Donald Trumpin hallinto on tehnyt jälleen uuden radikaalin linjauksen Israelin eduksi. Se on ilmoittanut hyväksyvänsä Länsirannalle perustetut juutalaissiirtokunnat.
Tähän saakka myös Washington on myötäillyt muun maailman virallista kantaa ja todennut, että Israelin siirtokunnat palestiinalaisalueilla ovat laittomia, toisin sanoen ”kansainvälisen lainsäädännön vastaisia”.
Kyyninen ulkoministeri Mike Pompeo väittää, ettei siirtokuntien kutsuminen laittomiksi ”ole edistänyt rauhaa” alueella. Todellisuudessa Yhdysvallat ei ole koskaan pyrkinyt estämään siirtokuntien laajenemiskehitystä ja palestiinalaiskotien tuhoamista niiden tieltä. Trump on jälleen osoittanut olevansa valmis menemään edeltäjiään vieläkin pidemmälle sionismin tukemisessa.
Vuonna 1967 käydystä kuuden päivän sodasta lähtien Israelin hallitukset ovat katsoneet päältä jatkuvaa palestiinalaisten maa-alueiden valtaamista. Vuosikymmenten kuluessa ”Palestiina” onkin sirpaloitunut siinä määrin, ettei mitään normaalia, yhtenäistä valtiota voida enää näille häviäville ja toistuvasti pommitetuille maakaistaleille muodostaa. Tämä on tietysti ollut sionistien päämäärä alun alkaenkin.
Trumpin hallinnon viimeisin siirto halventaa kansainvälistä oikeutta, sanovat asiantuntijat. Se on kuitenkin erittäin loogista jatkoa Trumpin muille ratkaisuille. Ensin toteutettiin päätös siirtää Yhdysvaltojen suurlähetystö Jerusalemiin, josta sionistit haluavat Washingtonin tunnustuksella tehdä Israelin pääkaupungin. Trumpin hallinto on antanut hyväksyntänsä myös Israelin aluevaltauksille Syyrian Golanin kukkuloilla. Kuin irvokkaana kiitoksena Israel on nimennyt alueen uuden siirtokunnan Trumpin mukaan.
Trumpin toimet seuraavat toisaalta aiempien hallintojen omaksumaa kaavaa, joten ainakin tässä asiassa republikaanit ja demokraatit ovat yksimielisiä. Perättäiset amerikkalaispresidentit eivät ole tehneet mitään konkreettista edistääkseen rauhanprosessia israelilaisten ja palestiinalaisten välillä. He ovat julistaneet tukensa ”kahden valtion mallille”, mutta vain ylläpitääkseen valheellista ”rauhanvälittäjän” imagoaan. Israelin kyseenalaiset toimet eivät ole aiheuttaneet edes talouspakotteita.
Trumpin käytös on sentään paljastanut asioiden todellisen laidan. Hänen häpeilemätön asettumisensa Israelin puolelle palestiinalaisia vastaan on epäilemättä seurausta hänen sionistiyhteyksistään. Trumpin rahoittajana vuoden 2016 presidentinvaalikampanjassa toimi amerikanjuutalainen miljardööri ja arkkisionisti Sheldon Adelson, jonka toiveita Suur-Israelin luomiseksi Trump kumppaneineen pyrkii kaikin tavoin toteuttamaan. Ylipäänsä lännen politiikassa eteneminen vaatii positiivista suhtautumista Israeliin ja poliittiseen sionismiin.
Israelilaiset rauhanaktivistit ovat huomanneet, että Trumpin hallinnon aikana siirtokuntien rakentaminen Länsirannan ja Itä-Jerusalemin halki on vain entisestään kiihtynyt. Juutalaisten raivaustraktorien tuhoamien palestiinalaiskotien määrä on ennätyskorkealla. Myös Israelin parlamentin hyväksymä laki, joka määrittelee Israelin ”juutalaisten omaksi kansallisvaltioksi”, on Trumpin hallinnon luvalla toteutettua sionistista megalomaniaa.
Finian Cunninghamin mukaan taustalla piilevät myös Trumpin perheen liiketoimet. Trump on henkilökohtaisesti sijoittanut israelilaisiin siirtokuntiin. Niin ovat tehneet myös hänen Israelin-suurlähettiläänsä David Friedman sekä Lähi-idän ”erityisneuvonantajana” toimiva vävypoikansa Jared Kushner. Israelissa toimivat rahoitusalan yritykset ovat vastavuoroisesti tehneet miljoonasijoituksia Kushnerin perheen kiinteistöliiketoimintaan. Epäilemättä muitakin diilejä on solmittu, sillä Kushner on vieraillut myös saudiprinssi Mohammed bin Salmanin luona.
Ottaen huomioon tämän räikeän eturistiriidan on käsittämätöntä, että Kushnerille annettiin tehtäväksi laatia Israelin ja Palestiinan välisen konfliktin rauhansuunnitelma, jota Trump on jo aiemmin kutsunut ”vuosisadan diiliksi”. Tuon suunnitelman toteutuminen on jo niin epätodennäköinen, etteivät valta(vale)median tiedotusvälineet enää juurikaan puhu sen julkaisuaikataulusta.
Venäjä on varoittanut, että Washingtonin politiikka voimistaa konfliktia, joka on jo ennestään intensiivisessä vaiheessa. Myös Putinin hallinnon varoitukset tuntuvat kaikuvan kuuroille korville. Israel on viime aikoina tehnyt jälleen ilmaiskuja Gazaan, jossa on tapettu yli kolmekymmentä ihmistä, mukaan lukien palestiinalaisperhe, jossa oli kolme aikuista ja viisi lasta. Verenvuodatus tekee Yhdysvaltojen päätöksestä hyväksyä sionistifanaatikkojen siirtokunnat entistä vastenmielisemmän.
Arabiliitto ja Euroopan unioni ovat myös tuominneet Yhdysvaltojen yksipuolisen tunnustuksen, mutta Washingtonin tuskin tarvitsee pelätä seurauksia. Jordanian, Egyptin ja muiden arabivaltioiden mielestä Yhdysvallat on menettänyt oikeutensa toimia ”rauhanvälittäjänä” alueella. Trumpin hallinto ei tosin tunnu edes haluavan esiintyä moisessa roolissa. Diilimiehelle riittävät tueksi Israel ja Saudi-Arabia, joiden kanssa Lähi-itää on yritetty muokata uusiksi.
Trumpin hallinto on paljastanut Yhdysvaltojen pitkäaikaisen roolin Israelin miehityksen ja sotarikosten avustajana. Vielä järkyttävämpää on, että amerikkalaista ulkopolitiikkaa ohjaa nyt myös Trumpin ja hänen lähipiirinsä voiton tavoittelu.
Markku Siira on geopolitiikkaan keskittynyt blogisti. Hänen kirjoituksiaan politiikasta ja maailman tilasta löytyy osoitteesta markkusiira.blogspot.com.
Artikkelikuva Presidentti Trump ja pääministeri Benjamin Netanyahu Israelin kansallismuseossa toukokuussa 2017: Yhdysvaltain Jerusalemin-suurlähetystö (CC BY 2.0)
USAn politiikkaa on aina ohjannut ajattelu että USAn ja Israelin sekä muun maailman rahavalta on hyviksiä ja muut laillisia normeja noudattavat pahiksia joista sitten väärinkäyyösten ja väkivallan takia irtoaakin ryhmiä jotka yrittää vastata väärinkäyyöksiin ja väkivaltaan aseellisesti. Tällainen koko maailmaa koskevan verkostuneen rahavallan edut ja niiden ajaminen sekä aseellisesti ja poliittisesti aiheuttaa myös palestiinalaisten ahdingon joka alkoi toisen maailman sodan jälkeen kun Englanti lupasi siionistien asuttaa Palestiina siitä huolimatta että se oli jo asutettu ja nyt ollaan tässä tilanteessa jota ei pystytä millään ratkaisemaan juuri USAn asenteen vuoksi.
Hyvä artikkeli. Trump on kiistatta tekojen tasolla ’Israel first’ tai ’Zionism first’ mies. ’America first’ on pääosin usalaisten huijausta.
Eipä sitä juuri selkeämmin voisi tuoda esiin kuin tämä artikkeli tuo todella kovine ja kiistattomine faktoineen. Parempaa toiminta kenttää rahanhimoisille ei voi tarjota kuin sionistipankkiirien luoma korporaatiomafia.
Hän on myös syönyt melkein kaikki ennen valintaansa lupaamat asiat.
Ehkä sionistit ovat valinneet hänet presidentiksi koska hän ei ole oikein tyypillinen poliitikko lainkaan vaan enemmänkin mies joka ajaa heidän agendaansa ?
Niinhän meilläkin on, maa on myyty ’Nwo first’- ja korporaatio-eliitille. Ja kansa kurjistuu kovaa vauhtia.
Näin ne talmudin profetiat toteutuu.
Minua tämä asia kiinnostaa kovasti (sen varmaan lukijat ovat kommenteistani havainneet) koska ollessamme EU:n kahleissa oman maamme kohtalo on pitkälti ellei täysin kytketty näihin tapahtumiin.
Nyt kun näyttää että russofoobisest ’juutalaiset’ ovat selvästi Ukraina-geiten(kin) ja Trumpin kaatamisen takana Makow muistuttaa ettei kyse ole kaikista vaan pääosin tietystä ryhmästä ’juutalaisia’ joka turmelee muidenkin syyttömien juutalaisten maineen – ja on jo kauan turmellut.
Mutta mikseivät ’oikeat juutalaiset’ (hebrealaiset) nouse anti-sionistin leimaa pelkäämättä laajemmin – toki heitä jo on paljon – näitä heimonsa sisään kätkeytyneitä kryptoja, itsensä juutalaisiksi naamioineita ja Israelin valtion asuttamia askhenaasi-kasaari ’kommareita’ ja sionisti-fariseuksia vastaan jotka yhdessä globalistien ja v-muurari-eliitin kanssa suunnittelevat kaappaavansa koko maailman oman tyranniansa alle ja joista Koestler kirjoittaa kirjassaan The Thirteenth Tribe: The Kazar Empire and Its Heritage…
Tämän nousun pitäisi alkaa USAsta josta se nopeasti heijastuisi muualle maailmaan ja muuttuisi globaaliksi liikkeeksi.
Kun he eivät sitä tee vaan – ainakin toistaiseksi – valtaosin vain nauttivat eduista joita heille sionistit takaavat niin hekin ovat syyllisiä kohtaloonsa aivan kuten me muutkin (koko ’läntinen arvoyhteisö’) omaan kohtaloomme kun seisomme ’tumput suorana’ vain ihmetellen rahan vallan, vääryyden ja tuhoisan sodan riskin kasvua maailmassa.
—–
by Eustace Mullins — (Excerpt by henrymakow.com) — Eustace Mullins: Communism is Jewish Cabalism
With their usual talent for confusing the issues, the Jews have created a number of smokescreens to hide their latest gift to the world, the philosophy of Communism.
What is Communism?
In some millions of words written on this subject in thousands of books published by the Jews, you will not find the one sentence which will explain Communism — Communism is the modern form of the Jewish collective state.
——-
Communism is Cabalism, a Satanic cult which inverts reality and morality. It dehumanizes and degrades Jew and non-Jew alike.
We have been inducted into this cult. Just look at the hysterical cult-like reaction to Trump by mainstream media, politicians and corporate CEOs who are all central bankers lackeys. There is very little independent thought or investigation. Say goodbye to Western civilization and hello to the NWO. Ezra Mullins (1923-2010) was a pioneer in exposing the subversion of humanity by Cabalist bankers.
Disclaimer- I disagree with Mullins’ assertion that the “parasitism” of the bankers represents all Jews. I am not a parasite nor is my family nor are many Jews. They work as hard as anyone else. Nor do they know anything about their “religion” or the bankers’ pernicious agenda.
I realize that Jews are at the forefront of the NWO but most other Jews are dupes like everyone else.
Mullins was a racist in that he imputed certain characteristics to all Jews regardless of their actual beliefs and individual behavior. People who feel aggrieved are the first to victimize other innocent parties.
(Makow)
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=156496
Kyllä tämä on se aihe, jonka pitäisi kiinnostaa kaikkia ja paljon. Itse olen n. 2006 lähtien tämän teeman ympärillä henkeäni haukkonut ja ajoittain jotain toivoa kokenut siitä, että nyt se erään porukan kulissivalta ja sairas keinottelu alkaa paljastua. Ei muuten paljastu niin kauan kun saman heimon keisarit hallitsevat läntistä valtamediaa. Ihminen ei usko ns. vaihtoehtoisten internetmedioiden juttuja, jutut omaksutaan isoista lehdistä ja ”luotettavista” mediatuuteista.
Siis ilman revoluutiota ei mitään tule paljastumaan ja asiat kehittyy shakkimatti -asetelmaa kohti.
> Arabiliitto ja Euroopan unioni ovat myös tuominneet Yhdysvaltojen yksipuolisen tunnustuksen, mutta Washingtonin tuskin tarvitsee pelätä seurauksia. Jordanian, Egyptin ja muiden arabivaltioiden mielestä Yhdysvallat on menettänyt oikeutensa toimia ”rauhanvälittäjänä” alueella. Trumpin hallinto ei tosin tunnu edes haluavan esiintyä moisessa roolissa. Diilimiehelle riittävät tueksi Israel ja Saudi-Arabia, joiden kanssa Lähi-itää on yritetty muokata uusiksi. >
Tilanne ei ole tosiaankaan se, miltä se näyttää. NWO suunnitelma etenee rivikansan vastustuksesta huolimatta, koska sitä johdetaan maailmanlaajuisesti jesuiitta-mafian vallan alla työskentelevien salaseurojen kautta. Euroopan Unionin, Egyptin ja arabivaltioiden korruptoitunut eliitti ei ole siis vähimmässäkään määrin USAn toimia vastaan, ko. vastakkainasettelu on pelkkä valemedian pyörittämä poliittinen näytelmä, joiden avulla sodat ja selkkaukset jatkuvat.
ISRAEL WAS FOUNDED BY JESUIT CONTROLLED HIGH LEVEL FREEMASONRY
”Israel was founded by High Level Freemasons just after WW2 the very war Grandmaster of the Scottish Rite 33rd degree Albert Pike designed for The jesuit papacy in 1871 , Albert Pike was adviced by Jesuit John Peter
de Smet also Guseppe Mazzini was a Mason and founder of The Maffia he was closely friended with Albert Pike.
Most of the Freemasons involved in The Creation of Masonic Nazi Israel were 33rd degree Freemasons. The Archbischop of NY Cardinal Francis (Pedo) Spellman overseeing the Supreme Council of the 33rd , Council on Foreign Relations , Maffia and The US branches of the Knights of Malta again overseen by the High Jesuits from Fordham University or Georgetown University.
Harry Truman
Winston Churchill
Josef Stalin
Chaim Weizmann Labor Zionist / Sabbathean Frankist / Papal Court Jew
David Ben Gurion (Founder Mossad) Labor Zionist / Sabbathean Frankist Papal / Court Jew
James Jesus Angelton (Knight of Malta)
Edmond de Rothschild (Papal Court Jew)
Lord de Rothschild (Papal Court Jew)
The United Nations was also created by 33rd degree Freemasons during the Yalta conference
Winston Churchill
President Franklin D Rooseveld
Josef Stalin
Also during the Oslo Accords there were mostly 33rd degree Freemasons involved.
Bill Clinton
Shimon Peres (key figure in the Assassination of Yitzak Rabin and the transfer of Jerudsalem to the Pope) Shimon Peres is also a Knight of The British Empire and a Knight of St Michael
Yassar Arafat
Yitzhak Rabin (assassinated after opposing the Oslo Accords 1993 which gave 60 % of Jerusalem to the Jesuit controlled Vatican)
Benjamin Nethanyahu is also a 33rd degree Freemason and a CFR member
NAZISM AND FREEMASONRY IN ISLAM
During WW2 Adolf Hitler visited The Grand Mufti of jerusalem Haj Amin al Husseini in 1941 so the plans to bring Nazism to The Middle East were already made. Also heinrich Himmler visited The Nazi Collaborator.who
founded the PLO in Palestine , 33rd degree Freemason Yasser Arafat got in his footsteps.
After WW2 Knight of Malta / High level Shriner Freemason Benito Mussolini was send to The Middle East and he was controlled by Jesuit Piettro Tacchi Venturi , Benito Mussolini brought Nazism to the Muslim Brotherhood and The Masonic High Council of Egypt. The Muslim Brotherhood created Hamas
Some Masonic Muslims:
Yassar Arafat (Palestine)
Saddam Hussein (Iraq)
Bin Laden (Saudi Arabia) Wahibi Sunni islam
Hamid Karzai (Afghanistan)
The Crown Prince of Saudi Arabia
King Hussein of Jordan (Club of Rome)
Mahmoud Abbas (Palestine)
King Abdullah (Saudi Arabia)
Michel Suleiman (Lebanon)
Gadaffi (Libya)
Al Assad (Syria)
Ahmedinejad (Iran)
Mohamed Morsi (Egypt)
Yhdysvaltojen lisäksi myös EU on rähmällään sionistien suuntaan pelaten kaksinaamaista peliä. Muodollisesti sekin on kahden valtion mallin takana, mutta mitään konkreettista siihen suuntaan ei tehdä vaan vaan päin vastoin, Israelia suositaan kauppa- ja tullisopimuksilla toistaen stiiknafuulia, että Israelilla on oikeus puolustaa itseään. Miehitetty talousmahti Saksa ei luonnollisestikaan voi tehdä mitään rakentavaa koska historia. Ranskalla ja Englannilla on omat pidäkkeensä jne.
Tuo luvattu maa ja Suur-Israel alkoi sen verran kiinnostaa, että kaivoin ”pyhän kirjan” esille. Tosiaan, siinä Egyptistä palaavalle? heimolle ”jumala” antaa/lupaa Välimeren pohjukasta maa-alueen, jonka rajat on kuvattu melko tarkasti Mooseksen neljännessä kirjassa (kappale 34). Se käsittää suurin piirtein nyky-Israelin miehitysalueineen aivan eteläosaa lukuunottamatta. Pohjoisessa raja kulkee jossakin Libanonin puolivälissä.
Mutta ruokahalu kasvaa syödessä ja herra antaa lisää lupauksia (Mooseksen 5/11): jos tottelette, ”jokainen paikka jonne jalallanne astutte kuuluu teille..”. ”Hän” myös lupaa hävittää israelilaisia suurempia kansoja ja antaa maat valitulleen. Nyt alue ulottuu eteläisestä autiomaasta Libanonin vuoriin – kuten ennenkin – mutta idässä mennään jo Eufratvirralle.
Jos siis tämän pronssikautisen kertomuksen (vaikkapa vain ensimmäisen version) mukaan edetään, töitä sionisteilla ja näiden myötäjuoksijoilla vielä riittää. Tukea tulee myös Suomesta (Israelin Ystävät ym.).
Mikä mielenkiintoisinta on se että hebrealaisten Vanhan Testamentin historiallinen todenperäisyys on kyseenalaistettu ja mm. Miko Peled, sionisti-kenraalin poika, uskoo ja sanoo että se on pääosin juutalaisten omaa keksittyä ja muokattua tarinaa jota ei pidä ottaa todesta.
Helppo tuohon on uskoa kun tietää kuinka hyviä tarinan kertojia he ovat muissakin asioissa. Erityisesti holokaustiin liittyvät asiat ovat pääosin keksittyjä tarinoita ja moni kertoja onkin tunnustanut huijanneensa sionistien painostamana.
British Historian Norman Davies reveals how the anti-Polish narrative of the Holocaust began
By Gilad Atzmon
… As Israeli historian Shlomo Sand argues, this process involved, inter alia, a lot of imagination: the Jews invented large parts of their past.
it is crucial to add that inventing one’s past is not solely a Jewish domain. An element of creativity is present for most people and probably all nationalists when they construct a narrative of their pasts.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=198451
Tämä vielä liittyen holokausti tarinoiden luotettavuuteen
http://www.thetruthseeker.co.uk/?s=holocaus+lies&submit=Search
Valtaosa vanhan testamentin svuilla on käyttöä ulkohuoneen reijästä alas.Uusi testamentti on se joka lupaa kaikelle ihmiskunnalle pelastuksen tulevaisuudessa, eikä siinä eroitella ”Juutalaiset ensin”.Jokainen ihminen on vastuussa vain itsestään. Egyptistä johdetut juutalaiset tekivät ”kuolettavan virheen sulattamalla Egyptiläisiltä LAINAAMANSA kullan,ja valoivat kullasta lehmän jota kumarsivat. Mooses tuli alas vuorelta kauhistuneena, ja rikkoi kymmenen käskyn ”tabletit tuusan nuuskaksi”.Juutalaiset menettivät siten etuoikeusasemansa muihin kansoihin nähden, mutta he eivät ilmoita sitä kristikunnalle,näytellen hurskauttaan meille. Saatana otti Israelilaiset omakseen mielihyvin häväistäkseen YAHWEN.
Juutalaiset ovat kehitelleet raamatunkäännöksiä sopivaksi ”omaan napaansa kautta aikojen”, mutta nyt vasta ihmiset ovat valistuneempia paljastamaan petokset. Vanha testamentti on täynnään vastenmielistä luettavaa, asettaen juutalaiset muiden kansojen edelle tarkoituksella, ja se on istunut kautta historian heikkohermoisille. Uskonnon varjolla peloitellaan ihmiskuntia, kirkot etusijoilla tuomitsemassa ihmisiä helvetin tuleen.
Anglosaksien kielessä sana HELL tarkoitti ennen pelkästään HAUTAA, mutta kait se muunneltiin tuliseksi kidutuspaikaksi, jossa sielukaan ei kuole, vaan kärsii siellä tulessa ikuisuudesta toiseen.Tosi huvittava selitys?
Roomalaisten ”kidutuspaaluun” kirkolliset lisäsivät poikkipuun, vaikka se oli vanhimmissa kirkoissa esitetty veistoksena suorana paaluna” ? Kukapa niihin kiinnittäisi huomiotaan.
Olipas kovin yksipuolinen artikkeli, Israel paha, Palestiina hyvä…!?
Mielestäni ongelma Israelissa ei ole jutikat, vaan nämä Lähi-Idän mustalaiset(palestiinalaiset)
Heitä ei yksikään muslimivaltio suostu huolimaan. Katsoin jokin aika sitten dokumentin jossa käytiin läpi todella syvällisesti palestiinalaisten historiaa, siinä kävi ilmi miten vihamielinen suhtautuminen arabivaltioilla oli palestiinalaisiin!
Heihin ei luotettu ja heitä pidettiin ongelmien aiheuttajina kaikkialla Lähi-Idässä.
Itse en ymmärrä, miksi palestiinalaisia ei voitaisi pakkoasuttaa muihin muslimivaltioihin, hehän ovat muslimeja kuten naapurinsakin kaikkialla ympäriinsä, joka vitun ilmansuunnalla asuen kymmen-satakertaisissa maa-alueissa Israeliin nähden!
Eikö Israel ja juutaloiset edes voisi pitää pienen pientä valtiotaan, pitääkö sekin jakaa näiden luolauskonnonedustajien kanssa?
Verailun vuoksi muuten todettakoon, että Puttekin tukee 100 rossasesti Israelia, viime verisen sodan aikana hän sanoi, että Israelilla on oikeus puolustautua!
Syyriassa käydyn sodan aikana Netanjahu totesi, että venäläiskoneet eivät ole minkäänlainen uhka israelille(loukkasivat Israelin ilmatilaa useasti) koska ovat ystävien koneita!!
”Puttekin … sanoi, että Israelilla on oikeus puolustautua!”
Eikö mielestäsi sitä oikeutta ole palestiinalaisilla joiden maat ja kodit sionistit ovat rosvonneet verisesti tappaen suuren määrän heitä ja jotka elävät jatkuvan Israelin toteuttaman kansanmurhan alla?
Jos olisit itse syntynyt palestiinalaiseksi niin miten toimisit ottaen huomioon mm. nämä alla olevat tosiasiat:
Yhä heistä monilla 8siis sinullakin olisi) on taskussaan entisen tuhotun kotinsa avaimet. Heitä voi verrata karjalaisiin, tosin sillä erolla että heidät on ajettu kodeistaan ilman että he ovat itse syyllistyneet mihinkään. No eivät olleet karjalaisetkaan mutta Suomen valtio oli ja on vastuussa asiasta joten se on eri asia.
Palestiinalaisten (sinunkin olisi) geeniperimä on valtaosin juutalainen, toisin kuin Israelin kasaari-ashkenaaseilla. Geenitutkijoiden mukaan he ovat geneettisesti eniten hebrealaisten jälkeläisiä jotka myöhemmin pakotettiin kääntymään islamiin kun maa oli arabien vallassa. Olisiko siinä syy etteivät arabimaat ole halukkaita ottamaan heitä?
Tosiasiat sionistien sodasta palestiinalaisia vastaan paljastavat järkyttävällä tavalla heidän barbaarisen luonteensa.
Sano tuo Putelle!
Tämänkin joutuisit silloin hyväksymään
“One million Arabs are not worth a Jewish fingernail.”
— Rabbi Yaacov Perrin (NY Daily News, Feb. 28, 1994, p.6)
https://www.johnkaminski.org/index.php/essays-by-john-kaminiski-american-writer-and-critic/holocausting-humanity
Putte ei tietääkseni ole kieltänyt palestiinalaisilta oikeutta puolustautua.
Putte on 100%:sti siionistien perseennuolija!
Tuo pitäisi perustella. Muuten sitä ei voi uskoa. Ei se että ymmärtää sionistien itseään puolustamisen riitä todistamaan tuota.
Entä sinä? Ainakin kirjoittamasi perusteella näytät nuolevan sionisteja.
Ammu palestiinalaisterroristeja -teemapuisto avattu Israelissa
Yksi kommenttini monista tämän linkin artikkelista:
https://vastavalkea.fi/2017/07/18/ammu-palestiinalaisterroristeja-teemapuisto-avattu-israelissa/
Truth_hunter 16.7.2018 at 00:01
Tätä mekin olemme tukemassa — tai meidän ’niinistöläinen, sionismin asiaa ajava Nato-eliitimme’
The Criminalization of War: Gaza
By Prof Michel Chossudovsky
The expansionist policies of the State of Israel including the annexation of the illegally occupied territories, not to mention the ”Greater Israel” project of territorial extension are an integral part of the US-led military agenda in Middle East. The siege on Gaza and the Zionist Plan for the Middle East are related to the US-NATO military agenda.
Sodan kriminalisointi: Gazan
Prof. Michel Chossudovsky
Israelin valtion ekspansiiviset hankkeet, mukaan lukien laittomasti miehitetyt alueet ja ”Suur- Israelin” alueellisen laajentamisen, ovat olennainen osa Lähi-idän Yhdysvaltojen johtamaa sotilaallista agendaa. Gazan piiritys ja Lähi-idän sionistinen suunnitelma liittyvät US-NATOn sotilaalliseen esityslistaan.
Israelin Gazan saarto on rikollinen teko: Gaza on keskitysleiri, maailman suurin avoin vankila, josta kukaan ei voi paeta.
Kaksi miljoonaa palestiinalaista asuu Israelin piirityksen alla.
Israel valvoo välttämättömiä tavaroita, mukaan lukien ruoka, vesi, energia ja lääketiede. Israel valvoo myös Gazan aluevesiä kansainvälisen oikeuden vastaisesti.
Sionistinen projekti tukee juutalaista siirtokuntaa. Laajemmin se merkitsee politiikkaa, jolla tapetaan, köyhtdytetään ja karkotetaan Palestiinan palestiinalaiset, jotta Länsi-Gazan ja Gazan liittäminen Israelin valtioon lopulta toteutettaisiin.
Kuten Ben Gurion sanoi: Expel them!
The Israeli historian Benny Morris describes how David Ben-Gurion, Israel’s first prime minister, was asked by one of his generals: “What shall we do with the Arabs?”
The prime minister, wrote Morris, “made a dismissive, energetic gesture with his hand”. “Expel them!” he said.
https://www.unz.com/article/why-palestine-is-still-the-issue/
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=154629
Lue Chossudovskyn hyvä ja perusteellinen selvitys asiasta
https://www.globalresearch.ca/the-criminalization-of-war-
Sionistien sota ja palestiinalaisten kansanmurha on asia josta pitää koko ajan puhua koska, kuten Gilad Atzmon sanoo, ’olemme kaikki palestiinalaisia’.
Näiden Lähi-Idän mustalaisten johtomiesten mukaan eivät lepää ennen kuin kaikki Israel on ajettu mereen, siis tuhottu ja murhattu! Sitäkö sinä kannatat?
Minä en ainakaan kannata, en ole koskaan näiden luolauskonnonedustajien puolella, saatikka heidän puolesta puhujansa!
Asia on tullut harvinaisen selväksi minusta fasistisia ja rasistisia piirteitä sisältävistä kommenteistasi. Ei sitä olisi tarvinnut enää toistaa.
Antisemiitti… 😀
Jos puolustaa Chossudovskyn tavoin oikeudenmukaisuutta niin on sinusta antisemiitti.
Niinhän sionistitkin sanovat.
Antisionisti olisi enemmän kohdallaan.
Holmes. Juutalaisten (SIIONISTIEN) kannatuksesi tuli hyvin selville. Tiesitkö sen mitenkä juutalaiset pankkiirit kokoontuivat junanvaunussa, ja panivat alulle FED Pankin Usassa. Heillä on taattu oikeus ”PAINAA RAHAA”niin paljon kuin vain haluavat. Millä avustuksella luulet Israelin olevan yksi johtavista ydinase-valtiosta maapallolla.USA avustaa Israelin kolmella biljoonalla dollarilla vuosittain, ettei heiltä rahat lopu. Israel ei TUOTA MUUTA KUIN VIHAA muissa kansoissa USAata lukuunottamatta. USAn hallitus koostuu valtaosaltaan Juutalaisista politikoista. ”SHALOM”.
Olet käsittänyt täysin väärin, en ole juutaloisten perseennuolija, mutta heilläkin kuten kaikilla muillakin valtioilla maailmassa, on oikeus omiin rajoihin ja rauhaan.
Jos mielestäsi Israel tuottaa pelkkää vihaa, niin miten on sitten asianlaita näiden muslimivaltioiden kanssa, joista suurin osa tukee maailmanlaajuista islamilaista terroria!?
Oletko itse islamisti ja heidän kätyrinsä?
Muuten väitteesi FED:iin liittyen on paikkansa pitämätön. Yksikään keskuspankki ei voi painaa rahaa miten paljon hyvänsä, tuo on asiasta täysin pihalla olevien keksimä hörhö-väittämä vailla mitään todellisuuspohjaa!
Rahan painaminen, kuten keskuspankkitoiminta yleensä, on tarkoin säänneltyä ja aina sidoksissa valtavan suureen kokonaisuuteen maailmantaloudessa.
Muutoinhan kaikki keskuspankit painaisivat vain aina yhä enemmän ja enemmän rahaa. Näin ei kuitenkaan käytännössä missään päin tapahdu, voit tarkistaa tuon vaikka itse!
Holmes, siis mielestäsi juutalaiset voivat siirtää rajojaan mihinkä suuntaan tahansa joutumatta siitä vastuuseen ? Juutalainen löytää joka tilanteeseen verukkeen ajaa Palestiinalaiset yhä tiukemmalle.Otappas selvää mitä juutalaiset aikovat tehdä Suomen kansalle ? Heidän GOOGLE vakoilulaitoksensakin on jo SUOMEN vakiorakennus, ja lisää on tulossa. Heidän vaikutuksensa on selvästi huomattavissa Suomen hallituksessakin. Onko kukaan Suomen politikoista koskaan ilmaissut jotakin Israelin vastaista ? Ei tietääkseni.
Annetaanpa puheenvuoro ex-isrelilaiselle Gilad Atzmonille jonka isoisä oli kova sionisti. Gilad jätti rasistisen Israelin ja irtisanoutui kokonaan maasta ja juutalaisuudesta nähtyään armeijassa IDF:n raakuuden.
Jews Are Feeling Guilty: They Should Be. Their Influence Has Been Cancerous to America
Gilad Atzmon
Jews may feel that they are stained as a group by problematic characters such as Weisntein, Epstein and Maxwell. They may feel polluted by Israeli politics and the intensive Zionist lobbying that plunders billions of American taxpayers dollars every year.
https://russia-insider.com/en/politics/jews-are-feeling-guilty-they-should-be-their-influence-has-been-cancerous-america/ri27813
Sallittaneen aiheesta poikkeaminen. Kovin viheliäisessä haahmussa saapuvat Timo (pöyristyttävän pyöristynyt rukousaamiaisillaan) valtioneuvoston kanslian pihaan Brysselin markkinoilta rämisevällä Audillaan Elo kuskinansa.
Juhani H-a : Minne olette törsänneet rahat, jotka oli tarkoitettu Viertolan härkien (vanhusten huoltoon ja nuorten mielenterveystyön hyväksi) korvaukseksi.
Elo: (yrittäen Sibalan senioriteettivaikutusvaltaa mukaellen vierittää syyn Timolle) Ne menivät menivät pumpernikkeleihin ja punaisten lyhtyjen alueelle ja mamujen integroimiseen, ainaski Timo kehoitti niin tekemään.
Juhani H-a: Istu ja pala voi sun seitsemän seppää.
(Tuomas alkaa hamuroimaan koivukaippuraa kouriinsa).
”Sallittaneen aiheesta poikkeaminen.” eli minun osaltani Olli Pusan artikkeli:
””Oikeusviranomaiset vastaan kansa
Suomalaisen oikeuslaitoksen piilevä poliittinen vinoutuma on viime aikoina tullut selkeästi esiin. Ehkä siellä on rohkaistuttu viherkommunistisesta hallituksesta ja on noustu barrikadeille.
Meillä on jo kauan tiedetty oikeuslaitoksen taipumus kommunistiseen ajatteluun. Esimerkiksi perustuslakiasioiden tulkinnan on ominut itselleen joukko kommunistisen lakimiesjärjestö DEMLA:n aktiiveja. Heistä Martin Scheinin oli jopa kommunistisen puolueen keskuskomitean jäsenenä.
Länsimaisessa oikeusajattelussa pohjalla on vallan jako eri toimijoiden kesken. Tuomioistuimen pitäisi edustaa riippumatonta tulkitsijaa eri tilanteissa. Kommunistisessa oikeusteoriassa lähdetään siitä, että tuomarit eivät ole riippumattomia vaan poliittisia toimijoita – puolueen uskollisia sotureita.
Siis suomalaisen oikeuslaitoksen sisällä piilee vakava ristiriita kansalaisten oikeuskäsityksen kanssa. Tämä on vaarallista oikeuslaitoksen uskottavuuden kanssa. Se ei voi olennaisesti poiketa kansalaisten oikeuskäsityksestä. Se mikä ei ole oikeus ei voi olla laki, totesi vanha tuomarinohje.
Perusteluna kansalaisten oikeuskäsitysten vastaisille linjauksille kommunistisen oikeusteorian ajajat esittävät yleensä joitakin ulkomaisia linjauksia. Ne heidän mielestään oikeuttavat ajamaan kansan mielipiteen vastaista oikeuslinjaa – kuten kommunistisessa yhteiskunnassa. Siellä oikeusjärjestys heijasti kommunistisen puolueen linjaa, ei kansalaisten oikeuskäsitystä. Sitä runnottiin vaikka väkivallalla.
Samaa tapahtuu nyt Suomessakin. Valtakunnansyyttäjä Toiviainen vaatii syytettä Päivi Räsäselle raamatun siteeraamisesta. Uskomaton tulkinta. Vieläkin pahemmaksi asia meni kun Toiviainen tulkitsi, että vuosia ennen epämääräisen lain säätämistäkin esitetyt mielipiteet ovat laittomia.
Toiviaisen sekoilua säesti vihreiden uusi kansanedustaja Pirkka-Pekka Petelius, joka on luonut uraansa komediaesityksillä sekä myöhemmin tutkailemalla erilaisia ötököitä luonto-ohjelmissa. Petelius pyysi anteeksi saamelaisista esittämiään sketsejä. Ilmeisesti Petelius säikähti, kun valtakunnansyyttäjä totesi, että ”katuminen” voi lieventää syyllisyyttä. Siis valtakunnansyyttäjä tosiasiassa vaatii poistamaan netistä, kirjastoista ym. sellaisen materiaalin, jonka hän tulkitsee olevan lain vastaista.
Tällainen touhu ei enää poikkea kommunististen tai fasististen diktatuurien oikeuspelleilystä. Milloinhan Seitsemän veljestä, Sinuhe Egyptiläinen, Tuntematon sotilas tai Kalevala määrätään poistettavaksi? Valtakunnansyyttäjän toiminta istuu kyllä kommunistisen oikeusteorian periaatteisiin, mutta on täysin vastoin kansalaisten mielipidettä…”
Koko artikkeli: https://oikeamedia.com/o1-125700
Juuri näin!
Päivän video: ”Vihapuhelainsäädäntö hiipivää totalitarismia” – Jussi Halla-aho
Sananvapaus EU-Suomessa on tukahdutettu tismalleen samalla tavalla kuin Neuvostoliitossa. ”Sielläkin perustuslaki takasi sananvapauden,” muistutti Jussi Halla-aho esitellessään 27.11. eduskunnan täysistunnossa lakialoitteen sananvapauslain muuttamisesta.
…
”Vihapuhelainsäädäntö edustaa hiipivää totalitarismia. Se on ase, jota käytetään poliittisesti väärää mieltä olevien vainoamiseen ja hiljentämiseen”, Halla-aho sanoi…”
Koko artikkeli videoineen: https://mvlehti.net/2019/11/29/paivan-video-vihapuhelainsaadanto-hiipivaa-totalitarismia-jussi-halla-aho/
(Toin nyt tämän esille, vaikka tämän sivuston eräs kommentoija ei sallisi enää mainittavan sanaa kommunismi tai Neuvostoliitto – niin tekevät ovat hänen mielestään ”fasisteja, rasisteja, vihapuhujia” ja ties mitä, äärivasemmistolais-propaganda-sanastoa käyttäen.
Hän näin ollen erehtymättömäksi muuttuneessa viisaudessaan (lue: röyhkeydessään) kuvittelee voivansa kumota vanhan, edelleen paikkansa pitävän viisauden siitä, että joka ei opi historiasta joutuu läpikäymään sen uudestaan.)
H-aho puhuu asiaa mutta hänen uskottavuutensa kärsii koska hän ei ole tehnyt selkeää pesäeroa sionisti- ja nwo-eliittiin joka käyttää vihapuhetta omana aseenaan kansaa vastaan.
Persujen pitäisi tuoda selkeästi julki oma kantansa tuohon eliittiin sillä nyt herää epäily että he voivat olla vale-oppositio.
Tuo kommenttisi loppuosa mietityttää. Se on tökerö ja kertoo ehkä enemmän itsestäsi. Siinä osoittelet muita. Jos kuuluisin toimitukseen vaatisin tarkempia perusteluja sinulta.
Itse en ole havainnut että kukaan täällä toimisi kuten väität ja olet itsekin saanut esittää näkemyksiäsi ilman että kukaan olisi sitä pyrkinyt estämään vaikka olisi eri mieltä ollutkin. Tuollainen vihjailu on enemmän osoitus omasta röyhkeydestä jota olet näkevinäsi muissa. Ja olisi reilumpaa muita kommentoijia kohtaan jos esittäisi asiansa suoraan ja vihjailematta.
Jos joku nuukin kommentoija kuin minä ei esim. näe nykyVenäjää samalla tavalla totalitaarisena kuin itse näet niin eikö se ole hänen asiansa? Tarkoittaako se sinusta sitä ettei hän salli muidenkaan niin tekevän?
Kun/jos itse tulkitsee asioita omalla tavallaan ja sen perusteella ei salli/kieltää (tulkinta on eri asia) muita olemasta eri mieltä niin eikö silloin sorru siihen minkä H-aho leimaa hiipiväksi totalitarismiksi?
Voit saada hyvää tietoa kosher nationalisti puolueista, jotka ovat yksi keskeisimpiä sionistien propagandan välityskanavia. Olisin skeptinen jokaisesta henkilöstä, joka ei kerro juutalaisten roolista massamuutossa ja levittää counter-jihad sanomaa.
https://arktos.com/2019/04/26/islamophobia-trojan-horse-amidst-the-right/
Suomen oikeuslaitoksen mädättäjä no. 1 Demla: http://nwohavaintojapromo.blogspot.com/2016/10/suomen-oikeuslaitoksen-madattaja-no-1.html
Tuosta tuskin eri mieltä Pusan kanssa ovat muut kuin sionisti- ja v-muurarien nwo-liitti ja heidän lakeijat. Ikävä kyllä heitä löytyy paljon lähes kaikkien puolueiden oikealta vasemmalle vallanhimoisissa eliiteissä joille oma etu menee kansan edun edelle.
”Sallittaneen aiheesta poikkeaminen. ”
Päivän video
Touching Human Moment with President Putin – He Loves His People and It Shows
Despite leading a world superpower, Putin takes time to encourage the youth. Who could possibly hate a man so good with children?
https://russia-insider.com/en/touching-human-moment-president-putin-he-loves-his-people-and-it-shows/ri27760
Koskettava hetki Putinin kanssa — mies rakastaa kansaansa ja sen näkee.
Russofoobikko: tuo on pelkkää teatteria!
No ainakin se on parempaa teatteria kuin mitä Trump esittää.
Roomalaiset teurastivat ja häätivät n.70jkr Israelilaiset kaikkialle maan ääriin samasta paikasta jossa Israel on nyt uudelleen.
Käykää vaikka Masadan linnoitukseen tutustumassa.
Israelin historia, nykyisyys ja tulevaisuus löytyy mustaa valkoisena meidän Raamatustamme.
Eikö ole ihmeellistä että Rooman levittämät valheet uppoavat nykyäänkin suomen kansaan joka menee ansaan.
Natsi-saksakin oli Rooman keksintöä.
Miten voi olla että Lähi-idän Afrikan kokoisen alueen diktaattorikansojen keskellä pinta-alaltaan Uudenmaan kokoinen edistyksellinen ja kehittyvä demokratia Israel on se sietämätön asia jota ei suvaita täälä ns.lännessä.
Verenhimoiset diktaattorivaltiot ovat se parempi vaihtoehto?
Siksikö suomeakin ajetaan siihen suuntaan arvoiltaan ja lainsäädännöltään.
Käykää vaikka Itä-Helsingissä tutustumassa innovatiiviseen kehitykseen ja yritysten nousuun?
Mitenkäs Suomen oikeutus olemassaoloonsa. Millä sen perustelemme vaikkapa Venäjälle tai Ruotsille?
Onko meillä todisteet että olimme täällä vuonna 70jkr?
Hämmästyttävää on sekin että Mannerheim kutsui eräässä puheessaan suomalaisia Isaskarin pojiksi.
Isaskar on yksi kadoksissa oleva Israelin heimo.
Heimon tunnusmerkit sopivat 110% suomen kansaan sen historiaan ja aasimaiseen juhdankantajan ja orjan kansanluonteeseen.
Kiroamalla Israelia kiroamme omaa olemassaoloamme.
Werner Sombartin mukaan puolet Palestiinan juutalaisia oli ajanlaskun alussa lähtenyt vaeltamaan maailmalle, etelään ja pääosin pohjoiseen. Lopuista osa menehtyi sodissa kun roomalaiset valloittivat kovaa vastarintaa tehneen maan ja alistivat sen imperiumiinsa ja osa ehkä? vietiin sotavankeina Roomaan. Näin asia meille kerrotaan.
Maahan heitä jäi kuitenkin jonkun verran ja ovat eläneet sovussa maan muun väestön kanssa kunnes sionistit tunkeutuivat Palestiinaan ja aloittivat sotansa alkuperäisväestön tuhoamiseksi. Kummallisesti tuo sota on käännetty sionistien oikeudeksi ja palestiinalaisista on tehty syyllisiä vaikka he käyvät omaa ’talvisotaansa’ joka meille oli luvallinen itsepuolustus-sota.
Mitään suurta hinkua ei maailman diaspora-juutalaisilla ole ollut Palestiinaan ja mm. Hitlerin apua tarvittiin sionistien tukiessa Saksan juutalaisvainoja ja Usan sekä brittien estäessä Saksan juutalaisten muuton omiin maihinsa sodan aikana. Tutkijat sanovat että kyse oli sionistien hankkeesta perustaa Israelin valtio ja pakottaa Saksan juutalaiset (joista vain 15-20% halusi jättää Saksan) sinne.
Asiasta löytyy paljon luotettavaa tietoa.
Eniten tässä kummastuttaa että nyt on voitu osoittaa geenitutkimusten avulla Israeliin muuttaneiden olevankin pääosin muinaisesta juutalaiseen Talmud-uskontoon kääntyneestä Kasaria-valtiosta sen tuhouduttua Eurooppaan ja Venäjälle paenneista ei-hebrealaisista Itä-euroopan juutalaisista joilla ei ole historiallista sidettä maahan.
Shlomo Sand, Tel Avivin ylioiston professori onkin kirjoittanut kirjan The Invention of Jewish People missä hän toteaa asian. Myös Arthur Koestler, itse ’kasaari-juutalainen’, toteaa asian kirjassa The Thirteenth Tribe.
Myös se kummastuttaa että Palestiinan verisesti valloittaneet sionistit ovat tärvelleet oikeiden hebrealaisten maineen aloittamalla palestiinalaisten kansanmurhan joiden kuitenkin on voitu osoittaa geneettisesti olevan hebrealaisten sukua. Miksi? Palestiinalaisilla jos kellä pitäisi olla oikeus maahansa eikä heitä voisi tuhota ja karkottaa kuten Ben-Gurion sanoi:
The Israeli historian Benny Morris describes how David Ben-Gurion, Israel’s first prime minister, was asked by one of his generals: “What shall we do with the Arabs?”
The prime minister, wrote Morris, “made a dismissive, energetic gesture with his hand”. “Expel them!” he said.
Kommentissasi on paljon muutakin mikä ihmetyttää mutta tämä riittäköön nyt.
Palestiinalaiset eivät ole mikään yksi kansa, vaan ovat sekarotuista sakkia ollen sukua monille Lähi-Idän kansoille!
Muslimioppineiden mukaan sellaista valtiota, tahi kansaa kuin ”palestiinalaiset” ei ole koskaan ollut olemassa!
Koraanin mukaan Allah antoi
Israelin maan juutalaiselle kansalle, näin totesi yksi Lähi-Idän tunnetuimmista muslimioppineista…
”…ovat sekarotuista sakkia…”
No sittenhän tilanne on sama kuin juutalaisilla Sandin mukaan.
He ovat kuitenkin Palestiinan asukkaita, olleet vuosituhansia. Se on heidän kotimaansa toisin kuin sionistien.
——–
Eurostoliittoa pukkaa
STUNNING! Globalist Angela Merkel to German Parliament: We Have to Take Away your Freedom of Speech or We Won’t Be Free
Angela Merkel: For those who claim they can no longer express their opinion, I say this to them: If you express and pronounced opinion, you must live with the fact that you will be contradicted. Expressing an opinion does not come at zero cost. But freedom of expression has its limits. Those limits begin where hatred is spread. They begin where the dignity of other people is violated. This house will and must oppose extreme speech. Otherwise our society will no longer be the free society that it was.
https://www.thegatewaypundit.com/2019/11/stunning-globalist-angela-merkel-to-german-parliament-we-have-to-take-away-your-freedom-of-speech-or-we-wont-be-free/
Onko täällä mikään valtio ”todella” vain yhtä kansaa loppujen lopuksi? Yhdysvallat? Suomi? (varsinaissuomalaiset, hämäläiset, karjalaiset…), Venäjä? (huomattava määrä erilaisia ”kansoja” sulautunut yhteen), latinalainen Amerikka? (Afrikasta rahdatut orjat sekoittuneet ”alkuperäisväestöön”).
Pointti siis siinä, että aika kauas saisi menneisyyteen matkata, että voisi todella nähdä mistä ja miten kehitys on syntynyt. ”Aina” on ollut riistäjä valtoja, jotka ovat pakottaneet muita kansoja yhteisen ja saman lipun alle.
”demokratia Israel”. Onko Israel siis mielestäsi jonkinlainen edistyksellisen demokratian valtio, josta muiden tulisi oppia?
”Verenhimoiset diktaattorivaltiot ovat se parempi vaihtoehto?” Esimerkkejä näistä valtioista?
”Israelin historia, nykyisyys ja tulevaisuus löytyy mustaa valkoisena meidän Raamatustamme.” Raamattuunko tulee luottaa – kyseenalaistamatta – ja sen sanaan uskoa sokeasti?
Ei se ole mikään demokratia, se on etnokratia, jossa juutalainen ja ei-juutalainen ei saa edes lain mukaan mennä naimisiin keskenään.
https://electronicintifada.net/content/israel-steps-its-war-mixed-marriages/25051
Jopa niiden fanaattisen varjelu ”rodun puhtaudesta” perustuu niiden omiin myytteihin ja suuruudenhulluun fantasiaan siitä, miten he olisivat ”Abrahamin, Jaakobin ja Iisakin jälkeläisiä”.
Samu Seppälä, olen kanssasi samaa mieltä raamatun luotettavuudesta.Vanha testamentti on täydellisesti puolueellinen tekele, nostaen juutalaiset maapallon herroiksi.Jos joku yksilö kääntäisi raamatun totuudenmukaisesti, niin sitä teosta ei koskaan annettaisi julkaista, sen takaan ja alleviivaan.
Israelilaiset eivät ole mikään PYHÄ KANSA. He ovat maailmapolitiikan kieroimpi kansa, ja lisäksi voimakas ydinasevaltio, USAn juutalaisten veljiensä avustamana. Siionistit ovat törkeitä rikollisuuksien kehittäjiä maapallon laajuisesti maasta riippumatta, koska heillä on ”MASTER PLAN” jo Rothschild suvun aloittama maapallon kansojen hallinta.Joka muuta julistaa on täysin harhateillä.Siionistit ovat ”leimanneet kaikki muut rodut ja kansat GOYAM sekarotuisiksi”, jotka on heidän suunnitelmiensa mukaan hävitettävä maapallolta. Juutalaisten propakanda on tehnyt tehtävänsä myöskin Suomessa, ja istuu siellä kuin ”paska Junttilan tuvan seinillä”.
Suomi (Isaskarin pojat) on israelin kadonnut heimo.
Tarkoittaako siis Israel kenties jotain muuta kuin vaan maata lähi-idässä? Jos raamatun Israel ei tarkoita maapalaa, on juutalaisten vaatimuksilta ja valloitusten oikeutukselta pohja poissa.
Mikähän siinä muuten on, että palestiinalaiset saavat rauhassa ammuskella niitä rakettejaan, vaikka maalla on state-of-the-art tykistötutkajärjestelmä, joka silmänräpäyksessä kertoo sen mistä ammus lähtee ja minne osuu. Sen sijaan, että IDF kohdistaisi vastaiskun välittämästi rakettien laukaisijaan, pommitetaan parin (tai useamman) vuorokauden päästä siviilejä (valtioterrori).
”Tarkoittaako siis Israel kenties jotain muuta kuin vaan maata lähi-idässä?”
Juuso, ehkä kysymyksesi oli tarkoitettu retoriseksi, mutta vastaan siihen silti.
Raamatussa Israel tarkoittaa lähtökohtaisesti ennenkaikkea etnistä alkuperää, Israelin(Jaakobin) pojista alkunsa saaneita heimoja. Myöhemmin Juudan kuningas Daavid yhdisti kaikki nämä heimot yhdeksi Israelin valtakunnaksi. Mutta Daavidin pojan, Salomon, kuninkuuden jälkeen valtakunta jakaantui siten että eteläistä puoliskoa kutsuttiin Juudaksi(Juudeaksi) ja pohjoisosaa Israeliksi. Daavidin valtakunnan hajottua suurin osa pohjoisista heimoista, silloinen Israel, päätyi myöhemmin pakkosiirtolaisuuteen ja katosi sitten vuosisatojen kulussa tietymättömiin. Nämä heimot ovat niitä paljon puhuttuja Israelin kadonneita heimoja.
Kun Raamatussa kirjoitetaan Israelin vuorista tai Efraimin vuorista, niin ne kohdat viittaavat usein juuri näiden pohjoisten heimojen asuinalueisiin, erityisesti efraimilaisiin. Täällä mainittiin että Mannerhein olisi käyttänyt suomalaisista ilmaisua ”Isaskarin pojat.” Voinen tähän liittyen kertoa pikku tarinan liittyen efraimilaisiin ja suomalaisiin.
Joskus -90 luvun puolivälissä tapasin Helsingissä messiaanisen(kristinuskoon kääntyneen) juutalaisen saarnamiehen. Hänen kanssaan syntyi sitten keskustelu myös näistä kadonneista heimoista. Kesken jutustelun saarnamies tökkäsi minua rintaan ja sanoi että: ”Mutta sinä, sinä olet efraimilainen.” Olin ällikällä lyöty ja pyysin miestä perustelemaan kantansa. Hän vastasi että koska suomalaiset eivät osaa ääntää suhu-ässää, niin se todistaa että suomalaiset ovat efraimilaisia. Ja hän kehoitti minua lukemaan Raamatusta kertomuksen siitä miten efraimilaiset olivat sodassa muita Israelin heimoja vastaan. Koska muut heimot tiesivät että efraimilaiset eivät osaa ääntää sanaa ”shibbolet” siten kuin se tuli ääntää, niin he asettivat sen tunnussanaksi leirinsä vartijoiden käyttöön. Ok, mutta miespä ei tiennytkään sitä että osaan kyllä lausua suhu-ässän niin että venäläinenkin ymmärtää, ilmeisesti olenkin sitten ryssä, enkä aito suomalainen:)
Tarina on siinä määrin tunnettu että joissain kielissä shibbolet on saanut yleisen, tunnussanaa tarkoittavan merkityksen. Kertomus löytyy VT:n Tuomarien Kirjasta, luvusta 12.
Mielestäni Raamatun valossa tämänpäivän Israel ei ole se sama Israel johon VT:n kertomukset viittaavat. Nyky-Israel on ennenkaikea siionistiseen ideologiaan perustautuva keinotekoinen valtio, jonka muodostamisessa on taitavasti hyväksikäytetty vääristeltyjä Raamatun tarinoita. Ja on huomionarvoista että juutalaisuus, nyky-Israeliin liittyvänä käsitteenä, viittaa pikemminkin uskontoon kuin etniseen alkuperään. Joten tarinat kasaari-käännynnäisistä eivät välttämättä ole perusteettomia. Ja puhuihan jo Paavalikin niistä ”juutalaisista jotka eivät ole juutalaisia.” Jeesus käytti juutalaisista(rahanvaihtajista) nimitystä Saatanan synagooga. Ei siis mitään uutta auringon alla.
Lopuksi: heitä jotka tahtovat uskoa suomalaisten alkuperän liittyvän todelliseen Israeliin, kehoittaisin lukemaan Mooseksen jäähyväispuheen kaikille valituille Israelin heimoille, ennen heidän saapumistaan luvattuun maahan. Sanoisin että siitä käy varsin selvästi ilmi että on ihmisen itsensä vallassa haluaako olla valittu vai ei. Tämä hyvin oleellinen ja Raamatun useissa kohdin painottama asianpuoli sivuutetaan aivan poikkeuksetta, kun puhutaan Israelista Jumalan valittuna kansana.
”Minun lampaani tuntevat paimenen äänen.”
Hyvä yhteenveto!
Kuten olen usein täällä todennut feikki Israel on perustettu ihmisiä eksyttämään, sillä jatkuva kaaos – ja verenvuodatus – on tärkeä osa Black Nobilityn NWO suunnitelmaa.
Loppuosaan sen verran, että ihminen on Raamatun luomiskertomuksen mukaan Jumalan kuva, joten en usko ihmisen omaan ”valtaan” olla valittu. ”Minun lampaani tuntevat paimenen äänen”, ”koputtakaa, niin teille avataan” tai vaikkapa ”etsikää niin te löydätte” edustaa ihmisen tietoisuutta, eli kosmista ”pakkoa” joka ohjaa toimintojamme sekä yksilö- että kollektiivitasolla. Jeesus puhui myös ”lampusta”, joka pannaan lampunjalkaan, ja totesi, että taivas on ”teissä sisäisesti”, eli tie taivaaseen aukeaa silloin kun ihminen oppii erottamaan hyvän pahasta = tiedon puun hedelmä!
”Onhan kirjoitettu: – Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen. Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi? Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat.” (1 Kor. 1:15-21)”
Täytyisi vaan miettiä kenen kirjoituksesta on Raamatussa ja Koraanissakin kysymys.
Jumalahan ei mitään kirjoita.
Teille kaikille lukekaa nyt ihmeessä miksi poliisi on mikä on ja on aina ollut!!
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2016/11/suomen-poliisi-aton-kultin-palvelijat.html
Aatu voi tutustua vaikkapa Juudan Leijonaan googlaamalla.
Merkitys on ihan toinen.
Pohjoismainen protestanttinen lainsäädäntö ja poliisitoimi on ollut suorastaan loistava keskivertokansalaiselle ja hänen oikeuksilleen riippumatta mistään logoista.
Vasta Rooman alaisuuteen(Eurostoliittoon) astuminen aloitti totaalisen mädännyttämisen.
Kansanvaihto, varallisuuden siirto, marxismi yliopistoihin,koululaitoksiin,valtionhallintoon ja jokaiseen kolkkaan mitä maassa on tietenkin uskollisten vapaamuurari (juoksupoikareppanapiirien) kautta.
Taloutemme kaikkinainen polkeminen ja sosialisointi.
Seuraavana kerettiläisyyden kriminalisointi juuri kuten keskiajan inkvisitiossa.
Ei tässä mitään uutta ole. Keinot vain ovat vaihtuneet.
Uusin jekku on murskata Euroopan maatalous Brasilian eduksi.
Mikäs taho onkin valloillaan Brasiliassa?
Aave Mariahan(Rooman symboli) se sielläkin pälyilee.
Kaikki maailman katolliset maat ovat köyhyyden, väkivallan ja rikollisuuden tyyssijoja.
Ero protestanttisiin maihin kuin yö ja päivä.
Hedelmistään puu tunnetaan.
Euroopan tulonsiirrotkin noudattavat kaavaa protestanttimaita lypsetään ja varat siirretään katollisiin maihin.
Maksajat hukutetaan myös kansanvaihdolla.
https://www.youtube.com/watch?v=JL4Cu-K17vE
Israeli President: We are buying up Manhattan, Hungary, Romania and Poland
kaikki teatteria!! minkä takia unkari ja puola ”muka” ovat vastaan kansainvälistä juutalais mafiaa ja eivät ota nekruja ja muslimeja!!
Katsokaa rukoilen teitä!!
Voisiko joku viisas kertoa koska”Palestiina” niminen valtio on perustettu?
Mikä on kyseisen”maan/kansan” geneettinen identiteetti?
Jordania?
Samu Seppälä 30.11.2019 at 21:37
Israel on pääosin sionistien tukikohta Lähi-idässä. Ja ei tarvitse olla juutalainen ollakseen sionisti kuten Joe Biden on sanonut.
Sen loivat Britannian sionistit kun ww1 mahdollisti heille ko. maa-alueen hankkimisen jolle sitten Israel perustettiin sionistien raakojen alkuperäisasukkaita vastaan käytyjen sotien avulla.
Se on siis kaikin puolin väkivalloin luotu ’ainoa Lähi.idän demokratia’ joka jatkaa samaa väkivaltaa jonka juuret ovat Vanhassa Testamentissa.
A Holocaust of Biblical Proportions
LAURENT GUYÉNOT
Why was the name “Holocaust” chosen to designate the destruction of “six millions” European Jews during World War II? Everything of importance in the history of Israel gets a biblical name, even Israel’s nuclear deterrence policy, the “Samson Option”.
…The Holocaust is not just a religion for the Jews. In some European countries like France, it is becoming a State religion: worship is compulsory at school, and blasphemy is severely punished. … Jews were told in the Tanakh to “fear Yahweh,” they are now urged to fear the Holocaust.
..Yahweh teaches the Jewish people that friendship with non-Jews is a betrayal of the covenant, and will be punished by disaster, possibly extermination. Joshua, Moses’ successor, said to the Israelites who had taken possession of Canaan:
“Never mix with the peoples who are still left beside you. Do not utter the names of their gods, do not swear by them, do not serve them and do not bow down to them. […] if you make friends with the remnant of these nations still living beside you, if you intermarry with them, if you mix with them and they with you, then know for certain that Yahweh your god will stop dispossessing these nations before you, and for you they will be a snare, a pitfall, thorns in your sides and thistles in your eyes, until you vanish from this fine country given you by Yahweh your god. […] For if you violate the covenant which Yahweh your god has imposed on you, if you go and serve other gods and bow down to them, then Yahweh’s anger will be roused against you and you will quickly vanish from the fine country which he has given you.” (Joshua 23:6-16)
— tuossa oli vain muutama ote linkin pitkästä ja perusteellisesta artikkelista joka selvittää juutalaisen uskonnon osuutta ja keskeistä merkitystä läntisen maailman historiaan ja nykytilaan
http://www.unz.com/article/a-holocaust-of-biblical-proportions/
Tuo oli siis vastaus Samun kommenttiin
siihen lisäyksenä että niille joita Israel kiinnostaa voi suositella Laurent Guyenot’n kirjaa From Yahweh to Zion
Mies on ranskalainen insinööri ja keskiajan historian ja uskontotieteiden (Master of Bibkical Studies) tutkija joka alkoi kiinnostua 9-11 iskusta ja halusi päästä selvyyteen sen teknisestä toteuttamisesta. Kun hän päätyi vastoin virallista selitystä siihen että isku oli insinööritaidon huipentuma hän ryhtyi tutkimaan mikä ja kuka on tuollaisen pahuuden takana ja ennenkaikkea miksi? Mistä löytyy siihen tarvittava motivaatio?
Joo kiitos, viestini oli osoitettu JK:n aiempaan viestiin 😉.
”Se on siis kaikin puolin väkivalloin luotu ’ainoa Lähi.idän demokratia’ joka jatkaa samaa väkivaltaa jonka juuret ovat Vanhassa Testamentissa.” Ennemminkin juuri näin! ”Demokratia” – mitä sillä ikinä tarkoitetaankaan – on absurdi sana Israelin puhuttaessa.
Israelista*. Helkutin automatisoitu sanojen muuntaja😀.
Mitenhän luulet muslimivaltiot sitten olevan?
Ne vasta saatana väkivallalla onkin luotu!
Islamin leviäminen on alusta asti perustunut väkivaltaan, pakottamiseen ja alistamiseen.
Ei Islam ole poikkeus. Älä unohda Vatikaania ja Israelin Talmudisteja.
Idästä löytyy rauhanomaisempaa uskontoa kuten Buddhalaisuus, Taolaisuus ja Kungfutselaisuus.
https://mielenihmeet.fi/kungfutsen-ajatukset-perinto-ihmiskunnalle/
Trumpin hallinto — Venäjänkö etu lopulta?
Nytkö se jo myönnetään, se minkä Oswald Spengler sanoi sata vuotta sitten kirjassaan Länsimaiden perikato ja näki uuden kulttuurin nousevan idästä..
Länsi on itse mädättänyt itsensä ja siksi ajautunut perikatoon jota islamia vastaan julistettu ja käynnissä oleva sota taitaakin vain jouduttaa? — ja aivan samoista syistä joilla Venäjä tuhosi itsensä ja 1917 ajautui bolshevikkien tyrannian alle sanoo ortodoksi kristitty The Saker.
”Jos Venäjästä ei voi tulla länttä, tulkoon lännestä Venäjä” – historioitsijalta kylmäävä varoitus Venäjän vallan noususta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006327312.html
Legitimate Questions That Need Answers — lukemisen arvoista ja ajatuksia herättävää kovaa’, vaikeasti kiistettävää ’huonosti sulavaa’ ja puistattavaa faktaa sille jota tulevaisuus kiinnostaa. Muutama ote siitä alla
THE SAKER
The question of cause and effect
.. Simply put: there is simply no way that the thesis that Jews and Germans destroyed Russia can be sustained; it is prima facie ridiculous!
Empires don’t simply collapse because of some foreign agents, that is counter-factual.
Besides, if you look at which Russian social class did the most to destroy Russia, it ain’t the Jews or the Germans, it is the Russian aristocracy, especially the (comparatively) new Petrine aristocracy.
… There is a moral, social, cultural, psychological and even spiritual equivalent to AIDS. This is also an immunity disorder, but rather than affecting our biological immune system, it affects our moral, social, cultural, psychological and even spiritual “immune systems”.
Pre-1917 Russia was suffering from “spiritual AIDS” (that category includes all the others, at least in my terminology) and probably *any* foreign hostile agent could have taken over in 1917.
… History decided that the Russian monarchy would collapse under the treacherous actions of the Russian elites, and that Russian democracy would collapse under the (no less treacherous) actions of the Bolsheviks.
But if these had not seized power, than some other group, any group, would have eventually seized power.
The ugly truth is that pre-1917 Russia was already dying and except for a (sizable and therefore important) minority of Christians which chose death over apostasy, most Russians by 1917 were spiritually blinded (if that topic interests you, read Solzhenitsyn, especially, his “Red Wheel” saga or any book by Ivan Solonevich and, especially, his “The Grand Fraud of February” (assuming you read Russian or can find a translation). Memoirs of those who actually witnessed 1917 are also most interesting.
Bottom line is this: empires fall when they are weak and that fall always begins with a loss of identity.
… When I see the US today, or the EU, I see a civilization which committed suicide long before any immigrants, foreigners, heretics, or any other “other” came to use a opportunity which presented itself.
If we want to be really honest we would admit that those who did the most to destroy Europe were the clueless European ruling classes which committed collective suicide during WWI.
Only then came the man who did even more than anybody else to destroy Europe, and he was a famous European nationalist: Adolf Hitler. In a way, Europe did with WWI what Russia did in February 1917 (suicide) and Europe did in WWII what the Bolsheviks did to Russia (rule of fanatic extremists). First came the clueless “democrats” and “liberals” and only THEN came the tough SOBs.
When I see the US today, or the EU, I see a civilization which committed suicide long before any immigrants, foreigners, heretics, or any other “other” came to use a opportunity which presented itself.
The real traitors to Russia are first and foremost Russians themselves (say the Russian aristocracy)
The real traitors to the United States are first and foremost Americans themselves (say the Dems and the Hillary & Biden gang of Neocons)
The real traitors to Europe are first and foremost Europeans themselves – say those who first bomb barrier nations to immigration, like Libya, and then whine when a tsunami of african immigrants crosses Libya and the Mediterranean to find a better life
http://www.unz.com/tsaker/legitimate-questions-that-need-answers/
http://thesaker.is
”…ajautunut perikatoon jota islamia vastaan julistettu ja käynnissä oleva sota taitaakin vain jouduttaa?”
Suurin virhe lännen islamisoitumisessa on Usan ja sionisti-neokonnien yhdessä Israelin kanssa aloittamat Afrikan sodat jotka yhä jatkuvat.
Libyan tuho aloitti pakolaisten aallot jotka Gaddafi olisi voinut estää. Ne ovat luoneet myös muslimien vaarallisen vihan länttä kohtaan.
On saatu mitä on tilattu. Mahtipontisuus ja kyvyttömyys rakentaa rauhaa on osunut omaan nilkkaan. Nyt alkaa olla myöhäistä kun kakat on jo housuissa mutta siitäkin huomatta totuus ei näytä valkenevan vaan koko maailma pitäisi saada nwo-mafian valtaan.
Eniten tässä pelottaa että ilman tuhoisaa ww3-sotaa tuo megalomaaninen sotahulluus ei rauhoitu.
Lännen rasistinen ja fasistinen Nwo-eliitti on tehnyt itse tänne sotiensa kautta tilaamista muslimeista vihollisen joka pitää tuhota mikä on johtanut maiden sisällä kaaokseen. Kuitenkin lähes parin miljardin muslimin holokausti taitaa olla liian kova urakka ja lopulta mahdoton tehtävä kuten The Saker hyvin artikkelissaan yllä perustelee.
”When you propose to expel Muslims from France, are you seriously contemplating the deportation of almost 6 million people?”
Vaikka Euroopan muslimi väestö ei vielä ole kovin suuri, n 5& niin sen kokonaismäärä on suuri, 25 milj. Vain Itä-euroopan maissa määrä on pieni, 0.1 – 0,2%. Meillä luku on 2,8%. Se merkitsee että EU:lla on 25 milj vihollista joita vastaan se epätoivoisesti koko ajan joutuu taistelemaan.
Venäjä on toiminut järkevämmin. Siellä on 10 milj muslimia jotka maa on integroinut eikä tehnyt heistä vihollisia; päinvastoin he ovat mukana valtion toiminnassa. Siksi muslimit eivät ole minkäänlainen uhka tai vaara maalle vaan pikemminkin resurssi.
Putinin sanoin: “I need to say that, as I have repeated many times before, from its beginning Russia had formed as a multiconfessional and multiethnic state.
You are aware that we practice Eastern Christianity called Orthodoxy. And some theorists of religion say that Orthodoxy is in many ways closer to Islam than to Catholicism. I don’t want to evaluate how true this statement is, but in general the coexistence of these main religions was carried out in Russia for many centuries. Over the centuries we have developed a specific culture of interaction, that might be somewhat forgotten in the last few decades. We should now recall those, our national roots.”
Silti Venäjä on huolehtinut siitä ettei mikään ulkopuolinen etnis-uskonnollinen tai muu ryhmä voi kaapata valtaa. Siitä pitää huolen NGR (National Guard of Russia).
https://thesaker.is/putin-creates-a-russian-national-guard/
Tuo on paskapuhetta!
Venäjä pitää muslimit tiukasti kurissa, ja hallinnon alaiset ”tappopartiot” käyvät alvariinsa eliminoimassa äärimuslimien soluja!
En jaksa uskoa että Saker puhuu perättömiä.
Varmaan rikollinen ja sopeutumaton aines joutuu NGR:n käsittelyyn. Sitä varten Putin kai sen on luonut? Ei kai siinä ole mitään pahaa jos kuri säilyy maassa vai?
No, ei.
Ex-olympia urheilija, neuvostoliiton kansalainen joka tunsi läheisesti myös kgb:n edustajia, kertoi minulle tuosta miten Venäjä hoitaa kulissien takana ääri-islamin uhan.
Tulevaisuudessa kuitenkin muslimeista tulee enemmistö Venäjällä, tästä tulee väistämättä uhka venäläistä kulttuuria ja ortodoksisia perinteitä vaaliville.
Tulee enemmistö? Kuinka se olisi mahdollista? Nyt niitä on 10 milj mikä tekee n 7% väestöstä. Ranskassakin luku on suurempi, 8%. Ennemmin suo kohtalo uhkaa Ranskaa.
Ja nyt venäläisten syntyvyys on nousussa kun Putin tukee perheitä monin tavoin. Aika epätodennäköistä että muslimit voisivat koskaan tulle enemmistöksi. Toiseksi sitä ei varmaan edes sallittaisi koska maa kuuluu venäläisille.
Siitä oli iso juttu mediassa. Venäläisten syntyvyys ei riitä, muslimiperheet venäjällä ovat lapsirikkaampia!
He tulevat nykyisellä kehityksellä olemaan väkisinkin enemmistö.
Juttujahan aina on. Eri asia ovatko ne aina uskomisen arvoisia.
Eiköhän muslimit ole Venäjälle lopulta yksi pienimpiä murheita?
Niinkö?
Isisin riveihin lähti sieltä helvetisti porukkaa, joten ääriaineksilla on siellä helvetisti kannatusta.
Tehdäänpä tästä Machiavellin Ruhtinas kirjasta johtopäätöksiä koskien nykyisiä’ ’Ruhtinaitamme’ joista kaksi mahtipontista on tämän artikkelin kuvassa
Machiavelli ei kirjassaan Ruhtinas silti ylistänyt jyrkkää vallankäyttöä sinänsä, vaan ainoastaan välineenä luoda vahva ja itsenäinen valtio, joka turvaa kansalaisten vapaudet ja turvallisuuden. Machiavelli piti myös tärkeänä eroa välttämättömän julmuuden ja mielivaltaisen, jatkuvan julmuuden välillä. Hänestä väkivallan kuuluu olla kertaluontoista.
——-Ketkä nykyisistä ruhtinaista luovat jatkuvaa ja mielivaltaista väkivaltaa ja luovat turvattomuutta maailmaan?
Siihen on helppo vastata: ainakin Trump, Netanyahu ja EU:n sekä Naton ruhtinaat briteiilä ja saudi-ruhtinailla vahvistettuna. Siis lyhyesti ’läntistä arvoyhteisöä’ hallitsevat ruhtinaat
Kansan arvostuksen saaminen usein aiheuttaa närää ylimystössä ja päinvastoin. M toteaa tästä mm. että ylimyksiä voi ruhtinas aina vaihtaa, mutta kansaa ei. Hän piti myös parempana hallita kansaa virkamiesten ja ministerien kuin perintöaatelin avulla.
——-Tsaarin Venäjä (pre-1917 Venäjä) sortui juuri ylimystön (aristokraattien) vallan suosimiseen ja menetti pelin bolseviikeille.
Ulkopolitiikassa Machiavelli piti tärkeänä, että ruhtinas ei liittoudu itseään voimakkaampien valtioiden kanssa, koska piti väistämättömänä näiden ikeen alle joutumista.
——Meidän nykyinen ’ruhtinaamme’ ei ainakaan tästä ole piitaannut ja siksi olemme eu- ja nato-ikeen alla. Miten on sitten Trumpin laita? kun neokonnat näyttävät olevan vahvempia kuin Usan valkoinen väestö joka on jäämässä konnien kynsiin
M käsittelee Ruhtinaassa laajalti sotataitoa ja arvosteli Italiassa silloin vallinnutta palkka-armeijakäytäntöä.
Hänen mielestään palkka-armeijoiden uskollisuus oli häilyvä eikä palkka-armeija ollut yhtä uhrautuvainen kuin kansallinen armeija. Hän myös esitti, että on enemmän palkka-armeijan etujen mukaista lietsoa ja pitkittää väkivaltaisuuksia kuin lopettaa ne. Sekä palkka-armeijan että koko kansan osalta hän oli muutenkin sitä mieltä, että kaikki vannovat uskollisuutta helposti rauhan aikana, mutta kun on tosi kyseessä, niin uskollisuus katoaa.
——-Ja kuka näitä palkka-armeijoita nykyisin käyttääkään? Kukas muu kuin nwo-eliitti
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruhtinas_(kirja)
Tietoa opimme muilta, viisaus on hankittava itse. Viisauden kaivon vesi pulppuaa yksinäisten ajatustemme ja haaveittemme syvyyksistä. Sen vesi on kirkasta ja kylmää kuin totuus mutta maistuu kitkerältä kuin murhe.
(Axel Munthe)
Trump jeesaa innokkaasti sionistejaan
Antoiko Trump synninpäästön tälle miehelle vävypoikansa painostamana joka kuuluu näihin Chabad lahkolaisiin ?
LD : Rabbi Sholom Rubashkin (b. 1959 in Russia), a leader of the Chabad crime syndicate, was pardoned a few days ago by President Donald Trump for his long list of truly heinous crimes. These include child labor violations, illegal drug manufacturing in secret laboratories, the rape and sexual abuse of workers at his meat processing plant in Iowa, and, finally, unprecedented levels of animal cruelty carried out by Rubaskin’s kosher slaughtermen. By pardoning this vicious Jewish psychopath, Trump not only shows where his true loyalties lie but reveals his own psychopathology. [LD]
https://www.darkmoon.me/2017/trump-pardons-racist-criminal-jewish-fanatic/
The Illuminati are setting the stage for a nuclear war to fulfill Jewish prophecy. They are pitting the Zionists (US, UK, NATO? and Israel?) against the Communists (China, Russia, Iran.) Many people suspect that the Chabad cult is the head of the Illuminati snake.
Jews Must Face “Dark Side” of Judaism
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=128743
Viimeisessä kappaleessa
”’Illut’ ovat aloittamassa ydinsotaa juutalaisten profetian toteuttamiseksi. He pistävät sionistit (Yhdysvallat, Iso-Britannia, Nato? Ja Israel?) kommunisteja (Kiina, Venäjä, Iran) vastaan. Monet ihmiset epäilevät, että Chabad-kultti on Illuminati-käärmeen pää.”
oletetaan että Kiina, Venäjä ja Iran olisivat kommunistisia maita.
Siitä voi olla eri ,mieltä. Ainakaan niitä ei voi verrata NL:n bolsevikkien kommunismiin koska niissä johtava eliitti toimii enemmän koko kansan parhaaksi kuin lännessä joka väittää olevansa demokraattinen. Mm Paul Craig Roberts on sitä mieltä monen muun ohella.
Chabad kultti?
Tiesitkö, että Putella on erittäin läheiset välit tähän Venäjälläkin toimivaan, pahamaineiseen chabad-kulttiin.
Joo, tiesin kyllä että on mutta kuinka läheiset onkin jo eri asia.
Ainakaan kultti ei tunnu vaikuttavan häneen kuten on Trumpin kohdalla jonka vävypoika on sen jäsen ja josta T on tehnyt Usan Lähi-idän suunnitelmien päästrategin.
Toisaalta Putte on viisaasti hyvissä väleissä pääosin kaikkien kanssa mutta näyttää kulkevan silti omaa tietään, tietä jonka on nähnyt parhaaksi kansalleen. Ja hyvin mies on onnistunutkin kun maa koko ajan parantaa juoksuaan.
Pitää muistaa että Putte on reaalipoliitikko kuten Bismarck aikoinaan. Se tarkoittaa että hyväksyy tosiasiat toiminnan perustaksi eikä rakenna omien haaveiden varaan kuten illut joiden haave tai unelma on koko maailman kattava valta. Sellaisessa sokeudessa on aina vaaransa ja se yleensä päättyy katastrofiin kuten historia kertoo.
Enpä olisi tuosta niin varma…saa nähdä…
‘The biggest thing you did for Israel’ was breaking Iran deal — Adelson tells Trump
Philip Weiss – Mondoweiss Dec 9, 2019
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=199098
Kumpi on lopultakin sairaampaa, pikkusormi Pirulle vai esinahka Allahille?”