch?v=Ukl6KUMZBbo
Näinkin verorahojamme käytetään meitä vastaan:
”SENSUROIVA JA PIMITTÄVÄ YLE PUHUU RÖYHKEÄSTI SANAVANPAUDESTA”,
http://ylewatch.blogspot.com/2019/05/sensuroiva-ja-pimittava-yle-puhuu.html
Olipahan taas herkullinen esimerkki Orwellilaisesta uuskielestä tuo otsikko: ”Vihapuhe ja häirintä kaventavat sananvapautta Suomessa – sananvapauden tila on vaihdellut suuresti itsenäisyyden aikana”
Nostan hattua kaikesta huolimatta ranskalaisille kun eivät hyväksy kyykytystä päättäjiltä, kuten hmm..erään maan sakki tekee vaikka päättäjät tekevät kaikkensa tuhotakseen suomen ja sen kansan ☹️
Vellihousuja muuallakin
Kun sionistit ovat jo kolonisoineet Britannian ja Amerikan niin nyt on vuorossa Eurooppa.
http://www.unz.com/article/a-flat-gray-silent-world/
Rabbi Jonathan Sacksin varoitukset OCTOBER 20, 2007 eivät ole tehonneet
SACKS: MULTICULTURALISM THREATENS DEMOCRACY
Britain’s chief rabbi says multiculturalism promotes segregation and stifles free speech.
Multiculturalism promotes segregation, stifles free speech and threatens liberal democracy, Britain’s top Jewish official warned in extracts from his book published Saturday.
Jonathan Sacks, Britain’s chief rabbi, defined multiculturalism as an attempt to affirm Britain’s diverse communities and make ethnic and religious minorities more appreciated and respected.
But in his book, ”The Home We Build Together: Recreating Society,” he said the movement had run its course. ”Multiculturalism has led not to integration but to segregation,” Sacks wrote in his book, an extract of which was published in the Times of London.
The politics of freedom risks descending into the politics of fear.”
Sacks said Britain’s politics had been poisoned by the rise of identity politics, as minorities and aggrieved groups jockeyed first for rights, then for special treatment.
The process, he said, began with Jews, before being taken up by blacks, women and gays. He said the effect had been ”inexorably divisive.” ”A culture of victimhood sets group against group, each claiming that its pain, injury, oppression, humiliation is greater than that of others,” he said.
https://www.jpost.com/Jewish-World/Jewish-News/Sacks-Multiculturalism-threatens-democracy
Kulttuurimarxisteiksi metamorfoitunneet kommunistit vasemmalla olevissa puolueissa, valtaVALEmediassa toimittajina ja agitaattoreina yliopistoissa ovat johtavia monikulttuuri-mädättäjiä ja tietysti Brysselin diktaatteja tottelevat maanpetturi-poliitikot.
”Commission: EU Too White, Mass Third World Migration Must Be ”New Norm””,
https://www.breitbart.com/europe/2017/12/18/eu-white-mass-migration-norm/
”Frankfurtin koulukunta: salaliitto rappioon”, http://isovimma.blogspot.com/2011/02/frankfurtin-koulukunta-salaliitto.html
Feminismi oli alunperin USA:n kommunistisen puolueen luomus läntisten maiden epävakauttamiseksi ja oli samasta syystä kielletty Neuvostoliitossa: https://www.henrymakow.com/000180.html
Tallaisilla tuotoksilla suomalaiset femakot aikovat vähitellen nostaa Suomen maailmanmaineeseen:
”Johanna Vehkoo ja Roosa Meriläinen toivovat feministisestä kiroiluiltamasta vientituotetta – Britannia ensimmäinen valloituskohde”,
https://www.kansalainen.fi/johanna-vehkoo-ja-roosa-merilainen-toivovat-feministisesta-kiroiluiltamasta-vientituotetta-britannia-ensimmainen-valloituskohde/
Yrjö Perskeles: ”Työkuraattori ja mieltenpahoittaja”,
https://mvlehti.net/2019/05/04/yrjoperskeles-tyokuraattori-ja-mieltenpahoittaja/
Totta on, että nykyään tuntuu vallalla olevan jonkun sortin julkisen uhriutumisen kultti. A on eri mieltä jostain B:n kanssa, seuraavassa vaiheessa aloitetaan somessa julkinen uhriutuminen että miten se saattoi mun mielen niin pahoittaa. Aikuiset ihmiset, järjen ja rationalismin aikakausi 😀
Slavoj Zizek selittää ”hauskalla tankeroenglannillaan” #miituuta, uhriutumista ja heittää huulen ns ”kulttuurimarxismista” 😀
https://www.youtube.com/watch?v=ai_UAPaoEW4
Feministinen kiroiluiltama? Voihan vittu!
Jatkona Truth-hunter 3.5.2019 at 16:57 ja Truth-hunter 4.5.2019 at 10:41 kommentteihin
Hieno mies tuo rabbi Jonathan Sacks
Jonathan Sacks varoittaa Israelia:
The real challenge is not poverty but affluence, not insecurity but security, not slavery but freedom.
”Be careful that you do not forget the Lord your God… Otherwise, when you eat and are satisfied, when you build fine houses and settle down, and when your herds and flocks grow large and your silver and gold increase and all you have is multiplied, then your heart will become proud and you will forget the Lord your God…”
Why civilizations fail (Ekev 5777)
http://blogs.timesofisrael.com/why-civilisations-fail-eikev-5777/
Rabbi Lord Jonathan Sacks is a global religious leader, philosopher, the author of more than 25 books
http://blogs.timesofisrael.com/the-most-personal-of-festivals/
Tässä blogissa Sacks mm. kirjoittaa: ”Juutalaiset eivät hyväksy kärsimystä, jota voidaan lievittää tai vääryyttä, joka voidaan korjata Jumalan tahdon mukaan. Hyväksymme vain sen, mitä emme voi muuttaa. Se mitä voimme parantaa, se on parannettava.
Niinpä tavallista enemmän juutalaisia on opettajina, jotka taistelevat tietämättömyyttä vastaan, lääkäreinä jotka taistelevat sairauksia vastaan, taloustieteilijöinä, jotka kamppailevat köyhyyttä vastaan, ja juristeina, jotka vastustavat epäoikeudenmukaisuutta.
… Juutalaisuus on johdonmukaisesti vaatinut kansalta suuria asioita ja siten tehnyt siitä suuren ja hyvän. Yom Kippurissa Jumala kutsuu meitä suuruuteen.
Edelleen: ”Kolme asiaa estävät kasvua. Yksi on omahyväisyys, usko siihen, että olemme jo suuria. Toinen on väärä tai liika nöyryys, usko siihen, ettemme voi koskaan olla suuria. Kolmas on opittu avuttomuus, usko, ettemme voi muuttaa maailmaa, koska emme voi muuttaa itseämme.
Kaikki kolme ovat vääriä. Emme ole vielä suuria, mutta meitä kutsutaan suuruuteen, ja voimme muuttua. Voimme elää moraalisen kauneuden ja hengellisen syvyyden elämää. Voimme avata silmämme ympärillämme olevalle Jumalan läsnäololle, kallistaa sisäisen korvamme Jumalan ääneen sisällämme.
Voimme tuoda siunauksia muiden ihmisten elämään.
The question God asks us on this day is not, “Are you perfect?” but “Can you grow?”
We can open our eyes to the presence of God around us, incline our inner ear to the voice of God within us. We can bring blessings into other people’s lives.
And now, in absolute humility, we turn to God, pleading with Him to seal us in the book of life so that we can fulfil the task He has set us, to be His ambassadors to humankind.”
—-
Kommentti: — Tuo on upeaa luettavaa, erittäin upeaa. Kiitos siitä. Mutta onko se idealismia? Maailman kansoille on muodostunut juutalaisista toisenlainen kuva, jopa päinvastainen.
Talmud-sionistit rakentavat – Talmudinsa ’ohjaamina’ – pakkomielteisesti VAIN omaa imperiumia jossa kaikki valta on heillä ja ovat nostaneet jumalaksi Mammonan ja Toora ja Talmud opettavat, että juutalaisen elämä on arvokkaampaa kuin ei-juutalaisen elämä ja että Jumala (HaShem) pitää juutalaisia ei-juutalaisia parempana ja antaa heille erityisaseman?
Ja miksi Shimon bar Yochyn (alias Rashbi) mukaan ”ei-juutalaisista paraskin olisi surmattava sodassa”, koska juutalaiset eivät voi tietää, onko käärme, joka lähestyy sinua, myrkyllinen vai ei?
Entä miksi sionistit ja farisealaiset talmudistit tuovat kirousta muiden kansojen elämään ja haluavat tuhota palestiinalaiset?
Hyvä rabbi Sacks, toivoisin että varoituksenne lisäksi sanotte nuo kauniit sananne kirjoituksenne häpäiseville sionisteille ja farisealaisille, heille joita Jeesus kutsui ’itse perkeleeksi’.
”I wish to avenge myself against the One who rules above …” … ”The idea of God is the keynote of a perverted civilization. It must be destroyed.” (Karl Marx, krypto- ja vale-kristitty)
Jesus was right. One cannot serve both God and Money. One must choose.
http://www.unz.com/tsaker/a-crash-course-on-the-true-causes-of-anti-semitism/
http://www.theoccidentalobserver.net/2017/10/20/harvey-weinstein-revenge-and-domination-as-jewish-motives/#more-154887
http://www.unz.com/runz/american-pravda-oddities-of-the-jewish-religion/
https://www.gilad.co.uk/writings/2019/4/1/serious-question-what-is-zionism
Kabbalisti-talmudistit voisivat – mikäli haluavat osoittaa maailmalle todellista suuruuttaan ja ainutlaatuisuuttaan … sitä mistä Sacks kirjoittaa – ottaa mallia Paavalista joka hylkäsi farisealaisuuden ja valitsi tien josta rabbi Sackskin puhuu.
Paavalin elämä
http://lukio.palkane.fi/raamattunet/paavelam.html
Ja tämän Hitlerin mainostamisenkin voisivat lopettaa
Embracing Racism, Two Israeli Rabbis Praise Hitler, Urge Enslaving Non-Jews
The Times of Israel
… “He was the most correct person there ever was, and was correct in every word he said … he was just on the wrong side.”
http://www.ihr.org
https://www.timesofisrael.com/embracing-racism-rabbis-at-pre-army-yeshiva-laud-hitler-urge-enslaving-arabs/
Being the deceivers that they are, they established it on the stolen land of Palestine in 1948. They’ve been tormenting that land for over 2000 years for having brought about Jesus, the Prince of Peace.
But in order to fully bring back the Old Order (i.e., the Old Covenant), they’re hell-bent on totally erasing Palestine.
https://cufpa.wordpress.com
Ranskan keltaliivit on osuneet asian ytimeen kun nykyiset investointipankit on paljon muuta kuin työpaikkoja luovien hankkeiden rahoittajia, ne myös osallistuu valtioiden taloudellisiin piirityksiin pankkitoimintojen boikoteilla ympäri maailmaa ja myös reaalitaloudesta irrallaan oleviin rahasta lisää rahaa tuotteiden kauppaan. Maailmasta tulisi varmasti parempi paikka jos pankit keskittyisivät reaalitalouden investointien rahoittamiseen ja jättäisivät boikotit ja varojen jäädytykset sekä rahatuotteiden kaupan pois, mutta nehän osa usan uutta maailman järjestystä että ei taida tulla tapahtumaan ja pankit myös tarvitsee valtiota omissa kriiseissään. Myös ero natosta vaatimus varmasti perustuu samaan pankkivallan vastustukseen koska nato on pankkivallan takaaja viime kädessä.
Jos valtaosa kansasta jättää änestämättä, niin valitsevatko ”isokenkäiset toisensa jatkamaan samaa tahtia”.Onko perustuslaissa mitään mainintaa, mitäs sitten pitäisi tehdä, jos kansa panee ”hanttiin”,ja ei halua osallistua äänestyksiin. Kansan-ARMEIJA saattaisi panna uudenlaisen hallinnon voimaan, jossa ei entisiä rosvoja kaivata. Jotakin on tehtävä, muuten mikään ei muutu parempaan suuntaan.
Islannista saattaisi löytyä kokeneita neuvonantajia miten pelastaa maa ”rosvojen vangitsemisella”, kalterien taakse, ja AVAIMET JORPAKKOON.
Juuri noin.
Valitettavasti vain kaikki suuretkaan rosvot, pienemmistä puhumattakaan eivät mahtuisi nykyisiin vankiloihin. Tosin osa olisi ”saunan taakse talutettavia maanpettureita” ja tarvitsisivat vain maahan kaivetun kuopan sen jälkeen!