Helsingin Sanomat teki jutun QAnon-liikkeestä. En tunne Sanoma-konsernin journalistista ohjetta, mutta ainakaan propagandan peruskeinojen välttäminen ei kuulu niihin. Tuon seuraavassa esiin kuusi eri propagandan perustekniikkaa joita artikkelissa käytetään, joko tietoisesti tai tiedostamatta. Koska lehden päätoimittaja ja kustantaja ovat antaneet suostumuksensa ko. jutun julkaisemiseen, oletan heidän hyväksyvän tämän keinovalikoiman.
En pyri tässä ottamaan kantaa niinkään itse QAnon-ilmiöön, vaan lähinnä HS:n artikkelin propagandistiseen luonteeseen.
Vähättely
Artikkeli aloittaa liikkeen ja Q:n runttaamisen välittömästi, esimerkiksi näin: ”kirjoittaja voi olla kuka tahansa” ja ”väitteet ovat kummallisia”. Lisäksi HS:n mukaan Q:n käyttämän nettialustan ”keskustelu on varsin epäkorrektia”. Vähättelyyn kuuluu myös liikkeen väittäminen pieneksi niin meillä Suomessa kuin muuallakin. Silti liikkeellä on seuraajia maailmanlaajuisesti – varovaisenkin arvion mukaan – ainakin 15 miljoonaa.
Kehystäminen
Seuraava vaihe onkin liikkeen kehystäminen ”profeetalliseksi”, tai liikkeeksi joka ”pitää Donald Trumpia messiaana”. Näillä muutamalla kontrafaktuaalisella virkkeellä liike on leimattu moderniksi new age -hihhulien uskonnoksi. Tätä kuvaa vahvistetaan edelleen haastattelemalla uskontotieteilijää joka tutkii salaliittoja teologian näkökulmasta. Jopa Q:n kehotus ”tutkia asioita itse” leimataan uskonnolliseksi käskyksi – mutta missä uskonnossa ihmistä kehotetaan kyseenalaistamaan asioita? Tyypillisesti asia on aina päinvastoin.
Olkinukke
Termillä olkinukke, tai olkiukko, tarkoitetaan argumentointia jonka avulla keskustelu pyritään ohjaamaan sivuun itse aiheesta.
HS:n jutussa mainitaan myös ns. pizzagate, joka esitetään siinä salaliittoteoriana. Suora lainaus artikkelista: ”Clintonin kampanjapäällikkö John Podesta pyöritti salaista rinkiä, joka välitti lapsia seksuaalisen väkivallan uhreiksi. Toiminnan keskus oli muka Comet Ping Pong -pizzaravintolan kellari. Ravintolan omistaja on tunnettu demokraattipuolueen kannattaja, mutta ravintolassa ei edes ole kellaria.” Osoittaako se mahdollinen fakta, että kyseisessä ravintolassa ei ole kellaria hesarin mielestä väitteet pedofiiliringistä perusteettomiksi?
Hetken päästä jutun tekijä tuo mukaan silloisen Russiagate-erikoissyyttäjä Robert Muellerin, vihjaisten samalla että Q erehtyi ennustuksessaan Podestan syytteeseen asettamisesta: ”Tuolloin odotettiin, että erikoissyyttäjä Robert Muellerin Venäjä-tutkinnassa koittaisi jokin suuri käänne…Muellerin tutkinta ei edes koskenut kampanjapäällikkö Podestaa eikä varapäällikkö Abedinia. Kumpikaan ei tietenkään saanut syytteitä. Silti Q:n sanoma tarttui heti.”
Kovin vakuuttavasti kirjoittaja ei solmi tässä kohtaa lankoja yhteen. Mutta sekä pizzagate että Russiagate ovat niin monimutkaisia, moniulotteisia ja sekavia, että niiden käyttäminen Q:n diskreditoimiseen on turvallista.
Mitä tulee Muellerin Venäjä-tutkintaan, niin hieman myöhemmin se osoitettiin perusteettomaksi. Trumpin ja venäläisten yhteistyöstä vuoden 2016 presidentinvaaleissa ei löytynyt todisteita.
Tähän voisi vielä lisätä sen että QAnonin mukaan Yhdysvalloissa on esitetty yli 100 000 salaista syytekirjelmää tai niihin liittyvää haastetta – joista osa liittynee myös pizzagateen ja siinä mainittuihin pedofiilirenkaisiin.
Kuulopuheet
Artikkeli turvaa jatkuvasti toisen käden tietoihin. Sanat ”kuulemma”, ”muka”, ”väitetään että…” ja ”henkilö N.N. uskoo” esiintyvät artikkelissa tiheästi. Osoittaa toimittajalta henkistä laiskuutta, jos ei perehdytä ensi käden lähteisiin – kuten Q:n omiin kirjoituksiin jotka ovat avoimesti saatavilla.
Uhalla pelottelu
Liike rinnastetaan väkivaltaisiin yksilöihin, joilla ei ole ollut mitään tekemistä itse liikkeen kanssa. Jos QAnonia vertaa vaikkapa BLM-liikkeeseen, niin sen rinnalla QAnon tuo pikemminkin mieleen 1960-luvun hipit.
Maalittaminen
Artikkeli mainitsee nimeltä vain dosentti Johan Bäckmanin, mutta kuvailee samalla myös joitakin muita liikkeeseen perehtyneitä – haluten saattaa nämä naurunalaisiksi. Korrektia journalismia olisi tietenkin ollut pyytää kommenttia kyseisiltä henkilöiltä, mutta sivuuttamalla nämä, jutun narratiivi säilyy rikkumattomana.
Artikkelin julkaisemisen motiivi on tuskin HS:n lukijoiden valistaminen mielenkiintoa herättävistä yhteiskunnallisista aiheista. Ei, kyseessä on valtavirtanarratiivin puolustaminen, jota Q:n kaltaiset ”häiriöt” sotkevat. On ilmiselvää että myös Jukka Hankamäen taannoinen, joskin selkeästi keskeneräinen, mediatutkimus nähtiin vastaavanlaisena häiriönä – koska Hankamäki kyseenalaisti valtavirtanarratiivin ja sen motiivit.
Valtavirtanarratiivin kyseenalaistamisella voikin olla laajamittaisia vaikutuksia.Sehän voisi jopa romuttaa politisoidun ilmastonmuutoksen ja hiilidioksiditeorian, joka muistuttaa merkittävästi enemmän uskonnollista liikettä kuin QAnon. Vai oletteko kuulleet Greta Thunbergin tai Al Goren koskaan sanovan, että tutkikaa itse ja kyseenalaistakaa kaikki? Tai milloin Al Goren ja kumppaneiden epäonnistuneet ennustukset nostetaan kriittisen tarkastelun kohteeksi?
Artikkelin rajaaminen myös pelkästään omalle lukijakunnalle on klassista ”saarnaamista kuorolle”, joka rajaa aiheen kriittistä käsittelyä myös sosiaalisessa mediassa. Mitä itse Q:hun tulee niin henkilökohtaisesti suosittelisin suhtautumaan liikkeeseen skeptisesti, kriittisellä mutta avoimella mielellä, näinhän skeptisyyden todellinen määritelmä menee. Tutkikaa ja etsikää todisteita – kuten Q:n opetus kuuluu.
Qanon liike voi oikean tiedon jäljille pyrkivä liike koska ovat huomanneet että valtamedia ei tosi tietoa etsi aktiivisesti vaan tyytyy toistamaan mitä joku silmäätekevä on sanonut oli se totta vai ei.
Maailmalla.on muutamia medioita jotka pyrkivät etsimään maailman tapahtumista tosiasiat esille lähteiden kera ja ne Qanonin tapaan myös esittävät todennäköisen tapahtumaketjun uutisoimiensa asioiden perusteella. Toimiiko Qanon näiden vaihtoehtomedioiden periaatteiden mukaisesti lähteiden osalta vai vain mututuntumalla somessa kuin esim bellingcat joka levittää myös lännen tiedustelun valeuutisia somessa.
Hesari on ottanut heti liikkeeseen negatiivisen kannan uutisessaan ja pyrkii lyttäämään sitä ehkä juuri sen takia kun liike kehottaa ihmisiä ottamaan asioista itse selvää ja se ei useinkaan sovi Hesarin uutisointiin.
Nettiin mahtuu kaikenlaisia alustoja joiden alkuperä on epämääräinen ja niiden jakama tieto voi olla väärää tai oikeaa ja sen erottaa siitä onko tiedolle lähteet ilmoitettu muuten voi tällaiset alustat ohittaa. Tuskin Qanon on Wikileaksin tasoinen tiedottaja ainakaan vielä mutta voi siitä vielä kehittyä jotakin.
”Hesari on ottanut heti liikkeeseen negatiivisen kannan …”
Miksi?
Se on aika varma psykologinen merkki siitä että liikkeellä on erilaisia uutisia ja asioita lukijoille kuin omaa propagandaansa tyrkyttävällä ja valta-eliitille uskollisella Hesarilla.
Erilainen tieto jota vaihtoehtomediat tuovat esiin on aina uhka valtamedialle. Unz sivusto on hyvä esimerkki siitä. Face pisti sen banniin vaikka kirjoittajat ovat erittäin hyvin perillä siitä mistä kirjoittavat.
https://www.unz.com
Qanonia en ole lukenut joten en voi ottaa muunlaista kantaa asiaan.
_”Donald Trump ei ole uusi Kennedy”_ on otsikko ylläolevassa suositellussa artikkelissa. Vaikken aio lukeakaan (koska sen jo tiesin), kuten en höskän sanomien juttuakaan, niin siinä on ensimmäinen selvä vinkki miksi ’Q’ tai ’Q anon’ on silkkaa propagandaa.
Koska kontaktin kautta sain ”sisäpiirin tietoa” (lol) aloin sivusilmällä seuraamaan ’Qanonia’ tai vielä paremmin nimettynä ’Kaanonina’ 😉 miltei alusta lähtien ja en tietenkään voinut alussakaan olla huomaamatta sitä ”salaperäisyyden jännyyden vaippaan(tämä sana on osuva sen suhteen mitä Q:n seuraajat tarvitsevat)” kiedottua ”sisältöä” jonka ilmiöön sisältyi hurmoksellisuutta, täydellisen kritiikitöntä ja informaation laadun seurannan puutetta sekä tyytyminen kaikenlaiseen spekuloinnin kirjoon, tyytyminen tyhjänpäiväiseen puheeseen ja tunteisiin vetoavaan diipadaapaan – hyvinkin usein erittäin lapsellisella ”sisällöllä” jossa Trump ja salainen trumppikunta ovat messiaanisessa asemassa. Q seuraajien tehtävä on vain seurata ja odottaa että messias/messiiat saavat tilaisuutensa jolloin kaikki muuttuu ja paha saa palkkansa.
Tai onhan toki se perinteinen aktiviteetti, että kerätään lisää seuraajia tähän super woke Qulttiin.
”Trust the plan”, ”WWG1WGA=where we go one, we go all – leikkikäämme muskettisotureita isona joukkona” jne. Tätä tasoa.
Se että demokraattiblokki ja vastaavat sekä mediat ja vaikuttajat tekevät kaikkensa ampuakseen alas kaiken mikä voisi tukea Trumppia ei tietenkään tarkoita että Trumpin Q-Kaanoni olisi jokin todellinen vastavoima vallanpitäjille.
Tämä on ihan tavanomaista Hegelin dialektiikkaa netin aikakaudella.
Eliitin virtuaalimaailman tennispeliä johon on nettikatsomon jännitykseksi luotu musta hevonen tai Zorro vielä joskus voittamaan Wimbledonin.
Qaanonista on muutenkin, ilman höskäsanomiakin tiedotettu jo ihan tarpeeksi jotta kriittiseen ajatteluun jokseenkin kykenevät olisivat huomanneet minkälainen ”dead-end-rabbit-hole” eli ei mihinkään vievä metsätie on kyseessä.
On vain surullista että väestöjen potentiaaliset vastavoimat ovat näinkin helppo harhauttaa muualle olennaisesta ja näin heikentää poliittisten liikehdintöjen liikemomentumeja.
Sinä, Truth_hunter olet tietoinen kaikenlaisesta maailman politiikkaa ja taloutta hallitsevasta asiasta ja tahosta mitä Qaanoni taas välttää käsittelemästä.
Muun muassa tämä taas kertoo selvää kieltä, mitä tahoja Qaanoni oikeasti palvelee – nykyisiä globaaleja vallankäyttäjiä, vain että palvellen tiettyä osaa, koska valtaapitävilläkin on keskinäinen kilpailunsa kukkulan kuninkuudesta ja henkilökohtaisista intresseistään.
Itse en pyri vakuuttamaan Quukkareita mistään. Se on vähän kuin yrittäisi vakuuttaa jotain perinteisempää lahkolaista siitä että hän seuraa väärää profeettaa (josta ei tiedä yhtikäs mitään eikä edes pyri arvioimaan hedelmiä, jos niitä hedelmiä edes vaatii kun odotus ja odotus on koko pointti) ja harhaoppia. Ei vaan onnistu kun on koukutettu jännyyteen ja hurmokseen.
KMN:ssa Adam Green & Davey Crocko aiheesta:
https://m.youtube.com/watch?v=DAuoId2RMj0&t=1m11s
Vaikka pitkähkö niin siinä on olennaisia langanpäitä ja on viihdyttäväkin lähetys.
Qultista on sentään jokin hyöty.
Se kertoo kaiken olennaisen ja tarvittavan seuraajansa kapasiteeteista. Ja jos joku suosittu vaikuttaja kaikuu tai myötäilee Q sisältöä niin se antaa hyödyllisen kontekstin aivan kuin silloin kun tietää puhujien olevan vaikkapa neokonnien tai koshervatiivien vetonukke.
”surullista että väestöjen potentiaaliset vastavoimat ovat näinkin helppo harhauttaa muualle olennaisesta…”
Se on valitettava fakta jolle ei voi mitään. Ja näyttää myös siltä että nuo potentiaaliset voimat ovat koko heikkenemässä ja harhautus vain helpottuu niissäkin piireissä joissa pitäisi olla potentiaalia vastavoimiin.
Se on vaarallista koska se tarjoaa väärille profeetoille hyvät apajat.
Ja siinä kai se suurin syy on kulttuurimme perikatoon. Ilman selkärankaa on vaikea pysyä pystyssä.
The Beast That Has Controlled America for 150 Years – Jewish-Owned Media
Dr. William Luther Pierce(Attack!)
… We are living in the age of the mass media. It is an age in which new rules apply. No longer is it necessary, in order to control a nation, for a ruling clique to have a monopoly on the capital assets and the firepower of that nation. These days control is exercised more subtly, but all the more surely, by manipulating the thoughts and the opinions of the populace.
Universal literacy, which makes every American (Finn) a newspaper reader, and unprecedented prosperity, which has put a TV receiver in every home, insure that the control will be all-pervasive.
There is only one way to fight it, and that is to understand what it is and who exercises it – and then to go after them tooth and nail.
https://truthtopowernews.com/beast-has-controlled-america-150-years-jewish-owned-media-n3445
Sangen kiintoista, että tämä Adophson käyttää täsmälleen samanlaisia menetelmiä kuin Hesarin alkuperäinen artikkeli; paljon räyhää ja toisiinsa liittymättömiä pikkusukkeluuksia mutta ei minkäänlaista järjellistä asian kumoamista.
Nuollen palstalle aktiivisesti kirjoittavan Truth_Hunterin persuuksia Adophson ilmeisesti koettaa saada omalle viestilleen uskollisen ja kiitollisen puolustajan.
Ylenmääräinen kyynikko ei saa palkkiokseensa kuin yksinäisen lopun.
Ymmärrän Juustomestari3000:n sisäisen turhautumisen ja että tällä kertaa oli pakottava tarve purkaa se johonkin, sekä deflektoida asia projisaatioilla ja ad hominemilla.
Yhdessä asiassa Juustomestari3000 oli kuitenkin oikeilla jäljillä. Ylenmääräinen kyynisyys ei ole hyvästä, kuten voittoisa synkkyys yleensäkin.
Sen estämiseksi on löydettävä jotain keinoja ja jos ei muuta niin sitten oljenkorret kuten Q ja muu psy-opsien tarjonta.
Olinkin odotellut Hesarilta tätä Qanonia lyttäävää uutista. En odottanut tätä juttua kuukausi taj puolta vuotta sitten vaan juttiisa nyt. Tämä siksi, että kaikki muutkin maailman valtamediat ovat juuri näinä päivinä tai tässä viikko pari aloittaneet Qanonia mollaavat juttunsa.
Kyseessä on siis koordinoitu kampanja. Joillakin Hesarilaisilla olisi varmasti ollut haluja kirjoittaa tästä jo aikaisemmin, mutta ilmeisesti päätoimitusryhmästä tuli lupa päästää Qanon -juttu ilmoille vasta nyt.
Ja motivaatio jutulle on tietenkin Trumpia vastaan hyökkääminen. Marraskuun kolmantena on Yhdysvalloissa vaalit joissa Trump tullaan valitsemaan toiselle kaudelleen. Ja jos mahdatte muistaa, on Trumpia pätkitty kaikilla verukkeilla, Venäjällä, kusimuistiolla, rasistiksi ja naisvihamieliseksi haukuttu, ruma oranssi naama, irvailee vammaisille, kerta kaikkiaan kaikki valheet käytetty ja jos itsekin koetatte noille ja muille väitteille jotakin pohjaa löytää, ette löydä. Katsokaa asia pohjia ja alkuperäisiä nauhoituksia myöten.
Qanon on antanut ihmisten ymmärtää maailmanlaajuisesta johtoportaan pohjattomasta korruptiosta, pedofiliasta, ihmiskaupasta ja jopa ihmisten tahallisesta murhaalisesta ja kiduttamisesta viihdetarkoituksessa. Qanon on antanut ymmärtää että tiedustelupalvelut kuskaavat tonneittan huumeita ympäri maailmaa tai että valtapyramidi on todella totta ja pyramidin huipulla todellakin on tahoja, jotka ovat pyörittäneet maailmaa satoja tai tuhansia vuosia kuin omaa kotieläintilaansa, ihmishengistä tai kansojen kohtaloista välittämättä.
Tämähän on kaikille hörhöilyyn perehtyneelle vanhaa ja todistettua totuutta, totuutta jota ei valtamedia kerro, mutta jonka valtamedia tietää.
Se miksi Qanon on suosittu ja nostaa ihmisten elämänhalua, on että Qanon ja Trump ovat ottamassa kontaktia näiden maailmaa hallinneiden pahuuden voimien kanssa ja tarkoituksena ja pitkäntähtäimen suunnitelmana on tuhota nämä ihmiskunnan viholliset.
Kyse on kertakaikkisen eeppisestä taistelusta joka on mittasuhteiltansa raamatullinen. Sen takia suosittelen tutustumaan Qanoniin, vaikka suomalaista sohvaperunaa laiskottaakin. Liikkeelle vätykset siis ja Qanoniin tutustumaan. Kyse on uskomattomasta asiasta. Linkki Qanonin postauksiin: https://qmap.pub/
Netissä löytyy myös sivustoja joissa asia selitetään vasta-alkajalle. Niiden löytämisessä on kyse vain viitseliäisyydestä.
”… Trump ovat ottamassa kontaktia näiden maailmaa hallinneiden pahuuden voimien kanssa ja tarkoituksena ja pitkäntähtäimen suunnitelmana on tuhota nämä ihmiskunnan viholliset.”
Mitä konkreettista Trump on sinusta tehnyt tuossa kädenväännössä? Ei juuri mitään.
Mies tukee sionistien Suur-Israel hanketta ja tekee yhteistyötä maansa neokonnien kanssa tai on ainakin passiivinen niiden edessä mikä tarkoittaa tukemista. Amerikka luhistuu ja rappeutuu ja näyttää siirtyvän nykyistä vahvemmin Israelin talmudisti-sionistien hallintaan ja sen sotakoneeksi kun ne yrittävät kaapata koko maailman omiin käsiinsä.
Israel to Annex the United States
Ambassador predicts a “deepening connection”
Philip Giraldi(Unz Review)
https://truthtopowernews.com/israel-annex-united-states-n3326
Mike Adamsin kuvaus tämän päivän rappeutuneesta Amerikasta on minusta realistisempi näkemys ja siinä nämä pahuuden voimat pikemminkin ottavat vallan kokonaan pois kansalta tai se on jo otettu
America is now a FAILED STATE… no rule of law, no police, no leadership, no free speech, no functioning markets and no equal protection under the law… YOU ARE ON YOUR OWN
By MIKE ADAMS
As I’ve said before, Trump is the last President of the United States of America as we know it. We are entering a time of tremendous evil and destruction, and almost no one is willing to stand against it. That’s the great failure of America: The failure to defend her.
https://www.darkmoon.me/2020/america-is-now-a-failed-state/#more-141123
Ymmärrän mitä sanot. Kerro minulle kuka on vapaa tuosta ikeestä minkä kerroit?
Ja kerro minulle onko niin että kaikki USA:ssa ovat onnellisia tuosta tilanteesta jonka kerroit? Luuletko että siellä ei ole tahoja jotka olisivat kykeneväisiä vastustamaan kuvailemaasi tilannetta?
Tuosta Adamsin linkistä, kaikki voimat on keskitettu tuhoamaan Yhdysvallat, sillä se on ainoa paikka koko planeetalla joka on pitänyt pintaansa näitä tahoja vastaan edes joten kuten. Koko muu maailma on jo kontallaan.
Ja kuitenkin jopa sinä ja minä tiedämme mikä on ongelmana. Voi olla Suomen kaltaisessa emäjunttilassa jopa presidentin kanslia ja puolustusvoimien ylin johto tosissaan heiluttelevat sateenkaarilippua, itkevät Gretan kanssa ilmastouhkia ja sydämessään halajavat maahanmuuttoa, mutta jossakin päin vielä on oltava varteenotettavia tahoja jotka eivät ole perseestä revitäviä kusipäitä.
Koko maailma joutuu tuon ikeen alla elämään, se on selvä tosiasia.
Usassa eivät kaikki ole onnelllsia mutta riittää kun tuo nwo-mafian eliitti on joka kaikesta määrää.
Kiistatta siellä on nyt hyvin vihaisia ihmisiä ja paljon mutta mitä ne voivat tehdä?
Sisällissota voisi auttaa mutta se päättyy tappioon ja mafia korvaa kuolleet ja kuihtuvat uusilla tulijoilla joita riittää.
Ja vähän samanlaista on meilläkin kun ollaan saman globaalin mafian jyrän alla, ja ihan omasta tahdosta vielä, ainakin mitä eliittiin tulee.
Ja kansa kannattaa Niinistöä, suurta federalistia ja isänmaan myyjää.
Syystäkin vihatun luciferistin ja vapaamuurariritualistin Albert Piken patsas kaadettiin osana Amerikkaa riivaavaa vandalisointi-kampamkaa. Röyhkeät barbaarit ja kuvainraastajat osuivat vahingossa oikeaan kohteeseen. Hämärä ja kaksilla korteilla pelaava Trump paljasti jälleen kerran itsensä ja vaatii nimenomaisesti tuon patsaan pikaista jälleenpystyttämistä, vaikka muitakin merkittäviä hahmoja on edelleen nurin:
https://www.youtube.com/watch?v=O8SDytzIX_o
QAnon on pelastususkonnollista huuhaata, mutta liike voi toimia sisäänajoporttina USA:ta ja koko maailmaa vaivaavaan korruptioon tutustumiseen. Ei sitä ja siihen uskovia voi täysin lytätä. On parempi, että ihminen seuraa QAnonia kuin, että on täysin passiivinen valtamedian ohjelmoima lammas. Mutta QAnonissa pelastus tulee kannattamalla lähes sokeasti Donald Trumpia, joka on ristiriitainen hahmo ja mitä ilmeisimmin salaseurojen talutusnuorassa.
*kampanjaa
Siinä vaiheessa kun Helsingin Sanomat ottaa kantaa johonkin asiaan, niin pitää ajatella asiaa kahdelta kannalta. Ensimmäinen kanta: Mitä poliittista ideologiaa HS oikein edustaa. Toinen kanta: Mitä poliittista ideologiaa HS:n pääomistaja oikein edustaa.
Emme mitenkään voi välttyä siltä ajatukselta, että joku Pekka Herlinin perillisistä pelasti Helsingin Sanomat konkurssilta. Mikä oli tulos…?
Pitääkö nyt ajatella, että pelastaja edustaa samaa ajatuskantaa kuin mitä Erkot, ja seuraajansa harhaisine ajatuksineen ovat tuputtaneet kansakunnalle aivan näihin päiviin asti tunnettuine seuraamuksineen. Tämä on peruskysymys.
En mitenkään halua puuttua Herlinin suvu arvostettaviin saavutuksiin Suomen sisäisessä -, ja vientiteollisuudessa, -hissit ja kraanat etc. etc. , -mutta nyt, kun lukee HS:n pölötyksiä milloin mistäkin esiin tulevasta asiasta, niin pakko on kyllä rivikansalaisena ajatella ja kysyä, että ovatko kaikilla ihan kaikki aspektit ja argumentiti nk. ”kotona”.
Epäilemättä globaalikehyksissä on relevantti väite se , että jos haluat, että busineksesi jatkuvat hyvin, niin teet näin.
Ei ole mitään syytä ajatella, että Kone Oy filiaaleineen edustaisi mitään poikkeusta tästä säännöstä.
Looginen johtopäätös tästä on se, että Helsingin Sanomat on tekemisiltään täysin rinnastettavissa niihin ”kottaraisiin”, jotka olosuhteiden pakosta vaelsivat Stadissa viikonloppuisin ylös ja alas pitkin ”Ruohista” eli Ruoholahdenkatua -50 luvusta alkaen, silloin, kun ”Länsisatama” oli vielä kappaletavarasatama.
Tuliko tämä asia nyt kerralla selväksi, -myös Helsingin Sanomille…?
Hesari on pitkästä aikaa palannut seinieni sisään, tällä kertaa lattialle pentukoiran sisäsiisteys opetuksen avuksi, sepä taitaa olla kyseisen aviisin parhaita käyttötapoja, kyllä sillä kiukaankin saa auttavasti tulille.
Qanon taasen tuo mieleen vanhan toteaman, jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta se ei luultavasti ole sitä.
Kehoitukset hakea itse tietoa ja tutkia asioita ovat sinänsä kannatettavia asioita, mutta onko sillä merkitystä vaikka miljoonat ihmiset ympäri maailman tutkisivat tykönään asioita sormenpäät ja aivot sauhuten jos he lopulta jäävät sohvalle istumaan ja odottamaan että joku MUU tulee ja pistää maailman järjestykseen?
En vaan jaksa uskoa että täällä olisi joku taho jota huolettaisi tavallisten pulliaisten kohtalo siinä määrin että se olisi valmis käymään taisteluun vallasväkeä vastaan.
Mielestäni se taistelu on meidän jokaisen henkilökohtaisella vastuulla, mutta siihen voi mennä muutama sukupolvi että olemme kypsiä siihen.
Tuohon taisteluun on tasaisin väliajoin ihmiset lietsottu ja sitten on tapeltu ja sodittu ja lopulta se joka joka ensin aseisiin on tarttunut on tuomittu rikoksista ihmisyyttä vastaan.
Eli tuo polku on kuljettu ja tutuksi on tullut seuraukset. Eli ei sitä. Ainoa keino käydä näiden tahojen kimppuun on todistusaineiston kerääminen, tämän todistusaineiston paljastaminen ihmisille ällisteltäväksi, ja lopulta oikeusistuimien kautta tuomitseminen.
Yhdysvallat on tarkkaillut maailman jokaista puhelinta ja tietokonetta ties kuinka kauan. Heillä on kaikki todistusaineisto mitä voi kuvitella.
En tarkoita taistelulla aseellista rähinää, se tie on kuljettu loppuun niin kuin totesit. Tarkoitan tilannetta jossa suurin osa ihmisistä sylkäisee rehupillin suustaan omasta vapaasta tahdostaan ja sanoo että tämä saa riittää. Silloin ei tarvitse niinkään tehdä mitään vaan ennenkaikkea jättää tekemättä. Tähän menee kumminkin tovi että ihmiset ovat valmiit uhraamaan kaiken niinkin abstraktin asian kuin paremman huomisen puolesta. Jos ajatellaan vastapuolta jonka suunnitelmien aikajänne on satoja, jopa tuhansia vuosia ja me ajattelemme kaiken tapahtuvan tässä ja nyt, ei ole kovin vaikeaa päätellä voittajajoukkuetta.
Uskotko todella tuohon mitä kirjoitat?
Että mafiavaltio USA. maa joka on sionistien johtaman nwo-mafian hallinnassa ja jonka rikollinen ja muuta maailmaa tuhoava täysin korruptoitunut hallinto on ollut ja on psykopaattien käsissä voisi pelastaa maailman kun, kuten sanot ’heillä on kaikki todistusaineisto mitä voi kuvitella’?
Se todistusaineisto palvelee vain sitä talmudistista koko maailman valloitus-agendaa jota he ovat aina ajaneet ja tänään entistä tehokkaammin ajavat yhdessä Israelin kanssa.
No, pidän silti peukkuja kaikille tuota mafiaa vastustaville.
Donald Trump vs. the Deep State Revolution
ISRAEL SHAMIR • JUNE 21, 2020
… The Army demonstrated its hostility to Trump, apologising for a photo-op with their Commander-in-Chief. The Secret Services leaked the President’s whereabouts. More and more officials declared their allegiance to the New World Order by kneeling to it rather than to God.
https://www.unz.com/ishamir/donald-trump-vs-the-deep-state-revolution/
But in today’s America, …., it is hard to find mainstream authorities clamoring for the protection of their own national heritage.
Yhdysvalloissa on myös korruptoitumattomia tahoja jotka ovat kuvotuksen vallassa katsoneet kuinka heidän maansa on turmeltu. Tahoja joilla on ollut resursseja tutkia mitä todella tapahtuu kulissien takana. Ilmeisesti nämä tahot ovat vuosikymmeniä punoneet suunnitelmaa jonka keulakuvaksi he valitsivat tosielämän supermiehen Trupmpin. Koska Trimp on osoittanut pärjäävänsä kovimmissa ympyröissä New Yorkin kiinteistömaailmassa. Ja kaiken lisäksi Trump on tehnyt sen puhtain paperein, ilmeisesti tietäen vuosikymmenten varrella että hänen on tästä syystä pelattava pelinsä putipuhtaasti. Jos Trump olisi tehnyt pienenkin erheen, olisi se kaivettu esiin ja sitä oltaisi riepoteltu loputtomasti. Kun erheitä ei ole löytynyt, on valtamedian ja vihollisten ollut pakko keksiä valheita Trumpin kampittamiseksi.
Ja tiedetään, onhan Trump liikkunut hämärien miesten läheisyydessä, mutta jokainen joka liikkuu New Yortkin kermassa kohtaa matkansa varrella hämärämiehiä ja rikollisia. Trump on nähnyt kaiken tämän, nähnyt Epsteinin puuhat joissa kiristetään videonauhoituksilla isokenkäisiltä palveluksia ja mitä kaikkea sitä korviin onkaan kantautunut ja paljon kantautuu pakostikin kun tuollaisissa piireissä liitelee. Mutta Trump puhdas.
Jutut sen kun paranee sinulla …
Mutta aika yksinäinen susi olet juttuinesi.
En jaksa uskoa että kasninohuijari Adelson olisi miestä rahoittanut pressaksi jos noin puhdas olisi.
Truth_huterille,
Et sitten ota tajutaksesi. Tämä on nimen omaan koko Qanon -liikkeen ydin. Tätä porukkaa joka ottaa Q:n tosissaan on paljon, minä mukaan lukien.
Jos ajattelet että Trumpilla on jotakin salattavaa, miksi sitä ei ole siinä tapauksessa tuotu julkisuuteen? Ovatko siis kaikki Trumpia haukkuvat mukana juonessa jossa he eivät halua paljastaa Trumpin likaisuutta?
Ja kyllä minä näen Kushnerit ja muut siinä ympärillä ja vaivaa se minuakin, ei sille mitään voi.
Juustomestari vs. Truth_hunter!
Hykerryttävää lukea kädenvääntöänne tässäkin asiassa, jossa te molemmat olette eksyksissä. Sen lisäksi, ei ole kauaa siitä, kun Truth_hunter täällä vv:n sivuilla ylisti 33:en asteen vapaamuurari Trumpia, joten osapisteet hänelle pienestä heräämisestä!
Toivotaan että olet oikeassa. Minä vaan en jaksa oikein uskoa Trumpiin kun tekee liikaa yhteistyötä Israelin sionistien kanssa.
Toisaalta vaikea pesti se on kun on niin vahva mafia vastassa, ei ole paljon pelivaraa tai pääsee hengestään kuten Kennedy.
Qanonia en paremmin tunne mutta jos taistelee mafiaa vastaan niin saa tukeni.
Selvennys: Tuo yllä oleva kommentti oli vastaus Juustomestari3000 26.6.2020 at 21:29 kommenttiin.
@Tulenkantaja 26.6.2020 at 22:55
En ole ylistänyt ketään täällä.
Odotin Trumpilta enemmän ja uskoin hänen pitävän lupauksensa. Niin ei ole käynyt. Sillä ei ole mitään tekemistä ylistämisen kanssa.
Truth-Hunter. Trumpin pitää voittaa nämä vaalit ensin. Vasta sitten hän on vapaa tekemään enempi.
Enemmän konkretiaa, se olisi minun neuvoni. Juttu kerrallaan riisua HS alasti toimii paremmin kuin yleisellä tasolla pohdiskella yhtiön kataluutta. Koska viimeksi luitte Hesarista maailmanpolitiikkaa käsittelevän jutun, jonka jälkeen totesitte: tätäpä en tiennytkään, kiitos valistamisesta. En nimittäin muista tapahtuneen, Hesarin historia asiayhteyksien hämärtämiseksi on koko lailla aukoton ja osoittaa siinä mielessä eräänlaista kieroutunutta ammattitaitoa. Hesarin muistomerkistä ei tarvitse järjestää suunnitelukilpailua koska he ovat sen itse tehneet: viides kolonna.
Hesari yrittää mallintaa itseään USA:n suurten tiedotusvälineiden etäpäätteeksi ja sellaisena se näyttää toimivan.
Lohduksi tai lohduttomuudeksi on todettava, että tilanne EU:ssa on joka puolella sama. Erityisen masentavalta se näyttää suuressa maassa kuten Saksassa jossa resursseja olisi parempaan. Suomesta ei oikein tiedä, löytyisikö täältä edes osaavia toimittajia, niin nujerrettuja kun ovat. Luulin erheellisesti, että Ranska jossain määrin erottuisi edukseen. Mutta luettuani Diana Johnstonen muistelmat Circle in the Darkness sain tietää että Pariisissa sitten 70-luvun asunut Johnstone on täydessä pannassa juuri siellä missä hän asuu ja kirjoittaa. Eikä Johnstone ole raivoradikaali missään mielessä. Mutta tietysti: hän riisuu Ranskan poliittisen ja kulttuurisen ”eliitin” alasti, onhan siinä syytä laittaa suukapula. Kysykää Hesarilta kuka kirjoitti vuoden muistelmat, ja toimitus vastaa esim. Hillary Clinton tai Michelle Obama. Johnstone joka vie nämä 6-0, 6-0, hänestä Hesari ei ole koskaan kuullutkaan.
Vanhassa maailmassa tiedon hankinta oli hankalaa. Niinpä parhaat toimittajat olivat niitä jotka onnistuivat sijoittumaan riittävän lähelle valtaa pitäviä, kuten Seymour Hersh. Nykypäivänä olisi ainakin lähtökohtaisesti mahdollista ponnistaa kauempaakin. Mutta kuka julkaisee ? Vain vaihtoehtomedia, joka harvemmin on sellaisessa taloudellisessa asemassa, että se voisi maksaa asianmukaiset korvaukset.
Qanonia en tunne, idea on hyvä, mutta mitkä ovat riskit soluttautumiselle ? WikiLeaks on toiminut anonyymien lähteiden kautta, mutta kaikki julkaistu aineisto on ollut aitoa tavaraa. Valheet suoraan valtaa pitävien suusta ja kynästä. Yhtään väärennystä ei ole havaittu. Siksi Julian Assange on kidutettava hengiltä. Anonymiteetti voi monasti olla pakon sanelemaa mutta aiheuttaa kuitenkin erityistä tarvetta tarkistaa tiedon oikeellisuus. CIA:lla ja vastaavilla on työkalut käyttää väärää identiteettiä ja syöttää harhatietoa. Kirjoittaja mainitsee RussiaGaten jossa CIA käyttämällä nimimerkkiä Guccifer2.0 tekeytyi Venäjän työkaluksi vahvistaakseen tutkinnan harhoja. Bellingcat on valtapiirien oma harhautusoperaatio, jossa on oivallettu, että tekeytymällä ”kansalaisiksi” saadaan uskottavuutta omille valheille, jotka ovat tarpeen interventiosotien markkinoinnissa.
Kun en hesaria ole enää aikoihin lukenut niin en voi varmuudella sanoa mitä se on kirjoittanut tästä teemasta mutta epäilen ettei tällaista ole siellä lainkaan pohdittu tai otettu huomioon … miten lienee asian laita Qanonissa?
Insight: The Israeli Tentacles Of Covid-19
From Terror To Virus To Theft & Tyranny
“Coincidence is the word we use when we can’t see the levers and pulleys.” – Emma Bull
Two Zionist-fostered events have greatly shaken America and the world:
– the 9/11 terror attack, under the supervision of George W. Bush, a Republican President;
– the Covid-19 virus, under the supervision of Donald Trump, a Republican President.
Notice the following…
Covid-19 Made In Israel
By Gilad Atzmon
Israel, with its extensive biological warfare laboratories and WMD facilities, must be subject to thorough scrutiny.
https://biblicisminstitute.wordpress.com/2020/03/07/the-israeli-tentacles-of-covid-19/
##
Corona Virus Was Produced In A Laboratory — By Press TV:
A former American counter-terrorism specialist and military intelligence officer of the CIA has said that the “Coronavirus did not occur naturally through mutation but rather was produced in a laboratory, possibly as a biological warfare agent.”
Covid-19 Made In Israel — A Viral Pandemic or A Crime Scene?
GILAD ATZMON • APRIL 11, 2020
https://www.unz.com/gatzmon/a-viral-pandemic-or-a-crime-scene/
Sekakäyttäjältä vaikuttava Rumppi luuli Niinistöä Putinin nyrkkeilyvalmentajaksi. Hän pitää itseään kekseliäänä nerona (innovative genius) ja päätteli, että Suomen täytyy kuulua Venäjään, koska näin on. (tämä on vitsi)
jatketaan vitsilinjalla: No mitäs pienestä … ja eihän tuo ollut miehen isoimpia mokia. Mutta voihan olla että hänellä onkin mossen tai seeiiaan salaista tietoa jota me emme tiedä.
Taitaa olla nuo sekakäyttämiset teidän vasemmistolaisten heiniä…
Hyvä ajattelemaan pakottava kirjoitus, kiitos!
> Seuraava vaihe onkin liikkeen kehystäminen ”profeetalliseksi”, tai liikkeeksi joka ”pitää Donald Trumpia messiaana”. Näillä muutamalla kontrafaktuaalisella virkkeellä liike on leimattu moderniksi new age -hihhulien uskonnoksi. Tätä kuvaa vahvistetaan edelleen haastattelemalla uskontotieteilijää joka tutkii salaliittoja teologian näkökulmasta. Jopa Q:n kehotus ”tutkia asioita itse” leimataan uskonnolliseksi käskyksi – mutta missä uskonnossa ihmistä kehotetaan kyseenalaistamaan asioita? Tyypillisesti asia on aina päinvastoin. >
Profeetat, messiaat ja new age-hihhulien uskonnot ovat yksi ja sama paketti, joten todellakin: tutki asioita itse. Tähän artikkeliin liittyen kanhattaa miettiä sitä, miksi Hesari ylipäätään kirjoitti Q:sta? Mielenkiintoista tässä on se, että valemedia antaa parhaillaan maailmanlaajuisesti kansalle ’totuutta tipoittain’ mainitsemalla esim. sen, että ”Clintonin kampanjapäällikkö John Podesta pyöritti salaista rinkiä, joka välitti lapsia seksuaalisen väkivallan uhreiksi.” Tämänkaltaisen asian julkituominen on kauhistus… sehän toimii pelotteena pedofiiliaa harjoittavalle eliitille maailmanlaajuisesti. Toisin sanoen; tee niin kuin isäntäsi sanoo tai hän paljastaa medialle kaikki ne iljettävät luurangot, joita kaapissasi on. Ei mitään uutta auringon alla. Tämä on ikivanha kiristysmetodi, näin mafia on perinteisesti aina toiminut.
Minulle on päivän selvää se, että Q:ta ja Hesaria hallitsee Kummisetä (joka luo rahaa ilmasta), jonka agendaa näiden lähteiden informaatio palvelee riippumatta siitä, onko se puolesta vai vastaa. Kansaa on pidetty iät ja ajat kerroksellisessa valheessa, mutta Kummisetä on eittämättä se, jolla on käsissään OIKEA TIETO JA TIEDE. Hän kyllä tietää, että elämme aikaa, jolloin ihmiskunta tulee yhdistymään ja jakautumaan. Hän kyllä oikeaan tieteeseen perustuen tietää myöskin sen, että ”vuohet ja lampaat” on jo ”aikojen alussa” valittu.
Niin, mikä on sitten totta ja mikä valhetta – elämänpyörää ei kukaan meistä voi pysäyttää!
Kerro sitten pähkinänkuoressa se totuus, jota minä ja TruthHunter ei ymmärretä. Onko kaikki sinulle kyynistä leikkiä? Ja jos on Kummisetä, niin onko mahdotonta ajatella että kukaan muu ei ole tätä tajunnut kuin sinä? Onko se mahdotonta että joku olisi päättänyt käydä Kummisedän kimppuun?
> Onko se mahdotonta että joku olisi päättänyt käydä Kummisedän kimppuun? >
Varmasti vastustusta on, mutta harvoin se tulee löysässä hirressä roikkuvalta huipulta – kuten Trumpilta. Trump tekee täsmälleen sen mitä Kummisetä käskee, hänellä ei ole todellista valtaa niin kuin ei myöskään muilla köh… köh… kansallisvaltioiden johtajilla. Kuten olen aiemminkin täällä todennut, et voi voittaa sotaa jos et tunnista vihollista – se on mahdotonta. Voit kyllä kohottaa miekkasi ja sohia sillä sokeasti sinne ja tänne, mutta oikeaa kohdetta et löydä.
Kuka tai mikä se ihmisen vihollinen sitten on, siinäpä pähkinä purtavaksi. Tämä menossa oleva ’hyvikset vs. pahikset’ taistelu tulee päättymään ihmiskunnan kollektiiviseen heräämiseen, joten mikään ei ole vallitsevassa ajassa niin arvokasta kuin esoteerinen tieto, joka verhottuna on siroteltu Raamattuun, vanhaan mytologiaan ja uskontoihin. Ihminen tavoittaa totuuden itsensä tunnistamisella (eli heräämällä) ja koska Jokainen meista on tietoisuutensa vanki, prosessi ei ole ihmisen käsissä.
Trump ei ole yksin, kuten sanoin hän on vain keihäänkärki. Ja kuten sanoin, vastapuolen liikkeet ovat selvillä. Ja kuten myös sanoin, miekkaa ei nosteta vaan homma hoidetaan paljastusten ja lakituvan avulla. Vihollisen konnuuksien paljastamisen tarkoitus on herättää ihmiset huomaamaan, että vihollisia eivät ole musta-valkoiset tai mikä tahansa muu kuvitteellinen vastakkainasettelu, vaan että meitä on käytetty hyväksi vuosisatoja luomalla viholliskuvia ja lietsomalla. Koska näytät vetävän Qanon -juttuja ihan arkipuuronakin suosittelen tutustumaan aiheeseen, sillä juttujesi perusteella Qanon tukee sujahtamaan mieleesi kuin käsi hanskaan. https://www.qmap.pub/
Kuvaamasi faktapohjainen tie on minusta juuri se oikea realistinen tie mikä voi toimia JOS sille saadaan riittävä määrä ihmisiä.
Samalla tavalla oman maammekin asiat pitäisi panna järjestykseen. Oikeisto-vasemmisto asetelma on tehoton ja loppuun käyty tie joka ei johda tarvittaviin muutoksiin.
> Ja kuten myös sanoin, miekkaa ei nosteta vaan homma hoidetaan paljastusten ja lakituvan avulla. >
Minkä lakituvan? Mikäli et ole sitä vielä huomannut, niin tiedoksi vaan se että valtamedia kuin myös lakituvat toimivat Kummisedän (korruptio) alaisuudessa. Ei korppi korpin silmää noki, mutta ole vahva uskossasi.
Tulenkantaja. Trumpp ja hyvikset ovat puhdistaneet oikeuslaitosta näiden 4 vuoden aikana, sillä aikaa kun media on keskittynyt räkyttämiseen.
https://edition.cnn.com/2020/06/24/politics/trump-200-judicial-appointments-cory-wilson/index.html
Juustomestari3000: ”Trump ja hyvikset ovat puhdistaneet oikeuslaitosta näiden 4 vuoden aikana, sillä aikaa kun media on keskittynyt räkyttämiseen.”
Oikeusministeri Barrilla on ollut suuria vaikeuksia saada syytteitä vietyä eteenpäin tapauksissa kuten
-Weiner Beweissammlung
-Clinton-Stiftung
-Epstein-Beweissammlung
-Ukraine
-Trumps Ex-Anwalt Cohen
Jarrumiehenä on toiminut valtionsyyttäjä Berman, jonka virastossa yllämainitut jutut ovat. Berman kieltäytyi ensin irtisanoutumasta virastaan, mutta suostui lähtemään kun hänen viransijaisensa valittiin hänen tilalleen. Viransijainen on nyt erityisvalvonnassa, mutta saas nähdä etenevätkö nuo rikossyytteet?
https://edition.cnn.com/2020/06/20/politics/william-barr-geoffrey-berman-letter-fired-trump/
https://www.law.com/newyorklawjournal/2020/06/20/uncharted-waters-standoff-looms-after-purported-ouster-of-geoffrey-berman-as-us-attorney-in-manhattan/?slreturn=20200528022851
https://tagesereignis.de/2020/06/politik/einmaliger-fall-der-new-yorker-generalstaatsanwalt-der-sich-weigerte-gefeuert-zu-werden/16656/
Saksalaisen Tagesereignis -sivuston perusteella Trumpia ei oikein voi nähdä
kummisetäkuuliaisena. Michael Flynnin vapautuminen auttaa ehkä nyt myös Trumpia taistelussa kummitusjoukkojen mediarintamaa vastaan.
Niin valtionsyyttäjä Bermannia kuin Boltoniakin on odottamassa syyte. He ovat kuitenkin deep staten suojeluksessa ja jää nähtäväksi kuka loppujenlopuksi syyttää ja ketä.
Kuten Juustomestari3000 aiemmin sanoit, Trump täytyy silti ensin valita toiselle kaudelle.
@Tulenkantaja 27.6.2020 at 04:28″:… mikään ei ole vallitsevassa ajassa niin arvokasta kuin esoteerinen tieto, …” — ”Kummisetä on eittämättä se, jolla on käsissään OIKEA TIETO JA TIEDE.”
@Juustomestari3000 26.6.2020 at 23:51:— ”Onko se mahdotonta että joku olisi päättänyt käydä Kummisedän kimppuun?”
Itse olen päätynyt siihen että esoteerinen tieto on usein hyvin vaarallista koska se johtaa – kuten historiakin vakuuttavasti kertoo – helposti harhapoluille. Satanistit ja ’valitut’ (talmudistit, v-muurarit, ym.) ovat tästä hyviä esimerkkejä. He ovat immuuneja totuudelle, vain oman ’salaisen tietonsa’ (narsisminsa) ohjaamia jota he pitävät ainoana totuutena.
Esim. N’yahulle vain Talmud on kaiken toiminnan ohjekirja. Ja dogmaattisten uskontojen erilaiset noitavainot ja kulttien sokaisemat ja ohjaamat ihmiset ovat hyviä esimerkkejä tästä. Taistelua taikauskoa (’kummisetiä’) vastaan ei voi voittaa jos et tunnista tätä esoterian kaapuun pukeutunutta narsistista vaaraa.
Minusta paras tapa voittaa kummisedät ja erilaiset mafiat on pääosin todelliseen ja saatavilla olevaan tutkittuun (eksoteeriseen) tietoon luottaminen – siitäkin huolimatta ettei kaikkea voidakaan vielä sen avulla järkiperäisesti ymmärtää ja selittää.
Ei ole olemassa mitään arvokasta tai korvaamatonta salaista tietoa joka ei olisi tutkimalla löydettävissä ja vain tutkittu tieto on arvokasta koska se pitää ihmiskunnan pois näistä okkultismin vaaroista. Sen kohtalo on siksi sen omissa käsissä.
Hyvä pitää mielessä että aivot ja tajunta tuottavat myös usein kaoottista ja järjellisesti epärealistista ainesta jolle ei ole syytä antaa mitään erityistä tai ainutlaatuista arvoa.
Vitam impendere vero (“Dedicate one’s life to truth.”)
Wiki: Esoteerisuus on johdos sanasta esoteerinen, joka tarkoittaa ”salailevaa” tai ”sisäpiirille tarkoitettua”. Yleensä sanalla tarkoitetaan tietoa, joka on vain tietyn suljetun piirin, toisin sanoen ”tietoon vihittyjen” saavutettavissa. Sen vastakohtana on eksoteerinen eli yleisesti saatavilla oleva tieto.
—-
Pöytätanssia, henkiparannusta ja vapaamuurareita – Esoteerisuus on kiehtonut tieteilijöitä ja taiteilijoita
https://www.hameensanomat.fi/kulttuuri/poytatanssia-henkiparannusta-ja-vapaamuurareita-esoteerisuus-on-kiehtonut-tieteilijoita-ja-taiteilijoita-1158863/
Moderni esoteerisuus ja okkultismi Suomessa
Avainsanat:
New Age -liike, antroposofia, esoteerisuus, okkultismi, ruusuristiläisyys, spiritualismi, teosofia, vapaamuurarit
https://vastapaino.fi/sivu/tuote/moderni-esoteerisuus-ja-okkultismi-suomessa/2668850
Niinistönkin tavan johtaa maatamme voi nähdä ’esoteerisena’ joka tarkoittaa ”salailevaa” tai ”sisäpiirille tarkoitettua”. Ja onhan hän v-muurari, toisin sanoen ”tietoon vihitty”.
Psykiatri Pirkko Turpeinen-Saari: Kaksi tietoisuuden tasoa
pieni ote mielenkiintoisesta psykologisesti painottuvasta artikkelista
”Suomen presidentti Sauli Niinistö on myös paljastanut todelliset kasvonsa.
Hän on antanut itsestään kuvan demokratiaa edistävänä ja isänmaallisena presidenttinä.
Hän on kuitenkin antanut armeijan edustajien ohjata Suomea yhä syvemmälle NATO:n uumeniin.
Niinistö on kuvannut Suomen ja omia suhteitaan naapurimaahan Venäjään ja sen johtajaan Vladimir Putiniin hyviksi.
Yhdysvaltojen presidentti Trumpin edellinen turvallisuuspoliittinen neuvonantaja John Bolton on kirjassaan kuvannut Niinistön ja Trumpin tapaamista Helsingissä kaksi vuotta sitten.
Niinistö on luonnehtinut Putinia Trumpille kuin esinettä, ei subjektina vaan objektina. Niinistö on katsonut, että presidentti Putinille ei saa antaa periksi. Niinistö on kuvaillut Putinia älykkääksi ja että jos osoittaa arvostavansa tätä, asennoituminen muuttuu paremmaksi.
Niinistön mukaan Putin on kuin kasakka, joka ottaa sen, mitä on irrotettavissa. Niinistön suhtautumista Suomen liittymiseen NATO: on, Bolton on kuvannut tyypillisen suomalaisen epäselväksi.
Kasakka-vertausta Niinistö on käyttänyt myös kotimaisissa yhteyksissä. Vertauksen on oletettu liittyvän Krimin niemimaahan, jonka itsenäistymistä ja sen jälkeen liittymistä Venäjään Putin tuki sotilaallisella läsnäololla, jossa ei käytetty väkivaltaa.”
http://www.magneettimedia.com/kaksi-tietoisuuden-tasoa/#comment-47550
http://www.magneettimedia.com/arkisto-kirjoittaja/?author=Pirkko%20Turpeinen-Saari%EF%BB%BF
> Itse olen päätynyt siihen että esoteerinen tieto on usein hyvin vaarallista koska se johtaa – kuten historiakin vakuuttavasti kertoo – helposti harhapoluille. >
Se on vaarallinen vain heille, jotka eivät sitä ’sisäisesti’ oivalla ja kaikki se, mitä kutsumme ”harhapoluiksi”, ovat vain osa ihmisen tietä, eli elämää.
Mikä ero on ymmärryksellä ja oivalluksella? Ymmärrys edustaa asioiden pohdiskelua ja sitä kautta järkeä, oivallus puolestaan edustaa mystistä tietämistä, eli eräänlaista valaistumista. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli minä ja esim. Sauli luemme saman esoteerisen kirjan, olipa se sitten Raamattu tai Manly Hallsin ”Lost Keys of Freemasonry”, ymmärrämme kyseiset teokset varmuudella eri tavalla. Se ei tarkoita sitä, että kumpikaan meistä olisi enemmän oikeassa tai väärässä, vaan sitä että tarkkailemme elämää eri tietoisuustasoilta. Toisin sanoen, sama esoteerinen teos voi johdattaa tai eksyttää, ja kukaan meistä ei kuitenkaan oikeasti eksy, koska ihmisen tie on jo ’aikojen alussa’ sinetöity.
> Wiki: Esoteerisuus on johdos sanasta esoteerinen, joka tarkoittaa ”salailevaa” tai ”sisäpiirille tarkoitettua”. Yleensä sanalla tarkoitetaan tietoa, joka on vain tietyn suljetun piirin, toisin sanoen ”tietoon vihittyjen” saavutettavissa. Sen vastakohtana on eksoteerinen eli yleisesti saatavilla oleva tieto. >
Totta joka sana. Esoteerinen edustaa nimenomaan ”salattua” ja vain tietylle ”suljetulle” ihmisryhmälle avautuvaa tietoa. Tämänkin asian minä ja Sauli ymmärrämme kuitenkin varmuudella eri tavalla. Toisin sanoen, meillä on sama esoteerinen tieto, mutta eri – tietoisuuksiin – perustuva ymmärrys. Hän on saanut omat oppinsa vuosien saatossa salaseura-veljiltään ja minä olen kyseiset tiedot sisäisesti oivaltanut. Esoteerisuus edustaa minulle nimenomaan äkillistä valistumista, eli itsestä riippumatonta tapahtumaa joka tulee ”tietoon vihityille” erästä poliitikkoa lainatakseni ”yllätyksenä ja pyytämättä.” Jokainen ihminen on esoteeriseen ”tietoon vihitty”, siihen mitään salaseurojen labyrinttiä tai uskontoja tarvita. Tai siis kyllä tarvitaan, koska salaseurat, uskonnot ja eksytys on osa ihmisen tietä. Perustotuus on kuitenkin se, että ihmiskunta on – ONE – jokainen meistä yhdessä ja erikseen on Alfa & Omega, jokainen meistä puskee eteenpäin täsmälleen samaa latua.
Tulenkantaja, kenen ajattelet olevan sivuston UAS takana?
https://uas.govt.agency/
UAS: ” United Allied States (UAS) is an independent, sovereign entity with the determination to become the freest and most prosperous nation on Earth. The nation promotes the values of freedom; respect for human life; and free-market enterprise.”
UAS edustaa Uutta Maailmanjärjestystä, eli sitä ONE WORLD järjestelmää, jota salaseuraeliitti meille parhaillaan rakentaa. Selvää on se, että hankkeen, kuten näiden yhä suuremmiksi paisuvien protestienkin takana on Kummisetä (Black Nobility), koska kansallisvaltioiden romahdus on heidän perimmäinen agenda. Ei kannata taistella tuulimyllyjä vastaan – kansojen yhdistäminen on Yhdysvaltojen tehtävä… se on painettu jopa dollarin sinettiin. Ihmiskunta on ”tulessa”, mutta jokainen voi lukea Jollen linkittämältä sivulta sen, että UAS:n arvot ovat sangen ylevät.
Kukin meistä ajatelkoon tästä menossa olevasta hulluudesta ihan mitä tahansa, mutta oma näkemykseni on se, että elämme raamatullista lopun aikaa eli aikaa, jolloin ihmiskunta yhdistyy ja jakaantuu. Osa ihmiskunnasta, joiden kädessä on mina-tietoisuuden merkki, saa otsaansa jumalan sinetin (me-tietoisuus/kolmas silmä.) Kummisedän armeija on oman tietoisuutensa vanki niin kuin me kaikki muutkin, mikä tarkoittaa sitä että he RAKENTAVAT ihmiskunnalle uuden järjestelmän. Mikäli haluatte tietää sen, mitä tässä siirtymässä tapahtuu ja kuka/mikä sitä järjestelmää tulee johtamaan – lukekaa Raamattua.
Associated Press ja natsit 😉
”The Associated Press news agency entered a formal cooperation with the Hitler regime in the 1930s, supplying American newspapers with material directly produced and selected by the Nazi propaganda ministry, archive material unearthed by a German historian has revealed…”
https://www.theguardian.com/world/2016/mar/30/associated-press-cooperation-nazis-revealed-germany-harriet-scharnberg
Associated Press, which has described itself as the “marine corps of journalism” (“always the first in and the last out”) was the only western news agency able to stay open in Hitler’s Germany, continuing to operate until the US entered the war in 1941. It thus found itself in the presumably profitable situation of being the prime channel for news reports and pictures out of the totalitarian state.
**___Associated Press, joka on kuvaillut itseään ”journalismin merijalkaväeksi” (”aina ensimmäisenä sisään ja viimeisenä ulos”), oli ainoa länsimainen uutistoimisto, joka pystyi pysymään avoinna Hitlerin Saksassa ja jatkoi toimintaansa, kunnes Yhdysvallat tuli sotaan. vuonna 1941. Se oli siis ensisijainen kanava uutisraporteille ja kuville totalitaarisesta valtiosta.
Mikä taho mahtoi omistaa ja vastata lehden toiminnasta? Ainakin se on ollut kansallissosialisteja tukeva ei-saksalainen taho. Mitä jää jäljelle?
Tiedetään että sionistit jotka mediaa hallitsivat tekivät yhteistyötä natsien kanssa luodakseen maan juutalaisille paineita muuttaa Palestiinaan ja voi spekuloida että tämä kummallisuus saattoi kuulua siihen yhteistyö projektiin. Se tietysti edisti Hitlerin valtaa ja samalla myös sionistien tavoitteita.
“… it is fair to say that these pictures played their part in disguising the true character of the war led by the Germans,” said the historian. “Which events were made visible and which remained invisible in AP’s supply of pictures followed German interests and the German narrative of the war.”
An AP spokesperson told the Guardian: “As we continue to research this matter, AP rejects any notion that it deliberately ‘collaborated’ with the Nazi regime.
**___AP: n tiedottaja kertoi Guardianille: “Tutkiessamme asiaa edelleen, AP hylkää kaikki käsitykset siitä, että se olisi tahallisesti” toiminut ”yhteistyössä natsien hallinnon kanssa.
Miten Riikka itse näet asian?
1930 luvulla asiat näyttivät toisilta. Saksa ei näyttänyt silloin erityisen pahalta, Hitler amfetamiinipöllyissään toki rähisi, mutta kenelläkään ei tuolloin ollut mitään tietoa tulevista sodan kauhuista.
1917 suurelta osin juutalaiset kommunistit tekivät vallankumouksen Venäjällä ja tappoivat tsaariperheen. 1917-1918 kommunistit tekivät hetkeksi vallankumouksen Saksassa mutta se kukistettiin. 1930 -luvulla Neuvostoliitto oli kasvanut voimakkaaksi sotilasvallaksi ja Hitler pelkäsi aiheesta Neuvostoliiton levittävän systeeminsä länteen.
Saksan hyökkäys Neuvostoliittoon oli kommunismin uhkaa vastaan tehty isku jolle varmasti oli useiden länsimaiden tuki, vaikkakaan en pysty siitä enempää kertomaan. En tiedä onko mahdollista että Saksalle olisi annettu jopa hyväksyntä käydä Neuvostoliiton kimppuun.
Tuo AP:n yhteistyö antaisi ymmärtää että natseilla olisi ollut virallinen lupa ja tuki lännestä Neuvostoliittoa vastaan. Onhan tuo toimintamalli tänäänkin käytössä; länsilehdistö saa länsitiedustelulta suoria raportteja mistä kirjoittaa, helpottaahan tämä kaikkien toimintaa. Jos 50 vuoden päästä vihervassarit patsaanpolttajat ovat vallassa ja katsotaan tämän päivän tapahtumia missä ”kapitalistisiat” antavat länsilehdistölle raportteja, eihän sekään hyvältä vaikuttaisi.
Jälkiviisaus on joutavanpäiväistä. AP:n yhteistyö natsien kanssa ei ole mitään tuomittavaa, kiintoisaa se toki on ja onhan asiasta paljonkin opittavaa. Mutta tuomittavaa ei.
Saksa oli ’juutalaisille’ hyvä maa asua mutta sionistien parasiittimainen ja psykopaattinen vallanhimo ja toiminta joka huipentui brittisionistien käynnistämään ww1.een johtivat Hitlerin valtaan nousuun.
He tavallaan itse tilasivat kohtalonsa tai ’kusivat pottinsa’ kroonisella kyvyttömyydellään elää sovussa ja muita kunnioittaen.
Antisemitismin syyt ovat siinä, ei missään muualla kuten he itse vääristävät asian vierittäen ne muiden heitä kohtaan tuntemaan kateuteen perustuviksi.
Se että AP edisti sionistien sotaista agendaa on minusta tuomittava asia ja siksi hyvä nostaa esiin.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=209263
https://www.realhistorychannel.org/1940:-new-world-order-pledged-to-jews
Jos Suomi olisi todellinen oikeusvaltio, Isäntämaasopimus johtaisi Valtakunnanoikeuden koolle kutsumiseen.
Ruotsi ymmärsi, että se on valtiosopimus, neuvotteli paremmat ehdot kuin Suomi ja se hyväksyttiin siellä Parlamentissa äänestyksen jälkeen. Tämä jo paljastaa Suomen laittoman menettelyn.
Nato-maanpetturit aavistavat aivan oikein, että kansan historiantaju ja valtiollinen itseymmärrys on teknokraattista ja globohomottavaa Natoa vastaan. Nato on läntisten globalistien Europpaan asettama miehittäjäjoukko, joka kylmän sodan aikana toimi kylläkin järkevänä sotilaallisena vastavoimana kommunistiblokkia vastaan. Noina aikoina Suomi ajautui Nato-maiden henkisen ilmapiirin ulkopuolelle välitilaan idän ja lännen välimaastoon. Tilanne oli monella tapaa Suomelle suotuisa, koska se mahdollisti meille tietynlaisen henkisen itsenäisyyden. Kumpikaan suuri blokki ei saanut Suomen tiedotusvälineissä sellaista yliotetta kuin mikä länsiblokilla siitä on nyt. Suomessa ei tunnettu sanaa ’sensuuri’ ennen vuotta 2001, jolloin PNAC (Project for the New American Century) -suunnitelma astui voimaan ja transatlanttinen länsiblokki aloitti aggressiivisen sionismin edistämisen maailmassa (projektia markkinoitiin terrorismin vastaisena sotana). Tuossa kehityksessä Suomi valitsi väärin ja globohomottavat maanpetturit tuhosivat Suomen itsenäisyyden. EU:stakaan ei tullut sellaista vastavoimaa transatlantismille tai sionismille kuin aluksi näytti (mm. geenimuuntelun ja sivistyksen alasajon vastaisuus).
Suomalaiset olisivat halunneet säilyttää historian heille suoman omaehtoisen identiteetin ja siksi Natoon ja länsiblokkiin ajautuminen on pitänyt tehdä kansanvaltaisten valtarakenteiden ulkopuolella. Kuvottavinta on ollut ”vapaamuurari” Niinistön rooli asiassa. Mies on lipevä petturi ja taitava tyhmän kansa viettelijä. Ehkä hän on oikea mies johtamaan kansa, joka ei osaa arvostaa itseään.
Näin, paitsi että myös kylmä sota oli Lännen operaatio. Tätä johtopäätöstä varten ei tarvitse ihailla Neuvostoliittoa millään tavalla, tarvitaan vaan selvitys siitä mitä tapahtui sodan jälkimainingeissa. Hävinneen Saksan ja USA:n tiedustelupalvelut yhdistyivät ja USA:ssa nousivat valtaan Dullesin veljekset ja muut jotka olivat tehneet yhteistyötä Natsi-Saksan kanssa jo 30-luvulla. FDR:n eli Rooseveltin taustavoimat työnnettiin syrjään. Natsimieliset hävisivät sodan mutta voittivat rauhan. Neuvostoliitto oli aineellisesti raunioina eikä se halunnut eikä kyennyt uhkaamaan Länttä. Päinvastoin, se olisi mielellään käynyt kauppaa ja liennyttänyt jos sellainen mahdollisuus olisi sallittu. Neuvostoliitto olisi sallinnut huomattavasti vapaammat olot Itä-Eurooppaan jos sen turvahuolet olisi otettu vakavasti ja jos jopa Saksa olisi julistettu neutraaliksi. Pitää muistaa, että koko Itä-Euroopan kaistale oli täynnä Venäjänvastasia voimia ja tämän alueen turvaaminen oli paitsi haaste niin myös tekijä joka esti minkään tehokkaan blokin rakentamista näiden maiden kesken.
Ja sitten viikon Trump vinkit: USA:ssa demokraatit ja republikaanit ovat saman kolikon kaksi puolta. Trump on tässä kolikossa se reuna. Epävarma toimija mutta kuitenkin samaa kolikkoa kaikki. Suomen media kiittää John Boltonia ollen ilmeisesti tämän kanssa samaa mieltä: Trump ei ole ollut tarpeeksi sotaisa. Bolton olisi halunnut paljon enemmän sotaa, kuten nähtävästi virallinen Suomi. Pohjois-Korean, Iranin, Syyrian, Venezuelan jne. kanssa. Eli miksi Trump palkkasi Boltonin mutta raukkamaisesti petti rehdin Flynnin ? Ilmeisesti koska Trump (Adelson) halusi kovaa linjaa Irania vastaan ja Bolton oli sellaisen takuumies. Tyhmä päätös joka osoittaa, ettei Trump ole tilanteen tasalla.
Trumpin kannattajille on kuitenkin myönnettävä, ettei ketään valittua presidenttiä vastaan USA:ssa ole käytetty oman maan viranomaisia perustuslain vastaisesti kuten Trumpia vastaan. Ja jäljet johtavat huipulle asti: Obama, Clinton, Biden. Tästä selvitys tuoreessa theduran.com -videossa jossa Alex Christoforou ja Alexander Mercouris kertovat mitä on tapahtunut.
Täyttä BS:ssää mitä puhut neukkulasta! Kylmä sota oli täysin kommunistien syytä! Koska rikkoivat kaikki sopimukset, jotka länsiliittoutuneiden kanssa oli tehty!
Kiitos Jonsse, että jaksat kirjoittaa ja tuoda esille mielenkiintoisia näkökulmia.
”Kuvottavinta on ollut ”vapaamuurari” Niinistön rooli asiassa. ”
Itse asiassa Niinistö, joka Trumpille vertasi Putinia kasakkaan joka ottaa kaiken mikä on otettavissa, sopii itse klaaneineen paremmin kasakaksi kuin Putin.
Eihän maastamme ole pian enää paljon mitään jäljellä, vain pelkät rauniot ja muistit ’vanhoista hyvistä ajoista’.
Mies on lipevä petturi ja taitava tyhmän kansa viettelijä. Ehkä hän on oikea mies johtamaan kansa, joka ei osaa arvostaa itseään.
Olipas osuvasti sanottu.
https://youtu.be/UY9P0QSxlnI
Täällä pohjoisessa oli valkeaa aikasen pitkään🤔
Vanha Amerikka on kuollut kuten alkaa olla Vanha Suomikin
Kirjoittaja kysyy minne menemme täältä?
Jos hän tarkoittaa muuttamista niin asia on harvinaisen selvä: kuten Etelä Afrikan buurit niin he voivat muuttaa Venälle, uuden nousevan kulttuurin keskukseen mikäli saavat luvan Putinilta kuten buurit.
Ja voihan N-ahy ottaa ainakin maan sionisti Israeliin mutta sinne ei taida olla halukkaita lähtjöitä, ainakaan vielä kun Suur-Israel ei vielä ulotu kuten on tarkoitus Niilistä Eufratiin.
The Old America Is Dead. Where Do We Go from Here?
WAYNE ALLENSWORTH • JUNE 27, 2020
America faces three scenarios.
One: Trump is re-elected on a wave of anger over the looting and anarchy unleashed by the “I-Can’t-Breathe” narrative. Trump sends Javanka packing, dispatches the troops to restore order, extends the immigration moratorium, finally builds the wall, and begins mass deportations as the White House protects the dissident Right from deplatforming by the Tech Totalitarians.
… That scenario is most likely a fantasy.
Two: Trump loses, and the Blob and its allies triumph. But because this is a country now and not a nation, with no shared sense of common identity and agreed-upon history, culture, beliefs, or language, only a full-blown police state can hold it together.
Even that might not ensure order in a chaotic post-America, and the diminishing number of whites will surely not enjoy the protection of the state. At some point, white Americans might well be living like white South Africans, ever in fear for their lives.
Three: The country breaks apart, and the Historic American people establish enclaves for themselves and others who love and fondly remember the old America.
My guess for the future: combination of scenarios two and three. The managerial state tightens its grip, the result on November 3 regardless, but devolution continues.
https://www.unz.com/article/the-old-america-is-dead-where-do-we-go-from-here/
Katkelma linkistä … kova paikka: äänestä Trumpia joka on enintään vain hidaste, ei todellinen este maan ryöstäneelle nwo-mafialle
Vanhan Amerikan tie on kuljettu loppuun, tuhoa voi vain yrittää hidastaa, ei estää vaikka monet haluaisivat ja sisällissota voi olla edessä
Of course vote for Trump in November. But don’t expect too much. Trump has been, at best, a speedbump, not a roadblock, in the Blob’s path.
America has survived unrest before, but that was a different country. It had a white, Christian super-majority and a shared history. It had at least a theoretical chance of working out a modus vivendi with its black minority. The language was English and, most of the time, we played by a set of rules to which everyone—liberal conservative, Democrat or Republican—agreed. Elections were not winner-take-all apocalyptic events. Nominations to the U.S. Supreme Court did not occasion brutal, partisan, ideological war. No longer.
Tämä jouduttaa Vanhan Amerikan ja omankin maamme tuhoa
Meilläkin huumekauppa kukoistaa ja monen nuoren elämä tuhotaan jo nuorena eikä maan johto tee mitään asian hyväksi vaan tukee imperiumin asiaa olemalla mukana sen hankkeissa
Colonial Drug Trafficking and the British Empire
By Prof Michel Chossudovsky
The Drug Economy is an integral part of Empire Building. Drug trafficking is protected by the US military and intelligence apparatus.
The Role of the British Empire
Historically, drug trafficking was an integral part of British colonialism. It was “legal”.
Today, drug trafficking is a multi-trillion dollar business. The UN office on drugs and crime estimates the laundering of drug money and other criminal activity to be of the order of 2-5 percent of Global GDP, $800 billion to $3 trillion. Drug money is laundered through the global banking system.
Since 2001, the retail sale of heroin and opioids has become increasingly “weaponized” directed against sustaining racism, poverty and social inequality.
https://www.globalresearch.ca/colonial-drug-trafficking-and-the-british-empire/5716926
Oopiumin myynti Kiinaan hoitui Bagdadin kalifin entisen rahastonhoitajan Sassoonin toimesta. Sassoon oli kuuluisa siitä että hän palkkasi Kiinan oopiummyyntiorganisaatioonsa vain kanssasielujaan muita juutalaisia. Koska Kiinalaiset uhkasivat vetää Sassooneita pataan, hätiin saatiin brittiarmeija. Brittikuninkaalliset toki saivat provikat, mutta pääosa rahoista päätyi Sassoonien kirstuun.
Myöhempinä aikoina Sassoonin vesa Vidal perusti jonkin meiikkituotemerkin tai vastaavaa ja loi sillä mainetta.
Nuo ’heimolaiset’ kunnostautuvat hyvin näissä likaisissa hommissa maailmalla.
Muiden kusetus on pääharrastus. Vähän yksipuolista tuo lahjakkuus on.
Sitten olet heti kateellinen antisemitisti jos et anna aploodeja kun sinua vedetään höplästä.
Sabbatai Zevillä oli ilmeisen turmeleva vaikutus. Zevi julisti itsensä messiaaksi Turkin suunnalla 18.6.1666 ja ilmeisesti puolet seurakuntalaisista uskoi tähän. En tiedä tästä miehestä paljoakaan, kuten että mitä hänen seuraajilleen tapahtui? Pidetäänkö häntä vielä messiaana kenenkään toimesta, mutta tarinat hänen pakoilustaan Turkin eli Ottomaanien viranomaisilta ja valehtelusta heille, eivät herätä kovin messiaanista vaikutelmaa.
Kaveri vaikuttaa olleen aika ikävä, kuten ajatus että kaikki pahuus vapauttaa ja päästää sielun taivaaseen.
Ihmiskunta olisi mukava paikka kun ihmiset olisivat ystävällisiä toisilleen.
> Kaveri vaikuttaa olleen aika ikävä, kuten ajatus että kaikki pahuus vapauttaa ja päästää sielun taivaaseen. >
Ei kaveri ollut ”ikävä”, hän oli saanut oppinsa brotherhoodilta, eli hän oli omaksunut samat salaseuraopit kuin tämän päivän eliitti. Otetaanpa esimerkiksi Vapaamuurarit: kun oppilas on monien nöyryytysten kautta on kavunnut 33:en asteen loosiin, hänelle paljastuu se isäntä jota hän on palvellut/palvelee on – LUCIFER. Luciferin opin tärkein perusta on se, että ihmisen on tehtävä ”paljon pahaa”, jotta hän voi päästä jälleensyntymien kautta ”taivaaseen.” Tottahan tämä kyseinen oppi on, ihmisen on kuljettava pitkä ja nöyryyttävä kärsimysten tie ennen kuin taivaan ovet aukeavat. Perisynti on siten totta. Jeesus ei kapinoinut kohtaloaan vastaan, koska hän tiesi, että ihminen on alistettu ristin tielle. Näin ollen jokainen meistä on ristin tiellä ja jokainen meistä on yhtä lailla eksytetty kuin johdatettu. Kirkko on kyseisestä johdatus-eksytys ilmiöstä suorastaan loistava esimerkki. Kristinuskon (alkukirkon) tärkein perusoppi – jälleensyntymä – on pyyhitty sieltä kokonaan pois, ja Raamatussakin se esiintyy vain verhottuna. Raamatun ymmärtämistä jarruttaa myös se, että teoksen auktoriteettinä esiintyy sikin sokin sekä pimeyden Jumala (Lucifer/Saatana), että Jeesuksen valon Jumala.
Ennen oli toisin. Suomen vanha kansa puisteli nyrkkiään ukko ylijumalalle, sillä he tiesivät, että ihmiskunta oli alistettu Perkeleen, eli pimeyden Jumalan alaisuuteen. Saman asian ovat tiedostaneet muinaiset kansat kautta aikojen ja tämä myöhemmin kansalta ”visusti salattu” oppi on kulkenut satoja vuosia lukuisissa salaseuroissa. Siihen perustuen Sabbatai Zevi oli oikeassa; hyvän ja pahan tunteminen johdattaa ihmisen taivaaseen, eli korkeammalle tietoisuustasolle. Tunteminen ei ole kuitenkaan itsensä ulkopuolelta opittua tietämistä vaan se on = olla osana.
Raamattu kuin myös lukuisat salaseura-opit kertovat siten TOTUUDEN:
” Ja Herra Jumala sanoi: “Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!”
Mielenkiintoista edellisessä luvussa on se, että Herra Jumala sanoi ”joku meistä”, eli hän asettaa oman itsensä sekä ihmisen, että lukuisten jumalien asemaan. Tämä paljastaa sen, että ihminen on perusolemukseltaan jumala – jumalan kuva. Sama lause paljastaa myös sen, että tie elämän puulle, eli jumaluuteen, on – hyvan ja pahan tunteminen – ja myös sen, että ihmisen tietoisuus elämän puulle päästyään muuttuu. Toisin sanoen, kun ihminen on oppinut tuntemaan hyvän ja pahan, hän syntyy uudeksi (kolmas silmä) ja tietää elävänsä ikuisesti!
Pax Britannica eli brittiläinen imperiumi loi perustan Pax Americanalle, joka on puolestaan toiminut voimageneraattorina Pax Judaicalle, joka siirtää maailman keskipisteen takaisin Lähi-Itään. Maailmanhistorian tapahtumat sionismin eli nationalistisen juutalaisuuden ja sitä avustavan vapaamuurariuden alaisuudessa noudattavat selkeää juonta. USA on vapaamuurareiden perustama ja he katsovat oikeudekseen nyt myös tuhota sen perusteellisesti. Eurooppa aiotaan viedä samaan hautaan, mikä on helppoa, kun näiden maiden johtoon on saatu kaikkien aikojen heikkoluonteisimmat, petolliset tai tyhmät johtaja-ainekset, joilla ei ole aikomustakaan ajaa omien kansojensa etua. Petturuus ja valheet leviävät kaikkialle ja erityisesti tiedotusvälineisiin. Kaikkialla nähdään vain kaksinaamaisuutta ja ihmisten keskinäistä halveksuntaa ja loputtomia riitoja. Media valehtelee kansalle päin naamaa kaikesta tai viettelee sitä turhuuksiin. Vanhan ajan kaivojen myrkyttäjät ovat nyt turmelleet informaation lähteet.
Trump voi näyttää monen silmissä heikolta johtajalta, mutta ilmiö on vain optinen, koska kaikki muut länsimaailman johtajat harvoja poikkeuksia lukuunottamatta uivat myötävirtaan em. kehityksessä. Vastavirtaan ei voi päästä etenemään kuin hitaasti räpiköiden. Voimme kiittää miestä yrityksestä, mutta emme tuloksista.
Kumma kun Trumpin yritys ei tuota tulosta.
Ron Unzin kohdalla tilanne on toisin. Sivuston bannaus on vain nostanut sen suosiota.
Efforts to Censor Unz.com Backfire, Traffic Surges After Ban From Anti-Free Speech Google / Facebook
Ron Unz(Unz Review)
https://www.unz.com/announcement/record-breaking-traffic-despite-our-purge-from-google-and-facebook/
Irvokasta, kuinka Sale haastattaa sotaveteraaneja linnan juhlissa. Hänen petturuutensa ansiostahan henkensä uhraaminen isänmaan vapauden puolesta on tapahtunut täysin turhaan talvi- ja jatkosodassa. Todella rumempaa temppua ei kansakunnalle voi enää tehdä kuin myydä se orjaksi. Onkohan sinne Luxemburgin veroparatiisin tilille kertynyt kaupasta sievoinen summa ? Tällaisia tekoja voi tehdä vain täysin paatunut ja rahanahne sekä minätön toimija. Kuulostaa kokoomukselta CIA- kytkentöineen.
Puolustusvoimien uusi naisilla hämäämisen strategia on livertely Euroopan Unionin liittovaltion autuudesta kuin itsestäänselvänä tulevana välttämättömyytenä. Feminiininen tutkija puhui aiheesta kuin olisi laittanut lasta nukkumaan. Kyllä armeijan propagandaosasto on hionut taitoja saattaa ihmiset uneen tällaisilla iltasaduilla. Presidentin unelma Euroopan suurvaltojen johtamasta armeijasta väikkyy taustalla kangastuksena ja saa puhujan heltymään. Todellisuudessa kyse on raukkamaisesta antautumisesta taas uuden diktatuurin edessä.
Pahalta näyttää maailman ja USAn tilanne … sionistit ovat kaappaamassa maan entistä tiukemmin omaan hanskaansa
Valkoiset äänestäjät jättävät Trumpin ja hän häviää vaalit Bidenille sidottuaan itsensä sionisti Jared Kushnerin Suur-Israel agendaan
Trump Is Losing the White Vote with Jared Kushner’s Agenda
WASHINGTON WATCHER II • JUNE 28, 2020
White voters are turning away from President Trump. That assessment includes his invaluable working-class white base. But Trump has only himself and his campaign to blame for the bad news contained in the latest polls. While America burns, his campaign’s only plan seems to be wooing black voters by tweeting that Joe Biden is the “real” racist.
Trump seems unable to do anything about the riots or the devastation wrought by coronavirus. The latest poll numbers should knock some sense into the president. He seems to be responding a little lately, but he’s going to lose the election if he sticks to Jared Kushner’s agenda and doesn’t fight like the candidate we elected in 2016.
The latest polls from The New York Times poll lay bare the ugly truth.
Trump must make this election about order versus chaos and put Democrats on the side of the rioters and the radicals in Antifa and Black Lives Matter.
That, and only that, will win the white vote.
**___Trumpin on tehtävä valinta järjestyksen vai kaaoksen välillä ja osoitettava että demokraatit ovat Antifa- ja Black Lives Matter -liikkeiden mellakojien ja radikaalien puolelle .
Se ja vain se takaa hänelle valkoisten äänestäjien äänet.
https://www.unz.com/article/trump-is-losing-the-white-vote-with-jared-kushners-agenda/
##
Vakavaksi vetää… ihmiskunta tienhaarassa, voittaako NWO-mafia? (suomennos pääosin koneen tekemää…)
Humanity at the Crossroads
Connecting the Dots to Our Brave New World
LARRY ROMANOFF • JUNE 17, 2020
Who are They?
Who were those people, this handful of powerful men, who decided to subjugate and loot Iraq, the men responsible for drafting all Iraq’s new laws, and undoubtedly the recipients of the missing billions? Who are these men who have the power to direct the US President and the military to destroy an innocent country and occupy it?
Who has the power to take over Iraq’s entire infrastructure and loot all its assets, while forbidding any part of the US government to interfere, in spite of the fact that the US paid the bill for the entire effort? Similarly, who were the men with the power not only to terrify Greece into utter submission and loot the country’s entire infrastructure in one shot but to embed themselves permanently into Greece’s government with the authority to maintain and ensure that submission?
These men were, are, and will be, our new masters in our Brave New World. But there is much more. We have seen brief examples of where we are going – “by conquest or consent”. Let’s take a brief look at how the rest of us are going there.
**___Nämä miehet olivat, ovat ja tulevat olemaan uusia mestareitamme uljaassa uudessa maailmassamme. Mutta siellä on paljon enemmän. Olemme nähneet esimerkkejä siitä, mihin tämä ”valloittaen tai suostuen” tie vie meidät. Katsotaanpa lyhyesti, kuinka meidän muiden käy siellä.
The Bankers’ Private Army
… In the end, each stripped and emasculated national ‘government’ will have only two functions: tax collection to funnel money to the masters of the world, and population suppression to put down the inevitable revolts. In cases where either the government itself revolts, or where the government proves unable to quell massive disturbances, NATO will intervene to “pacify” the population with terror and brutality.
The members of this group are generally extremely wealthy bankers and industrialists, the owners or controllers of most of the world’s multi-national companies, media, and so on, who seem to hold an ideal of a world comprised of their small number owning all the means of production, assisted by a larger group of educated compradors, all ruling over a world populated by homeless, uneducated and impoverished pre-humans.
**___Tämän ryhmän jäsenet ovat yleensä erittäin varakkaita pankkiireja ja teollisuusyrityksiä, useimpien maailman monikansallisten yritysten, tiedotusvälineiden omistajia tai valvojia, joilla näyttää olevan idea maailmasta, joka koostuu heidän pienestä joukostaan, joka omistaa kaikki tuotantovälineet, ja jota avustaa suurempi joukko koulutettuja lakeijoita, jotka hallitsevat kodittomien, kouluttamattomien ja köyhtyneiden ’esi-ihmisten’ asuttamaa maailmaa.
I have no explanation for this ambition. They would own or control the entire world’s wealth, but to what end? None of these people can spend what they have now, many private fortunes running into the trillions of dollars. I believe most of us would prefer to be kings of a rich and educated society, rather than Tarzan, king of the apes, the ruler of a herd of goats not being much of a ruler by any measure.
Signs of Hope … toivon merkkejä
There are some, but not many. The strength of Russia and China, and perhaps Iran, is of some comfort, since another world war is almost certainly on the horizon for the finalisation of this plan. The protests in France and throughout South America bring some comfort, particularly those nations gathering their courage and refusing to be enslaved or to be bullied into submission by the US.
**___On joitain, mutta ei paljon. Venäjän ja Kiinan, ja ehkä myös Iranin, vahvuus tuo jonkin verran lohtua, koska uusi maailmansota on melkein varmasti horisontissa tämän suunnitelman viimeistelyä varten.
Ranskan ja koko Etelä-Amerikan mielenosoitukset tuovat jonkin verran lohdutusta, ja etenkin ne kansakunnat, jotka keräävät rohkeutensa ja eivät hyväksy itsensä orjuuttamista tai alistumista USA: n sortoon (joihin me emme valitettavasti kuulu).
Näin siis LR
Älä usko näihin valheisiin. Antifantit ja BLM saavat tuhota kaiken siksi että ihmiset näkevät mitä demokraateilla ja näillä vihervassareilla on tarjolla. Tilanne pahenee vielä ennen vaaleja. Mutta ihmiset näkevät mitä uusmarksilaisuus on ja mitä nämä rikolliset eli Obama, Clinton, Soros, Bidenit ovat tehneet. Heidän rikoksensa tulevat esiin ja heidän maailmansa kaaos tulee selviämään äänestänille. Trumpin valintaa ei voi estää. Ohessa motivaatiovideo.
https://www.youtube.com/watch?v=mU-aBVIhu4Y
Toin vain esiin sen mitä asioista perillä oleva taho ajattelee. Tietenkin toivon ettei Biden voittaisi koska hän olisi se viimeinen niitti USAn arkkuun.
USAn tilanne on paljolti sama kuin Saksan WW1 jälkeen mutta mitään maan yhdistävää ja pelastavaa ’aatua’ ei ole näköpiirissä.
https://nationalvanguard.org/2020/06/the-future-calls/
Koronakaaos oli suunniteltu ja siitä on tullut nyt Trumpille lisäongelma
Covid was planned, thought out, and implemented as a smokescreen for something else. It is not a theory of any kind…..IT IS RIGHT ONLINE FOR EVERYONE TO SEE.
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=209537
Q-usko sinnittelee vahvana, vaikka presidentti Donald Trumpin näytöt ovat heikkoja. Sinänsä on helppo olla Q-väen kanssa samaa mieltä monistakin asioista, mutta agendan edistämisen uskominen pelkästään Trumpin harteille vaatii miltei sokeaa luottamusta.
Q ei pelasta Suomea, joka kulkee vakaasti eteenpäin omalla tiellään poimien NWO-fasismista tai uusvasemmistolaisuudesta niiden huonoimmat osat ja pakkosyöttää ne kansalaisille. Ilmeisesti pakkolääkintäkin on tulossa ja psykopaatti ja massamurhaaja Kill Gates saa ohjelmansa helposti meillä läpi. Täällä ei ole edes Donald Trumpin vertaa toivoa ja kaikki on yksittäisten kansalaisten vastarinnan varassa. Vihreä Puolue hieman tahattomasti legalisoi meillä kansalaistottelemattomuuden, joka on kenties jatkossa ainoa suomalainen tapa vastustaa NWO-tyranniaa ja sen valheita. Poliittinen järjestäytyminen on meillä tehty miltei mahdottomaksi, valeoppositio sitoo muutoshalut eikä kansa ole muutoinkaan poliittisesti lahjakasta tai aktiivista. Onko tämä Suomen loppu?
Meiltä puuttuu se yhdistävä voima ja johtaja joka alkaisi kansaa yhdistämään ja puhaltamaan yhteiseen hiileen.
Hajottavia voimia sen sijaan on vaikka muille jakaa. Ja hajallaanhan maa on kuin jokisen eväät. Sellaista maata on helppo hallita jolta puuttuu selkäranka. Sen strategian nwo-tyrannian rakentajat osaavat.
Artikkelissa paljon hyviä kommentteja
Comment 13:
As Benjamin Netanyahu famously stated, “Once we have squeezed everything we want from the US, it can dry up and blow away.”
“I hate fake quotes. Think about it for a minute: does this sound like something that would enhance Bibi’s leverage over America, or antagonize it? And does Bibi do anything that’s not in his best interest?”
LR answers:
In this case, your disaffection for fake quotes is irrelevant. Netanyahu was visiting Jonathon Pollard at the Federal Correctional Institution in Butner, N.C. after failing to obtain his release from prison for disclosing US state secrets to Israel. He was recorded by the prison video and audio system as having made this departing statement to Pollard as he left the room.
Artikkelin linkki olikin unohtunut, pahoittelen
https://www.unz.com/lromanoff/humanity-at-the-crossroads/
Huutista kaikille isänmaalliseksi itseään luuleville pölvästeille jotka ovat ryhtyneet kohudosentti Johan Bäckmanin kanssa yhteistoimintaan. Kyseessä on Otto Wille Kuusiseen vertautuva stalinistinen kommunistinen ryssäinmorsian ja maanpetturi.
”Johan Bäckman:
– Itse olen sitä mieltä, että Stalinia ja Neuvostoliittoa pitää puolustaa kaikissa tilanteissa. Tällä tavoin puolustetaan toisen maailmansodan lopputulosta, Yhdistyneita kansakuntia ja ihmisoikeuksia”
https://kohudosentti.blogspot.com/2013/03/backman-ja-stalin-johan-backmanin.html
Kuoliaaksi vaiettu. Haluan palauttaa suuren yleisön tietoisuuteen ”kuoliaaksi vaietun” Pastori Kevin Annettin valtavasta työstä kymmenien tuhansien aboriginaalien koulukotilasten katoamisesta. (kuolemasta). Jäljet käväisevät Suomessakin.
Kevin Annett
Born 1956
Edmonton, Alberta
Alma mater University of British Columbia, Vancouver School of Theology
Exposed Canadian genocide
Owner of Kevin Annett/Website
Founder of International Common Law Court of Justice, Kevin Annett/Website
Interests • The Pedophocracy
• First Nations
Subpage •Kevin Annett/Website
When he reported that the church of which he was a minister had been involved in genocide, Rev. Kevin Annett was told to shut up. He didn’t. He researched the topic and wrote books and made a movie about it. His Wikipedia page has been deleted at least 4 times as ”non-notable” because he has been blacklisted with dynamic silence by corporate media. He continues to expose institutional corruption and child abuse.
Kevin D. Annett (aka. Kevin McNamee-Annett, and Eagle Strong Voice) is a Canadian writer and former minister of the United Church of Canada. He has authored three books about Canadian aboriginals – Love and Death in the Valley, Hidden from History: The Canadian Holocaust and Unrepentant: Disrobing the Emperor. His Ph.D thesis on the topic of the Canadian genocide was blocked by the establishment so he used it as source material for a video instead, publishing Unrepentant in 2007 and posting it on the WWW and achieving over 500,000 hits within a year[1].
His treatment at the hands of the Canadian establishment over his persistent, selfless advocacy for the indigenous populations of Canada, is an object lesson in the gross self-serving dishonesties, corruption and hypocrisies of power.
https://wikispooks.com/wiki/Kevin_Annett
Linkistä selviää ”roomankirkon” koko kauheus pedofilian laajalle levinneestä kultista brittiläisen imperiumin ”kommomwealthessa” (yhteishyvä)
Annettin sitkeän työn seurauksena on kaatunut kirkon korkeita henkilöitä, eikä Elisabeth Windsorkaan ole säästynyt haasteelta.
Why has media conveniently omitted mentioning a news item that deserves world attention? Why has media not thought it fit to report the 31 child mass grave sites found inside the Canadian Indian Residential School grounds and why is Canada silent on what happened to the 50,000 missing children from schools run by the United Church of Canada? Why has the media not condemned the action and demanded why the Canadian Judicial System refused to give the native Indians court time? Why has the media not highlighted this important aspect in the light of Canada promoting itself as a beacon of human rights values? Why did the international papers chose to omit from breaking news the declaration by the Brussels international court that Queen Elizabeth, Prince Philip, Catholic Pope Joseph Ratziner and 37 other elites were guilty of crimes against humanity?