Ryöstö ja vallankaappaus

25
Kuva: Pixabay

Reaalitalous koostuu hyödykkeistä ja palveluista, joita me ostamme ja myymme sekä niihin liittyvästä työstä. Reaalitaloudessa raha on niiden vaihdon väline. Siksi se on oikeaa rahaa. Kun sijoitustuotteilla ei ole mitään näitä ominaisuuksia, niitä on helppo tehtailla. Niitä liikkeelle laskevilla finanssipiireillä on myös oikeus luoda rahaa tyhjästä. Sijoitustuotteiden rahallinen arvo onkin lähes kymmenkertainen reaalitalouteen ja 20-kertainen maapallon resursseihin nähden. Suosimalla sijoittamista — osake- ja arvo-osuustilit, vakuutuskuoret, veroparatiisit jne. — menetetään paitsi verotuloja, myös valta finanssipiireille.

Verrattuna pörssipeliin rahapelit ovat rehellisiä. Niiden ansaintalogiikka on jokaisen tiedossa. Pelaajat kokoavat rahaa yhteiseen pottiin, josta voitot jaetaan. Pelaajilla tai pelin järjestäjillä ei ole mahdollisuutta pelin manipulointiin.

Pörssipelissä pelinjärjestäjillä, finanssipiireillä, on mahdollisuus manipuloida hintoja ostamalla ja myymällä omia ja muiden tuotteita, vaikuttaa valuuttakursseihin ja korkoihin ja käyttää niitä vakuutena luodessaan rahaa tyhjästä. Kasinotaloudessa pyörivän rahan siirto reaalitalouteen tulisi kriminalisoida kuten muukin rahanpesu.

REHELLISESTÄ SÄÄSTÄMISESTÄ, siitä että vie rahansa pankkiin muiden lainattavaksi, ei saa korkoa edes inflaation vertaa. Setelirahan poisto ja miinuskorot sinetöivät rahapiirien vallan. Sen jälkeen kukaan ei voi nostaa rahojaan tililtä seteleinä, kun niitä ei ole ja tilillä olevista rahoista joutuu maksamaan korkoa pankille.

Suomalaisten eläkevaroja on sijoitustuotteissa 200 miljardia. Jos virtuaaliraha menettää arvonsa, 90 % siitä voi kadota taivaan tuuliin tai EU:n ja euromaiden velkoihin, kun nämä todelliset vallanpitäjämme syventävät integraatiota ja yhteisvastuuta, joka on tietysti heidän etunsa.

Helsingin pörssiin listautuu vuosittain kymmenisen yritystä, jotka keräävät rahaa reilut 100 miljoonaa. Pörssin vuosivaihto on yli kymmenkertainen, 1,3 miljardia euroa. Rahaa siis on, mutta se paisuu omassa liemessään.

Kun EKP vuonna 2015 aloitti finanssikriisin jälkeisen elvytyksen, luotiin tyhjästä 2,5 biljoonaa euroa, joista arviolta 2,3 biljoonaa katosi sijoitustuotteisiin. Sen jakaminen ns. kopterirahana eurokansalaisille olisi tuonut 7500 euroa jokaisen suomalaisenkin tilille, ja myös näkynyt.

FINANSSIPIIRIEN VALTA näkyy sijoittamisen suosimisena, mutta myös siinä, että valtiot eivät saa luoda rahaa, vaan joutuvat lainaamaan sen pankeilta. Valta ulottuu budjettikuriin, velkaantumisasteeseen, kilpailu- ja kauppasopimuksiin jne. Niillä sidotaan poliitikkojen ja parlamentaaristen elinten kädet, ja niitä markkinoidaan vastuun ja vakauden nimissä, vaikka kyse on kasinotalouden pönkittämisestä. Romahdukset ovat osa kasinotaloutta. Ne ovat lähteneet aina pörsseistä.

Vaihtoehtoina on oma raha, reaalitalous ja demokratia tai Baselissa päämajaansa pitävän globaalin finanssimafian valta keinoinaan kasinotalous, vallankaappaukset ja sodat, joilla valtiot ajetaan ahdinkoon ja otetaan valta ja luonnonvarat haltuun.

25 KOMMENTTIA

  1. Sana finanssitalous on sisäisesti ristiriitainen. Finanssi, eli rahoitus ei ole taloutta, eikä talous ole rahoitusta. Talous on resurssien hallinnointia ihmisten tarpeiden kattamiseksi. Rahoitus on rahan hallinnointia. Raha ei ole resurssi.

    Kaikki rahoitusinstrumentit luovat velkaa joka pitää kattaa tuotteiden ja palveluiden kulutuksen kasvattamisella, näihin lukeutuu myös raha itsessään koska sitä luovat pankit velkakirjoista, joilla on korko. Olin aikoinaan osakesijoittaja kahden vuoden verran, mutta kun käsitin että luon käytännössä taakkaa työtä tekeville ihmisille minulle tuli niin paha olo että en kyennyt enää jatkamaan sijoittamista.

    • taitaa olla noi kaikki mielikuvitustuotteet uutisoinnista lähtien,manipulaation välineitä,tai manipuloitavissa.
      ja,kas itte kanssa olin rahastosijoittaja,en ihan kahta vuotta ehtinyt,kun samoissa ajatuksissa lopetin touhun,olin olevinaan hiukan voiton puolellakin,mutta kulumaksut pankille lopetuksen yhteydessä,pisti homman kuitenkin miinukselle…että pankkia vaan taisin rahoittaa

  2. Rahan katoaminen maksuvälineenä on uhka kaikille kuluttajille ja on ihme että poliitikot suhtautuu siihen yhtä huolettomasti kuten markan vaihtamiseen euroon.
    Euro on uhka taas finassitslouden ja EUn yhteisvastuuden takia Suomelle ja sen taloudelle ja poliitikkoja ei sekään näytä hetkauttavan suuntaan tai toiseen vaikka kiireesti pitäisi ottaa oma raha käyttöön ja erota EUsta.

  3. Demokratian ilosanoman tuonti on veloitettu kultana Irakissa, Libyassa ja Ukrainassa. Olen leikitellyt ajatuksella kultaruplasta, joka olisi matkamuisto, mutta samalla arvopaperi, joka olisi vaihdettavissa kultaan. Veikkaan, että kauppa kävisi kuin häkä. Venäjällä on menossa evoluutio ja se pyrkii johdonmukaisesti eroon Baselin viidennestä kolonnasta. Venäjä kerryttää kultavarantoja, on velaton ja valloittamaton. Se on anteeksiantamaton rikos rahanväärentäjien piirissä. Ps. Suomen pitää velkaantua vain Suomen Pankille, jolloin Eurovelat voidaan valuuttaunionin hajottua mitätöidä.

  4. Siirrytään luontaistalouteen, yksi kiihtelys on 40 oravannahan nippu. Mutta alkaisi eläinrääkkääjien oravatarhauksen markkinoita vääristävä bisnes, ja lopulta inflatorinen syöksykierre.

    Vaihdantatalous romauttaisi elintason ja savupirtin asumismukavuus kehno.

    Joten ainakin onnekas rahapelin voittaja saa fyffee, jolle nykysysteemi tarjoo mukavuusoloa ja ansaintamekanismeja.Vähemmän onnekkaat joutuu keplottelemaan, mutta vielä on vapauksia ja valintojen runsautta.

    Jos valtio romahtaa, kiitos ei finanssivilunkipelin, sitten ottaa ohraleipä.

  5. Mitähän Naton ja EU:n ilosanoma on meille jo maksanut ? Globalisteja tottelevat päättäjät ajattelevat vain omaa uraansa ja etuansa. Kansa vastatkoon sen hinnasta ! Tämä on meininki ja luottamus on nollassa, koska juuri reaalitalouteen pitäisi tervejärkisen yhteiskunnan perustua. Olemme järjettömyyden tilassa ja voi vain toivoa, että vielä säästymme nälänhädältä.

  6. Finanssipiirien valta on kuitenkin vain niin iso kuin valtio on sitä niille antanut.

    – Eivät finanssipiirit säädä lakeja.
    – Ei finanssipiireillä ole armeijaa, joka alistaa valtiot.
    – Loppupelissä valtion sana ratkaisee. Aina.
    – Valtion sana on laki.
    – Jos sanomassa on useampi keskenään kilpaileva valtio, sen sana ratkaisee, jolla on vahvempi armeija.

    Varallisuus

    – Varallisuus pyrkii kohti sitä valtapiiriä, jolla on vahvin armeija suhteessa muihin armeijoihin.
    – Se, mitä varallisuus kulloinkin on, riippuu yhteiskunnan rakenteesta ja vaihtelee “kehitysasteen” mukaan.
    – Tataareille varallisuus oli sama kuin karja. Elanto tuli paimennettavasta karjasta ja sillä mitattiin sosiaalinen arvo.
    – Espanjalaisille konkistadoreille varallisuutta oli kulta.
    – Adam Smithille varallisuus oli sama kuin maaomaisuus. Silloin tuotannon määrä oli suoraan sidoksissa viljeltävän maa-alueen pinta-alaan.
    – Karl Marxille varallisuutta oli työvoiman määrä. Mitä useampi oli työssä tehtaassa, sitä suurempi oli sen reaalitalouden tuotanto.
    – Nykyään työvoiman määrä ei ratkaise omaisuuden määrää vaan sen laatu. Määrä on korvattavissa roboteilla.

    – Tietoyhteiskunta. Aletaanko tietoa pitämään varallisuutena ja tiedon siirtymistä ulkomaille rajoittamaan, jotta kansakunta ei köyhtyisi?
    Nature and Causes of the Wealth of Nations Book 4

    Valtio pitää ymmärtää vain yhtenä osasena yhteiskunnan kokonaisuutta

    – Haltuunsa ottamaa valtaa valtio käyttää miehittämällään alueella suvereenisti.
    – Lait se säätää valtuutettujen lyhytaikaisen edun mukaisesti.
    – Ei ole olemassa “yhteistä etua”.
    – Jokainen valtion säätämä etu on saavutettavissa vain toiselle aiheutetun vahingon kustannuksella.
    – Lakia säätämään ei demokratiassa valita valtiomiehiä vaan aivan tavallisia kadun tallaajia. Näitä on helppo narrata ja rahalla ostaa.

    Ratkaisu ei voi olla se, että valta otetaan pois yksiltä [finanssipiireiltä] ja annetaan se toisille [niille, joiden elinkeino on politiikka].

    – Ihminen ei muutu.
    – Ei järjestelmä muutu, jos yksi ihminen korvataan toisella.
    – Ihmisten arvomaailma on kuitenkin yhteinen.

    – Onko ratkaisu sitten ihmisen korvaaminen [tietoyhteiskunnan] koneilla?
    – Jo nyt tietokoneet pystyvät tekemään lakiin perustuvia päätöksiä puolueettomammin kuin ihminen. Tuomioistuimet hallintopäätökset.

    Itse näkisin, että ratkaisu on vallan ottaminen pois valtiolta ja sen antaminen kansalle.

    – [Digitaalisen] rahan luominen on vapautettava.
    – Kansalaisten on saatava itse ja yksilökohtaisesti päättää esimerkiksi eläkesäästöjensä määrästä ja käytöstä sen sijaan, että ne annetaan “kollektiivisesti” jättikorporaatioiden pelinappuloiksi.

    – Mutta minkäs teet, kun valtiolla on aseet ja kansalla ei.
    – Valtio vieläpä aktiivisesti pyrkii ottamaan loputkin aseet pois yksiltä asukkailtaan, mutta jättää ne toisille.

    • Ei ole mitään ylivaltaa valtiolla finassitalouteen ja sen harjoittajat on lobanneet ja lahjoneet poliitikoilta täyden vapauden käydä kauppaa sijoitustuotteilla niin kuin parhaaksi näkee ja ongelma on siinä kun tämä kauppa johtaa pankkien romahdukseen niin valtiot maksaa sitten syntyneet tappiot.
      Finassitaloutta eri pidä siirtää kellekään vaan sitä harjoittavat pankit on erotettava reaalitaloutta rahoittavista pankeista jolloin finanssipankit aina lopulta joutuessaan umpikujaan luomansa rahan ja sjoitustuotteidensa kaupan kanssa ja yksikertaisesti katoavat markkinoilta konkurssien kautta ilman vaikutuksia reaalitalouden pankkien toimintaan ja taseeseen.
      Tätähän ei finassipankit ei halua sillä niillä on perälautana nykyään yhteiskunta ja reaalitalous finassitalousromahduksen tullessa joiden taloutta ja varallisuutta se supistaa rajusti ja johtaa yhteiskunnan hyvinvoinnin alasajoon.
      Ilman näitä rahatuotteita on pärjätty aiemminkin niin miksei nytkin mutta onko tämä finassitalous sitten kulissitaloutta että länsimaissa näyttäisi menevän paremmin kuin meneekään.

    • @ KulissiTalous 17.2.2020 at 09:18

      > valtiot maksaa sitten syntyneet tappiot.

      Suvereeni valtio on vapaa maksamaan toisten tappioita tai olemaan maksamatta.

      > Finassitaloutta … harjoittavat pankit on
      > erotettava reaalitaloutta rahoittavista
      > pankeistaon pärjätty aiemminkin

      Näinhän meillä oli “ennen vanhaan”, mutta sitten tuli, niin, finanssitalous ja tarjosi valtiolle helppoa rahaa, jos vain säädätte haluamiamme lakeja.

      > on pärjätty aiemminkin

      Romahduksen tapahduttua voimme lohduttautua sillä, että mikään reaalitalouden hyödyke ei katoa olemattomiin. Tehtaat ovat paikallaan niin kuin ennenkin, kansalaisten asunnot ovat siellä missä ennenkin. Varsinainen muutos on siinä, että nämä reaalitalouden hyödykkeet äkillisesti löytävät itselleen uuden arvon suhteessa toisiinsa.

      – Keinotekoiset arvot häviävät ja keinotekoisesti arvottomaksi tehdyt hyödykkeet nostavat arvoaan.
      – Esimerkiksi asuntojen arvo. Se siirtyy sille tasolle, joka niillä olisi tilanteessa, että pankit eivät myöntäisi ollenkaan luottoja asuntojen ostoon.

      • > nämä reaalitalouden hyödykkeet
        > äkillisesti löytävät itselleen uuden
        > arvon suhteessa toisiinsa

        Vielä täsmennän, että myös rahalla on reaalitaloudellinen ulottuvuus: usko. Ihmisten usko rahan arvoon.

        Pitäisi siis sanoa:

        – nämä reaalitalouden hyödykkeet äkillisesti löytävät itselleen uuden arvon suhteessa toisiinsa ja rahaan.

    • Hyvä raha-arvon määritelmä. Mutta ehdotuksesi vallan siirtämisestä kansalle on tyhjä ilman, että siirtämiseen ja vallan käyttöön kehitetään jokin toimiva rakenne. Valtioita on mahdollista kehittää sellaisiksi rakenteiksi, jos vain valtion kansalaiset ottavat sen työn yhdessä hoitaakseen. Nythän suurin osa valtion asukkaista jättää hommat muiden hoidettaviksi ja rahan avulla rikkaat ja heidän palvelijansa käyttävätkin valtiota oman etunsa mukaisesti.

  7. Tuottaminen ja kuluttaminen ovat lähtökohtia sille, että on olemassa myös välitystoimintaa eli kauppaa. Rahan painaminen pitäisi olla hallussa valtiota pienemmillä vastuullisella yksiköillä ja sitä luodaan vain tarpeeseen. Työ on ensisijainen hyve, jota tehdään aina muita, yhteiskuntaa varten. Jotta voi toimia, pitää saada elämiseen ja tarpeisiin tarvittava määrä rahaa.

  8. Risto Kantonen, minä yritän käyttää sanoja tuotanto ja kulutus, kun puhun reaalitaloudesta. Raha olisi ihan hyvä keksintö, jos sitä käytettäisiin vain vaihdon välineenä. Valtiot voisivat jakaa omasta rahoituspankistaan jokaiselle syntyvälle lapselle perustuloa, jota saisi elämänsä loppuun asti. Perustulon lisäksi valtio jakaisi myös muuta sosiaaliturvaa niille, jotka eivät voi tehdä ansiotyötä ja elättää sillä itseään. Ansiotyöstä saatavaa tuloa verotettaisiin yhdellä progressiivisella tuloverolla. Valtion investointipankki rahoittaisi itse julkiset investoinnit. Yksityiset sijoitus- ja rahapelit eläisivät omaa elämäänsä, mutta valtio tietenkin sääntelisi ja valvoisi niiden toimintaa.

  9. LG:n huipputyötä… erittäin ajankohtaista asiaa … juutalaisuuden avullako uuteen maailmanjärjestykseen (NWO) ?
    Karl Marx and Jewish Power
    LAURENT GUYÉNOT
    Kun Marxilla kuten Freudillakin on kiistatta keskeinen asema länsimaiden historiassa niin katsotaampa mitä hänestä meille kertoo juutalaisuuteen hyvin perehtynyt LG.
    Tässä vähän sytykkeeksi alkua pitkästä artikkelista, asioista joista on vaiettu. Miksi?
    Marxilla ja Engelsillä ei ole aikomusta pysäyttää tai edes vastustaa kapitalismin kehitystä. Päinvastoin … Kapitalismi sisältää oman tuhoutumisensa siemenet, mutta kapitalismin on ensin saavutettava täysi kypsyysaste, joka on muutaman miljardöörin monopoli.
    Marx and Engels have no intention to stop or even resist the progress of capitalism. On the contrary … Capitalism contains the seeds of its own destruction, but capitalism must first reach its full maturity, which is the monopoly of a few billionaires.
    —–
    If you type “Freud Jewish” as key-words on Amazon.com, you will be suggested a dozen books dealing specifically with Freud’s Jewishness, whereas “Marx Jewish” will yield no result except Marx’s own essays “On the Jewish Question”, and a discussion of them, with precious little about Marx’s own Jewish background and connections.
    One obvious reason is that Marx was not Jewish: he had been baptized a Lutheran at the age of six. Yet to claim that baptism had washed away all traces of Jewishness would be absurd,
    … the question is not: Did Marx deliberately conspire with other Jews to advance the Jewish global agenda, while pretending to emancipate Gentile proletarians? Jewishness doesn’t necessarily work that way.
    It could be defined as the inability to distinguish between the interest of peoples, and the interest of the chosen people, between what is good for mankind and what is good for the Jews. As a rule, Jews who believe they are working for the salvation of the world while thinking Jewishly are advancing Jewish power one way or another.
    This applies, of course, to Jewish thinkers who believe that Jews have a mission to guide mankind toward perpetual peace, like Theodore Kaufman, who in 1941 believed that the first step to that goal was to “sterilize all Germans” (his interview with the Canadian Jewish Chronicles), or like David Ben-Gurion, who in 1962 believed that the next step was to make Jerusalem the “seat of the Supreme Court of Mankind, to settle all controversies among the federated continents, as prophesied by Isaiah.”[1]
    But it also applies to Jewish thinkers who do not publicly identify as Jews and are even critical of Jews, yet whose worldview is profoundly biblical, that is, both materialistic and prophetic. It is a question of inherited cognitive pattern, rather than deliberate intention. That being said, in Marx’s case, there is evidence of intellectual dishonesty, concealment and deception
    Marx’s prophecy and Bakunin’s foresight
    According to Karl Popper, “the heart of the Marxian argument … consists of a historical prophecy, combined with an implicit appeal to the following moral law: Help to bring about the inevitable!”[2] There is no doubt that Marx’s prophecy of a messianic transformation of the world was profoundly Jewish in inspiration. What distinguishes Marx’s prophetic vision from the biblical project is that its explicit goal (as we shall see) is the international dictatorship of a cosmopolitan proletariat, not of Jewry. … Yet, as Mikhail Bakunin warned in Statism and Anarchy (1873), Marx’s proletarian state “is a lie behind which the despotism of a ruling minority is concealed.” Behind the expression “scientific socialism”, Marx could only mean “the highly despotic government of the masses by a new and very small aristocracy of real or pretended scientists.”[3] That centralized state, according to Marxist doxa, will be a transitional stage before true socialism; it will “wither away”, according to Engels’ expression. To this, Bakunin replies “that no dictatorship can have any other objective than to perpetuate itself, and that it can engender and nurture only slavery in the people who endure it.” Bakunin suspected that if Marx had his way, German Jews like him would end up ruling the communist state.
    Indeed, Marx’s revolutionary prophecy appealed particularly to non-proletarian German Jews. Fritz Kahn hailed him as more than a prophet in Die Juden als Rasse und Kulturvolk (1920): “in 1848, for the second time, the star of Bethlehem was raised to the firmament … and it rose again above the rooftops of Judea: Marx.”[4]

    If Marx was the Messiah in 1848, then Benjamin Disraeli could be called his prophet. In his novel Coningsby, published in 1844, the Jewish character Sidonia—“a cross between Lionel de Rothschild and Disraeli himself,” according to Disraeli’s biographer[5]—declared:

    “That mighty revolution which is at this moment preparing in Germany, and which will be, in fact, a second and greater Reformation, and of which so little is as yet known in England, is entirely developing under the auspices of Jews, who almost monopolise the professorial chairs of Germany.”

    Four years after these words were written, the Communist Manifesto was published and, almost simultaneously, the revolution broke out in Germany, as Disraeli had predicted . Jews did play a major role in the 1848 revolution, as Amos Elon has shown in his book The Pity of It All: A History of Jews in Germany 1743-1933. “80 percent of all Jewish journalists, doctors, and other professionals” supported the revolution. The most prominent were Ludwig Bamberger in Mainz, Ferdinand Lassalle in Dusseldorf, Gabriel Riesser in Hamburg, Johan Jacoby in Koeningsberg, Aron Bernstein in Berlin, Herman Jellinek in Vienna, Moritz Harmann in Prague, and Sigismund Asch in Breslau. “All over the country,” Elon writes, “rabbis in their sermons greeted the revolution as a truly messianic event.” The Jewish magazine Der Orient praised “the heroic Maccabean battle of our brethren on the barricades of Berlin,” and raved, “The savior from whom we have prayed has appeared. The fatherland has given him to us. The messiah is freedom.” The Jewish scholar Leopold Zunz, founder of academic Judaic Studies (Wissenschaft des Judentums),

    “described what was happening in specifically biblical terms shot through with the Messianic political view which saw revolutionary politics as the fulfillment of biblical promise. Haranguing the Berlin students from the barricades, Zunz portrayed Metternich [Chancellor of the Austrian Empire] as Haman and hoped that ‘perhaps by Purim, Amalek [meaning the Prussian king Friedrich Wilhelm IV] will be beaten.’”[6]

    After the failure of the revolution, many revolutionaries exiled themselves to London, where they were known as the Forty-Eighters. Marx settled there for the rest of his life, “living encased in his own, largely German, world, formed by his family and a small group of intimate friends and political associates,” according to Isaac Berlin.[7] Apart from Engels, Marx’s friends and associates were, in fact, almost all Jewish.

    —–The Jewish Question in nineteenth-century Germany—–
    https://www.unz.com/article/karl-marx-and-jewish-power/#the-jewish-question-in-nineteenth-century-germany
    ….Judaism had little appeal as a religion, and converting to Christianity seemed the logical continuation of their conversion to the Enlightenment. Half the Jews of Berlin converted to Protestantism or Catholicism in the late eighteenth and early nineteenth century.

    Karl Marx’s family falls in that category. His father Herschel Levi, though the son and brother of rabbis, became a Lutheran in order to practice law in the Prussian courts, and had his six children and his wife baptized in 1824, when Karl was six years old.
    Another famous case is Heinrich Heine (1797–1856), who conceived of his baptism in 1825 (one year after Marx) as the “entrance ticket to European civilization.”[10] Marx met Heine, a generation his elder, shortly after his arrival in Paris in 1843, and the two men met frequently until Marx moved to London in 1849. It is believed that their conversations had a formative influence on both men. Heine may in fact have introduced Communism to Marx, for he wrote in 1842, one year before meeting Marx:

    “Though Communism is at present little talked about, vegetating in forgotten attics on miserable straw pallets, it is nevertheless the dismal hero destined to play a great, if transitory role in the modern tragedy… There will then be only one shepherd with an iron crook and one identically shorn, identically bleating human herd.”[11]
    The dissolution of Jewish identity into a religious faith led to a reaction in the form of a Jewish nationalist movement that would ultimately morph into Zionism.
    It was the German Jewish historian Heinrich Graetz (1817-1891), almost the same age as Marx, who gave the first impetus to a new Jewish national consciousness with his multivolume History of the Jewish People, published in 1853 .

    https://www.unz.com/article/karl-marx-and-jewish-power/

    • Yllä oleva liittyi tähän Truth_hunter 16.2.2020 at 20:55 kommenttin täällä
      https://vastavalkea.fi/2020/02/13/poliittinen-vaihtoehtomedia-maailmalla/
      Alemmasta linkistä: ”Tikkun Olam: Juutalaisissa opetuksissa mikä tahansa toiminta, joka parantaa maailmaa tuomalla se lähemmäksi harmonista tilaa, jota varten se on luotu.”
      … Tikkun olam is a signature theme of Jewish tradition.
      … The Kabbalists taught that the Torah was given so that we could improve not only our own selves, but the entire cosmic order.
      https://www.chabad.org/library/article_cdo/aid/3700275/jewish/What-Is-Tikkun-Olam.htm

      ”Toora muka annettu heille. Kuka on antanut? Heidän Jumalansa. Jumala ei voi antaa mitään eikä panna ketään kirjoittamaan mitään. (se on mahdollista vain jos uskotaan yliluonnolliseen)
      Sen tekee aina ihminen. Toorakin on silloin ihmisen tuote, rabbien idealismin tuote.
      Ja siksi se on vain teoriaa ja oppi johon juutalaiset rabbit sanovat haluavansa käännyttää koko maailman. Mutta toimivat itse vastoin t-o:n perusajatusta ja Mooseksen antamia käskyjä. Siis alistavat muita oman tahtonsa ja valtansa (’mikä on hyväksi meille on site teillekin’) alle lisäten dis-harmoniaa.

      Historian Jeesus oli eri sarjassa, sellaisena kuin Johannes Lehmann hänet kuvaa kirjassa Raportti Jeesuksesta, erään väärennöksen pöytäkirja.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Raportti_Jeesuksesta

      Enemmän tekoja. Ei tarvita talmudistien ’tikkun olam’ nwo-oppeja eikä kauniita teorioita joissa tavoite on itsekäs kuten N’yahun, rabbin pojan, tekopyhä ja pakanallinen käytös kertoo kun hän soveltaa ’tikkun-olamia’ palestiinalaisiin.
      https://vastavalkea.fi/2017/07/18/ammu-palestiinalaisterroristeja-teemapuisto-avattu-israelissa/
      Juutalaisilla(kin) on hienoja teorioita muttei kykyä toimia niiden mukaan. Tai se kyky on vain harvoilla.

    • ”Bakunin suspected that if Marx had his way, German Jews like him would end up ruling the communist state.
      Indeed, Marx’s revolutionary prophecy appealed particularly to non-proletarian German Jews. — the Communist Manifesto was published and, almost simultaneously, the revolution broke out in Germany, as Disraeli had predicted . Jews did play a major role in the 1848 revolution,.. 80 percent of all Jewish journalists, doctors, and other professionals” supported the revolution… The Jewish scholar Leopold Zunz … portrayed Metternich [Chancellor of the Austrian Empire] as Haman and hoped that ‘perhaps by Purim, Amalek [meaning the Prussian king Friedrich Wilhelm IV] will be beaten.”

      Saksassa siis todella suunniteltiin sionistien vallankaappausta joka ei tulisi rajoittumaan vain Saksaan…. ja vaikka se ei 1848 onnistunutkaan yritys ei jäänyt siihen vaan jatkui ja johti maailmansotiin ja lopulta siihen missä Saksa, Eurooppa ja Amerikka tänään on.
      ——
      ”Capitalism contains the seeds of its own destruction, but capitalism must first reach its full maturity, which is the monopoly of a few billionaires.”

      Obviously, monopolists can support wholeheartedly that goal. Should they fear the next step, the revolution and the appropriation of all capitals and all means of production by the state? Not necessarily, as Bakunin argued in 1872, and as Antony Sutton explained in more detail in Wall Street and the Bolshevik Revolution (2001):

      “one barrier to mature understanding of recent history is the notion that all capitalists are the bitter and unswerving enemies of all Marxists and socialists. This erroneous idea originated with Karl Marx and was undoubtedly useful to his purposes. In fact, the idea is nonsense.
      There has been a continuing, albeit concealed, alliance between international political capitalists and international revolutionary socialists — to their mutual benefit. This alliance has gone unobserved largely because historians — with a few notable exceptions — have an unconscious Marxian bias and are thus locked into the impossibility of any such alliance existing.
      The open-minded reader should bear two clues in mind: monopoly capitalists are the bitter enemies of laissez-faire entrepreneurs; and, given the weaknesses of socialist central planning, the totalitarian socialist state is a perfect captive market for monopoly capitalists, if an alliance can be made with the socialist powerbrokers.
      Suppose — and it is only hypothesis at this point — that American monopoly capitalists were able to reduce a planned socialist Russia [or Germany] to the status of a captive technical colony? Would not this be the logical twentieth-century internationalist extension of the Morgan railroad monopolies and the Rockefeller petroleum trust of the late nineteenth century?”
      https://archive.org/details/pdfy-jzdqXvsS5ZHaHNVy/page/n7/mode/2up

      • Sille jota vain loppuosa – Marxism vs Zionism: the dialectical pliers – artikkelissa kiinnostaa
        Jewish movements seem to be working history through dialectical antagonisms that ultimately advance the Big Project.
        https://www.unz.com/article/karl-marx-and-jewish-power/#marxism-vs-zionism-the-dialectical-pliers

        Näitä lukiessa tulee eteen kysymys: johtaako tämä tie lopulta siihen kommunistiseen diktatuuriin jota NWO:ksi kutsutaan?
        Käydäänkö viimeinen taistelu ihmiskunnan kohtalosta sionistisen Illuminaatin ja Muun Maailman (MM) välillä ja kumpi sen voittaa?
        Antaako MM alistaa itsensä talmudismin raamatullisen materialismin papiston orjaksi?
        Israel Shamir sanoo että Palestiina on vain välitavoite sionistieliitin agendassa.
        Siitä vaan pohtimaan ja kantaa ottamaan. Mitä mieltä olette?

        Mielenkiintoisia kommentteja alkanut ilmaantua artikkeliin.

  10. Kirjoittaja on aivan oikein huolissaan Suomen eläkerahastoista. Niiden arvo on pitkään jatkuneiden pörssikurssien nousun johdosta yli 200 miljardia euroa.
    Eläkerahastoihin liittyviä riskejä:
    1. Varoista on noin neljännes sijoitettu veroparatiiseissä sijaitseviin hedge-rahastoihin. Ne ovat korkean riskin sijoituksia ja rikkovat siten lakia: Ekökevarat tulee sijoittaa turvallisesti ja tuottavasti !
    2. Veroparatiiseistä ei voi periä saatavia, joten nämä rahat on ehkä jo menetetty ?
    3. EU:n liittovaltiokehitys pyrkii nielaisemaan eläkerahat Suomeltakin pois. Tämä on todellinen uhka !
    4. Pörssikurssit voivat romahtaa huipputasolta koska tahansa ja viedä hetkessä eläkevaroja mennessään.
    Ekäkerahastojen valvonta taitaa ontua todella pahasti ?

    • Olemme ajautuneet satanistien (luciferistien, talmudistien, nwo-mafian) armoille. Heille eläkeläiset ovat tarpeetonta roskaväkeä.

      • Demokraattien presidentti ehdokkaissa on ainakin kaksi syntyperältään juutalaista ehdokasta joista toinen on työväen liikkeen mies ja toinen wall streetin oligarkki. Nernie Sanders tuntui alussa kunnon hepulta kunnes hän kertoi että voisi käyttää ennaltaehkäisevää ydiniskua Iraniin ja Syyriaan. Eli hänkin on onkin vain Israelin presidenttiehdokas USAn presidentin vaaleissa. Kuvioon kuuluu myös se että oligarkkiehdokasta tehdään puolueen toimesta presidenttivaaleihin lopullista ehdokasta erilaisilla puolueen vaikutusmahdollisuuksilla.
        Tämä kuvio osoittaa että siionisteilla on kohtuuton vaikutusvalta USAn politiikkaan ja yhteiskuntaaan ja silloin meno maailmalla jatkuu samanlaisena kuin nytkin ellei pahempana NWOn ohjauksessa.

        • Bernie on neokonnamafian ovela juoni. Hän ajaa ’talmudistista sosialismia’ eli marxilaista kommunismia ala Rotsild (’mikä meille on hyväksi on teillekin’) jossa proletariaattia edustaa maan neokonnaeliitti. Saa nähdä meneekö kansa vipuun.
          Jos hän tulee Trumpin sijalle niin tilanne ei nykyisestä muutu vaan yahwelaista rahanvaltaa yritetään vain laajentaa.

  11. Ryöstö voi olla muutakin kuin materiaan liittyvää — ympärileikkauksen (yl) riskejä on ehdollistuminen bio-robotiksi

    Circumcision Creates Bio-Robots. It Should be Illegal
    Kevin Boyle – No One To Vote For Feb 21, 2020
    Without clear medical justification, circumcision, male or female, should be outlawed.

    It prepares an individual for being controlled via directives that are addressed to the damage inflicted within the person’s subconscious mind.

    As General Konstantin P Petrov says, the individual so conditioned becomes, in effect, a bio-robot.
    It is interesting to note Israel Shahak’s commentary on Jewish Worship in “Jewish History, Jewish Religion’ …

    … that the Orthodox Rabbi is not concerned about what is going on within the worshipper. One person can be praying to the true God … another, beside him, to Satan. The Rabbi does not care. He only insists that the external behaviour of both devotees is identical.

    This observation reported by an insider, an Israeli professor of Chemistry, a man of real integrity who was obviously trying to warn his own people against what he perceived as being a toxic culture …

    … this observation tells us that the Jewish “religion”, and the practice of circumcision in particular, is not about a quest for anything spiritual/internal, it is about manufacturing uniform OBEDIENCE within the tribe and creating a UNITED POLITICAL FRONT out of its people.
    —–havainto kertoo ettei juutalaisuuden ja erityisesti yl:n perimmäinen tarkoitus ole henkinen vaan enemmänkin tarkoitus alistaa tottelevaiseksi heimon jäseneksi…
    Laurent Guyenot sanoo jossakin että se on ’liiton merkki’ , Yahweh’n ja juutalaisten välisen liiton merkki joka erottaa heidät valituksi kansaksi. Liitto kieltää myös avoliitot muiden kuin omien heimolaisten kanssa

JÄTÄ VASTAUS

Please enter your comment!
Please enter your name here